Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Рябченко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
   811.111(038)
   П 27


    Перро, Шарль.
    Казковий словник: За казками Шарля Перро : 500 англійських слів / Шарль Перро ; укладач В. Рябченко ; художник (автор художніх і т. п. творів) І. Бодрова. - Київ : Махаон-Україна, 2002. - 80 с. - ISBN 5-18-000373-3 (рос.). - ISBN 966-605-303-9 (укр.) : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Абетка та слова--Тексти для читання--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Рябченко, В. \укладач.\
Бодрова, І. \художник (автор художніх і т. п. творів).\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2021/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Саух, П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу / П. Саух. - С.7-15
Рябченко, В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету / В. Рябченко. - С.16-24
Chervona, L. Social and cultural determinants of the university social responsibility / L. Chervona, O. Bulvinska. - С.25-31
Мурзіна, О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів / О. Мурзіна. - С.32-39
Волинець, К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті / К. Волинець. - С.40-47
Дика, Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови / Н. Дика, О. Глазова. - С.48-54
Ващенко, Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу / Л. Ващенко. - С.55-63
Козир, М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти / М. Козир, Т. Калініченко. - С.64-71
Родіна, Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами / Н. Родіна. - С.72-78
Сисоєв, О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.79-85
Durdas, A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - С.86-91
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Рябченко, В.
    Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету [Електронний ресурс] / В. Рябченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна нечесність -- мораль -- протекціонізм -- некомпетентність -- якість
Анотація: У статті йдеться про проблему корпоративної академічної нечесності, без подолання якої неможливо забезпечити якість вітчизняної вищої освіти, яка б відповідала сучасним світовим вимогам. Метою статті є актуалізація проблеми корпоративної академічної нечесності в освітньому процесі вітчизняних університетів та інших закладів вищої освіти, а також визначення й пояснення ключових причин, що її породжують і не дозволяють їм бути соціально відповідальними. Інтерпретовано сутність соціальної відповідальності університету. Акцентовано, що вона не може бути забезпеченою, коли в університетському середовищі культивується корпоративна академічна нечесність. Визначено ключові причини проблеми академічної нечесності у вітчизняних університетах та інших закладах вищої освіти. Запропоновано методологічний підхід оцінки можливостей забезпечення реальної доброчесності в соціальному середовищі закладу вищої освіти в залежності від моделі його освітньої діяльності. За результатами дослідження зроблено висновок, що корпоративна академічна нечесність є системною соціальною хворобою вітчизняної вищої освіти, яка зумовлена станом сучасного українського суспільства. Вона є значно загрозливішою проблемою порівняно з плагіатом на шляху поліпшення якості української вищої освіти до рівня європейських вимог. І набагато складнішою в її подоланні, ніж боротьба з плагіатом. Це пояснюється тим, що плагіат чиниться індивідуально, а корпоративна академічна нечесність – колективно. Цим зумовлюється потреба в поглиблених системних дослідженнях актуалізованої проблеми та визначенню шляхів її подолання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Рябченко, В.
    Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади [Електронний ресурс] / В. Рябченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 38-48, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
доброчесність -- моральність -- соціальна відповідальність
Анотація: У статті актуалізовано сталий розвиток як фундаментальну умову та безальтернативний шлях збереження земного буття й продовження людського роду та його подальшого успішного життя й духовного розвитку на нашій планеті. Обґрунтовано провідну роль осіб з вищою освітою в забезпеченні сталого розвитку, що вимагає адекватної соціальної відповідальності університетів у їх підготовці. Здійснено критичний аналіз теоретичного дискурсу з проблематики соціальної відповідальності. Виявлено суперечності методологічного характеру як у теорії, так і в практиці реалізації соціальної відповідальності, без усунення яких унеможливлюється розроблення й запровадження адекватних політик та механізмів її реалізації. Визначено шляхи подолання виявлених суперечностей. Зроблено авторські дефініції ключових термінів, зокрема «соціальна відповідальність» і «соціальна відповідальність університетів». Концептуалізовано виміри сталого розвитку соціальної відповідальності. Запропоновано теоретичні моделі взаємодії університетів зі своїми суспільствами в залежності від їх запиту на соціальну відповідальність у вимірах сталого розвитку. Пояснено, що базовими умовами соціально відповідальної взаємодії університетів зі своїм суспільством є демократичність, доброчесність і моральність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
37.013.73(062)
Ф 56


   
    Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3 / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; за загальною редакцією В. Андрущенка. - Київ : Знання Україна, 2000. - 520 с. - ISBN 966-618-133-9 : 19.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти / В. Г. Кремень. - С .4-16
Андрущенко, В. П. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти / В. П. Андрущенко. - С .17-23
Савченко, О. Я. Ціннісні орієнтації шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .23-28
Кононенко, В. І. Українська мова як національний феномен / В. І. Кононенко. - С .28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазелюк, В. С. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти / В. С. Пазелюк. - С .31-35
Зязюн, І. А. Особливості професійної підготовки педагога / І. А. Зязюн. - С .36-42
Євтух, М. Б. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі / М. Б. Євтух. - С .42-49
Михальченко, М. І. Філософія освіти і соціокультурна теорія / М. І. Михальченко. - С .50-53
Андрущенко, В. П. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть / В. П. Андрущенко. - С .54-62
Філіпчук, Г. Г. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття / Г. Г. Філіпчук. - С .62-68
Михальченко, М. І. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття / М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. - С .68-85
Чижевський, Б. Г. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості / Б. Г. Чижевський. - С .86-92
Бичко, І. В. Національний аспект філософії освіти в Україні / І. В. Бичко. - С .92-99
Лутай, В. С. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття / В. С. Лутай. - С .99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошовець, В. І. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти / В. І. Ярошовець. - С .103-106
Табачковський, В. Г. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології / В. Г. Табачковський. - С .106-111
Шубняков, Б. П. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну / Б. П. Шубняков. - С .112-119
Темко, Г. Д. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти / Г. Д. Темко. - С .119-122
Терещенко, Ю. І. Філософія освіти як галузь наукового знання / Ю. І. Терещенко. - С .122-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Скуратівський, В. А. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини / В. А. Скуратівський. - С .127-131
Клепко, С. Ф. Змінні виміри філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень / В. І. Шевченко. - С .135-138
Черепанова, С. О. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти / С. О. Черепанова. - С .138-142
Астахова, В. І. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти / В. І. Астахова. - С .143-145
Сидоренко, О. Л. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи / О. Л. Сидоренко. - С .145-147
Астахова, К. В. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти / К. В. Астахова. - С .147-151
Потелло, Н. Я. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування / Н. Я. Потелло. - С .151-155
Костєв, В. М. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці / В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. - С .155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвєєва, Л. Л. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття / Л. Л. Матвєєва. - С .160-163
Мудрак, В. І. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті / В. І. Мудрак. - С .163-167
Шрагина, Л. И. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования / Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. - С .167-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, М. І. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів / М. І. Скрипник. - С .173-175
Євтодюк, А. В. Філософія освіти і синергетика / А. В. Євтодюк. - С .175-180
Возняк, С. С. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти / С. С. Возняк. - С .180-184
Лебідь, І. В. Національні цінності й сучасна філософія освіти / І. В. Лебідь. - С .184-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти / О. М. Робуль. - С .188-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Радіонова, Н. В. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології / Н. В. Радіонова. - С .191-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбунова, Л. С. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад / Л. С. Горбунова. - С .195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилюк, Ф. М. "Філософія - теоретична основа політології" / Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. - С .204-208
Владимиренко, В. Е. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти / В. Е. Владимиренко. - С .208-212
Мельник, В. К. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти / В. К. Мельник. - С .212-215
Ляхвацька, О. М. Сучасна філософська класика: погляд у Європу / О. М. Ляхвацька. - С .216-218
