Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Федоренко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
502/504
Ф 33


    Федоренко, О. І.
    Основи екології : підручник для студентів вищих навчальних закладів / О. І. Федоренко, О. І. Бондар, А. В. Кудін. - Київ : Знання, 2006. - 543 с. - ISBN 966-346-255-8 : 23.62 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Екологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
біосфера -- екосистеми -- екологічні проблеми -- парниковий ефект -- озонові дірки -- кислотні дощі -- гідросфера -- забруднення водоймищ -- забруднення ґрунту -- стічні води -- екологічний моніторинг -- екотоксикація -- токсиканти -- екологічна освіта -- екологічне виховавання -- екологічна культура -- екологія людини -- соціальна екологія -- екологічна географія -- екологічна криза
Анотація:
Дод.точки доступу:
Бондар, О. І.
Кудін, А. В.


Примірників всього: 22
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

2.
321.7(477)
Р 64


   
    Розвиток демократії і демократична освіта в Україні : IV міжнародна конференція, м. Ялта 28 - 30 вересня 2006 р. / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Харківський національний університет внутрішніх справ України, Інститут вищої освіти АПН України, Українсько-канадський проект "Розбудова демократії" ; ред. В. П. Андрущенко. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007. - 535 с. - ISBN 966-660-350-0 : 35.00 грн.
    Зміст:
Адашис, Л. І. Правові основи участі політичних партій у формуванні виборчих комісій: проблеми та подальші перспективи / Л. І. Адашис. - С .4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політика, вибори
Біденко, Ю. М. Ідеологічні чинники парламентських виборів в Україні та перспективи подальшого розвитку політичних партій / Ю. М. Біденко. - С .10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політика
Бобіна, О. В. "Помаранчева революція"-спроба аналізу з погляду теорії конфлікту / О. В. Бобіна. - С .16-18
Кл.слова: теорія конфлікту
Гонюкова, Л. В. Фінансування виборчої діяльності політичних партій / Л. В. Гонюкова. - С .19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вибори
Колодій, А. Ф. Революція,еволюція,трансформація: вибори 2004 і 2006 р., як віхи на шляху становлення демократичної держави і громадянської нації в Україні / А. Ф. Колодій. - С .26-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Максименко, С. В. Деякі аспекти реалізації виборчого права в умовах існування інституту "прописки" в Україні / С. В. Максименко. - С .35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виборче право
Мацієвський, Ю. В. Між авторитаризмом і демократією: політичний режим в Україні після "Помаранчевої революції" / Ю. В. Мацієвський. - С .38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: влада, політичний режим
Никитченко, Е. Э. Религиозные объединения и электоральный процесс в современной Украине / Е. Э. Никитченко. - С .46-49. - Библиогр. в конце ст.
Поступной, А. Н. Социально-экономические факторы раскола населения Украины на президентских (2004 г.) и парламентских(2006 г.) выборах / А. Н. Поступной. - С .50-55
Старух, О. В. Регіональні та локальні еліти України в умовах виборчої компанії 2006 р. / О. В. Старух. - С .55-61
Кл.слова: політика, вибори
Шаповаленко, М. В. Соціально-політичні розколи як чинники демократичного транзиту України / М. В. Шаповаленко. - С .61-67
Шестакова, А. В. Постмайданове громадянське суспільство України: уроки для країни та світу / А. В. Шестакова. - С .67-73
Кл.слова: політологія, громадянське суспільство
Яковенко, А. В. Об антидемократизме украинских "демократов" и о демократизме украинских "авторитаристов" / А. В. Яковенко. - С .73-77
Кл.слова: політичні сили, демократія, політика
Бусленко, В. В. Роль і місце політичної опозиції в контексті демократизації українського суспільства / В. В. Бусленко. - С .78-81
Кл.слова: політологія, демократія, опозиція
Гриценко, З. І. Політична еліта Харківщини та проблеми націєтворення в регіоні / З. І. Гриценко. - С .81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія
Кузьмин, П. В. Противоречия партийной деятельности как фактор сдерживания демократизации социально-политических отношений (на примере Украины) / П. В. Кузьмин. - С .86-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія
Дащаківська, О. Ю. Моделі легітимації політичної еліти України / О. Ю. Дащаківська. - С .91-96
Кл.слова: політологія, еліта, легітимність
Кокорська, О. І. Особливості легітимації політичної влади в незалежній України / О. І. Кокорська. - С .96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія, легітимність
