Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Руденко, Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
37.091.4
О-75


   
    Основи національного виховання : концептуальні положення: Ч 2 / За заг. ред. В. Г. Кузя ; Міністерство освіти України. Інститут системних досліджень освіти. - Київ : Інформаційно-видавничий центр "Київ", 1993. - 152 с. - ISBN 5-7707-5179-7 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Національне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
народний календар -- народні свята -- педагогіка народознавства -- українська етнопедагогіка
Анотація: У книжці розкриваються культурно - історичні та національні підвалини виховного процесу в сім'ї, навчальних та позашкільних закладах різного типу.
Дод.точки доступу:
Руденко, Ю. Д. \ред.\
Сергійчук, З. О. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
37.013
К 89


    Кузь, В. Г.
    Українська козацька педагогiка i духовнiсть : навчальний посібник / . - Київ : [б. в.], 2007. - 344 с. - ISBN 966-608-620-4 : 57.67 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська педагогіка. Історія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
козацька педагогiка -- духовність -- свідомість -- ідеї
Дод.точки доступу:
Руденко, Ю. Д.
Руденко , Ю. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2015/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
   39(=161.2)
   М 48


    Руденко, Ю. Д.
    Основи козацько-лицарського виховання : наукове видання / Ю. Д. Руденко, Ю. Л. Мельничук. - Київ : Видавництво "Гетьман", 2012. - 298 с. - ISBN 978-966-2506-03-7 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Козацька педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- козаки
Дод.точки доступу:
Мельничук, Ю. Л.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.


    Руденко, Ю.
    Підліток в інформаційному просторі [Текст] / Ю. Руденко // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 17. - С. 5-8

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне середовище -- інформаційна культура
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.


    Руденко, Ю.
    Інформаційна культура: вимоги та рівні вихованості [Текст] / Ю. Руденко // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 17. - С. 9-11

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- система критеріїв -- рівні сформованості
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.


    Руденко, Ю.
    Інтернет - глобальне добро чи зло? [Текст] : Диспут / Ю. Руденко // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 17. - С. 12-16

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.


    Руденко, Ю.
    Засідання клубу "Інформаційна культура" [Текст] / Ю. Руденко // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 17. - С. 17-27

Кл.слова (ненормовані):
маніпуляції свідомістю -- електронна пошта -- захист інформації
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

10.


    Руденко, Ю.
    Хакери проти ерудитів [Текст] : Інтелектуальна гра / Ю. Руденко // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 17. - С. 28-30

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.


    Руденко, Ю.
    Логіка і кмітливість [Текст] : Інтелектуальний брейн-ринг / Ю. Руденко, О. Руденко, Н. Зігунова // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 17. - С. 31-37

Дод.точки доступу:
Руденко, О.
Зігунова, Н.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.
821.161.2-94:355.1
У 11


   
    У вогняному кільці. Оборона луганського аеропорту [Текст] / С. Глотов [та ін.] ; худож. -оформл. В. М. Карасик. - Харків : Фоліо, 2018. - 540 с. : іл. - (Хроніка). - ISBN 978-966-03-8215-2 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Мемуари

   Військова справа


Кл.слова (ненормовані):
ЛАП -- Луганський аеропорт
Дод.точки доступу:
Глотов, С.
Глотова, А.
Воронова, А.
Руденко, Ю.
Путята, Д.
Карасик, В. М. \худож. -оформл.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

13.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: Д602030621/2019/86
   Журнал

