Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=72.75.39$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
658.8(075)
П 18


    Парсяк, В. Н.
    Маркетинг : сучасна концепція та технології [Текст] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2015. - 324 с. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- маркетингові дослідження -- інструменти маркетингу

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 364.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.
Липчук, В.В.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
658.8
Б 48


    Берґер, Йона.
    Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2018. - 200 с. - ISBN 978-617-7279-12-8 : 175.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Вірусний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна валюта -- тригери -- нон-фікшн
Дод.точки доступу:
Замойська, Олена \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
005.3
М 11


    Мінцберґ, Генрі.
    Анатомія менеджменту. Ефективний спосіб керувати компанією [Текст] / Г. Мінцберґ ; перекладач Р. Корнута. - Київ : Наш формат, 2018. - 400 с. - ISBN 978-617-7552-61-0 : 210.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Управління компанією

Кл.слова (ненормовані):
робота менеджера -- керівні стратегії -- підготовка керівника -- типологія організацій -- нон-фікшн
Дод.точки доступу:
Корнута, Р. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / В. В. Липчук [та ін.] ; загальний редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2021. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Липчук, В.В.
Дудяк, Р.П.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \загальний редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
659.126
Ш 26


    Шарп, Байрон.
    Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи / Байрон Шарп за участю науковців Ін-ту Еренберґа-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге видання. - Київ : Наш формат, 2020. - 232 с. : табл. - Пер. вид. : How brands grow: What marketers don't know / Byron Sharp. - South Melbourne, 2010. - ISBN 978-617-7730-33-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-34-6 (електрон. вид.) : 250.00 грн.
Переклад назви: How brands grow. What marketers don’t know
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
доказовий маркетинг -- зростання брендів -- клієнти -- реклама -- цінові акції -- ментальна доступність
Дод.точки доступу:
Валевська, Наталія \перекладач.\
Sharp, Byron


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

7.
   659.126
   П 68


    Праєт, Дуглас ван.
    Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг / Д. Праєт ; перекладач Я. Машико. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 302 с. - ISBN 978-617-09-6158-7 : 280.00 грн.
Переклад назви: Unconscious Branding : How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

   Брендинг, несвідомий--Нейробіологія--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
міф маркетингу -- біологія поведінки -- брендинг
Дод.точки доступу:
Машико, Я. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

8.
659.126
В 44


    Вілер, Аліна.
    Ідентичність бренду : базові рекомендації щодо створення фірмового стилю / А. Вілер ; перекладач О. Лобастова. - П’яте видання. - Київ : КМ-БУКС, 2021. - 334 с. - ISBN 978-966-948-244-0 : 495.00 грн.
Переклад назви: Designong Brand Identy. An Essential Guide for the Entire Branding Team
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- основи бренду -- елементи бренду -- динаміка бренду -- ідеали бренду -- процес -- управління активами
Дод.точки доступу:
Лобастова, О. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

9.
659.126
М 91


    Муті, Ідріс.
    Брендинг за 60 хвилин [Текст] : Brand Book з маркетингу / І. Муті ; перекладач О. Чупа. - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 255 с. : кольор. іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : 60-minute Brand Strategist : The Essential Brand Book for Marketing Professionals / Idris Mootee. - 2013. - 2000 прим.. - ISBN 978-617-09-5265-3 : 320.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бізнес -- культура брендингу -- маркетинг лакшері-брендів -- стратегічний брендинг -- оцінка бренда -- аудит бренда -- ідеологія і бренд
Дод.точки доступу:
Чупа, О. \перекладач.\
Mootee, Idris


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

10.
339.138
С 69


   
    Соціально-етичний маркетинг : монографія / Київський національний торговельно-економічний університет ; за загальною редакцією А. А. Мазаракі та Є. В. Ромата. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. - 372 с. - ISBN 9978-966-629-616-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг, соціально-етичний (соцієтальний)--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
етика маркетингу -- принципи -- соціально-етичний маркетинг -- соцієтольний маркетинг
Дод.точки доступу:
Мазаракі, Анатолій Антонович \загальний редактор.\
Ромат, Євгеній Вікторович \загальний редактор.\
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.
007:004.738.5:339.138
О-55


    Олтаржевський, Д. О.
    Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний̆ посібник із дисципліни «Медіавиробництво: промоція» / Д. О. Олтаржевський ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут журналістики. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Цифрові комунікації--Інформаційні технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Маркетинг--Промоція


Кл.слова (ненормовані):
тренди -- контент -- соціальні медіа -- онлайн-медіа -- цифровий маркетинг -- діджитал-проєкт -- канали комунікації -- управління проєкти
Анотація: Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)