Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дячок, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
    Зміст:
Хоружа, Л. Л. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .7-8
Ворначева, Л.Ю. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.) / Л.Ю. Ворначева. - С .9-19. - Библиогр. в конце ст.
Гаврилюк, А. В. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класичний університет, освітня політика, освітні реформи
Заяць, Людмила Іванівна. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах / Л. І. Заяць. - С .25-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, джерела фінансування вищої освіти, модель фінансування
Леонтьева, Інна Василівна. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки / І. В. Леонтьева. - С .36-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, експеримент природний, Лазурський О.
Літіченко, О. Д. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження / О. Д. Літіченко. - С .46-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний журнал, педагогічна преса, педагогічна публіцистика
Руденко, Н. В. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст. / Н. В. Руденко. - С .51-59. - Библиогр. в конце ст.
Свириденко, А. Ю. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти / А. Ю. Свириденко. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, безпека життєдіяльності
Талпа, А. О. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі / А. О. Талпа. - С .67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, вступ до ВНЗ, студенти
Шинкар, Т. Ю. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України / Т. Ю. Шинкар. - С .73-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Бакун, Я. Е. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері / Я. Е. Бакун. - С .79-87
Кл.слова: PR-технології, дозвілля, розваги
Бодненко, Д. М. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі / Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. - С .87-92
Кл.слова: інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, навчально-виховний процес
Веселовська, О. В. Економічна сутність собівартості промислової продукції / О. В. Веселовська. - С .93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: собівартість продукції, витрати виробництва, суспільні витрати
Діденко, Н. М. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки / Н. М. Діденко. - С .100-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, позакласна робота, інноваційні технології
Загарій, В. П. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансова безпека, Національний банк України, монетарні заходи
Закраєвська, О. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів / О. Ю. Закраєвська. - С .116-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів, учитель початкових класів
Кучаковська, Г. А. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профорієнтація, експертна система, інформаційно-комутаційні технології
Мазур, Н. П. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів / Н. П. Мазур. - С .131-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, профіль, профілізація
Олійник, А. М. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю / А. М. Олійник. - С .140-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, усна перевірка, бесіда
Петрик, Л. В. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов / Л. В. Петрик. - С .146-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-текст, засоби медіа-освіти
Процька, C. M. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання / C. M. Процька. - С .155-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, професійна компетентність, комп'ютерні освітні технології
Руднік, Ю. В. Інноваційні технології навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .162-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія навчання, іноземні мови, структура інноваційної діяльності
Середюк, С. В. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство / С. В. Середюк. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформа 1861, Поділля, селяни
Скляр, О. О. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу / О. О. Скляр. - С .176-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, потреба, професійний інтерес
Теряєва, Л. А. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема / Л. А. Теряєва. - С .181-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, компонентна структура, компетенції
Шеремета, M. M. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні / M. M. Шеремета. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, вищий навчальний заклад, здоров’я
Гладун, М. А. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління" / М. А. Гладун. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія поколінь, Z-покоління, діти молодшого шкільного віку
Дячок, Н. В. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів / Н. В. Дячок. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна мобільність, професійна мобільність, соціальна стратифікація
Корнят, В. С. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .206-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, діагностичні уміння, студент
Koxaнова, Олена Петрівна. Психологічна культура особистості сучасних студентів / О. П. Koxaнова. - С .213-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічна культура, психологічна компетентність , самовизначення
Лебідь, Н. К. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів / Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. - С .223-232. - Библиогр. в конце ст.
Терещенко, М. В. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків / М. В. Терещенко. - С .232-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: подружня зрада, пробачення, ревнощі
Чечко, Т. М. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку / Т. М. Чечко. - С .238-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, діти з особливостями психофізичного розвитку, соціально-педагогічний супровід
Гавриловська-Задорецька, М. В. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського / М. В. Гавриловська-Задорецька. - С .243-248. - Библиогр. в конце ст.
Горохова, Т. О. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / Т. О. Горохова. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ, НАВЧАЛЬний текст, ДИСКУРС
Груздьова, О. В. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. - С .256-261. - Библиогр. в конце ст.
Лосевич, Н. С. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. - С .261-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паремійний простір, мовленнєвий акт, ілокуція
Поклад, Т. С. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі / Т. С. Поклад. - С .266-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запах, дескрипції, номінація
Ульяницька, М. В. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок) / М. В. Ульяницька. - С .272-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр казки, чарівна казка, типологія казки
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   №27. - 2017. - 108 с. - 54.65 грн.
