Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Оліфіра, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П778229/2015/1
   Журнал

Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2015р. N 1
Из содерж.:
Олійник, В. Чи потрібен післядипломній педагогічній освіті відкритий університет європейського типу? / В. Олійник, В. Гравіт. - С.3-7
Романенко, М. Післядипломна педагогічна освіта як складова глобальних трансформаційних процесів / М. Романенко. - С.7-10
Лазаренко, С. Підвищення якості навчальної діяльності в умовах євроінтеграції / С. Лазаренко. - С.10-14
Дмитренко, Г. Еколюдиноцентризм і системний підхід до модернізації управління освітою / Г. Дмитренко. - С.22-26
Маслов, В. Принципи формування змісту навчання в системі післядипломної освіти педагогічних кадрів / В. Маслов. - С.26-27
Сергеєва, Л. Науково-педагогічні працівники як педагогічна категорія / Л. Сергеєва. - С.27-30
Кириченко, М. Структура і зміст методології наукового управління навчальними закладами / М. Кириченко. - С.30-35
Войцехівський, М. Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації / М. Войцехівський, О. Кочерга. - С.35-38
Клименко, Н. Становлення інвестиційної моделі й окремих елементів її "соціальної" складової у процесі історичного розвитку економічної думки / Н. Клименко. - С.38-41
Ткач, Т. Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих / Т. Ткач. - С.62-66
Оліфіра, Л. Розвиток післядипломної педагогічної освіти науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід / Л. Оліфіра. - С.66-69
Вознюк, Г. Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного педагога / Г. Вознюк, Н. Мельнікова. - С.69-74
Барабаш, О. Технологія розвивального навчання як засіб професійного розвитку педагогів / О. Барабаш. - С.74-76
Катюк, Я. Соціально-психологічні особливості навчання працівників методичних служб у процесі підвищення кваліфікації / Я. Катюк. - С.79-81
Сіданіч, І. Окремі аспекти теорії і практики становлення духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі (XX-перша чверть XXI століття) / І. Сіданіч. - С.88-99
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
378.046.4(100)
О-53


    Оліфіра, Л.
    Розвиток післядипломної педагогічної освіти науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід / Л. Оліфіра // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 66–69. - Бібліогр.: 15 назв.
УДК

Рубрики: Науково-педагогічні працівники--післядипломна освіта--зарубіжний досвід

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна педагогічна освіта -- науково-педагогічні працівники -- професорсько-викладацький склад -- неперервна професійна освіта

Всі примірники списані


Знайти схожі

3.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П778229/2017/1
   Журнал

Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2017р. N 1
Зміст:
Олійник, В. Відкрита післядипломна педагогічна освіта: стан та перспективи розвитку / В. Олійник. - С.3-11
Молчанова, А. Наукові засади інноваційних перетворень післядипломної педагогічної освіти в працях академіка В. В. Олійника / А. Молчанова. - С.11-14
Сергеєва, Л. Сучасний погляд на модернізацію післядипломної педагогічної освіти в наукових працях В. В. Олійника / Л. Сергеєва. - С.15-18
Щербак, О. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі неперервної освіти / О. Щербак. - С.18-22
Клокар, Н. Андрагогічна складова наукової школи академіка Віктора Олійника / Н. Клокар. - С.23-27
Пащенко, О. Професійне профільне навчання на базі закладів професійної освіти: доцільність, проблеми та перспективи / О. Пащенко. - С.27-31
Капченко, Л. Організація дистанційного навчання у навчальних закладах державної служби зайнятості / Л. Капченко, Р. Капченко. - С.31-33
Супрун, В. Теоретико-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі професійної освіти України / В. Супрун. - С.34-41
Красильник, Ю. Саморегуляція педагогічної діяльності як проблема теорії та практики післядипломної педагогічної освіти / Ю. Красильник. - С.41-45
Рябова, З. Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами / З. Рябова. - С.46-50
Тимошко, Г. Сучасна парадігма розвитку організаційної культури у процесі професійної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Г. Тимошко. - С.50-56
Драч, І. Закономірності управлінської діяльності в сучасному університеті / І. Драч. - С.56-59
Гусєв, В. Публічне управління неперервною освітою в мережі закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах суспільних реформ в Україні / В. Гусєв. - С.59-65
Білик, Н. Досвід роботи Полтавської регіональної школи новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної освіти / Н. Білик. - С.66-71
Зубко, А. Запровадження інноваційних технологій навчання в практику діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти / А. Зубко, С. Одайник. - С.71-74
Касьян, С. Перспективи модернізації системи післядипломної педагогічної освіти в умовах формування глобального інформаційного суспільства / С. Касьян. - С.74-77
Кравчинська, Т. Освіта дітей з особливими потребами / Т. Кравчинська. - С.77-79
Ануфрієва, О. Підготовка наукової еліти: сучасні виклики / О. Ануфрієва. - С.80-84
Любченко, Н. Потенціал освітнього кластера як ресурс інноваційного розвитку системи освіти в умовах суспільних трансформацій / Н. Любченко. - С.84-91
Стойчик, Т. Професійна освіта в контексті формування конкурентоздатності фахівця / Т. Стойчик. - С.91-94
Купрієвич, В. Дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації як засіб професійного самовдосконалення керівників професійно-технічних навчальних закладів / В. Купрієвич. - С.94-96
Маслов, В. Становлення теорії та технологій наукового управління загальноосвітніми навчальними закладами у період першого десятиліття незалежності України (1991-2000 рр.) / В. Маслов, І. Ситар. - С.97-101
Оліфіра, Л. Диверсифікація неперервного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти: європейський досвід і вітчизняні перспективи / Л. Оліфіра. - С.102-105
Всі примірники списані
Учбова література:
ІППО
Знайти схожі