Колодний, А. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання / А. Колодний. - С .219-221
Парахонський, Б. Культура як основа формування соціального інтелекту / Б. Парахонський. - С .221-225
Бех, І. Д. Виховання сучасної вузівської молоді / І. Д. Бех. - С .226-234
Бойко, А. М. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору / А. М. Бойко, В. О. Пащенко. - С .234-238
Чепелєв, В. І. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій / В. І. Чепелєв. - С .239-243
Дем’яненко, Н. М. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості / Н. М. Дем’яненко. - С .243-247
Онкович, Г. В. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства / Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. - С .247-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатий, М. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства / М. Головатий. - С .253-256
Сердюк, О. П. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи / О. П. Сердюк. - С .256-261
Рябченко, В. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації / В. Рябченко. - С .261-274
Терещенко, Ю. І. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення / Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. - С .274-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Невмержицький, О. А. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент" / О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. - С .278-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кремень, Л. О. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку / Л. О. Кремень. - С .282-285
Крисюк, С. В. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом / С. В. Крисюк. - С .285-288
Корольов, Б. І. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні / Б. І. Корольов. - С .289-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісьянова, Л. М. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів / Л. М. Ісьянова. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, П. М. Елітарність інтелекту у вищій школі / П. М. Щербань. - С .298-300
Болгаріна, В. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології / В. Болгаріна. - С .300-304. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, О. В. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система / О. В. Матвієнко. - С .304-307
Масальський, В. І. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу / В. І. Масальський, М. М. Черенков. - С .308-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Донець, З. Ф. Про національний зміст нашої освіти / З. Ф. Донець. - С .312-315
Довбня, В. М. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти / В. М. Довбня. - С .315-318
Тищенко, Т. М. Особливості формування освітніх ідеалів / Т. М. Тищенко. - С .318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти / О. М. Робуль, Н. В. Семергей. - С .322-325. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерявий, О. Г. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення / О. Г. Кучерявий. - С .325-330. - Бібліогр. в кінці ст.
Корецька, А. І. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка / А. І. Корецька. - С .331-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Очеретенко, Л. Ю. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі / Л. Ю. Очеретенко. - С .335-338
Кочубей, Т. Д. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття / Т. Д. Кочубей. - С .339-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кміт, Я. М. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті / Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. - С .342-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговой, І. Й. Проблеми реформування педагогічної науки / І. Й. Береговой. - С .345-349
Пазяк, О. М. Групи вирівнювання: перший досвід / О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. - С .349-352
Лукашевич, М. П. "Вчитись тому, для чого народжений" / М. П. Лукашевич. - С .352-353. - Бібліогр. в кінці ст.
Катанова, Н. В. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні / Н. В. Катанова. - С .354-356
Паламарчук, В. І. Проблема наочності в філософії і дидиктиці / В. І. Паламарчук. - С .356-359
Тенькова, Л. В. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу / Л. В. Тенькова. - С .359-361
Михальченко, М. І. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra / М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. - С .362-367
Баранівський, В. Ф. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США / В. Ф. Баранівський. - С .368-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлакова, Г. Методологічні особливості навчання з використанням / Г. Козлакова, В. Хаскін. - С .373-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, К. В. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір / К. В. Корсак. - С .377-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухолоткий, О. С. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України / О. С. Сухолоткий. - С .381-384
Свистунов, С. В. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності / С. В. Свистунов. - С .385-389
Андрущенко, Т. В. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту / Т. В. Андрущенко. - С .389-392
Кубальский, О. Н. Глобализация и образование / О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. - С .392-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Уваркіна, О. В. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти / О. В. Уваркіна. - С .396-398
Алексейчук, І. С. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір / І. С. Алексейчук. - С .398-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарук, С. О. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні / С. О. Бондарук. - С .403-406
Креминський, А. И. Философско-методологические аспекты юридического образования / А. И. Креминський. - С .407-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Хиц, К. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі / К. Хиц, А. В. Василюк. - С .410-415. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіпець, В. П. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи / В. П. Кіпець. - С .415-421. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, П. А. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності / П. А. Кравченко. - С .421-426
Козлакова, Г. О. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання / Г. О. Козлакова. - С .426-432. - Бібліогр. в кінці ст.