    Зміст:
Дика, Наталія. Мовна особистість: міждисциплінарний аспект / Н. Дика. - С .4-8
Желанова, В. В. Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст / В. В. Желанова. - С .9-14
Ушаков, А. С. Духовні витоки образу людини культури: психолого-педагогічний аспект / А. С. Ушаков. - С .15-20
Головчук, Світлана Юріївна. Вплив європейських цінностей на формування патріота-державника / С. Ю. Головчук. - С .21-24
Горопаха, Наталія Михайлівна. Проблемні ситуації як метод формування екологічної компетенції старших дошкільників / Н. М. Горопаха. - С .25-30
Коваль, Т. І. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки магістра - майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С .31-35
Козир, Маргарита Валентинівна. Інтеграція інформаційної педагогіки в освітній процес: теорія поколінь / М. В. Козир. - С .36-40
Комарова, И. А. Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов / И. А. Комарова, Н. Г. Здорикова. - С .41-45
Круглик, В. С. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх програмістів / В. С. Круглик, В. В. Осадчий. - С .46-51
Лаппо, В. В. Організація процесу виховання духовних цінностей студентської молоді під час тематичної табірної зміни / В. В. Лаппо. - С .47-52
Осадча, Катерина Павлівна. Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів / К. П. Осадча. - С .56-60
Канюка, І. О. Психологічні арт-техніки в академічному навчанні / І. О. Канюка. - С .61-65
Кот, Г. М. Формування психологічної готовності студентів до професійної діяльності / Г. М. Кот. - С .66-70
Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний потенціал особистості як об’єкт психокорекційного впливу у системі формування комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко. - С .67-71
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук. - С .77-81
Фурман, Вікторія Вікторівна. Емоційний інтелект як метакомпетенція особистості / В. В. Фурман. - С .82-85
Браткова, О. І. Проблема професійної взаємодії майбутнього фахівця крізь призму деонтології / О. І. Браткова. - С .86-90
Дячок, Н. В. Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки / Н. В. Дячок. - С .91-94
Кошіль, О. П. Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу / О. П. Кошіль. - С .95-99
Петрик, Лада Вікторівна. Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст. / Л. В. Петрик. - С .100-104
Процька, Світлана Миколаївна. Мережеві ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .105-108
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.0я43
П 24


    Дячок, Н. В.
    Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки / Н. В. Дячок // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 91-94
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна психологія--Професійна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- міждисциплінарність -- міждисциплінарний підхід -- психологія праці -- фізіологія праці
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
Шифр: П225817115/2020/33
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 33 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа. - С.8-16
Кл.слова: акмеологічна, андрагогічна, аксіологічна
Желанова, В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу / В. В. Желанова. - С.17-23
Кл.слова: рефлексивна, рефлексіогенез, компетентність
Мельниченко, О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти / О. В. Мельниченко. - С.24-30
Кл.слова: андрагогіка, саморозвиток, самоосвіта
Стеблецький, А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти / А. Л. Стеблецький. - С.31-40
Кл.слова: освітній процес, викладач, неупередженість
Козир, М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти / М. В. Козир. - С.41-47
Кл.слова: компетентність, інформаційний, інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва, І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога / І. В. Леонтьєва. - С.48-56
Кл.слова: професійна підготовка, ігрові технології, педагогічні дисципліни
Тадеуш, О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід / О. М. Тадеуш. - С.57-69
Кл.слова: партнерство, компетентність, інтроверсифікаційнй
Дячок, Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти / Н. В. Дячок. - С.70-75
Кл.слова: мобільність, неперервна освтіа, конкурентноспроможність
Михалюк, А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів / А. М. Михалюк. - С.76-79
Кл.слова: майбутній педагог, інтерактивний, методи навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПО / ТІП / 011 / Професійно-педагогічна культура: Педагогічна майстерність / 9 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Дячок, Н. В.
    Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Дячок. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 70-75, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.8 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мобільність -- неперервна освтіа -- конкурентноспроможність
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики професійної мобільності як показника неперервної педагогічної освіти. Представлено структуру професійної мобільності вчителя, яка складається з чотирьох компонентів: особистісний, когнітивний, комунікативний, діяльнісний. На основі компонентів і показників виокремлено рівні професійної мобільності вчителя: репродуктивний, базовий, продуктивний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)