Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.07.07$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.
37.01(075)
Г 16


    Галузинський, В. М.
    Педагогіка: теорія та історія : навчальний посібник / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. - Київ : Вища школа, 1995. - 237 с. - ISBN 5-11-004246-2 : 1.50 грн., 1.50 грн., 1.24 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки
Педагогіка як наука і навчальний предмет . - С .4
Поняття про педагогіку . - С .4-6
Категорії педагогічної науки . - С .6-7
Поняття про історію педагогіки . - С .7-14
Структура і галузі педагогіки . - С .14-15
Джерела педагогіки . - С .15-16
Зв'язок педагогіки з психологією і фізіологією дитини . - С .16
Поняття про розвиток дитини . - С .16-20
Біологічне і соціальне в розвитку дитини . - С .20-27
Система освіти в Україні . - С .27
Основні історичні етапи розвитку системи освіти . - С .27-30
Державна національна програма "Освіта (Україна ХХІ ст.)" . - С .30-32
Типи навчальних і навчально-виховних закладів . - С .32-36
Педагогічна професія. Вища педагогічна освіта . - С .36
З історії розвитку педагогічної професії і підготовки до неї . - С .36-49
Педагогіка вищої школи як наука . - С .49-56
Студент педагогічного інституту . - С .56-59
Основи порівняльної педагогіки . - С .59
Поняття про порівняльну педпгогіку . - С .59-62
Шкільні реформи 80-х років у країнах Заходу . - С .62-67
Теорія виховання
Основні положення теорії виховання . - С .67
Демократія і виховання в історії педагогіки . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .81-90
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .90-93
Суб'єкти і об'єкти виховного процесу . - С .93
Поняття про суб'єкти і об'єкти у процесі виховання . - С .93-94
Самовиховання: історія, теорія, методика . - С .94-101
Перевиховання: історія, теорія, методика . - С .101-106
Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні і вихованні учнів . - С .106-120
Класное керівництво і учнівський колектив . - С .120-126
Учнівське самоврядування в школі та в класі . - С .126-128
Скаутські організації в Україні . - С .128-129
Основи соціальної педагогіки. Педагогіка середовища . - С .129
Поняття про соціальну педагогіку . - С .129-130
Сімейна педагогіка . - С .130-134
Служби допомоги дітям і підліткам. Психологічна служба в школі . - С .134-135
Особливості соціальної педагогіки в інтернатних установах, дитячих будинках, групах подовженого дня . - С .135-138
Виховна робота з дітьми та підлітками за місцем їх проживання . - С .138-140
Виховна робота в літніх дитячих таборах . - С .140-142
Соціальна педагогіка вечірньої (змінної) школи . - С .142-144
Теорія навчання і освіти- дидактика
Дидактичні основи процесу навчання . - С .144
Поняття про дидактику . - С .144-145
Історичний екскурс до вчень великих дидактів . - С .145-151
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .151-152
Зміст загальної освіти . - С .152-154
Особливості роботи вчителів у старших, середніх та молодших класах . - С .154-157
Закономірності і принципи навчання . - С .157
Закони і закономірності в педагогіці . - С .157-159
Принципи навчання . - С .159-162
Методи і засоби навчання . - С .162
Поняття про методи навчання . - С .162
Методи і прийоми навчання . - С .179-180
Функції методів навчання . - С .180-181
Компоненти навчального процесу . - С .181-183
Метод, методика, методологія . - С .183-185
Види і форми організації навчання . - С .185
Діяльність учителя та учнів . - С .185-189
Класно-урочна система . - С .189-191
Урок як основна форма організації навчального процесу . - С .191-194
Інші форми організації навчального процесу . - С .194-197
Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом. Школознавство
Зміст і організація навчально-виховного процесу . - С .197
Поняття про цілісний навчально-виховний процес . - С .197-199
Єдиний зміст навчально-виховного процесу, його напрями . - С .199-217
Організація навчально-виховного процесу . - С .217-219
Учень середньої загальноосвітньої школи . - С .219-221
Управління загальноосвітньою школою . - С .221
Принципи управління школою . - С .221-223
Рада школи. Адміністрація школи . - С .223-227
Педагогічний колектив. Внутрішньошкільне керівництво його діяльністю . - С .227-231
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія педагогіки --Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- реформи -- середовище -- дидактика -- методологія -- школознавство
Анотація: Викладано классичні основи теорії педагогіки, тенденції її розвитку та особливості цього процесу в Україні. Розглядаються в єдиному комплексі проблеми загальної педагогіки, методики виховної роботи, історії педагогіки і педагогічної майстерності. Висвітлюються основні положення теорії сучасного виховання в історичному і гносеологічному аспектах. Показано шляхи втілення педагогічної теорії в практику загальноосвітньої середньої школи України. Враховано нові здобутки досліджень у галузі педагогіки. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчають дисципліну "Педагогіка".
Дод.точки доступу:
Євтух, Микола Борисович