Тур, М. Г. Демократична легітимність і громадянська непокора: теоретичні контури / М. Г. Тур. - С .101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія, легітимність
Чайковський, Я. Р. Проблеми політичного відчуження людини на сучасному етапі історичного розвитку / Я. Р. Чайковський. - С .106-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія
Андрущенко, Т. І. Естетичне як чинник формування демократичних цінностей молоді / Т. І. Андрущенко. - С .111-112
Артеменко, А. П. Соціально-філософський зміст поняття "вольність" та його вплив на формування вітчизняної традиції державності / А. П. Артеменко. - С .113-115
Бортніков, В. І. Особливості та специфічні риси українського демократичного транзиту / В. І. Бортніков. - С .116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія, нестабільність політична
Бурдяк, В. І. Вплив демократизації на зміни в політичній культурі українського суспільства / В. І. Бурдяк. - С .121-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія, демократія
Васютинський, В. О. Духовні потреби громадян як чинник їхніх соціально-політичних орієнтацій / В. О. Васютинський. - С .126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбачик, А. П. Ставлення до ліберально-демократичних цінностей в Україні (динаміка змін за матеріалами соціологічних досліджень) / А. П. Горбачик. - С .131-134
Жадан, І. В. Особливості політичних уявлень студентства / І. В. Жадан, О. С. Федоренко. - С .134-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політологія, уявлення політичні
Жук, М. В. "Політична культура та громадянське суспільство в "постпомаранчовий період": вивчення регіональних процесів з позицій Swot-аналізу" / М. В. Жук. - С .138-143
Кл.слова: політологія
Загарницька, І. І. Чуттєва культура студентської молоді в сучасній Україні / І. І. Загарницька. - С .143-146
Поліщук, І. О. Політико-культурний фактор в електоральному процесі перехідного суспільства / І. О. Поліщук. - С .147-153
Кл.слова: політологія
Соколов, В. Н. Проблемы студенческой молодежи как отражение кризисных явлений в украинском обществе (на материалах социологических исследований) / В. Н. Соколов, А. С. Баснин. - С .153-157
Степаненко, В. П. Історичні алгоритми націєтворення, демократизація та українські виклики / В. П. Степаненко. - С .158-163
Супруненко, О. С. Україна соціосемантична: до вивчення процесів демократизації семантичного простору сучасної української держави / О. С. Супруненко. - С .163-167
Кл.слова: політологія
Климанська, Л. Д. Природа інформаційного обміну в процесі політичної комунікації / Л. Д. Климанська. - С .168-175
Кл.слова: інформація політична
Кралюк, П. М. Проблеми співвідношення політики моралі в умовах комунікаційних реалій сучасної України / П. М. Кралюк. - С .175-179
Сомов, М. В. Молодежь автономной республики Крым в процессе политической коммуникации / М. В. Сомов. - С .179-186
Тихомирова, Є. Б. Інформаційне середовище як чинник політичної соціалізації сучасної молоді / Є. Б. Тихомирова. - С .186-191
Балінченко, С. П. Самоідентифікація України в контексті соціальних процесів інтеграції та демократизації / С. П. Балінченко. - С .192-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократія
Гливинський, А. О. Концепція соціально-політичних розмежувань С.Ліпсета - С.Роккана і реалії посткомуністичних партійних систем / А. О. Гливинський, В. Ф. Кокорський. - С .197-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Николко, М. В. Политическое конструирование нации: варианты / М. В. Николко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: демократія, політологія
Шипунов, Г. В. Гібридні політичні режими як феномен суспільно-політичної трансформації пострадянських країн (на прикладі України,Росії та Білорусі) / Г. В. Шипунов. - С .206-212
Богданова, О. В. Фактори пасивності у реалізації своїх прав: результати дослідження та пропозиції для демократичного майбутнього України / О. В. Богданова. - С .213-218
Кл.слова: права людини, демократія
Данількевич, М. І. Правова культура та правовий нігілізм в України / М. І. Данількевич. - С .219-223. - Бібліогр. в кінці ст.
Калиновський, Ю. Ю. Роль та місце суспільної правосвідомості в процесі розбудови української держави / Ю. Ю. Калиновський. - С .223-228
Кормич, Л. І. Правова свідомість населення в умовах реформування політико-правових інститутів (за матеріалами дослідження громадської думки населення Одеського регіону) / Л. І. Кормич, Е. А. Гансова. - С .228-233
Калюх, Ю. І. Нестабільність громадянського суспільства в Україні / Ю. І. Калюх, О. М. Титаренко, В. С. Півнева. - С .239-243
Кл.слова: громадянське суспільство
Кальной, И. И. Публичность как мера развития демократии / И. И. Кальной. - С .243-248
