Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шевченко, С. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   005.745
   О-72


   
    Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської науково-практичної конференції 22 жовтня 2015 року м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 323 с. - 83.12 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. П. Історико-педагогічні дослідження в Україні : розвиток наукового дискурсу / Н. П. Дічек, Л. Л. Хоружа. - С .3-4
Кл.слова: вступне слово, конференція, історико-педагогічні дослідження
Драч, Оксана Олександрівна. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу / О. О. Драч. - С .3-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. С. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді / Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна. - С .17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаревський, С. Б. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. / С. Б. Пономаревський. - С .25-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Телячий, Ю. В. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.) / Ю. В. Телячий. - С .36-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасименко, О. В. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.) / О. В. Герасименко. - С .47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Бричок, С. Б. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.) / С. Б. Бричок. - С .57-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоменюк, О. О. До історії діяльності Київського пролеткульту / О. О. Гоменюк. - С .67-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дембровська, Г. М. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні / Г. М. Дембровська. - С .77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Краєва, М. В. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ / М. В. Краєва. - С .86-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. П. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків) / О. П. Міхно. - С .93-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Меленець, Людмила Іванівна. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки / Л. І. Меленець. - С .101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Євгенія Олексіївна. Підручники з біології на зламі століть / Є. Неведомська. - С .110-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Сівков, О. О. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України / О. О. Сівков. - С .116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Л. В. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?) / Л. В. Хоменко. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, С. М. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.) / С. М. Шевченко. - С .128-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Т. Є. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр. / Т. Є. Шевчук. - С .138-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелюк, Г. В. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.) / Г. В. Шелюк. - С .147-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, Юрій Львович. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку / Ю. Л. Афанасьєв. - С .157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, І. В. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні / І. В. Зайченко. - С .164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініченко, Н. А. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000) / Н. А. Калініченко. - С .174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Коляда, Наталія Миколаївна. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938) / Н. М. Коляда. - С .184-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочубей, Т. Д. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст. / Т. Д. Кочубей. - С .196-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, О. Б. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942) / О. Б. Петренко. - С .207-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, Світлана Юріївна. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України / С. Ю. Головчук. - С .221-226
Грищенко, С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти / С. Я. Грищенко. - С .227-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Ю. А. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко. - С .238-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, Інна Василівна. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії / І. В. Леонтьєва. - С .246-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Матрос, О. О. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва / О. О. Матрос. - С .254-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. В. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки / О. В. Мельниченко. - С .261-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, H. Ю. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка / H. Ю. Панченко. - С .268-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Русакова, Л. І Наталія Яшвіль - активний громадський діяч та меценат художньої освіти у Черкаському повіті Київської губернії (кінець XIX - початок XX століття) / Л. І Русакова. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Хрипун, Д. М. Внесок В. Д. Сиповського в розвиток Санкт-Петербурзького училища глухонімих / Д. М. Хрипун. - С .283-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Чередняк, Ю. М. Внесок Б. Н. Мітюрова у розвиток кафедри педагогіки і психології Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1973-1994 рр.) / Ю. М. Чередняк. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпичак, І. П. Внесок В. Ф. Шмідт в організацію діяльності дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність" (1921-1925 pp.) / І. П. Шпичак. - С .299-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Янченко, Т. В. Життя та науково-практична діяльність Ольги Дорошенко у контексті розвитку вітчизняної педології / Т. В. Янченко. - С .309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- історія освіти -- заклади освіти -- начальна література
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сухомлинська, О. В. \редактор.\
Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.03я43
О-72


    Шевченко, С. М.
    Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.) / С. М. Шевченко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 128-138. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.03я43

Рубрики: Освіта--Історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
школи національних меншин -- школи з двома-трьома мовами навчання -- організація навчального процесу -- навчальні плани -- зовнішня диференція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Сухомлинська, О. В. \ред.\
Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України(Київ)
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
   373.2:792.026
   Ш 37


    Шевченко, С. М.
    Музичні свята та заняття для дітей середнього віку / С. М. Шевченко, В. М. Ткаченко. - Харків : Веста : Ранок, 2007. - 64 с. : ил. - (Бібліотека вихователя дошкільного навчального закладу). - ISBN 978-966-08-2677-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Музичне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
сценарії свят -- ноти -- музичний керівник -- вихователь -- творчі здібності
Дод.точки доступу:
Ткаченко, В. М.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
78.087.5
В 38