Примірників всього: 65
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
174:37
Р 68


   
    Роль педагогічної етики у професійній підготовці сучасного вчителя : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, 15-16 травня 2008 р. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2008. - 201 с. - ISBN 978-966-7548-54-4 : 33.00 грн., 55.00 грн., 33.46 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Філософія--Україна--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
моральні цінності -- самовдосконалення -- колегіальні відносини
Дод.точки доступу:
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 12, Ч. 2. - 2009. - 103 с. - ISBN 978-966-7548-63-6 : 59.00 грн., 59.51 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
полікультурність -- психосоматичне -- асиметрія головного мозку
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

4.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 1(13). - 2010. - 98 с. - 40.00 грн., 28.04 грн.
    Зміст:
Коженьовський, Л. Ф. Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко / Л. Ф. Коженьовський. - С .4-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНЕ ВІДРОДЖЕННЯ, сек'юритологія, Європейська асоціація безпеки
Олексюк, Ольга Миколаївна. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект / О. М. Олексюк. - С .8-13
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, КОНЦЕПЦІЯ
Дороніна, Т. О. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти / Т. О. Дороніна. - С .13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГЕНДЕРНИЙ, ОСВІТА, ПАРИТЕТ
Лозова, Ольга Миколаївна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості / О. М. Лозова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МІФ, СВІДОМІСТЬ, МОДЕЛЬ світу
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи / Д. В. Ольшанський. - С .22-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОМАШНЄ читання, ТВОРЧА РОБОТА, МЕТОДИЧНИЙ супровід
Цюман, Тетяна Петрівна. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості / Т. П. Цюман. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: САМОВИЗНАЧЕННЯ, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ, КОНСТРУЮВАННЯ
ГОНЧАРЕНКО, Алла Миколаївна. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві / А. М. ГОНЧАРЕНКО
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Паламарчук, Лариса Борисівна. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії / Л. Б. Паламарчук. - С .38-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК, соціокультурні знання, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК
Добренко, І. А. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів / І. А. Добренко. - С .44-46
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНЕ становлення, МОНІТОРИНГ, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
ДЗЮБЕНКО, А. С. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей / А. С. ДЗЮБЕНКО. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕТОД , ПІДХІД, КОНЦЕПЦІЯ
Михайлик, Ольга Петрівна. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей / О. П. Михайлик. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстесивне читання, інтенсивне читання, професійно орієнтоване читання
ОНУФРІЄНКО, Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності / Н. О. ОНУФРІЄНКО. - С .58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Чернігівська, Наталія Станіславівна. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики / Н. С. Чернігівська. - С .63-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА, ІНОЗЕМНА МОВА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Калашнікова, Світлана Андріївна. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення / С. А. Калашнікова. - С .67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ПОВЕДІНКОВІ індикатори
Остапченко, Л. І. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку / Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. - С .72-75. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дробінська О. В., Філімонова Н. Б., Павлович С. А., Пелюх Л. І.
Кл.слова: ЕМОЦІЙНІСТЬ, РЕПРЕСИВНІСТЬ, ПРІОРИТЕТИ
Васильєв, Олексій Олександрович. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії / О. О. ВАСИЛЬЄВ. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нервово-психічний стан, ЕКЗАМЕНАЦІЙНА сесія, нервово-психічне напруження
КОРМАН, О. А. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості / О. А. КОРМАН. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БАТЬКІВСЬКА поведінка, БАТЬКІВСЬКЕ ставлення, БАТЬКІВСЬКА установка
Сорокіна, Олена Анатоліївна. Психологія мотивації студентської зайнятості / О. А. Сорокіна. - С .84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОЛОДІЖНА зайнятість, БЕЗРОБІТТЯ, ПРОФЕСІЙНИЙ досвід
СТЕПАНОВА, Т. М. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти / Т. М. СТЕПАНОВА. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАВЧАННЯ у школі, МИСЛЕННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА
НОВІКОВА, І. М. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей / І. М. НОВІКОВА. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпівкульна взаємодія, АДАПТАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірник наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна рівність -- педагогічний такт -- компетентнісно орієнтований підхід -- студентська зайнятість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Павлович, С. А.
Пелюх, Л. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 2 (14). - 2010. - 99 с. - 31.00 грн., 31.65 грн.
    Зміст:
Мушка, О. Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст. / О. Мушка. - С .4-9
Полякова, О. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність" / О. Полякова, О. Знобей. - С .10-13
Головчук, С. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині / С. Головчук, Ващенка. - С .14-16
Глоба, Т. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі / Т. Глоба. - С .17-22
Мукан, Н. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії / Н. Мукан, Ю. Закаулова. - С .22-26
Дружененко, Т. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови / Т. Дружененко. - С .27-30
Сніжко, М. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки / М. Сніжко. - С .31-37
Удовиченко, Л. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі / Л. Удовиченко. - С .38-42
Ясак, Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Ясак. - С .43-47
Бобрицька, В. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури / В. Бобрицька. - С .48-52
Калашнікова, С. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій / С. Калашнікова. - С .53-60
Козачук, А. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики / А. Козачук. - С .61-63
Терентьєва, Н. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму / Н. Терентьєва. - С .64-67
Маруненко, І. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій / І. Маруненко ; І. Мураненко. - С .68-76
Подшивайлова, Л. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості / Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. - С .76-80
Коханова, О. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця / О. Коханова. - С .81-85
Сергєєнкова, О. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів / О. Сергєєнкова. - С .86-89
Столярчук, О. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів / О. Столярчук. - С .90-94
Чала, О. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку / О. Чала. - С .95-98
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
світова література -- аксіоматичний підхід -- деструктивна конфліктність
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 16 (2). - 2011. - 79 с. - 29.00 грн., 29.00 грн.
    Зміст:
Замороцька, Валентина Василівна. Особливості складання навчальних планів і програм у вищій школі (70-80-ті роки XX ст.) / В. В. Замороцька. - С .4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, Любов Володимирівна. Нормативно-законодавче забезпечення взаємодії школи, сім'ї та громадськості в Україні (друга половина XX ст.) / Л. В. Зінченко. - С .8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Саяпіна, Світлана Анатоліївна. Динаміка змісту дошкільної освіти у вітчизняній педагогіці (20-ті роки XX ст.) / С. А. Саяпіна. - С .13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Підготовки кадрів вищої кваліфікації для освітньої сфери (на прикладі Польщі та Чехії) / Н. О. Терентьєва. - С .18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Інформаційна культура в контексті сучасних вимог до працівника Державної податкової служби / О. В. Гладченко. - С .22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єфремова, Марина Дмитрівна. Застосування різних видів комунікативної взаємодії студентів у процесі навчання англійської мови / М. Д. Єфремова. - С .28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кипиченко, Наталія Сергіївна. Поняття "мовленнєва компетентність учителя початкової школи" : сутність і зміст / Н. С. Кипиченко. - С .32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті / В. І. Бобрицька. - С .35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Касярум, Сергій Олегович. Доцільність використання педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю / С. О. Касярум. - С .39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Савенкова, Людмила Олексіївна. Вимірювання рівнів готовності фахівців соціальної сфери до професійного спілкування / Л. О. Савенкова. - С .42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, Марія Василівна. Використання інноваційних форм організації самостійної роботи у процесі фахової підготовки майбутнього фахівця / М. В. Сорока. - С .47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаряча, Тетяна Семенівна. Гуманістична психологія про проблему психічного здоров'я особистості / Т. С. Гаряча. - С .52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Джеджера, Клавдія Віталіївна. Взаємозв'язок природного та соціального у структурі особистості: погляд з позиції класичного психоаналізу 57 / К. В. Джеджера. - С .57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Завірюха, ВАлентина Василівна. Дослідження особливостей професійного самопізнання у студентів економічного ВНЗ / В. В. Завірюха. - С .61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Стовбун, Ірина Олександрівна. Дослідження проблеми емоційно-ціннісного ставлення дітей до світу у працях вітчизняних психологів / І. О. Стовбун. - С .68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Ікуніна, Зінаїда Іванівна. До питання про кореляційний зв'язок інтелекту та афекту у старших дошкільників / З. І. Ікуніна. - С .71-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Москальов, Максим Володимирович. Психологічні особливості підготовки майбутніх практичних психологів до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетенція вчителя -- соціальна сфера -- освітні органіізації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - .
   № 9 / редактор Л. Л. Хоружа. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2008. - 150 с. - ISBN 978-966-7548-53-7 : 25.00 грн., 17.22 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Україна--Збірники