Савка, В. Є. Організація розподілу соціальних послуг: державні та недержавні форми / В. Є. Савка. - С .248-253
Фісанов, В. П. Чи можлива дієва взаємодія акторів громадянського суспільства з органами влади в Україні? (Перші підсумки 15-річної неквапливої підготовки до діалогу) / В. П. Фісанов. - С .253-255
Громико, О. В. Джерела соціальних протиріч процесу підготовки офіцерів у вищих навчальних закладах в умовах демократизації збройних сил / О. В. Громико. - С .256-258
Панфілов, О. Ю. Демократизація військової освіти - вимога часу / О. Ю. Панфілов. - С .259-263
Бостан, С. К. Демократия и конституционный институт формы государственного правления в Украине: проблемы и перспективы / С. К. Бостан. - С .264-269
Желіба, О. В. Конституційний проект Ігоря Каганця "Третій гетьманат": реальна демократія чи завуальований авторитаризм / О. В. Желіба. - С .269-275
Кл.слова: врядування, демократія, політична система
Лазор, О. Д. Демократизація інститутів врядування: досвід Німеччини для України / О. Д. Лазор. - С .275-281
Назаров, І. В. Прокуратура України в контексті конституційно-правової реформи / І. В. Назаров. - С .281-285
Кл.слова: правоохоронні органи
Ягунов, Д. В. Перспективи подальшого реформування пенітенціарної системи України: пріоритети, проблеми та захист прав людини / Д. В. Ягунов. - С .293-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Адамович, С. В. Демократія і концепції децентралізації в Україні (1990-2005 рр.) / С. В. Адамович. - С .298-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Малиновський, В. Я. Трансформація територіальної організації влади України в контексті світового досвіду / В. Я. Малиновський. - С .303-310. - Бібліогр. в кінці ст.
Терес, Н. В. Роль Києва-столиці України у сучасному процесі державотворення / Н. В. Терес. - С .310-315
Кл.слова: Київ
Чапала, Г. В. Місцеве самоврядування в системі держава-громадянське суспільство / Г. В. Чапала. - С .315-319
Яцунська, О. О. Україна : нові вибори, нова виборча система, нове самоврядування? / О. О. Яцунська. - С .319-325
Темненко, В. А. Автономная Республика Крым: конституция и проблемы коренных народов / В. А. Темненко. - С .326-330
Филатов, А. С. Крым в эпоху президентско-парламентских выборов 2004-2006 гг. Качество жизни населения и политические установки. Симферопольцы о жизни и о себе / А. С. Филатов. - С .331-335
Швачка, Г. О. Автономна республіка Крим-норма чи виняток українського унітаризму / Г. О. Швачка. - С .335-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Біла, С. О. Приватизація як складова демократичних реформ в Україні / С. О. Біла. - С .343-349. - Бібліогр. в кінці ст.
Бова, А. А. Корупція у суспільстві, що трансформується: соціологічний аналіз / А. А. Бова. - С .350-356. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, З. М. Державний захист конкуренції в Україні / З. М. Борисенко. - С .356-360. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економіка, конкуренція, ринкові відносини
Длугопольський, О. В. Розвиток цивілізованого лобізму як невід'ємний атрибут демократизації суспільства / О. В. Длугопольський. - С .361-366. - Бібліогр. в кінці ст.
Желюк, Т. Л. Ефективність надання адміністративних послуг органами виконавчої влади в контексті розвитку демократичних стосунків між державним сектором і ринком / Т. Л. Желюк. - С .367-374. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адміністративні послуги
Колесник, Л. А. Особенности промышленной политики нового правительства Верховной Рады (2004 г.) / Л. А. Колесник. - С .375-380
Кл.слова: уряд, внутрішня політика
Рарог, Ю. В. Феномен теневой власти и перспективы государственного строительства в Украине / Ю. В. Рарог. - С .380-385. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тіньова влада
Шутов, Н. И. Демократизация процедурных отношений между государством и субъектами хозяйствования в процессе приватизации как основа общественной гармонизации трансформации собственности в Украине / Н. И. Шутов. - С .385-394. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економіка, реформи
Бессонова, М. М. Зовнішньополітичні уподобання на парламентських виборах в Україні 2006 року / М. М. Бессонова. - С .395-399. - Бібліогр. в кінці ст.
Медвідь, Ф. М. Національні інтереси України в контексті державотворення та націєтворення: політико-правові засади / Ф. М. Медвідь. - С .400-404. - Бібліогр. в кінці ст.
Пірен, М. І. Сприйняття та оцінка політико-владною елітою України демократичних цінностей Євросоюзу та євроатлантичної інтеграції (за матеріалами соціологічних досліджень) / М. І. Пірен. - С .404-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократія
Дем'янчук, О. П. Освітня політика й управління освітою: конфлікт між інституційними обмеженнями та цивілізаційними потребами / О. П. Дем'янчук. - С .411-415. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократизація освіти
Дубровський, В. Ф. Інноваційність та прагматизм при формуванні потенціалу та захисту прав і свобод у системі громадянської освіти / В. Ф. Дубровський. - С .415-419. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: права людини, громадянська освіта
Карпенко, З. С. Особистісний потенціал демократизації вищої освіти в Україні / З. С. Карпенко. - С .419-423. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіти
Клепко, С. Ф. Освітня політика в Україні: від латентності до прозорості / С. Ф. Клепко. - С .423-429. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня політика
Ковальова, А. Д. Антикорупційний курс у вищий школі / А. Д. Ковальова. - С .430-435. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища школа, корупція
Козлова, О. Г. Професійний інструментарій сучасного педагога як основа демократизації освіти / О. Г. Козлова. - С .435-440. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократизація освіти
Кучер, О. А. Теоретико-методичний аспект формування громадянської компетентності учнів (випускників) ЗОШ засобами шкільної і позашкільної педагогічної діяльності як основи демократизації суспільства / О. А. Кучер. - С .440-444. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта
Ладиченко, Тетяна Вячеславівна. Методика формування демократичної громадянськості учнівської молоді засобами курсу "Громадянська освіта (основи демократії)" / Т. В. Ладиченко, Я. М. Камбалова. - С .445
Меерович, М. И. Система образования на человекотворческом этапе эволюции общества / М. И. Меерович. - С .445-451. - Библиогр. в конце ст.
Мицик, Л. М. Формування інноваційного освітнього середовища у вищих навчальних закладах: вимога Болонского процесу і реалії України / Л. М. Мицик. - С .451-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Нарижный, Ю. А. Педагогическая стратегия "Философия для детей"- современная инновационная концепция формирования демократического мировоззрения / Ю. А. Нарижный. - С .457-463. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: демократія, філософія, стратегія педагогічна
Сейдаметова, З. С. Свободное образование для свободного общества / З. С. Сейдаметова. - С .463-467. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, громадянське суспільство
Степаненко, І. В. Особливості педагогічної комунікації в умовах демократизації українського суспільства / І. В. Степаненко. - С .468-473. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, демократія, суспільство
Трубавина, И. Н. Концепция программы "Школа, доброжелательная к детям" / И. Н. Трубавина. - С .473-476
Кл.слова: права дитини, освіта, школа
Горова, О. Б. Правовий статус осіб з фізичними вадами / О. Б. Горова. - С .482-487. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інваліди, права людини
Городецкая, Е. Г. Женщины-лидеры в украинском политикуме / Е. Г. Городецкая, В. А. Чигрин. - С .487-493
Кл.слова: жінки, політика, гендерне питання
Городецький, О. О. Проблема доступу до соціального капіталу вразливих категорій населення українського суспільства / О. О. Городецький. - С .493-497
Кл.слова: соціальний капітал, комунікація соціальна, бідність
Набруско, І. Ю. Стилі споживання та проблеми статусної нерівності в контексті сучасної України / І. Ю. Набруско. - С .497-501
Кл.слова: реклама, споживання
Оксамитна, С. М. Освітня нерівність: тенденції відтворення у пострадянський період / С. М. Оксамитна. - С .501-507. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальна нерівність, освітня нерівність
Олійник, Н. Ю. Гендерний вимір парламентських виборів: проблема розвитку паритетної демократії в Україні / Н. Ю. Олійник. - С .508-513. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна політика, вибори парламентські, виборча система
Ярош, О. Б. Гендерні квоти як засіб впровадження гендерної рівності у політичну систему України / О. Б. Ярош. - С .513-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна нерівність, політика, гендерне квотування
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політика--Демократія--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
вибори -- партії -- легітивність -- політична культура -- політична комунікація -- верховенство права -- громадянське суспільство
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор Петрович \ред.\
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Харківський національний університет внутрішніх справ України
Інститут вищої освіти АПН України
Українсько-канадський проект "Розбудова демократії"


