Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ліннік, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: І691205/2019/13/15
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 13/15
Зміст:
Інтернет-марафон Видавничої групи "Основа". Простір для професійного зростання педагогів!. - С.2-5.
Юрченко, О. Г. Тоталітаризм: поняття і передумови виникнення / О. Г. Юрченко, Л. Т. Рябовол. - С.5-8.
Мараєв, Владлен. Конституційний процес часів Української Центральної Ради / В. Мараєв. - С.8-10.
Яковлєва, Олена. Марія Склодовська-Кюрі - перша жінка - лауреат Нобелівської премії / О. Яковлєва. - С.10-12.
Змійок, О. М. Культура України в повоєнний час : історія України. 11 клас / О. М. Змійок. - С.12-14.
Бондар, О. М. Цикл уроків "Культура України наприкінці XVIII - першої половини XIX ст.” : історія України. 9 клас / О. М. Бондар. - С.14-22.
Ліннік, О. П. Арабський халіфат : всесвітня історія. 7 клас / О. П. Ліннік. - С.22-24.
Геніч, С. І. Цикл уроків "Еллінізм” : всесвітня історія. 6 клас / С. І. Геніч. - С.24-33.
Матвєєва, Л. О. Інтегрований урок - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу / Л. О. Матвєєва, Р. Б. Власік. - С.33-73.
Чубач, Т. М. Повсякденне життя Українців наприкінці XVIII - на початку XIX ст. технологічний процес виготовлення килимка : історія України. Трудове навчання. 9 клас / Т. М. Чубач, Т. М. Сараджимова. - С.73-82.
Патук, Н. В. Пам’ятки архітектури села Лемеші : виховний захід / Н. В. Патук. - С.85-87.
Дініц, О. В. Синхроністична таблиця : (давня та середньовічна історія України до 1569 р.).Фаховий сервер № 60 / О. В. Дініц. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ліннік, О. П.
    Арабський халіфат : всесвітня історія. 7 клас / О. П. Ліннік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/15. - С. 22-24.

Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі--Уроки в 7 класі

Кл.слова (ненормовані):
Арабський халіфат -- іслам -- коран -- урок всесвітньої історії в 7 класі

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П225817115/2021/35
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 35 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашньова, С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога / С. Івашньова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту / О. Ліннік. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлєнька, Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції / Г. Бєлєнька. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ / Г. Васьківська, Г. Скиба. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Malach, J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment / J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисіль, Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення / Н. Кисіль, Й. Малах. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Машовець, М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО / М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання / Л. Козак. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Карнаухова, А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів / А. Карнаухова. - С.78-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів / О. Половіна, І. Кондратець. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / Т. Пономаренко, О. Кузіна. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості / Т. Цюман, О. Нагула. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Сулятицький, І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією / І. Сулятицький, А. Порохнява. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ліннік, О.
    Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту [Електронний ресурс] / О. Ліннік. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 21-29, DOI 10.28925/2311-2409.2021.353. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчитель Нової української школи -- загальні компетентності -- проєкт професійного стандарту -- професійні компетентності -- трудові функції
Анотація: У статті здійснено огляд державних та європейських документів, наукових досліджень, у яких визначаються професійні компетентності вчителя. На основі теоретичних розвідок обґрун- товано та схарактеризовано модель компетентностей вчителя Нової української школи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: П225817115/2023/39
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2023р. № 39 (1) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Желанова, В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід / В. Желанова. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни / О. Ліннік. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Пападопулос, І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції / І. Пападопулос, Н. Кошарна. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Руднік, Ю. Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій / Ю. Руднік. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколовська, С. Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти / С. Соколовська. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності / Т. Пономаренко, М. Науменко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі / О. Бурко, І. Василенко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих / М. Козир, А. Іващенко. - С.73-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик / Т. Головатенко. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Коханова, О. Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку / О. Коханова, Є. Бурячок. - С.87-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Корня, П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом / Корня П. ; Корня П. . - С.94-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Ліннік, О.
    Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни [Електронний ресурс] / О. Ліннік. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 25-32, DOI 10.28925/2311–2409.2023.394. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
режими навчання -- адаптація освітнього процесу -- змішане навчання -- моделі змішаного навчання -- урок у змішаному навчанні
Анотація: У статті розглянуто виклики, які стоять перед освітою в Україні у зв’язку із війною, зокрема збереження освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, забезпечення набуття учнями якісних результатів навчання. Заклади освіти розробляють стратегії адап-тації до нових умов, основою яких є розроблення та впровадження моделей змішаного навчання учнів. Висвітлено дані дослідження Державної служби якості освіти щодо способів організації навчання в школах України у 2022-2023 навчальному році. Для отримання емпіричних даних про-ведено інтерв’ю із 20 директорами шкіл України з різних регіонів. Проаналізовано різні моделі змі-шаного навчання, способи їх втілення в українських школах. Запропоновано моделі уроків в умо-вах змішаного навчання, а також рекомендації щодо організації та проведення таких уроків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)