Таланчук, П. М. Нова модель сучасного закладу вищої освіти / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. - С .433-438
Тимошенко, І. І. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України / І. І. Тимошенко. - С .438-443
Бобров, В. Я. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні / В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. - С .443-447
Євтушевський, В. А. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. - С .447-450
Олійник, В. В. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти / В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. - С .450-452
Бутівщенко, С. В. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках / С. В. Бутівщенко. - С .452-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Каленюк, І. С. Державні пріоритети розвитку освіти / І. С. Каленюк. - С .456-461. - Бібліогр. в кінці ст.
Лозовецька, В. Т. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку / В. Т. Лозовецька. - С .461-464
Бірюкова, М. В. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій / М. В. Бірюкова. - С .465-468
Щербенко, Е. В. Проблеми політичної освіти в Україні / Е. В. Щербенко. - С .468-471
Кукса, В. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання / В. Кукса. - С .471-475
Слободяник, М. С. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні / М. С. Слободяник. - С .475-477
Белобров, Б. Д. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку / Б. Д. Белобров. - С .478-483
Івченко, О. Г. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України / О. Г. Івченко. - С .483-489
Таланчук, П. М. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури / П. М. Таланчук. - С .490-494
Кушерець, В. І. Філософія освіти дорослих / В. І. Кушерець. - С .495-497
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа / В. О. Огнев’юк. - С .497-500
Крисаченко, В. С. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії / В. С. Крисаченко. - С .501-509
Кирилюк, Ф. М. До проблеми визначення поняття світ політичного / Ф. М. Кирилюк. - С .509-512
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методологія педагогічної освіти--Україна

   Філософія освіти--Проблеми і перспективи--Україна, 21 ст.--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
діалектика -- реформа освіти -- культуротворчий процес
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор.\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

7.
37.013.73(062)
Ф 56


    Рябченко, В.
    Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації / В. Рябченко // Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 261-274 . - ISBN 966-618-133-9
УДК
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
Шифр: Н558821202/2003/34
   Журнал

Нова парадигма. Філософія. Соціологія [Текст] : журнал наукових праць/ Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 1996 - . - ISSN 2222-4637 . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 34
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Ідентифікація особистості як проблема громадянської освіти / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Морозова, Л. П. Еволюція системи ціннісних орієнтацій української молоді в умовах соціокультурних змін / Л. П. Морозова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Пиголенко, І. В. Роль та місце інтернет-технологій у формуванні ціннісних орієнтацій молоді / І. В. Пиголенко. - С.21-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухина, И. Г. Молодежная контркультура в контексте философско-антропологического учения Эриха Фромма / И. Г. Сухина. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Д. Г. Історична свідомість молоді як предмет філософського дослідження та формування / Д. Г. Кравченко. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябченко, В. І. Соціалізація студентів у вищому навчальному закладі: роль гуманітарних наук / В. І. Рябченко. - С.47-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитрієнко, Ю. М. Девіантна правосвідомість: лінійна модель правопізнання / Ю. М. Дмитрієнко. - С.59-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Розумний, М. М. Суспільна ідея як форма свідомості / М. М. Розумний. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестеренко, Г. О. Суспільно-інформаційна значущість особистісної самореалізації / Г. О. Нестеренко. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Джура, О. Д. Умови та ефективність професійного самовизначення особистості / О. Д. Джура. - С.86-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Татарчук, М. О. Соціально-філософське осмислення трудової поведінки як діяльності людини / М. О. Татарчук. - С.100-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Галгаш, А. Ю. Проблема соотношения этического и эстетического в теоретическом наследии английских сенсуалистов / А. Ю. Галгаш. - С.107-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Панич, О. А. Томас Рід походження та сутність модерного скептизму: полеміка проти Дейвіда Х’юма / О. А. Панич. - С.116-126