   Дошкільна освіта


Кл.слова (ненормовані):
здоров’я -- медико-психологічна корекція -- соціальні педагоги -- реабілітаційна робота -- психічні стани -- соціальна зрілість -- просвітницька робота -- дитяча бездоглядність -- профілактика
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 18. - 2012. - 95 с. - 49.00 грн., 49.60 грн.
    Зміст:
Лашко, Михайло Васильович. Основні періоди просвітницько-педагогічної діяльності М. Грінченко (1863-1928) / М. В. Лашко. - С .4-7. - Библиогр. в конце ст.
Петрощук, Наталія Романівна. Організаційно-змістові засади підвищення кваліфікації вчителів в Україні (кінець XIX - початок XX століття) / Н. Р. Петрощук. - С .8-11. - Библиогр. в конце ст.
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні: стан дослідженості (початок XXI століття) / Н. О. Терентьєва. - С .12-16. - Библиогр. в конце ст.
Головко, Ірина Олексіївна. Технічна освіта Англії: шляхи розбудови (кінець XIX- початок ХХ століття) / І. О. Головко. - С .17-21. - Библиогр. в конце ст.
Суходольская-Кулешова, Л. В. Акмеология эстетической культуры учителя как условие развития дидактической системы / Л. В. Суходольская-Кулешова. - С .22-25
Фруктова, Яна Станіславівна. Проблема формування в учнів географічної картини світу: теоретичний та практичний аспекти / Я. С. Фруктова. - С .26-30. - Библиогр. в конце ст.
Чырагова, Вафа. Совместная работа школы и семьи в эстетическом воспитании школьников / В. Чырагова. - С .31-34. - Библиогр. в конце ст.
Алімасова, Дар'я Петрівна. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх менеджерів / Д. П. Алімасова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Білоус, Тетяна Львівна. Стресостійкість працівників органів внутрішніх справ як важлива складова готовності до професійної діяльності в екстремальних умовах / Т. Л. Білоус. - С .41-45. - Библиогр. в конце ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Сучасний підхід до формування здоров'я студентської молоді: від знань до компетенцій / В. І. Бобрицька. - С .45-49. - Библиогр. в конце ст.
Братко, Марія Василівна. Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу" / (Сорока) М. В. Братко. - С .50-55. - Библиогр. в конце ст.
Вишомірська, Наталія Анатоліївна. Особливості проектування педагогічних умов адаптації майбутніх агрономів до професійної діяльності у процесі навчання / Н. А. Вишомірська. - С .55-58. - Библиогр. в конце ст.
Канішевська, Любов Вікторівна. Особливості підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності / Л. В. Канішевська. - С .59-63. - Библиогр. в конце ст.
Кравченко, Тамара Володимирівна. Соціальні цінності - керівні принципи соціальної поведінки / Т. В. Кравченко. - С .64-67. - Библиогр. в конце ст.
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми / С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова. - С .68-74. - Библиогр. в конце ст.
Добренко, Ірина Анатоліївна. Соціально-психологічниі проблеми інновацій / І. А. Добренко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Дробот, Ольга Вячеславівна. Методологічні підстави емпірічних досліджень управлінської свідомості / О. В. Дробот. - С .78-82. - Библиогр. в конце ст.
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна ідентичність у практиці професійної підготовки особистості / О. П. Сергєєнкова. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Форноляк, Інна Володимирівна. Основні підходи до тлумачення понять "компетенція" та "компетентність" у психолого-педагогічній науці / І. В. Форноляк. - С .86-90. - Библиогр. в конце ст.
Мельніченко, Сергій Анатолійович. Принципи побудови дослідження ціннісно-мотиваційної сфери підлітків у скаутській організації / С. А. Мельніченко. - С .91-94
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- ппрофесійна підготовка -- компетенція -- скаутська організація
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Бех, І. Д. \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Караман, Станіслав Олександрович \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 3 : у 2 ч. Ч. 2 / Донецький Ін-т ринку та соц. політики, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; ред. С. О. Сисоєва. - Київ : ЕКМО, 2010. - 271 с. - 15.00 грн.
Заснований з 2002 р.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--професійна освіта--Україна--Збірники

