Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Стеченко, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: П225817115/2019/32
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 32 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Łapian, T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu / T. Łapian. - С.4-13
Кл.слова: аніматор, вільний час, організація відпочинку
Brodnicki, M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym / M. Brodnicki. - С.14-21
Кл.слова: природнича освіта, Річ Посполита
Руденко, Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату / Н. М. Руденко. - С.22-28
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології навчання, технологічний підхід
Леонтьєва, І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів / І. В. Леонтьєва. - С.29-38
Кл.слова: критичне мислення, технологія case-study, педагогічний кейс
Бровко, О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях / О. О. Бровко [и др.]. - С.39-46
Інші автори: Козлов Р. А., Груздьова О. В., Розінкевич Н. В.
Кл.слова: практико-орієнтоване навчання, компетентності, театралізовані дійства
Козир, М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства / М. В. Козир, О. І. Олійник. - С.47-53
Кл.слова: інтерактивне навчання, класифікація інтерактивів
Стеченко, О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.54-63
Кл.слова: екзаменаційні сесії, управління якістю освіти, якість навчання
Клібайс, Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями / Т. В. Клібайс, О. П. Дець. - С.64-69
Кл.слова: психосоматичні захворювання, психосоматози, когнітивні схеми
Литвиненко, О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів / О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура. - С.70-75
Кл.слова: депресивні прояви, ситуативна тривожність, соціально-демографічний фактор
Гончар, Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді / Л. О. Гончар, Я. О. Співак. - С.76-80
Кл.слова: професійна компетентність, соціальний захист, соціальні працівники
Карам, А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості" / А. Карам. - С.81-85
Кл.слова: компетентність, естетична компетентність, особистість
Кочеткова, О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. С. Кочеткова. - С.87-91
Кл.слова: цифрова компетенція, інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо, О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С.92-97
Кл.слова: рухливі ігри, ціннісні орієнтації, емпатія
Скачкова, В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів / В. О. Скачкова. - С.98-103
Кл.слова: педагогічна діяльність, зміст освіти, професійно-педагогічна культура
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / ПП / 053 / Психологічна допомога та самодопомога при депресії та тривозі / 5 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Стеченко, О. В.
    Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця [Електронний ресурс] / О. В. Стеченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 54-63, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
екзаменаційні сесії -- управління якістю освіти -- якість навчання
Анотація: У статті розглянуто перший досвід переходу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця від модульної до сесійної форми організації освітнього процесу за Європейською кредитно-трансферною системою (ЄКТС). Надано переконливі свідчення позитивного впливу організаційних змін на якісні показники навчання, зокрема якість успішності, абсолютну успішність та кількість академічних боргів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)