Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мазур, Н. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
   004:37.011.33(075.8)
   Г 55


    Глушак, О. М.
    Інформаційні технології навчання : лабораторний практикум : навчальний посібник для студентів інформатики спеціальних вищих навчальних закладів / О. М. Глушак, Н. П. Мазур, Л. М. Огнівчук ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012. - 244 с. - 47.00 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інформатика--Методика навчання--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Word -- Excel -- Power Point
Дод.точки доступу:
Мазур, Н. П.
Огнівчук, Л. М.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства


Примірників всього: 98
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Фаховий коледж «Універсум» (20)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Фаховий коледж «Універсум» (20)

Знайти схожі

3.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
    Зміст:
Хоружа, Л. Л. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .7-8
Ворначева, Л.Ю. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.) / Л.Ю. Ворначева. - С .9-19. - Библиогр. в конце ст.
Гаврилюк, А. В. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класичний університет, освітня політика, освітні реформи
Заяць, Людмила Іванівна. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах / Л. І. Заяць. - С .25-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, джерела фінансування вищої освіти, модель фінансування
Леонтьева, Інна Василівна. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки / І. В. Леонтьева. - С .36-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, експеримент природний, Лазурський О.
Літіченко, О. Д. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження / О. Д. Літіченко. - С .46-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний журнал, педагогічна преса, педагогічна публіцистика
Руденко, Н. В. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст. / Н. В. Руденко. - С .51-59. - Библиогр. в конце ст.
Свириденко, А. Ю. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти / А. Ю. Свириденко. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, безпека життєдіяльності
Талпа, А. О. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі / А. О. Талпа. - С .67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, вступ до ВНЗ, студенти
Шинкар, Т. Ю. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України / Т. Ю. Шинкар. - С .73-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Бакун, Я. Е. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері / Я. Е. Бакун. - С .79-87
Кл.слова: PR-технології, дозвілля, розваги
Бодненко, Д. М. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі / Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. - С .87-92
Кл.слова: інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, навчально-виховний процес
Веселовська, О. В. Економічна сутність собівартості промислової продукції / О. В. Веселовська. - С .93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: собівартість продукції, витрати виробництва, суспільні витрати
Діденко, Н. М. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки / Н. М. Діденко. - С .100-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, позакласна робота, інноваційні технології
Загарій, В. П. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансова безпека, Національний банк України, монетарні заходи
Закраєвська, О. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів / О. Ю. Закраєвська. - С .116-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів, учитель початкових класів
Кучаковська, Г. А. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профорієнтація, експертна система, інформаційно-комутаційні технології
Мазур, Н. П. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів / Н. П. Мазур. - С .131-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, профіль, профілізація
Олійник, А. М. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю / А. М. Олійник. - С .140-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, усна перевірка, бесіда
Петрик, Л. В. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов / Л. В. Петрик. - С .146-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-текст, засоби медіа-освіти
Процька, C. M. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання / C. M. Процька. - С .155-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, професійна компетентність, комп'ютерні освітні технології
Руднік, Ю. В. Інноваційні технології навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .162-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія навчання, іноземні мови, структура інноваційної діяльності
Середюк, С. В. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство / С. В. Середюк. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформа 1861, Поділля, селяни
Скляр, О. О. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу / О. О. Скляр. - С .176-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, потреба, професійний інтерес
Теряєва, Л. А. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема / Л. А. Теряєва. - С .181-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, компонентна структура, компетенції
Шеремета, M. M. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні / M. M. Шеремета. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, вищий навчальний заклад, здоров’я
Гладун, М. А. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління" / М. А. Гладун. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія поколінь, Z-покоління, діти молодшого шкільного віку
Дячок, Н. В. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів / Н. В. Дячок. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна мобільність, професійна мобільність, соціальна стратифікація
Корнят, В. С. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .206-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, діагностичні уміння, студент
Koxaнова, Олена Петрівна. Психологічна культура особистості сучасних студентів / О. П. Koxaнова. - С .213-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічна культура, психологічна компетентність , самовизначення
Лебідь, Н. К. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів / Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. - С .223-232. - Библиогр. в конце ст.
Терещенко, М. В. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків / М. В. Терещенко. - С .232-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: подружня зрада, пробачення, ревнощі
Чечко, Т. М. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку / Т. М. Чечко. - С .238-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, діти з особливостями психофізичного розвитку, соціально-педагогічний супровід
Гавриловська-Задорецька, М. В. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського / М. В. Гавриловська-Задорецька. - С .243-248. - Библиогр. в конце ст.
Горохова, Т. О. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / Т. О. Горохова. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ, НАВЧАЛЬний текст, ДИСКУРС
Груздьова, О. В. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. - С .256-261. - Библиогр. в конце ст.
Лосевич, Н. С. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. - С .261-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паремійний простір, мовленнєвий акт, ілокуція
Поклад, Т. С. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі / Т. С. Поклад. - С .266-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запах, дескрипції, номінація
Ульяницька, М. В. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок) / М. В. Ульяницька. - С .272-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр казки, чарівна казка, типологія казки
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

7.


    Мазур, Н. П.
    Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики [Електронний ресурс] / Н. П. Мазур. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 139-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Мазур, Н. П.
    Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Н. П. Мазур. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 128-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)