Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Полковенко, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Полковенко, Т. В.
    Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій [Текст] = Selected materials from the theory of reading as the elements of publishing strategies / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 59-62

Кл.слова (ненормовані):
видавнича справа -- текст -- розвиток -- інформація
Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2010/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2010р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. О. Ідея освіти / В. О. Огнев’юк. - С.1-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кудикіна, Н. В. Гра: феноменологічна та педагогічна характеристики / Н. В. Кудикіна. - С.20-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Боринець, Н. І. Проектно-технологічна діяльність учнів та вчителів трудового навчання / Н. І. Боринець. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Якунін, Я. Ю. Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій у системах дошкільної, початкової та середньої освіти / Я. Ю. Якунін. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Л. Т. Застосування психологічних завдань у тестах досягнень на уроках української мови / Л. Т. Коваленко. - С.51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Максимов, І. О. Протиріччя змісту таблиці хімічних елементів Д. Мендєлєєва / І. О. Максимов. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, С. А. Актуальність лідерства в умовах сучасних суспільних трансформацій та його вплив на професійну підготовку управлінців / С. А. Калашнікова. - С.75-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дятленко, Н. М. Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів / Н. М. Дятленко. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми / Л. В. Куземко. - С.103-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Митник, О. Я. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти / О. Я. Митник. - С.114-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Н. В. Кредитно-модульна система організації навчального процесу з підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської інноваційної діяльності / Н. В. Василенко. - С.122-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, О. В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання / О. В. Безпалько. - С.133-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, М. В. Освіта і картина світу / М. В. Терещенко, Є. А. Щербань. - С.142-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. В. Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - С.153-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку / А. М. Гончаренко. - С.160-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2010/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2010р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Тимчик, О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Сафарян, С. І. Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів / С. І. Сафарян. - С.13-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Глазова, О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період / О. П. Глазова. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Войцехівський, М. Ф. Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти / М. Ф. Войцехівський. - С.37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління / C. А. Калашнікова. - С.50-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочерга, О. В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів / О. В. Кочерга. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді / О. М. Олексюк. - С.80-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Левітас, Ф. Л. З історії становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (ІІ половина XIX століття — 1939 рік). - C. 91-104. / Ф. Л. Левітас, О. В. Дудар. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі / А. Д. Січкар. - С.105-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Буренко, В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови) / В. М. Буренко. - С.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів / С. І. Редько. - С.134-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Демченко, Я. А. Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів / Я. А. Демченко. - С.144-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою / І. О. Линьова. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенчук, О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними / О. В. Сенчук. - С.165-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Полковенко, Т. В.
    Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій [Текст] = Selected materials from the theory of reading as the elements of publishing strategies / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 59-62

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.
Шифр: С967601977/2019/2
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2019р. N 2
Зміст:
Білецька, В. В. Оцінка відповідності суб’єктивної самооцінки рівня здоров’я фактичному рівню фізичного здоров’я обстежених юнаків та дівчат / В. В. Білецька, О. М. Поляничко, К. Ю. Літвінова. - С.2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградов, В. Є. Стимуляція спеціальної працездатності бігунів на 110 метрів з бар’єрами у тренувальному занятті в період розвитку втоми / В. Є. Виноградов, Г. О. Лопатенко, О. О. Виноградова. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Іскра, У. В. Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку засобами ігор у воді / У. В. Іскра, Д. О. Позніхаренко, Л. В. Ясько. - С.17-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, О. М. Реакція кардіореспіраторної системи за умов фізичних навантажень різного характеру в залежності від фізіологічної реактивності і стомлення / О. М. Лисенко, С. В. Федорчук. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. М. Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, О. В. Стан спадковості у студентів та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / О. В. Полковенко, І. Д. Омері, О. В. Тимчик. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, О. С. Комоцька. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Вивчення міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я студентами зі спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / В. М. Савченко, В. В. Мельник, В. Р. Поліщук. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, С. В. Стратегії подолання стресу у кваліфікованих спортсменів-веслувальників / С. В. Федорчук, О. М. Лисенко. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Г. Д. Рівень тривожності студентів та його зв’язок з самооцінкою здоров’я / Г. Д. Харченко, С. П. Яценко, Є. О. Неведомська. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovács, K. Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Полковенко, О. В.
    Стан спадковості у студентів та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / О. В. Полковенко, І. Д. Омері, О. В. Тимчик // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 40-46, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- стан спадковості -- самооцінка здоров’я -- опитувальник В.П. Войтенка
Анотація: Мета – вивчити стан спадковості у студентів університету та встановити його зв’язок з самооцінкою здоров’я. Результати обстеження 66 студентів Київського університету імені Бориса Грінченка. Чоловіків було 30 (45,5 %), жінок – 36 (54,4 %) осіб. Середній вік склав 19,47±1,94 (95 % ДІ: 18,99– 19,95) років. Стан спадковості вивчався шляхом опитування студентів з використанням спеціального опитувальника, який містив питання про наявність у близьких і далеких кровних родичів різних хвороб та патологічних станів. Для самооцінки здоров’я використаний опитувальник В.П. Войтенка (1991). Стан спадковості студентів університету характеризується наявністю у близьких родичів підвищеного артеріального тиску – у 45,5 % (30/66), алергічних реакцій та/або бронхіальної астми – у 27,3 % (18/66) і хвороб органів травлення – у 27,3 % (18/66) випадків, а в далеких родичів – наявністю злоякісних пухлин (раку) і алергічних реакцій та/або бронхіальної астми – у 10,6 % (7/66) випадках для обох показників. За самооцінкою студентів, у більшості (54,5 %; 36/66) виявлено незадовільний та поганий стан здоров’я. Поточний стан здоров’я респондентів суттєво залежав від наявності в кровних родичів підвищеного артеріального тиску (χ2 =18,48, p=0,02991) та хвороб органів дихання (χ2 =25,53, p=0,00242). . Стан спадковості студентів характеризується наявністю в близьких родичів підвищеного артеріального тиску, алергічних реакцій та хвороб, хвороб органів травлення, а поточний стан здоров’я – як незадовільний та поганий (54,5 %; 36/66), який суттєво пов’язаний з наявністю у кровних родичів підвищення артеріального тиску та хвороб органів дихання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Омері, І. Д.
Тимчик, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Тимчик, О. В.
    Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 153-159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- комплексний підхід -- початкова освіта -- види діяльності
Анотація: У статті розкривається важливість інтеграції різноманітних видів діяльності у процесі проходження практики майбутніми вчителями початкових класів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Тимчик, О. В.
    Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології [Електронний ресурс] / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 1-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- біологія -- генетика -- форми контролю -- задачі
Анотація: Проведені емпіричні дослідження підтверджують гіпотезу про те, що диференційовані практичні завдання, які поступово вводяться при вивченні генетики, є оптимальною формою контролю та обліку знань учнів і засвідчують необхідність індивідуалізації навчання при вивченні генетики. Одержані результати можна використовувати в організації та проведенні диференційованого контролю знань, спираючись на індивідуальні можливості кожного учня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)