4.


    Оліфіра, Л.
    Форми післядипломної педагогічної освіти як фактор розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих навчальних закладів [Текст] / Л. Оліфіра // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2013. - N 1. - С. 90-93

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Оліфіра, Л.
    Розвиток післядипломної педагогічної освіти науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід [Текст] / Л. Оліфіра // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2015. - N 1. - С. 66-69


Всі примірники списані


Знайти схожі

6.
Шифр: П778229/2018/1
   Журнал

Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2018р. N 1
Зміст:
Кириченко, М. Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві / М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник. - С.9-11
Романенко, М. Післядипломна педагогічна освіта в реаліях "нової української школи": Методологічний вимір інноваційних змін / М. Романенко. - С.12-14
Lushyn, P. The ecology of pedagogical space in the framework of educational reform (Екологія педагогічного простору у рамках освітньої реформи) / P. Lushyn. - С.15-19
Лаврентьєва, О. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти / О. Лаврентьєва. - С.20-25
Гладуш, В. Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку / В. Гладуш. - С.26-32
Сорочан, Т. Діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" з упровадження інноваційних освітніх технологій у процес підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників та керівних кадрів освіти / Т. Сорочан, Л. Оліфіра. - С.33-36
Ситніков, О. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти: історія та сьогодення / О. Ситніков. - С.37-38
Олешко, П. Розвиток післядипломної педагогічної освіти Волинської області в умовах реформування галузі / П. Олешко. - С.39-41
Отич, О. Рада молодих учених ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" як осередок професійної самореалізації молодих науковців / О. Отич, Я. Швень. - С.42
Барабаш, О. Діяльність школи молодих науковців як інноваційна форма співпраці між закладами післядипломної педагогічної освіти / О. Барабаш, О. Ануфрієва. - С.43-45
Скрипник, М. Як відбирати й структурувати зміст освітнього курсу підготовки аспірантів (на прикладі вибіркової дисципліни "Творча майстерня молодого науковця") / М. Скрипник. - С.46-52
Сорочан, Т. Професіоналізація андрагога: цінності, знання, навички / Т. Сорочан. - С.53-57
Покроєва, Л. Персоналізація процесу підвищення кваліфікації педагогів у контексті системних змін загальної середньої освіти / Л. Покроєва, М. Смирнова. - С.58-59
Зелюк, В. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: синергія розвитку / В. Зелюк. - С.60-63
Берека, В. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до роботи з обдарованими дітьми / В. Берека. - С.64-66
Бурлаєнко, Т. Формування управлінської еліти як вищого кадрового складу державного управління / Т. Бурлаєнко. - С.67-68
Кошка, О. Методична служба Хмельниччини в умовах децентралізації: становлення та розвиток / О. Кошка. - С.69-71
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Касьян, С. Інтерактивні форми, методи й технології навчання слухачів кафедри відкритих систем та інформаційно-комунікаційних технологій / С. Касьян. - С.88
Гребенькова, Г. Формування професійних компетентностей здобувачів професійної освіти / Г. Гребенькова. - С.89-92
Сергеєва, Л. Система оцінювання має бути відкритою, а кожна оцінка - обгрунтованою та об'єктивною / Л. Сергеєва. - С.93-95
Петрович, С. Навчально-практичний центр як осередок забезпечення якості надання освітніх послуг / С. Петрович. - С.96-98
Маніта, В. Інформаційне освітнє середовище закладу професійної освіти / В. Маніта. - С.99-101
Романенко, С. Особливості виховної роботи в групах інклюзивного навчання в закладах професійної освіти / С. Романенко. - С.102-103
Вайнола, Р. Безбар'єрне середовище закладу освіти як умова інтеграції дітей з інвалідністю / Р. Вайнола. - С.104-106
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)