Держава і право [Текст] : збірник наукових праць/ Інститут держави і права імені В. М. Корецького НАН України. - Київ : Юридична думка, 2003 - . - ISSN 1563-3349. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 86
Зміст:
Львова, О. Л. Легалізація проституції (крізь призму правового закону) / О. Л. Львова. - С.4-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Пильгун, Н. В. Правова свідомість та правова культура в контексті формування громадянського суспільства / Н. В. Пильгун, О. О. Ройко. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Чепульченко, Т. О. Держава і людина: основні аспекти взаємодії / Т. О. Чепульченко. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухарчук, А. М. Фізична особа як суб’єкт організаційно-господарських повноважень: історико-правовий нарис / А. М. Кухарчук. - С.33-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудик, П. А. Основні міжнародно-правові та європейські стандарти у сфері функціонування судової системи на сучасному етапі / П. А. Рудик. - С.47-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Минькович-Слободяник, О. В. Концепція правової і політичної культури в контексті трансформації українського суспільства / О. В. Минькович-Слободяник ; Слободяник О. В. Минькович-. - С.61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Омельченко, Н. Л. Методологічні засади правового забезпечення ринку цінних паперів в Україні / Н. Л. Омельченко. - С.72-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Левченко, А. В. Гарантії забезпечення конституційного права на таємницю листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції / А. В. Левченко. - С.86-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Короєд, С. О. Визнання недійсним договору відчуження нерухомого майна (без застосування реституції) як ефективний спосіб захисту права власності на нього / С. О. Короєд. - С.96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярощук, І. В. Особливості правового регулювання підрядних відносин (вітчизняний та світовий досвід) / І. В. Ярощук. - С.106-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Гулик, А. Г. Мета підготовчого провадження в контексті оптимізації цивільного судочинства / А. Г. Гулик. - С.117-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Костенко, І. В. До питання адміністративно-правового регулювання господарської діяльності / І. В. Костенко, М. Р. Шаповал. - С.126-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Левшина, Я. О. Субсидіарна відповідальність у справі про банкрутство / Я. О. Левшина. - С.135-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Масловський, С. В. Юрисдикція господарського суду першої інстанції / С. В. Масловський. - С.145-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, М. М. Методи дослідження підготовчого провадження в цивільному судочинстві / М. М. Шаповал. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Антонюк, Н. О. Види диференціації кримінальної відповідальності / Н. О. Антонюк. - С.165-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, Р. Д. Антикорупційна експертиза НПА: поняття та важливість застосування / Р. Д. Ляшенко, Н. П. Василюк. - С.177-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Устименко, Т. П. Щодо необхідності встановлення району, тимчасово забороненого для плавання і перебування українських та іноземних невійськових суден і військових кораблів, навколо окупованого кримського півострова / Т. П. Устименко, Б. М. Устименко. - С.198-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, І. М. Особливості механізму ОБСЄ відносно надзвичайних ситуацій / І. М. Проценко. - С.212-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчук, К. О. Становлення регулювання діяльності НАТО з антикризового менеджменту / К. О. Савчук. - С.220-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, Ю. В. Європейська ініціатива з інтервенції - міждержавна співпраця у сфері оборони поза рамками структур ЄС і НАТО / Ю. В. Петренко. - С.232-243. - Бібліогр. в кінці ст.
Гіоане, І. М. Філософія правового супроводу політичного вибору / І. М. Гіоане. - С.244-256. - Бібліогр. в кінці ст.
Береза, А. В. Чинники політизації державної служби та її вплив на ефективність використання коштів ЄС у країнах Центрально-Східної Європи / А. В. Береза. - С.257-264. - Бібліогр. в кінці ст.
Грубов, В. М. Сепаратизм в Україні: соціально-економічні та політичні передумови / В. М. Грубов. - С.265-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Кукуруз, О. В. Взаємозв’язок контролю і відповідальності в демократичному суспільстві: теоретичні аспекти / О. В. Кукуруз. - С.285-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініченко, Б. М. Новітні засоби інформаційного протиборства в умовах техногенної цивілізації / Б. М. Калініченко. - С.296-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Батанова, Н. М. Генезис та концептуалізація політичного права / Н. М. Батанова. - С.306-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасюк, В. М. Щодо ролі й місця правоохоронних органів у розбудові держави / В. М. Тарасюк. - С.318-327. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, А. В. Залученість громадських самоврядних організацій в Україні до суспільно-політичного життя / А. В. Матвійчук. - С.328-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Ю. Соціальна міфологія в суспільній свідомості як загроза національній безпеці України / Ю. Ю. Руденко. - С.341-351. - Бібліогр. в кінці ст.
Гунін, В. Є. Особливості забезпечення безпеки діяльності розвідувальних органів у сучасних умовах ескалації інформаційного (інформаційно-психологічного) протиборства / В. Є. Гунін. - С.352-364. - Бібліогр. в кінці ст.
Барна, О. С. Інформаційний простір України як чинник суспільної консолідації в умовах гібридної війни / О. С. Барна. - С.365-376. - Бібліогр. в кінці ст.
Цифра, Ю. А. Конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави в ареалі культурних відмінностей / Ю. А. Цифра. - С.377-387. - Бібліогр. в кінці ст.
Ніколаєва, Д. О. Турецько-катарський альянс: спільні противники та інтереси у Близькосхідному регіоні / Д. О. Ніколаєва. - С.388-398. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Ю. В. Медіація між потерпілими та правопорушником як спосіб вирішення кримінально-правового конфлікту / Ю. В. Василенко. - С.187-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Руденко, Ю. Ю.
    Соціальна міфологія в суспільній свідомості як загроза національній безпеці України / Ю. Ю. Руденко // Держава і право : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 86. - С. 341-351. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3349