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: О190803/2017/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко. - С.7-16
Кл.слова: тьютор, асистування, інклюзивна освіта
Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні / І. Родименко. - С.17-26
Кл.слова: компаративний аналіз, концептуальні підходи, інклюзія
Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації / В. Кобильченко. - С.27-36
Кл.слова: віктимізація , віктимна поведінка, віктимна особистість
Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко. - С.37-46
Кл.слова: бімодальний білінгвізм, тотальна комунікація, білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі / О. Бабяк. - С.47-55
Кл.слова: поведінковий компонент, афективний компонент, когнітивний компонент
Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О. Чеботарьова. - С.56-64
Кл.слова: комплексне порушення розвитку, трудова компетентність
Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна. - С.65-72
Кл.слова: системний підхід, середовищний підхід, особистісний підхід
Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. Роменська. - С.73-85
Кл.слова: соціально-побутові навички, мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / К. Тичина. - С.86-96
Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки, міжособистісні сімейні стосунки, сіблінгові стосунки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дробот, О.
    Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих [Текст] / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 37-46

Кл.слова (ненормовані):
бімодальний білінгвізм -- тотальна комунікація -- білінгвальне-бікультурне навчання
Дод.точки доступу:
Замша, А.
Федоренко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: О190803/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 (89)
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

6.
376
Т 19


   
    Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології : навчально-методичний посібник / О. М. Таранченко, С. В. Литовченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Київ : Видавництво ФОП Симоненко О. І., 2018. - 250 с. - ISBN 978-966-97877-1-2 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта осіб з фізичними вадами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- навчання дітей -- корекційна робота -- навчання словесного мовлення -- навчання математики -- діти з вадами слуху -- корекційно-розвиткова робота
Дод.точки доступу:
Таранченко, О. М.
Литовченко, С. В.
Федоренко, О. В.
Жук, В. В.
Литвинова, В. В.
Шевченко, В. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

7.
Шифр: С325934233/2019/25/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2019р. т.25 № 3
Зміст:
Жигун, С. Моделювання простору в українському детективі другої половини ХХ ст. / С. Жигун. - С.99-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Федоренко, О. Образотворчі риси козака-характерника – героя роману Ю. Мушкетика "Погоня" / О. Федоренко. - С.111-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірченко, Т. Засади оцінки та канонізації драматургічних творів українськими публіцистами кінця XIX початку XX ст. / Т. Вірченко, Р. Козлов. - С.113-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
376.091(075.8)
О-64


   
    Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів : навчально-методичний посібник / Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Всеукраїнська благодійна організація "Благодійний фонд Порошенка" ; авторський колектив: М. А. Порошенко [та ін.]. - Київ : ОБНОВА КОМПАНІ, 2018. - 252 с. : схеми, табл., фот. кольорові. - ISBN 978-617-7239-29-0 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивні центри--Діти з особливими освітніми потребами--Навчально-методичний посібник

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- організаційний аспект ІРЦ -- кадрове забезпечення ІРЦ -- документація ІРЦ -- комплексна оцінка розвитку дітей -- діти з особливими освітніми потребами -- партнерство в інклюзивному навчанні
Анотація: Розкрито організаційні засади утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ).
Дод.точки доступу:
Порошенко, М. А. \авторський колектив.\
Колупаєва, А. А. \авторський колектив.\
Ярошук, М. В. \авторський колектив.\
Таранченко, О. М. \авторський колектив.\
Прохоренко, Л. І. \авторський колектив.\
Гудим, І. М. \авторський колектив.\
Федоренко, О. Ф. \авторський колектив.\
Данілавічюте, Е. А. \авторський колектив.\
Рібцун, Ю. В. \авторський колектив.\
Мельник, А. Ю. \авторський колектив.\
Воробей, О. В. \авторський колектив.\
Ярова, Г. О. \авторський колектив.\
Заруденко, Ю. В. \авторський колектив.\
Болкун, М. О. \авторський колектив.\
Новосад, В. Є. \авторський колектив.\
Макарук, О. О. \авторський колектив.\
Самойленко , Л. А. \авторський колектив.\
Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні
Всеукраїнська благодійна організація "Благодійний фонд Порошенка"


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

9.


