Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Чубукова, О. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
Шифр: Ф644512421/2019/6
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 6
Зміст:
Студінська, Г. Я. Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки / Г. Я. Студінська. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Предборський, В. А. Вихідні умови формування "автономії" тіньової влади та її сучасна небезпека / В. А. Предборський. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковач, М. Й. Формування стратегічного набору в системі управління фінансовою стійкістю банківсокої системи / М. Й. Ковач, К. П. Індус, Л. М. Шелемон. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорова, Л. І. Трансформація аудиторського висновку під впливом реформування законодавчої бази України / Л. І. Прохорова, Ю. М. Щербак. - С.30-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусиенко, В. Д. Теоретическое обоснование особенностей оценки стоимости интеллектуального капитала фиры на основе инновационного развития / В. Д. Мусиенко, Н. М. Низельникова. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Крещенко, І. Л. Управління темпами розвитку через бюджетні пропорції / І. Л. Крещенко. - С.46-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, К. М. Стратегії подолання бар’єрів входу на зовнішні ринки / К. М. Власова. - С.53-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Чубукова, О. Ю. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії / О. Ю. Чубукова, В. В. Марциновський. - С.62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідушко, Д. М. Інноваційно-інвестиційний процес в Україні: бар’єри та інструменти їх подолання / Д. М. Дідушко. - С.72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, П. В. Аналіз залежності витрат на інноваційну діяльність підприємств в Україні / П. В. Ткаченко. - С.82-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Данілова, Е. І. Семантико-морфологічний аналіз поняття "економічна безпека підприємства" / Е. І. Данілова. - С.90-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Н. Б. Місце та роль контролінгу в управлінні інтегрованими системами / Н. Б. Васильєва. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, В. М. Категоріально-поняттєвий апарат енергозбереження: сучасні теоретичні підходи / В. М. Дорошенко. - С.104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Атаманюк, О. О. Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні підприємствами соціально-культурної сфери сільських територій України / О. О. Атаманюк. - С.111-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипенко, О. В. Соціально-трудові аспекти державного регулювання відтворення людського капіталу будівельної галузі / О. В. Пилипенко. - С.120-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Чубукова, О. Ю.
    Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії / О. Ю. Чубукова, В. В. Марциновський // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 6. - С. 62-72. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані маркетингові комунікації -- нова маркетингова парадигма -- новий маркетинг
Дод.точки доступу:
Марциновський, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Ф644512421/2019/9
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 9
Зміст:
Предборський, В. А. Гібридна влада ("двоєвладдя"): тіньовий вплив засобами паралельної реальності / В. А. Предборський. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванченко, Д. І. До питання розбудови ризикоорієнтованої системи середньострокового прогнозування ПДВ / Д. І. Іванченко. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Чубукова, О. Ю. Економіко-математичне моделювання - інструмент формування сучасної економіки / О. Ю. Чубукова. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Барон, І. Г. Системно-структурний аналіз економічної безпеки держави / І. Г. Барон. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Синенко, О. І. Державне управління економікою: практичний досвід та наукове знання / О. І. Синенко. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриленко, А. С. Формування нового технологічного укладу як напрям прискорення інноваційного розвитку України / А. С. Гавриленко. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Волот, О. І. Інформаційне забезпечення інформаційної безпеки підприємств малого бізнесу в умовах ринкових відносин / О. І. Волот, В. О. Колоток. - С.50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Н. Б. Підсистеми, види та форми контролінгу в інтегрованих системах / Н. Б. Васильєва. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Чобаль, Л. Ю. Ефективність впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність українських туристичних підприємств / Л. Ю. Чобаль, К. Ю. Сімех, Л. І. Тороній. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, В. М. Концептуалізм стратегії управління енергозбереженням на будівельних підприємствах / В. М. Дорошенко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибакова, Л. П. Класифікація витрат підприємства на освоєння нової продукції / Л. П. Рибакова, М. І. Симочко, Е. Ф. Югас. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Негода, Ю. В. Оцінка процесів трансформації земельних відносин / Ю. В. Негода. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, О. М. Особливості використання земельних ресурсів європейських країн / О. М. Чумаченко, Є. В. Кривов’яз. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Лебеда, Т. Б. Індикатори бідності населення для моніторингу соціальних макродисбалансів в Україні / Т. Б. Лебеда. - С.96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Лалакулич, М. Ю. Методика бухгалтерського обліку інноваційної діяльності підприємств / М. Ю. Лалакулич. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФІТУ / УПР / 074 / Державне та регіональне управління / ОСН
ФЕУ / УПР / 073 / Державне та регіональне управління / 2 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Чубукова, О. Ю.