   Андрагогіка


Кл.слова (ненормовані):
андрагогічні підходи -- вади мовлення -- дошкільна освіта
Анотація: Матеріали збірника присвячено ХІ Тижню освіти дорослих в Україні "Освіта дорослих для розуміння і соціаьного партнерства".
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Донецький інститут ринку та соціальної політики
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

10.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 3 : у 2 ч. Ч. 1 / Донецький Ін-т ринку та соц. політики, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; ред. С. О. Сисоєва. - Київ : ЕКМО, 2010. - 279 с. - 15.00 грн.
Заснований з 2002 р.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна освіта--Україна--Збірники

   Андрагогіка


Кл.слова (ненормовані):
соціальне партнерство -- вечірні вищі школи -- веймарська доба
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Донецький Інститут ринку та соціальної політики
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 3 / Київський ун-т імені Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка ; ред. С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 219 с. - 15.00 грн.
Заснований з 2002 р.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--професійна освіта--Україна--Збірники

   Андрагогіка


Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- комунікативна компетентність -- управління освітою
Анотація: <Збірник наукових праць> з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено <ВАК України> до перелику <наукових фахових видань України>.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
   37.01(075)
   Х 21


    Харламов, Иван Федорович.
    Педагогика : учебное пособие / И. Ф. Харламов ; редактор Л. Б. Комиссарова. - 3-е издание переработанное и дополненное. - Москва : Юристъ, 1997. - 512 с. - ISBN 5-7357-0209-2 : 5.53 грн., 8.58 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
основи педагогіки -- дидактика -- теорія виховання
Дод.точки доступу:
Комиссарова, Л. Б. \редактор.\


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

13.
37.091.4
A10


    Вахтеров, Василий Порфирьевич.
    Избранные педагогические сочинения / В. П. Вахтеров . - Москва : Педагогика, 1987. - 400 с. - (Педагогическая библиотека). - 1.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія освіти--Історія педагогічної думки--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
Всеобщее начальное обучение -- школа и общество -- предметный метод обучения
Анотація: в книге представлены сочинения в которых изложены основные педагогические идеи Вахтерова В. П. , а также ряд статей по вопросам теории и практики начального образования, социально-педагогическим проблемам.
Дод.точки доступу:
Литвин, Л. Н. \сост.\
Бритаева, Р. Т. \сост.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

14.
378.09
К 48


    Комісаров, О. В.
    Дипломна робота зі спеціальності 7.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Музика [Текст] : навчальний посібник / О. В. Комісаров, О. В. Кондратенко, К. І. Волинець ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 91 с. - 27.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- стилістика -- дипломна робрта -- оформлення
Дод.точки доступу:
Кондратенко, О. В.
Волинець, К. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут мистецтв


Примірників всього: 10
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

15.
37.091.2
К 53


   
    Книга керівника навчально-виховного закладу : довідково-методичне видання / упорядник: Б. М. Терещук, В. В. Скиба. - 2-е видання, доповнене. - Харків : Торсінг плюс, 2006. - 768 с. - ISBN 966-404-240-4 : 15.00 грн., 12.54 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація навчання та виховання--Нормативні документи -- Довідники

Кл.слова (ненормовані):
Конституція України -- Закон про освіту -- Про Державну національну програму "Освіта -- закон про мови -- про порядок створення -- реорганізації та ліквидації навчально-виховних закладів -- закон про загальну середню освіту -- про Національну доктрину розвитку освіти -- Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей -- ліцензування -- навчально-виховний процес -- методичне забеспечення -- платні послуги -- безпека життєдіяльності -- документи про освіту -- працівники галузі
Анотація: Видання містить чинні нормативно-правові акти вищих органів влади України, Міністерства освіти і науки України у сфері загальної середньої освіти, що регулюють питання управління в галузі.
Дод.точки доступу:
Терещук, Б. М. \упорядник.\
Скиба, В. В. \упорядник.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

