Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Зражевська, Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: І254815328/2021/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 1 (11)
Зміст:
Зражевська, Н. І. Усвідомлення та розуміння змісту й форми медіакультури в контексті медіаосвіти / Н. І. Зражевська. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, О. Л. Прояви нового гуманізму в сучасних журналістськихта рекламних текстах різної проблематики / О. Л. Кравченко, Н. М. Федотова. - С.13-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратушний, Р. Я. Українські січові стрільці та їх роль у зародженні національної військової фотожурналістики / Р. Я. Ратушний. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинкарук, А. Л. Фотожурналістика COVID-19: світовий досвід та висвітлення в українських ЗМІ / А. Л. Шинкарук. - С.28-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Карась, М. А. Сукупний рейтинг газетних видань України у 2020 році / М. А. Карась. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, І. Б. Маніпулятивні технології під час інформаційних війн:досвід пострадянської журналістики / І. Б. Іванова, К. В. Яресько. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Барна, О. С. Маніпулювання свідомістю та медіатероризмяк складники загрози демократизації суспільства та національної безпеки / О. С. Барна. - С.48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Усенко, Ю. В. Підготовка сучасних медіаюристів: юридичний захист ЗМІ та журналістів / Ю. В. Усенко. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Лакомська, І. В. Фразеологізми у складі медіаповідомлень: функційна специфіка / І. В. Лакомська. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Зелінська, Н. В. Родом із минулого: видавничі практики міжвоєнної Галичиниу контексті пошуків сучасних інноваційних стратегій / Н. В. Зелінська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Ажогіна, Н. В. Філософсько-лінгвістичний начерк у ракурсі плагіаризму та антиплагіаризму / Н. В. Ажогіна. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Зражевська, Н. І.
    Усвідомлення та розуміння змісту й форми медіакультури в контексті медіаосвіти [Текст] / Н. І. Зражевська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1(11). - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- людина медіакультури -- медіаграмотність -- постмодерна культура
Анотація: Медіакультура та медіаосвіта — це дуже пов’язані між собою поняття, які сформувались майже одночасно та мають багато спільного. Однак досить часто медіакультуру розуміють лише як культуру особистості або культуру використання засобів масової інформації різними групами: школярами, студентами, людьми по-хилого віку чи медіапрофесіоналами. Таке розуміння медіакультури не зовсім відповідає цілям її вивчення та ви-користання в процесі медіаосвіти, оскільки феномен медіакультури дуже широкий і включає всі процеси комуні-каційного циклу, починаючи з предметів інформації, змісту, передачі, аудиторії та ефектів.У статті ми використовуємо загальнонаукові методи аналізу та синтезу, а також критичний аналіз. За-уважимо, що в більшості загальних теорій медіакультура в контексті медіаосвіти розглядається поверхнево. Багато теорій підкреслюють здатність аудиторії протистояти маніпуляціям із ЗМІ, створювати власний контент та самозахист від основної медіакультури. Медіакультура є об’єктом дослідження комунікативних дисциплін, які зосереджуються на процесі передачі культурних символів та знаків, образів та перформансів. Спираючись на методологію представників культурних досліджень, ми стверджуємо, що медіакультура висту-пає як домінуюче соціокультурне явище нашого часу.Щоб включити медіакультуру до парадигми медіаосвіти, нам слід вивчити історію виникнення та функці-онування медіакультури, трансформаційні процеси в суспільстві, перехід до нової постінформаційної ери всіх аспектів життя. У цьому контексті медіаосвіта сьогодні стає не провідником цінностей і норм, а інструмен-том інтерпретації, множинності реальностей, змін форм сприйняття та знання. А це в свою чергу порушує питання про «політику ідентичності» в сучасній медіакультурі та медіаосвіті. Новий дискурс медіаосвіти фокусується на студентові, його знаннях та культурному досвіді.Мета статті розвинути розуміння ролі медіакультури в медіаосвіті та обґрунтувати твердження, що медіаосвіта сьогодні стає не тільки провідником цінностей і норм, а інструментом інтерпретації, множиннос-ті реалій, змін форм сприйняття та знання.У зв’язку з цим виникає питання — на чому ґрунтується вищезгадана «політика ідентичності»: демокра-тичних, релігійних, полікультурних цінностях?Медіаосвіта, інтегрована в медіакультуру, дозволяє розширити компетенції та представництва, вдоско-налити та впровадити методи та методологію відповідно до розширення та трансформації медіакульту-ри. Сьогодні медіаосвіта повинна бути переключена з інструменту захисту на розвиток навичок розуміння та участі в медіакультурі. Без обізнаності та розуміння цих важливих питань медіакультури важко уявити успішний розвиток сучасної медіаосвіти та медіаграмотності.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)