Богданов, В. С. Елементи авторитетності в процесі демократизації суспільства / В. С. Богданов. - С.126-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Гашенко, А. В. Організаійні форми виробництва як детермінанти саморозгортання громадянського суспільства / А. В. Гашенко. - С.133-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцук, Н. Є. Національно-комуністичний проект української ментальності / Н. Є. Яцук. - С.143-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальова, О. О. Статистичне моделювання процесу вступу до Європейського Союзу: ієрархія інтеграційних факторів / О. О. Ковальова. - С.150-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Додонов, А. Ф. Эволюция институтов политической элиты и политического лидерства в постсоветской Украине / А. Ф. Додонов. - С.160-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Б. З. Становлення партій та партійної системи в Україні: теоретико-методологічний аналіз / Б. З. Козак. - С.170-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кальян, С. Є. Особливості етногенезу європейської національної меншрсті та умови її самоїдентифікації / С. Є. Кальян. - С.182-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіндратець, О. М. Сучасні дискурси глобалізації / О. М. Кіндратець. - С.189-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Дударьов, В. Західноєвропейська середня держава в глобалізаційному середовищі: поствеликодержавність Великої Британії / В. Дударьов. - С.198-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Боровський, О. О. Політичний режим як об’єкт соціологічного дослідження (синергетичний підхід) / О. О. Боровський. - С.209-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. М. Методологічні підходи до ідентифікації громадської думки з проблем політики / В. М. Шевченко. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Лобанова, А. С. Специфіка прояву соціальної мімікрії в "перебудовчі" і пострадянські часи / А. С. Лобанова. - С.225-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Приходько, Т. В. Нові тенденції молодіжної життєтворчості в Україні на межі XX-XXI тисячоліть / Т. В. Приходько. - С.233-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Рябченко, В. І.
    Соціалізація студентів у вищому навчальному закладі: роль гуманітарних наук / В. І. Рябченко // Нова парадигма. Філософія. Соціологія : журнал наукових праць. - 2003. - N 34. - С. 47-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2222-4637


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Н057263/2022/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі / О. Сисоєв. - С.7-26
Druhanova, O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - С.27-35
Прожогіна, І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології / І. Прожогіна. - С.36-48
Durdas, A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects / A. Durdas. - С.49-53
Різак, Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" / Г. Різак. - С.54-60
Яремчук, Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи / Н. Яремчук. - С.69-76
Стойка, О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині / О. Стойка. - С.69-76
Рябченко, В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 / В. Рябченко, О. Бульвінська. - С.77-86
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Рябченко, В.
    Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 [Електронний ресурс] / В. Рябченко, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 77-86, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- рейтинг -- соціальна відповідальність університетів -- сталий розвиток -- Times Higher Education Impact Rankings
Анотація: Стаття присвячена дослідженню результатів Times Higher Education Impact Rankings 2022, який відображає діяльність університетів у забезпеченні сталого розвитку суспільства. Наголошено, що автономія університетів поряд з можливостями самоврядування й академічної свободи посилює їхню соціальну відповідальність за результати своєї діяльності у досягненні цілей сталого розвитку. Одним з механізмів оцінювання внеску університетів у забезпечення сталого розвитку є рейтинг Times Higher Education Impact Rankings, участь в якому є добровільною для закладів вищої освіти. У статті проаналізовано методологію рейтингу, відзначено його сильні сторони і прогалини. Позитивними сторонами методології є відкритість для університетів для широкого залучення до рейтингу на добровільній основі, можливість для університетів розширити свій внесок у розв’язання соціальних, політичних, екологічних, економічних проблем у своїй країні та в усьому світі; певна гнучкість критеріїв дозволяє порівнювати дуже різноманітне середовище закладів вищої освіти. До прогалин у методології Times Higher Education Impact Rankings відносимо необов’язковість участі для університетів у рейтингу, що приводить до відсутності в ньому більшості університетів світу, зокрема тих, що є топовими за іншими рейтингами; певна незбалансованість вагових коефіцієнтів критеріїв рейтингу, неможливість лонгітюдного аналізу здобутків університетів. Наголошено, що статистичне дослідження результатів рейтингу Times Higher Education Impact Rankings 2022 засвідчило високі досягнення університетів з Європи, Австралії, Північної Америки, а також зростання в рейтингу частки закладів вищої освіти з регіонів, що розвиваються.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)