   
    Веселі нотки : збірка музичних творів. Молодший шкільний вік / уклад. С. М. Шевченко. - Харків : Ранок, 2010. - 96 с. - (Дошкільна освіта). - ISBN 978-611-540-446-9 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Дитячі пісні--Нотні видання

Кл.слова (ненормовані):
слухання музики -- співаночки -- пісні -- музичні рухи
Дод.точки доступу:
Шевченко, С. М. \уклад.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: К667665926/2019/4
   Журнал

Кібербезпека: освіта, наука, техніка [Електронний ресурс] : електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2663-4023. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4
Зміст:
Хлапонін, Ю. І. Аналіз стану кібербезпеки в провідних країнах світу / Ю. І. Хлапонін, С. В. Кондакова, Є. Є. Шабала. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Р. В. Узагальнена модель криптосистеми Фредгольма / Р. В. Грищук, О. М. Грищук. - С.14-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Абрамов, В. О. Застосування комбінованих моделей комп’ютерних мереж в навчальному процесі / В. О. Абрамов. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Тиханський, М. В. Збільшення швидкодії елементів логіки "І" та "Або" на основі джозефсонівських контактів / М. В. Тиханський, А. І. Партика, Р. Р. Крисько. - С.32-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Жданова, Ю. Д. Застосування бібліотеки класів Security.Cryptography для практичної підготовки спеціалістів з кібербезпеки / Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва, С. М. Шевченко. - С.44-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, А. П. Дослідження проблематики функціонування алгоритму передачі інформації при наявності прихованих вузлів в безпроводових сенсорних мережах / А. П. Бондарчук, З. М. Бржевська, Н. М. Довженко. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Shevchenko, S. M. Analysis and research of the characteristics of standardized in Ukraine antivirus software / S. M. Shevchenko, P. M. Skladannyi. - С.62-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаркевич, М. А. Узагальнення фільтрів габора на основі атев-функцій / М. А. Назаркевич, Я. В. Возний, О. А. Троян. - С.72-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Куліковський, А. В. Технологія blockchain як складова інформаційної безпеки / А. В. Куліковський. - С.85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Астапеня, В. М. Результати та засоби оцінки ефективності систем фокусування для підвищення доступності в безпроводових мережах / В. М. Астапеня, В. Ю. Соколов, М. Таджіні. - С.90-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Жданова, Ю. Д.
    Застосування бібліотеки класів Security.Cryptography для практичної підготовки спеціалістів з кібербезпеки / Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва, С. М. Шевченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 4. - С. 44-53, DOI 10.28925/2663-4023.2019.4.4453. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
захист даних -- криптографічний захист -- криптографічна бібліотека -- криптографічні алгоритми
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки сучасних фахівців спеціальності «125 - Кібербезпека», а саме формування у них в процесі навчання спеціалізовано-професійних знань та умінь з криптографічного захисту інформації. Доведена необхідність отримання практичних знань з захисту інформації з визначеним обсягом теоретичних знань для майбутніх фахівців спеціальності «125-Кібербезпека». Шляхом аналізу літератури та використання власного досвіду деталізовані суть та структура поняття «компетентності з криптографічного захисту інформації». Зроблено акцент на те, що формування даних компетентностей здійснюється у рамках міждисциплінарних зв’язків навчальних дисциплін, а саме: «Прикладна криптологія», «Технології безпечного програмування». Визначено список вимог до рівня сформованості професійно-значимих характеристик спеціаліста з кібербезпеки в сфері криптографічного захисту інформації. Зроблено огляд криптографічних бібліотек та визначені головні критерії вибору криптографічної служби та сучасного середовища розробки програм. Обґрунтовано актуальність та доцільність використання сучасних криптографічних служб .Net Framework та середовища розробки прикладних програм сімейство інструментів Microsoft Visual Studio для набуття студентами знань та практичних навичок з захисту даних. Розроблена модель формування та розвитку компетентностей з криптографічного захисту інформації студентів спеціальності «125-Кібербезпека» та представлено шляхи її реалізації у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Саме на базі програмування криптографічних механізмів захисту інформації ефективно формуються практичні навички застосування криптографічних алгоритмів при обробці та передачі даних. Чітке визначення обсягу теоретичних знань та практичних умінь з врахуванням міждисциплінарних зв’язків навчальних дисциплін, пов’язаних з захистом даних та програмуванням, дозволяє підготувати фахівців з практичними навичками з криптографічного захисту інформації, які є затребуваними на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Спасітєлєва, С. О.
Шевченко, С. М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)