Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кобильченко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Кобильченко, В. В.
    Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (12 назв) . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- ТЕОРЕТИЗАЦІЯ -- СПЕЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПРЕДМЕТ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ -- ІНТЕГРАТИВНА ПАРАДИГМА -- ОСОБИСТІСТЬ
Анотація: Проаналізовано проблемне поле розвитку спеціальної психології на сучасному етапі. Позначено область предметного змісту спеціальної психології. З'ясовано, що сьогодні існують і функціонують три основні психологічні парадигми: природничо-наукова, гуманітарна й практична. Обговорено можливості їх інтеграції як методологічної основи розвитку спеціальної психології.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О190803/2017/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко. - С.7-16
Кл.слова: тьютор, асистування, інклюзивна освіта
Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні / І. Родименко. - С.17-26
Кл.слова: компаративний аналіз, концептуальні підходи, інклюзія
Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації / В. Кобильченко. - С.27-36
Кл.слова: віктимізація , віктимна поведінка, віктимна особистість
Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко. - С.37-46
Кл.слова: бімодальний білінгвізм, тотальна комунікація, білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі / О. Бабяк. - С.47-55
Кл.слова: поведінковий компонент, афективний компонент, когнітивний компонент
Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О. Чеботарьова. - С.56-64
Кл.слова: комплексне порушення розвитку, трудова компетентність
Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна. - С.65-72
Кл.слова: системний підхід, середовищний підхід, особистісний підхід
Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. Роменська. - С.73-85
Кл.слова: соціально-побутові навички, мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / К. Тичина. - С.86-96
Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки, міжособистісні сімейні стосунки, сіблінгові стосунки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Кобильченко, В.
    Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 27-36

Кл.слова (ненормовані):
віктимізація -- віктимна поведінка -- віктимна особистість

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: О190803/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31
Прохоренко, Л. Суб'єктивно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52
Данілавічюте, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічюте. - С.53-64
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 7-14 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі з порушеннями зору -- психологічна дезадаптація -- психологічна допомога

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О190803/2020/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1
Зміст:
Кобильченко, В. Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / В. Кобильченко. - С.7–20. - Бібліогр.: 8 назв.
Мякушко, О. Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / О. Мякушко. - С.21–30. - Бібліогр.: 9 назв.
Довгополова, К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / К. Довгополова. - С.31–38. - Бібліогр.: 5 назв.
Бабяк, О. Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / О. Бабяк, Н. Баташева. - С.39–47. - Бібліогр.: 6 назв.
Петрикіна, А. Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка" / А. Петрикіна. - С.48–56. - Бібліогр.: 15 назв.
Каплієнко, А. Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда / А. Каплієнко. - С.57–64. - Бібліогр.: 12 назв.
Сняткова, Т. Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП / Т. Сняткова. - С.65–75. - Бібліогр.: 24 назви.
Костенко, Т. Курси підвищення кваліфікації з теми: "Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору" / Т. Костенко, Г. Кушнір. - С.76–78.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О190803/2020/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2
Зміст:
Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко. - С.7–19. - Бібліогр.: 4 назви.
Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда. - С.20–40. - Бібліогр.: 14 назв.
Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко. - С.41–48. - Бібліогр.: 10 назв.
Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.49–56. - Бібліогр.: 6 назв.
Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна. - С.57–63. - Бібліогр.: 11 назв.
Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко. - С.64–73. - Бібліогр.: 8 назв.
Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун. - С.74–80. - Бібліогр.: 11 назв.
Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка. - С.81–92. - Бібліогр.: 22 назви.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О190803/2020/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Кобильченко, В. Нова парадигма спеціальної психології / Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко. - С.7-14. - Бібліогр.: 12 назв
Шевченко, В. Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) / Володимир Шевченко. - С.15-25. - Бібліогр.: 15 назв
Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.26-34. - Бібліогр.: 12 назв
Шевченко, Ю. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі / Юлія Шевченко. - С.35-44. - Бібліогр.: 9 назв
Литовченко, С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху / Світлана Литовченко. - С.45-52. - Бібліогр.: 9 назв
Шевченко, С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко. - С.53-63. - Бібліогр.: 21 назва
Круглик, О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху / Оксана Круглик. - С.64-73. - Бібліогр.: 8 назв
Супрун, Д. Спеціальна психологія: погляд у майбутнє / Дар'я Супрун. Микола Супрун. - С.74-75.
Рібцун, Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів / Юлія Рібцун. - С.76-78.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Кобильченко, В.
    Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Практичний психолог--Діти з особливими освітніми потребами--заклади дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- інклюзивне середовище -- психологічна допомога

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Кобильченко, В.
    Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 7–19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Практичний психолог--Діти з особливими освітніми потребами

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- психологічна служба -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- психологічна допомога

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Кобильченко, В.
    Нова парадигма спеціальної психології / Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 7-14. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Психологія--Спеціальна психологія--Парадигма

Кл.слова (ненормовані):
постнекласична психологія -- парадигма -- природничо-наукова парадигма -- гуманітарна парадигма -- інтегративна парадигма
Дод.точки доступу:
Омельченко, І


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)