Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (19)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєва, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
37.013.42(075)
В 14


    Вайнола, Ренате Хейкієвна.
    Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін : навчальний посібник / Р. Х. Вайнола, С. О. Сисоєва ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології та соціальної педагогіки . - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010. - 150 с. - 16.00 грн., 18.00 грн., 16.86 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Підготовка майбутніх педагогів--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціальний педагог -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес -- самопідготовка -- самовдосконалення -- інноваційні технології -- дисципліни
Анотація: Посібник має на меті забезпечити викладання курсу "Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін", що є складовою частиною дисциплін психолого-педагогічного циклу для рівня магістерської підготовки. Засвоєння змісту запропонованих у посібнику матеріалів сприятиме формуванню і розвитку професійних та особистісних якостей магістрів соціальної педагогіки, що необхідні викладачу вищої школи.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. (д-р пед. наук, чл.-кор. АПН України)
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 52
Фаховий коледж «Універсум» (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (34)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (34)

Знайти схожі

3.
37.018
Р 64


   
    Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси : наукові праці / В. Г. Кремень [та ін.]. ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 150 с. - ISBN 978-966-7548-77-3 : 19.76 грн., 20.00 грн., 25.00 грн., 18.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Компетентнсний принцип освіти: "Навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .3-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухомлинська, О. В. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .27-34
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .34-53
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу в наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .53-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і української вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .62-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності: історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .75-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .123-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, І. В. Розвиток освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу / І. В. Соколова. - С .137-148. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Розвиток освіти--Методологія освіти--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний принцип освіти -- освітологія -- методологічні концепти -- полікультурна глобалізація
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г.
Сухомлинська, О. В.
Бех, І. Д.
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 28
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
378.014
О-72


   
    Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія [Текст] : монографія / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2013. - 459 с. - ISBN 978-966-2748-31-4 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
полікультурність -- інтегроване навчання -- освітологічний -- духовно-моральний -- реформування -- місія освіти -- освітня реформа -- модернізація освіти -- мовна освіта -- освітня політика -- шкільна освіта
Дод.точки доступу:
Кременя, Василя \за ред.\
Левовицького, Тадеуша \за ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \за ред.\
Сисоєва, С. О. (д-р пед. наук, чл.-кор. АПН України) \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:51
М 66


    Митник, Олександр Якович.
    Навчально-творча діяльність молодших школярів на уроках математики. Методика навчання математики в системі післядипломної освіти : навчальний посібник для вчителів початкових класів / О. Я. Митник ; головний редактор І. Незельська ; рецензент: С. О. Сисоєва, Л. І. Паращенко. - Київ : Початкова школа, 2005. - 96 с. - ISBN 966-8087-17-8 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Методика викладання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчально-творча діяльность -- методика роботи над задачами
Анотація: У посібнику розкрмито методи і прийоми активізації начально-творчої діяльности учнів науроках математики та у позакласній роботі з математики.
Дод.точки доступу:
Незельська, Ізольда \головний редактор.\
Сисоєва, С. О. (д-р пед. наук, чл.-кор. АПН України) \рецензент.\
Паращенко, Л. І. (канд. пед. наук) \рецензент.\


Примірників всього: 21
Фаховий коледж «Універсум» (20),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (20),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
377/378
П 24


   
    Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; ред. С. О. Сисоєва. - Київ : ВІПОЛ, 2001. - 502 с. - ISBN 5-8238-0743-0 : 3.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Неперервна освіта--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- професійне навчання -- професійно-творчий розвиток -- розвиток особистості -- допрофесійна підготовка -- методична робота -- формування особистого іміджу
Анотація: Монографія висвітлює проблеми, пошуки і перспективи щодо технологізації освітнього процесу у неперервній професійній освіті, його психолого-педагогічні закономірності.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. \ред.\
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
378.091.321
К 59


    Козак, Л. В.
    Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія / Л. В. Козак ; ред. С. О. Сисоєва ; рецензент: Г. В. Бєлєнька, О. А. Біда, І. В. Соколова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2014. - 599 с. - ISBN 978-966-2748-45-1 : 45.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища спеціальна освіта--Підготовка викладачів--Монографії

   Дошкільна педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
інноваційна професійна діяльність -- критерії готовності -- навчальні плани -- педагогічна інноватика
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С.О. \ред.\
Бєлєнька, Ганна Володимирівна \рецензент.\
Біда, Олена Анатоліївна \рецензент.\
Соколова, Ірина Володимирівна \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

8.
377
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Інформаційна компетентність фахівця : технології формування : навчально-методичний посібник / С. О. Сисоєва, Н. В. Баловсяк ; Академія Педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - Чернівці : Технодрук, 2006. - 207 с. - ISBN 966-8658-35-3 : 27.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--професійна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
сучасні технології -- компетенція спеціаліста -- компетентність
Анотація: У посібнику проаналізовано розвиток неперервної професійної освіти у контексті її технологічного забезпечення.
Дод.точки доступу:
Баловсяк,
Академія Педагогічних наук України
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

9.
   37.091
   С 59


    Соколова, І. В.
    Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями / І. В. Соколова ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Маріуполь ; Донецьк : АРТ-ПРЕС, 2008. - 399 с. - ISBN 978-966-348-136-4 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--педагогіка школи--організація навчального процесу--учитель

Кл.слова (ненормовані):
сучасні підходи -- професійна підготовка -- міжнародне освітнє середовище
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. \ред.\
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072)
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник / С. О. Сисоєва, Л. В. Козак ; Академія педагогічних наук України. - Київ : Міленіум, 2006. - 193 с. - ISBN 966-8063-08-Х : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна та спеціальна освіта--Педагогічний коледж--Навчально-методичні посібники

