Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Додонов, P.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: С794174244/2018/4
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Додонов, P. Peculiarities of shipping in the Dnipro basin in 1875-1932 / P. Додонов. - P.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Куриляк, О. Антимобілізаційна діяльність збройного руху опору (частина 2) / О. Куриляк. - P.12-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Романцов, В. Підпільна група ОУН в Маріуполі (жовтень 1941 - червень 1943) / В. Романцов, А. Пандазі. - P.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Спудка, І. Вищі та наукові інституції часів нацистської окупації на території України (на прикладі округу "Дніпропетровськ" Рейхскомісаріату Україна) / І. Спудка. - P.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гайко, Г. Development of the oil industry in the USA (Part I) / Г. Гайко, В. Білецький. - P.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Каштанов, К. Єгипет у близькосхідній політиці СРСР (1957-1961 рр.) / К. Каштанов. - P.41-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Успіхи та проблеми "перевиховання": до 70-ї річниці завершення денацифікації Німеччини / Т. Купрій. - P.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Попенко, Я. "Бессарабське питання" на Паризькій мирній конференції (осінь-зима 1919 р.) / Я. Попенко. - P.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рамач, Я. The Union of Rusyns and Ukrainians of Yugoslavia: creation and first years of activity / Я. Рамач, Г. Саган. - P.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Табір інтернованих вояків армії УНР в Александрові (Польща) навесні-влітку 1921 р. / І. Срібняк. - P.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Тодорова, Н. Ethical aspects of the European Union's foreign policy (1999-2014) in the contemporary academic discourse / Н. Тодорова, І. Тодоров. - P.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Юшкевич, В. Питання "перезавантаження" міжурядового комітету з питань біженців на Бермудській конференції (19-30 квітня 1943 р.) / В. Юшкевич. - P.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, І. Розвиток музейного руху на Прикарпатті упродовж 1991-2014 рр.: джерелознавчий аспект / І. Данилюк. - P.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Довбня, О. Репресивна політика Радянської держави щодо селянства УСРР/УРСР (1921-1939 рр.) у сучасній вітчизняній історіографії: регіональний аспект / О. Довбня. - P.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, Є. Культурні процеси на Донбасі в роки Другої світової війни: історіографічний дискурс / Є. Проценко. - P.96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Філас, В. Маніпуляція візуальними образами в ідеологічних концепціях, або як "відбілювали" імідж Г. Потьомкіна / В. Філас. - P.103-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Додонов, P.
    Peculiarities of shipping in the Dnipro basin in 1875-1932 = Специфіка судноплавства в басейні Дніпра в 1875-1932 рр. / P. Додонов // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P5-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Дніпро -- Дніпровський басейн -- річковий транспорт -- пароплави -- пороги -- Дніпробуд
Анотація: У статті проаналізовано динаміку водного транспорту в Дніпровському басейні в останню чверть ХІХ - першу третину ХХ століття. Зазначений хронологічний період характеризується співіснуванням традиційних засобів пересування водними шляхами із модерними нововведеннями. Технологічні новації у вигляді парового двигуна, залізного корпусу, гребного гвинта, а незабаром і двигуна внутрішнього згоряння спричинили справжню революцію на річковому транспорті. Показано, як під впливом вказаних новацій змінюється структура парку суден, збільшується їх загальний тоннаж, швидкість перевезень, зменшується собівартість послуг. Дніпро починає працювати на потреби промисловості, що бурхливо розвивається на його берегах. Загальна меридіональна орієнтація р. Дніпро з притоками, з'єднуючи собою лісову, лісо-степну та степну природнокліматичні зони, обумовила зміст вантажопотоків: з півночі постачали ліс та продукти лісообробної промисловості, з півдня - хліб, сіль, вугілля. Автор описує також еволюцію річкового флоту, у тому числі - пароплавів. За переписом 1890 року, на ріках України налічувалося 220 пароплавів, у 1906 році їх кількість лише на Дніпрі збільшилася до 440 одиниць, тоді як кількість несамохідних барж досягала 2,5 тис. Згадуються найбільші об'єднання власників пароплавів: "Російське товариство пароплавства і торгівлі" (РОПіТ), "Товариство пароплавства по Дніпру", "Друге товариство пароплавства по Дніпру". Вони експлуатували понад 70 пристаней на Дніпрі. Водночас, географічні умови, включаючи наявність порогів, ділянок з недостатньою глибиною, примхи погоди тощо значно ускладнювали навігаційні умови Дніпра. На відміну від басейнів Волги, Дону, річок Сибіру та Далекого Сходу, Дніпровські пороги ізолювали Верхню та Середню Наддніпрянщину від Низу, що отримало назву проблеми "Великого Дніпра", яка була вирішена у 1932 році через будівництво греблі Дніпровської ГЕС.

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)