Кл.слова (ненормовані):
соціальна міфологія -- суспільна свідомість -- інструментальна функція -- історична пам’ять -- національна безпека

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Руденко, Ю. А.
    Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект [Електронний ресурс] / Ю. А. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 248-260. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культурологічний підхід -- професійна підготовка -- увиразнення мовлення майбутніх вихователів -- художники - ілюстратори -- форми роботи -- педагогічні умови -- активна професійно-мовленнєва діяльність
Анотація: Статтю присвячено проблемі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних начальних закладів з урахуванням концептуальних положень культурологічного підходу. Автором обґрунтовано доцільність використання наочності в процесі професійно - мовленнєвої підготовки майбутніх вихователів, описано сутність методичного аспекту технології розвитку увиразнення їхнього мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Руденко, Ю. А.
    Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання [Електронний ресурс] / Ю. А. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 181-194. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
текст -- культурно-значеннєвий професійно орієнтований текст -- культурно- значеннєвий фаховий дискурс -- увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів -- професійно-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів -- текстоцентричний підхід -- текстотворча діяльність майбутніх вихователів -- текстотворча компетенція майбутніх вихователів
Анотація: Статтю присвячено методологічному обґрунтуванню доцільності звернення до текстоцентричного підходу в увиразненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автором розкривається сутність ключових понять текстоцентричного підходу: текст, культурно значеннєвий професійно – орієнтований текст (КЗПОТ), культурно-значеннєвий фаховий дискурс.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Руденко, Ю.
    Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 130-142, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.130142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- інтерактивні технології -- ігрові технології -- майбутні вихователі -- мовна гра -- фахова лінгвістична освіта
Анотація: У статті порушено проблему використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема, розглянуто сутність інтерактивного навчання, визначено засадничі принципи використання новітніх, інтерактивних, інтерактивноігрових, ігрових технологій в професійно-мовленнєвій діяльності майбутніх вихователів, подано класифікацію ігрових технологій: технології ігрової взаємодії в освітньому процесі; технологія імітаціно-моделюючих ігор; технологія мовної та мовленнєвої гри; технологія рольових-навчальних ігор; технологія ділової гри (ділові ігри, навчальні ігри, ігрові ситуації, дискусії, тренінги, мовні ігри, мовленнєві ігри тощо), обґрунтовано педагогічні вимоги до використання ігрових технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти, розглянуто функції ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів. Визначено сутність наукових понять «ігрові технології», «мовні ігрові технології», «мовна гра»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)