Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Маслова, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: С967601977/2020/1
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2020р. N 1
Зміст:
Богуславська, В. Удосконалення теоретичної підготовленості спортсменів - початківців у циклічних видах спорту / В. Богуславська, І. Глухов, К. Дробот. - С.4-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградов, В. Підвищення ефективності передзмагальної підготовки в футболі на прикладі студентської збірної / В. Виноградов, В. Білецька, С. Швець. - С.15-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Поляничко, О. Оздоровчий вплив системи "стретчинг" на фізичний та психологічний стан жінок середнього віку / О. Поляничко, А. Єретик, Н. Гаврилова. - С.28-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерявий, О. Swot-аналіз інформаційно-освітнього середовища в системі олімпійської освіти / О. Кучерявий, О. Ярмолюк. - С.39-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Лахтадир, О. Психологічна структура комунікативної компетентності майбутнього тренера / О. Лахтадир, Г. Іваненко, О. Кожанова. - С.59-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, О. Вплив вегетативної регуляції серцевого ритму на прояв фізичної працездатності кваліфікованих спортсменів (І повідомлення) / О. Лисенко, С. Федорчук, О. Колосова. - С.70-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслова, О. Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова. - С.88-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. Рівні особистісної зрілості студентів гуманітарного університету / В. Савченко, Г. Харченко, О. Буряк. - С.100-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сушко, Р. Міграція волейболістів високої кваліфікації (на матеріалах турнірів олімпійських ігор 1988–2016 рр.) / Р. Сушко, Є. Соболєв. - С.115-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошуха, М. Експрес-метод оцінки соматичного здоров’я осіб з вадами опорно-рухового апарату за резервами біоенергетики (проблема оцінки здоров’я спортсменів) / М. Хорошуха, С. Іващенко, С. Присяжнюк. - С.126-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: С967601977/2020/2
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2020р. N 2
Зміст:
Antala, B. International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Імас, Є. Екологічна освіта в контексті формування сталого розвитку спорту / Є. Імас, О. Ярмолюк, Б. Білько. - С.10-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисова, О. Характеристика змагальної діяльності збірних команд України зі спортивних ігор на міжнародній арені / О. Борисова, С. Шутова, В. Нагорна. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашуба, В. Взаємозв'язок між соматотипом та повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей 6-8 років та їх однолітків з порушенням слуху / В. Кашуба, Д. Афанасьєв. - С.38-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Коханська, С. Модернізація спортивного снаряду як чинник підвищення складності змагальних вправ в стрибках на батуті / С. Коханська. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко. - С.64-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслова, О. Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова. - С.74-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Мітова, О. Формування системи тестів для контролю підготовленості гравців у командних спортивних іграх / О. Мітова. - С.88-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Молдован, А. Інтеграція фізкультурно-оздоровчого, фізкультурно-спортивного та підприємницького видів діяльності / А. Молдован. - С.102-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Ромолданова, І. Психологічне забезпечення підготовки тхеквондистів у чотирьохрічних олімпійських циклах / І. Ромолданова. - С.114-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткач, Ю. Зміни технічної підготовленості старшокласників за результатами реалізації варіативного модуля "Cпортивна боротьба" / Ю. Ткач, А. Окопний, Л. Харченко-Баранецька. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, С. Оцінка ризику травматизму спортсменів за психофізіологічними показниками (лижні види спорту) / С. Федорчук, О. Лисенко, О. Колосова. - С.141-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Маслова, О.
    Efficiency of the health-forming concept technologies implementation during adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 88-99, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- технологія -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- діти -- корекція -- фізичний розвиток -- фізичний стан -- здоров’я
Анотація: Сучасний науковий погляд та аналіз останніх досліджень демонструє, що вивчення змін у фізіологічних механізмах систем організму дитини з вадою слуху, які взаємодіють і впливають на слухову сенсорну систему, першочергово має велике значення для обґрунтування впровадження ефективних методик корекції рухових порушень серед даного контингенту. Мета — апробувати і встановити ефективність концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі «Інтернет»; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Розроблено і практично апробовано концепцію здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Методичну основу авторської концепції у межах виконання наукової теми об’єднали три технології здоров’яформування різної спрямованості. Отримані дані підтвердили, що в результаті дослідноекспериментальної роботи була доведена дієздатність авторської концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. В її основу було покладено розроблення і апробацію концептуальної моделі, а запропоновані нами до використання інноваційні технології дозволили забезпечити єдність і взаємозв’язок блоків даної моделі з метою сприяння здоров’яформуючої діяльності дітей з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Маслова, О.
    Scientific knowledge structure of prerequisites for the concept of health-forming technologies at the process of adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 74-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- передумови -- концепція -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- соціальні -- біологічні -- екологічні -- особистісні -- здоров`я
Анотація: Нині питання формування здоров’я дітей та підлітків всебічно розглядається системою наукового пізнання, що представляє собою самостійну, цілеспрямовану пізнавальну багаторівневу діяльність. Мета – визначити і охарактеризувати у проекції теорії наукового пізнання передумови розробки концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів із медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Відповідно до теорії наукового пізнання, ґрунтуючись на теоретичні та емпіричні рівні і форми його функціонування, нами представлено структуру визначення й науково-доказову базу передумов концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху, що об’єднали науково-обґрунтовані соціально-педагогічні, соціально-економічні, біолого-медичні, біологофізіологічні, еколого-середовищні, еколого-культурологічні, особистісномотиваційні та особистісно-дієві положення. Ґрунтуючись на теорії пізнання, ми окреслили чотири категорії передумов авторської концепції та гіпотези її ефективної реалізації, що передбачає безпосереднє їх врахування, а саме включення соціальних, біологічних, екологічних та особистісних засад у теоретико-методологічні основи здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)