Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Осмоловська, О. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: І254815328/2017/4
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 4
Зміст:
Гузенко, Т. А. Комунікативна стратегія м. Києва: зумовлена потреба / Т. А. Гузенко. - С.8-14
Кл.слова: публічний простір, самоврядування, комунікація
Камінська, О. В. Психологічний аналіз детермінант інтернет-залежності / О. В. Камінська. - С.15-19
Кл.слова: інтернет-залежність, адикація, адикт
Єжижанська, Т. С. Особливості й умови діяльності книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі / Т. С. Єжижанська. - С.20-26
Кл.слова: зв’язки з громадськістю, видавнича комунікація, PR
Осмоловська, О. А. Формування видавничого напряму української інклюзивної літератури як новітнього тренду розвитку видавничої справи / О. А. Осмоловська. - С.27-32
Кл.слова: інклюзивна література, права людини, видавничий тренд
Онищенко, О. М. Реалії і перспективи технології друку та інтерпретація тексту / О. М. Онищенко. - С.33-38
Кл.слова: Брайля, шрифт, технології друку, інклюзивна література
Шпак, В. І. Сучасні тренди українського книговидання / В. І. Шпак. - С.39-44
Кл.слова: книговидання, інформаційний простір, національні інтереси
Харитоненко, О. Види періодичних видань у оновленому ДСТУ 3017 «Видання. Основні види. Терміни та визначення»: питання, які залишилися відкритими / О. Харитоненко. - С.45-50
Лепка, Я. Кросмедійність аудиторії інформаційної агенції "112.ua" / Я. Лепка
Сошинська, В. Формування комунікаційних компетенцій у студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / В. Сошинська. - С.58-64
Вернигора, Н. Рецензія на конспект лекцій Н. В. Іовхімчук "Дитяча література" / Н. Вернигора. - С.65-66
Вернигора, С. Рецензія на конспект лекцій Н. В. Іовхімчук "Дитяча література" / С. Вернигора
Кононенко, М. Книжка-іграшка як перспективний видавничий продукт на сучасному книжковому ринку / М. Кононенко
Садурська, Є. Практико-орієнтовані дисципліни як підґрунтя для набуття знань з редакторського фаху (на прикладі дисципліни "Макетування і верстка" / Є. Садурська. - С.75-79
Горбенко, Г. Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів / Г. Горбенко. - С.80-86
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Осмоловська, О. А.
    Формування видавничого напряму української інклюзивної літератури як новітнього тренду розвитку видавничої справи [Текст] / О. А. Осмоловська // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - Вип. 4. - С. 27-32

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна література -- права людини -- видавничий тренд

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: І254815328/2018/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 2
Зміст:
Вернигора, С. М. Книжкова анотація як рекламний текст / С. М. Вернигора. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Седляр, Ю. О. Інформаційно-комунікаційний складник роботи дипломатичних предстваництв / Ю. О. Седляр, О. І. Стадніченко. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Осмоловська, О. А. Популяризація читання в різних регіонах світу на початку ХХІ століття / О. А. Осмоловська. - С.19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Боярин, А. А. Медіа-середовище сучасної бібліотеки / А. А. Боярин. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Мишко, Ю. О. Інноваційні форми культурно-просвітницької діяльності дитячих бібліотек України / Ю. О. Мишко. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Тенденції розвитку професійної освіти архівістів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" в контексті європейського досвіду / М. В. Макарова. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, Л. В. Поняття "Етика термінології" у кореляції суміжних понять / Л. В. Іващенко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Доронцева, Є. Д. Видавничі послуги в структурі медіа-консалтингу: тенденції і перспективи / Є. Д. Доронцева. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Сосєдко, К. Д. Книжкові видання видавництва "ранок" як складник його маркетингового комплексу / К. Д. Сосєдко. - С.70-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Фестивальна діяльність Інституту журналістики Київського Університету імені Бориса Грінченка / Н. М. Вернигора, Я. О. Куліш. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Осмоловська, О. А.
    Популяризація читання в різних регіонах світу на початку ХХІ століття [Текст] / О. А. Осмоловська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 19-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
видавнича діяльність -- видавничі інновації -- популяризація читання
Анотація: Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що впродовж року студенти-видавці на чолі з викладачем Осмоловською О. А. працюють над проектом «Київ – Всесвітня книжкова столиця». Одним із напрямів проектної роботи є вивчення зарубіжного досвіду популяризації читання. Статтю присвячено особливостям розвитку книговидавничої галузі та популяризації читання в різних регіонах світу на початку XXI ст. Зокрема, досліджено аспекти формування сучасної видавничої справи в Об’єднаних Арабських Еміратах (місто Шарджа за рішенням ЮНЕСКО отримало статус Всесвітньої книжкової столиці 2019 року), а також вивчено сучасні механізми популяризації читання в Бразилії, Новій Зеландії, Італії, Данії, Норвегії, Ісландії. Під час дослідження визначено особливості державної політики стосовно видавничої діяльності у кожній із країн, проблемні питання суспільного та культурного розвитку, здобутки видавничого сектора, державних та творчих комітетів, громадських об’єднань, що опікуються питаннями популяризації читання. Також зроблено екскурс в історію, названо провідні видавничі організації кожної з держав, описано їх міжнародну співпрацю видавничих організацій та їх вплив на формування читацьких уподобань, як у власній країні, так і далеко за її межами. Наприкінці дослідження робиться висновок про потенціал цих країн як сучасних центрів видавничої справи

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)