   Дошкільна педагогіка--Дошкільна освіта


Кл.слова (ненормовані):
майбутній вихователь -- ефективність навчання -- навчання природознавства -- особистісний розвиток
Дод.точки доступу:
Козак, Л. В.
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

11.
378.22:37.015.31
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Творчий розвиток фахівців в умовах магістратури : монографія / С. О. Сисоєва ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2014. - 399 с. - ISBN 978-966-2748-44-4 : 60.00 грн., 60.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--професійна освіта--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
майбутній викладач -- творча особистість -- інноваційне мислення -- саморозвиток -- самореалізація


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

12.
37.013.83(075.8)
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Інтерактивні технології навчання дорослих : навчально-методичний посібник / С. О. Сисоєва. - Київ : Екмо, 2011. - 320 с. - ISBN 978-966-2153-51-4 : 50.00 грн., 45.00 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта дорослих--Інтерактивне навчання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- освіта дорослих -- інтерактивне навчання -- активні форми навчання -- активні методи навчання -- андрагог -- психологічні особливості -- інтерактивність -- мозгова атака -- навчальний тренінг -- метод Дельфі -- Кейс-метод
Анотація: У першій частині посібника розглядається поняття "інтерактивність", сутність та дефініції андрагогіки, андрагогічна модель інтерактивного навчання, психологічні особливості навчання дорослої людини та вимоги до андрагога. У другій частині висвітлено критерії ефективності інтерактивних технологій у навчанні дорослих, активні форми і методи навчання як елементи інтерактивних технологій.

Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
   378.046
   С 40


    Сисоєва, С. О.
    Педагогічний експеримент у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / С. О. Сисоєва ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Луцьк : Волинська обласна друкарня, 2009. - 458 с. - ISBN 978-966-361-368-0 : 35.00 грн., 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Наукові дослідження--Педагогічний експеремент--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічне дослідження -- освіта -- методи -- методи емпіричного рівня -- порівняльно-історичні методи -- педагогічне дослідження -- соціологічні методи -- математична статистика -- експериментальні педагогічні дослідження -- критерії оцінки -- показники оцінки -- ефективність -- малюнки
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються основні методи та методики проведення експериментальних педагогічних досліджень; критерії і показники оцінки ефективності їх результатів.

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.
378:796
Д 27


    Дерека, Т. Г.
    Неперервна професійна підготовка фахівця фізичного виховання : акмеологічні засади [Текст] : монографія / Т. Г. Дерека ; за ред. С. О. Сисоєвої ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - [Б. м.] : Видавництво ВП Едельвейс, 2016. - 526 с. - ISBN 978-966-2748-85-7 : 180.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Акмеологія--Фізичне виховання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
неперервна професійна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність -- професійна підготовка -- засади
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. (д-р пед. наук, чл.-кор. АПН України) \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.
378.013.3
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Теорія і практика вищої освіти [Текст] : навчальний посібник / С. О. Сисоєва, І. В. Соколова ; Міністерство освіти і науки України, Маріупольський державний університет, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ ; Маріуполь : [б. в.], 2016. - 338 с. - 130.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
економіка вищої освіти -- модернізація вищої освіти -- вища школа -- компетентнісний підхід -- освітній процес
Дод.точки доступу:
Соколова, І. В.
Міністерство освіти і науки України
Маріупольський державний університет
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

17.
   378-057.175(075.8)
   С 40


    Сисоєва, С. О.
    Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи : навчальний посібник / С. О. Сисоєва, Л. В. Козак. - Київ : Едельвейс, 2016. - 154 с., 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 978-966-2748-91-8 : 150.00 грн., 80.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища школа--Викладачів--Компетентність--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- компетентнісний підхід
Дод.точки доступу:
Козак, Л. В.


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

18.
37.09(075.8)
В 85


   
    Вступ до освітології : навчальний посібник / Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; упоряд.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : ВП "Едельвейс", 2017. - 382 с. - ISBN 978-966-2748-97-0 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітологія

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- освіта -- едукологія -- наукове дослідження -- філософія освіти -- освітня політика -- соціологія освіти -- культурологія освіти -- освітні системи -- освітній простір -- освіта дорослих
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \упоряд.\
Сисоєва, С. О. \упоряд.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

19.
378.046.4:378.126
О-72


   
    Освітня програма підвищення кваліфікації професорського-викладацького складу університету (дослідницький модуль) [Текст] : творчий рівень / НАПН України , Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; розробн. С. О. Сисоєва. - Київ : ТОВ "Едельвейс", 2018. - 23 с. - ISBN 978-617-7619-07-8
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Освіта дорослих--Підвищення кваліфікації--Освітня програма

Кл.слова (ненормовані):
дослідницький модуль -- підготовка наукових кадрів -- наукова школа -- підготовка докторів філософії
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. \розробн.\
НАПН України
Київський університет імені Бориса Грінченка. Науково-дослідна лабораторія освітології


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

20.
378:331.5(4-6ЄС)
М 84


    Мосьпан, Н. В.
    Вища освіта та ринок праці Європейського Союзу: тенденції взаємодії [Текст] : монографія / Н. В. Мосьпан ; ред. С. О. Сисоєва. - Київ : ВП "Едельвейс", 2018. - 392 с. - ISBN 978-617-7619-11-5 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Європейський Союз

Кл.слова (ненормовані):
науковий простір -- ринок праці -- вища освіта -- фінансування вищої освіти
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)