Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Журавська, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: І254815328/2020/1(9)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 1(9)
Зміст:
Кононенко, Л. М. До проблем культурної комунікації України в контексті світового розвитку / Л. М. Кононенко. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Компанії з найкращою репутацією у світі: соціальна відповідальність як ключовий аспект у комунікації зі стейкхолдерами / О. Д. Гондюл. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації / Н. С. Подоляка, О. О. Швачко. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, З. В. До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз / З. В. Шевчук. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавська, О. В. Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання / О. В. Журавська. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудь, І. М. Пошукові системи як інструмент соціокомунікативних структур суспільства / І. М. Рудь. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Інформаційна політика: виклики для національних бібліотек та асоціацій в умовах пандемії COVID-19 / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Особливості роботи бібліотек в умовах карантину: огляд вітчизняного та світового досвіду / Н. М. Терещенко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Здановська, В. П. Бібліотекарі на карантині: новий виклик і унікальний досвід / В. П. Здановська. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Вища школа чи заклад вищої освіти? / В. Л. Іващенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Хром’як, Яна. Імплементація зелених технологій у бібліотеку / Я. Хром’як. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Широкова, Ірина. Особливості взаємодії Українського інституту книги із цільовою аудиторією / І. Широкова. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об’єкта / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.103-106
Крохмальний, Р. О. Паростки весняної студентської наукової комунікації / Р. О. Крохмальний. - С.107-108
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Журавська, О. В.
    Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання [Текст] / О. В. Журавська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 35-42. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- радіожурналістика -- практикоорієнтований підхід -- якість навчання -- дистанційне навчання
Анотація: У дослідженні розкриваються концептуальні засади удосконалення змістового наповнення ЕНК із радіожур-налістики для студентів бакалаврського освітнього рівня з урахуванням специфіки дистанційного навчання та вимог до фахової компетентності радіожурналістів. Розглянуто особливості переходу на практикоорієн-тований підхід у навчанні.Для цього було проаналізовано специфіку актуального сертифікованого курсу та проведено опитування студен-тів, які опановували матеріал навчальної програми з його використанням. За даними анкетування було визначено кілька нових продуктивних напрямів підготовки практичних завдань, що дадуть змогу формувати й розвивати вміння та навички, необхідні радіожурналістові для успішної професійної діяльності. Студенти вважають, що умін-ня збирати й перевіряти інформацію, аналізувати документи й бази даних, а також технічні навички (монтування, верстка, обробка фото-, аудіо- та відеоматеріалів) є базовими складниками для журналістської компетентності.Результати дослідження є важливими для підготовки підручника з радіожурналістики, що відображати-ме принципи раціонального поєднання теорії з практикою, необхідні для активізації пізнавальної діяльності студентів, формування навичок роботи в сучасних медіа. Виокремлено важливі компоненти змісту навчання з радіожурналістики, а саме: слухання радіопередач і подкастів, аналіз їх жанрово-стильових особливостей, композиції; аналіз своїх і чужих текстів та обговорення їх визначених особливостей; розвиток навички розпові-дати історії, використовуючи доцільні виражальні засоби; формування уміння знаходити й подавати важливі для розкриття характеру героїв деталі; удосконалення навичок інтерв’ювання, відбору фактів при вивченні поточної інформаційної картини світу, джерел даних та написання інформаційних повідомлень

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)