Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кушнір, В. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.015.3(082)
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - .
   № 23. - 2015. - 126 с. - ISSN 2311-2409. - 67.68 грн.
    Зміст:
Шапран, Юрій Петрович. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти / Ю. П. Шапран, О. І. Шапран. - С .4-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, Світлана Юріївна. Ідея патріотичного виховання в українській педагогічній думці (кінець XIX - початок XX століття) / С. Ю. Головчук. - С .11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, ВІта Віталіївна. Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток / В. В. Павленко. - С .15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В'юн, Тетяна Олександрівна. Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету / Т. О. Саврасова-В'юн. - С .22-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Солодка, А. К. Результати дослідження теоретико-методичних засад кроскультурної взаємодії учасників педагогічного процессу вищих навчальних закладів / А. К. Солодка. - С .26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Фруктова, Яна Станіславівна. До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти / Я. С. Фруктова. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернуха, Надія Миколаївна. Інформаційна компетентність - обов'язковий актив сучасного школяра / Н. М. Чернуха, М. В. Козир. - С .38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Принцип взаємодії університету і школи в методичній підготовці майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .43-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарова, Ганна Борисівна. Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій / Г. Б. Захарова. - С .50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубехіна, Тетяна Василівна. Організаційно-методичні умови формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки / Т. В. Зубехіна. - С .55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Зміст та структурні компоненти музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики / О. Ю. Горожанкіна. - С .59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочина, Валентина Василівна. Компетентнісний підхід у формуванні культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі / В. В. Кочина. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, В. С. Модель професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності майбутніх медиків / В. С. Кушнір. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Визначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фаху / О. Д. Рейпольська, І. Б. Таран. - С .77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Сніговська, Оксана Володимирівна. Формування міжкультурної компетентності міжнародників при викладанні іноземної мови / О. В. Сніговська. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Творчість як предмет наукового дослідження на мультипарадигмальному етапірозвитку психології / О. А. Кривопишина. - С .88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Помилуйко, Віра Юріївна. Психологічні детермінанти розвитку компетентностей учителів у Європейських країнах / В. Ю. Помилуйко. - С .94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Помиткіна, Любов Віталіївна. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Л. В. Помиткіна. - С .99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Катерина Михайлівна. Професіографічний підхід до побудови компетентнісної моделі перекладача / К. В. Скиба. - С .105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- психологія творчості -- навчальні стратегії
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.0я43
П 24


    Кушнір, В. С.
    Модель професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності майбутніх медиків / В. С. Кушнір // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- лінгвістична компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні медики -- лінгвістична обізнаність -- лінгвістична діяльність -- лінгвістична цінність -- емоційна усталеність -- професійна конкурентоздатність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)