    Havrysh, O.
    The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany = Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 49-61, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
міграційна політика -- соціальна робота з біженцями -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальний педагог -- технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Velychko, V.
Величко В. Є.
Fedorenko, O.
Федоренко О. Г.
Гавриш О. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: П225817115/2022/38
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2022р. № 38 (2)
Зміст:
Братко, М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США / М. Братко. - С.6-13
Бойчук, Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів / Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Каналс-Ботінес, М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Голота, Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти / Н. Голота, О. Бріка. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Єпіхіна, М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі / М. Єпіхіна. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Желанова, В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії / В. Желанова, М. Козир : 44-50
Кипиченко, Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися / Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет / І. Леонтьєва. - С.57-62
Мордовцева, М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів / М. Мордовцева. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору / С. Паламар, М. Науменко. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу / О. Половіна, І. Кондратець. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Камінська, С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання / С. Камінська, О. Тирон. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Федоренко, О.
    Образотворчі риси козака-характерника – героя роману Ю. Мушкетика "Погоня" / О. Федоренко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 3. - С. 111-112, DOI 10.28925/2311-259x.2019.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
козак-характерник -- герой -- роман -- прийом -- жанр
Анотація: Предметом дослідження є інтерпретація фольклорного образу козака-характерника в історичному романі межі ХХ–ХХІ століть. Звернення цього жанру на сучасному етапі до фікційних джерел і прийомів, зокрема міфу, притчі, казки, фантастики, гри, компіляції, порушень просторово-часової лінійності тощо, становить проблемне поле ширшого дослідження. Мета статті: визначити специфіку функціонування образу козака-характерника в художньому світі роману Ю. Мушкетика «Погоня». Поставлена мета передбачає реалізацію таких завдань: розкрити фольклорні аспекти формування образу козакахарактерника; простежити особливості інтерпретації образу-типу характерника автором та специфіку функціонування його втілення; простежити головні поетологічні тенденції зображення козака-характерника в досліджуваному романі. У результаті дослідження з’ясовано, що у романі «Погоня» (1997) Ю. Мушкетик змоделював історію відповідно до модерної традиції. Митець лише відштовхнувся від історичної доби Руїни і далі повів розповідь за принципом дороги, тому на перший погляд роман сприймається як пригодницький. Указавши на спадковість поколінь козаків-характерників, автор налаштовує читачів на сприймання героя, незвичайні здібності якого розкриватиме багатогранно впродовж твору. Зображуючи колоритний портрет козака Семена Білокобилки подібно до химерної зовнішності козака Мамая, Ю. Мушкетик надає роману «Погоня» ознак химерного жанру. Відповідно до жанру роману-дороги, Ю. Мушкетик розкрив незвичайні здібності козака в багатьох епізодах його подорожі. За допомогою прийому оповіді від імені козакахарактерника («я-нарації») митець передав його почуття й емоції за надзвичайно складних умов. Ю. Мушкетик наділив козака добрим гумором як складовою його способу життя. Життєлюбство надає козаку сили продовжити шлях і виконати завдання-місію порятунку побратимів. У роздумах козака-характерника автор висловив ідею єдності України та українців, порушив питання сенсу життя людини, надавши роману ознак філософського жанру, вагомості й актуальності сьогодення. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості сформувати модель трансформації фольклорного образу у літературний, розширивши матеріал дослідження іншими творами цього жанру і періоду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Кипиченко, Н.
    Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися [Текст] / Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 51-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
професійна спільнота -- професійний розвиток -- професійний розвиток -- координація діяльності
Анотація: Стаття присвячена висвітленню шляхів згуртування вчителів у професійні спільноти одно- думців із розвиненими горизонтальними зв’язками. В процесі наукового пошуку проаналізовано наукову літературу з проблеми дослідження і нормативно-правові документи, що регулюють діяльність професійних спільнот освітян в Україні. Встановлено, що центри професійного роз- витку педагогічних працівників відіграють важливу роль у створенні та координації діяльності професійних спільнот.
Дод.точки доступу:
Софій, Н.
Федоренко, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)