    Економіко-математичне моделювання - інструмент формування сучасної економіки / О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 9. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
економіко-математичне моделювання -- макроекономічні моделі -- мікроекономічні моделі -- оптимізаційні моделі -- економічне зростання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Ф644512421/2019/10
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 10
Зміст:
Зоріна, О. А. Нейромережеві технології в економічному аналізі діяльності корпорації / О. А. Зоріна, О. В. Петраковська. - С.7-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, О. Є. Перспективи розвитку та проблеми експертно-імпортної діяльності українських підприємств / О. Є. Литвин, Е. В. Сергієнко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильчак, С. В. Державне регулювання інституційного середовища ділової активності в контексті інноваційного розвитку малого підприємства / С. В. Васильчак, Ю. О. Гринів, О. О. Галаченко. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибакова, Л. П. Методологічні засади обліку інноваційної діяльності підприємства / Л. П. Рибакова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, В. Д. Теоретичне обгрунтування особливостей оцінювання вартості інтелектуального капіталу фірми на засадах інноваційного розвитку / В. Д. Мусієнко, Н. М. Нізельнікова. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Тітенко, З. М. Фінансове забезпечення інвестиційної діяльності підприємств / З. М. Тітенко, К. І. Черкесенко. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лагута, К. О. Дослідження переваг Ianding page в сучасному digital маркетингу / К. О. Лагута, О. Ю. Чубукова. - С.51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Капустинський, Р. В. Сучасні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємства / Р. В. Капустинський, О. Б. Моргулець. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, Ю. Л. Моніторинг в системі безпечності та якості харчових продуктів на підприємствах харчової промисловості / Ю. Л. Труш. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, А. Р. Вплив інтернет-маркетингу на розвиток електронної комерції / А. Р. Гончаренко, О. Ю. Чубукова. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Н. Б. Система цілей, об’єкти та принципи контролінгу в інтегрованих системах / Н. Б. Васильєва. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, Б. О. Дослідження проблем сегментування та структурного перетворення ринку мобільного зв’язку та інтернету в Україні / Б. О. Колесник, О. Ю. Чубукова. - С.80-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дрок, П. В. Видавничо-поліграфічна справа в контексті розвитку сучасної освіти / П. В. Дрок, Р. В. Гордєєв. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, О. М. Економічна оцінка геодезичних робіт на місцевому рівні / О. М. Чумаченко, Є. В. Кривов’яз. - С.97-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубєв, О. В. Розвиток соціального підприємства в світі та можливості для України / О. В. Голубєв. - С.105-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Лагута, К. О.
    Дослідження переваг Ianding page в сучасному digital маркетингу / К. О. Лагута, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 10. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
посадочна сторінка -- ліди -- інтернет маркетинг -- сайт
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Гончаренко, А. Р.
    Вплив інтернет-маркетингу на розвиток електронної комерції / А. Р. Гончаренко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 10. - С. 69-75. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетинг -- бізнес -- електронна комерція -- онлайн платформи просування
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Колесник, Б. О.
    Дослідження проблем сегментування та структурного перетворення ринку мобільного зв’язку та інтернету в Україні / Б. О. Колесник, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 10. - С. 80-89. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
сегментування -- ринок мобільного зв’язку -- масовий маркетинг -- віртуальний мобільний оператор -- фифузія інновацій -- олігополістичний ринок
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Ф644512421/2019/11
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 11
Зміст:
Предборський, В. А. Новітня розбудова "автономії" тіньової держави як тренд антимодернізаційного розвитку / В. А. Предборський. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулинич, О. І. Статистичні методи прогнозування показників соціально-економічного розвитку та способи оцінки їх результатів / О. І. Кулинич, Р. О. Кулинич. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Добріца, К. С. Макроекономічні чинники впливу на фінансову стійкість підприємств / К. С. Добріца, І. О. Тарасенко. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Бірюк, К. П. Механізм забезпечення фінансової безпеки банку / К. П. Бірюк, І. О. Тарасенко. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Волот, О. І. Аналіз перспектив запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування / О. І. Волот, В. С. Пономаренко. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Ганцяк, М. О. Державний борг і кредит: особливості прояву макроекономічних ефектів / М. О. Ганцяк. - С.50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Н. Б. Структурно-логічна послідовність впровадження контролінгу в управління мережами / Н. Б. Васильєва. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрійчук, В. Г. Зберігання сільськогосподарської продукції: економічний аспект / В. Г. Андрійчук, К. Р. Ходзіцька. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, В. М. Порівняльний аналіз бар’єрів зовнішніх ринків / В. М. Марченко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Чубукова, О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Притуляк, Н. М. Гудвіл крізь призму теорії інтелектуального капіталу / Н. М. Притуляк, М. В. Козійчук. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Дрок, П. В. Сучасні тенденції розвитку видавничо-поліграфічної справи / П. В. Дрок, Р. В. Гордєєв. - С.96-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Гейко, М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, С. В. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємства в усіх сферах діяльності / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський. - С.109-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодюк, А. В. Ресурсний аспект понять економічної геології / А. В. Бодюк. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Чубукова, О. Ю.
    Бренд у сучасній сфері розважальних послуг / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 11. - С. 81-86. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- торгова марка -- управлінська інновація
Дод.точки доступу:
Матвєєв, О. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Гейко, М. Є.
    Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 11. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продаж -- стимулювання продажів -- лояльність покупців -- мерчандайзинг -- роздрібна торгівля
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)