16.
   37.01(477)
   В 55


    Вишневський, Омелян Іванович.
    Теоретичні основи сучасної української педагогіки : навчальний посібник / О. І. Вишневський. - 3-тє видання доопрацьоване і доповнене . - Київ : Знання, 2008. - 566 с. - ISBN 978-966-346-408-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Сучасна українська педагогіка--Теоретичні основи

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка як наука -- освіта -- навчання -- сучасне виховання -- зміст виховання -- зміст розвитку -- процес виховання

Примірників всього: 10
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

17.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : ЕКМО, 2010. - 263 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес навчання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психолого - педагогічна підготовка -- соціокультурна компетенція -- вальдорфська педагогіка -- компетенція фахівців -- професійна підготовка
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

18.
37.091.4
К 38


    Київський університет імені Бориса Грінченка.
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2011. - 220 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Асоянц, П. Г. Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови / П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. - С .5-11. - Бібліогр.: с. 11 (5 назв)
Батечко, Н. Г. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи / Н. Г. Батечко. - С .12-20. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв) : іл.
Герасименко, Л. В. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології / Л. В. Герасименко. - С .36-44. - Бібліогр.: с. 44 (6 назв)
Горохова, Т. О. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету / Т. О. Горохова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (11 назв) : іл.
Задорожна, Н. В. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи / Н. В. Задорожна. - С .55-60. - Бібліогр.: с. 60 (5 назв)
Захаріна, Є. А. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект / Є. А. Захаріна. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (11 назв) : іл.
Івашко, О. А. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща / О. А. Івашко. - С .76-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (15 назв)
Казакова, Н. В. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект / Н. В. Казакова. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Козак, Л. В. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
Литвин, Л. В. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі / Л. В. Литвин. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Лісучевська, Н. М. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Лісучевська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (13 назв)
Максимова, Л. П. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання / Л. П. Максимова. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (9 назв)
Мороз, О. О. Освітологічний контекст медіа-освіти / О. О. Мороз. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету / В. В. Осадчий. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (9 назв)
Проценко, О. Б. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .141-148. - Бібліогр.: с. 148 (8 назв)
Сергеєва, О. С. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу / О. С. Сергеєва. - С .149-156. - Бібліогр.: с. 155-156 (19 назв)
Таранник, А. О. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів) / А. О. Таранник. - С .157-163. - Бібліогр.: с. 162-163 (14 назв)
Фруктова, Я. С. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету / Я. С. Фруктова, С. М. Процька. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (6 назв) : іл.
Шапочкіна, О. В. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині / О. В. Шапочкіна. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (10 назв)
Шандрук, С. І. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США / С. І. Шандрук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (17 назв)
Побірченко, Н. А. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект / Н. А. Побірченко. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв) : іл.
Редько, С. І. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку / С. І. Редько. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (3 назви)
Форноляк, І. В. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів / І. В. Форноляк. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 214 (9 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
кадровий потенціал -- поморська академія -- етнопедагогіка -- підготовка студентів -- ігрова діяльність
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

19.
37.09
Т 33


    Вишневський, Омелян.
    Теоретичні основи педагогіки : курс лекцій, підручник для студентів / О. Вишневський, О. Кобрій, М. Чепіль ; науковий редактор О. Вишневський ; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Кафедра педагогіки. - Дрогобич : Відродження, 2001. - 262 с. - ISBN 966-538-115-6 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--теоретичні основи

Кл.слова (ненормовані):
система педагогіки -- українська освіта -- процес едукації -- виховна функція -- форми навчання
Дод.точки доступу:
Кобрій, Ольга
Чепіль, Марія
Вишневський, О. \науковий редактор.\
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Кафедра педагогіки


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

20.
74.00я43
П 24


    Лодатко, Євген Олександрович.
    Структурне моделювання педагогічного експерименту / Є. О. Лодатко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 5-9
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний експеремент

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний експеримент -- засоби візуалізації -- структурний ізоморфізм
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)