Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.
37.015.31(072)
В 54


   
    Виховання духовності – справа невідкладна : методичний посібник для вчителів : 1-4 клас / укладач Г. І. Красікова. - Київ : Сім кольорів, 2010. - 207 с. - ISBN 978-966-2054-16-3 : 15.00 грн., 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Християнська етика--методика викладання--1-4 класи--Методичні посібники

   Етика--Моральне виховання--Духовний розвиток


Кл.слова (ненормовані):
українська культура -- сучасна школа -- батьківська любов -- мудрість -- духовний розвиток
Дод.точки доступу:
Красікова, Галина Іванівна \укладач.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
159.923
В 54


   
    Виховання духовності особистості : навчально-методичний посібник / За заг. ред. М. Й. Боришевського ; Інститут психології імені Г. С. Костюка . - Київ : Імекс-ЛТД, 2013. - 103 с. - ISBN 978-966-189-194-3 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- ціннісні орієнтації -- духовний розвиток -- сенс життя -- кризові ситуації -- психологічна допомога -- естетична культура
Дод.точки доступу:
Боришевський, М. Й.
Пилипенко, Л. І.
Пенькова, О. І.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Ш697812/2014/5
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2014р. № 5
Зміст:
Бех, Іван. Виховний процес в осягнутих глибинах / І. Бех. - С.4-41
Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ, ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК, ВИХОВНІ ЗАКОНИ
Таємничі скрипки Страдіварі. - С.4 (вкладка)
Кл.слова: СКРИПКА, СТРАДІВАРІ
Козян, Роман. Особливості формування вокально-хорових навичок / Р. Козян. - С.2-5 (вкладка)
Кл.слова: ПІСНЯ, ХОРОВИЙ ТВІР, ВОКАЛЬНА ТЕХНІКА
Хондока, Роман. Музично-сценічне мистецтво. Література в балеті. Урок у 5-му класі за прогрмою "Мистецтво (Музичне мистецтво)"(авт. Л. Масол та ін.) / Р. Хондока. - С.6-10 (вкладка)
Кл.слова: Ш. ПЕРРО, С. ПРОКОФ'ЄВ, СЛУХАННЯ ТВОРІВ
Кучерявенко, Ірина. Весняна казка. Урок у 6-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.) / І. Кучерявенко. - С.11-13 (вкладка)
Кл.слова: ОПЕРА, КАЗКА, Н. А. РИМСЬКИЙ-КОРСАКОВ
Стовба, Людмила. "Образи-символи". Урок у 7-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.) / Л. Стовба. - С.14-15 (вкладка)
Кл.слова: СИМВОЛІКА, ДЕРЖАВНИЙ ГІМН, М. ЛИСЕНКО
Визначні дати. - С.16 (вкладка)
Кл.слова: МИХАЙЛО КОССАК, С. ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

5.
122/129
Ф 56


    Шинкарук, Володимир.
    Культура і освіта. Світоглядні аспекти / В. Шинкарук // Філософія освіти : хрестоматія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - С. 491-4997 . - ISBN 978-966-7548-90-2
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- єдність культури й освіти -- світоглядна свідомість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Кузьменко, О. М. \уклад.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
159.923
П 55


    Помиткін, Е. О.
    Психологічна діагностика духовного потенціалу особистості / Е. О. Помиткін ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ : Імекс-ЛТД, 2013. - 143 с. - ISBN 978-966-189-238-4 : 247.15 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
духовна спрямованість -- потенціал -- духовний розвиток
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

7.
378.018
Б 43


    Бєланова, Р. А.
    Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна-США) [Текст] / Р. А. Бєланова ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Центр практичної філософії, 2001. - 216 с. - ISBN 966-95855-5-4 : 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Організація освіти--Університети--Україна

Кл.слова (ненормовані):
історична перспектива -- духовний розвиток -- гуманізм -- думка
Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська академія"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
94(477)
Б 77


    Бойко, Олександр Дмитрович.
    Історія України [Текст] : навчальний посібник / О. Д. Бойко. - 2-ге вид., доп. - Київ : Академвидав, 2003. - 656 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-03-8 : 27.50 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Київська Русь -- козацтво -- українська культура -- західноукраїнські землі -- індустріалізація -- дисидентський рух -- перебудова -- СНД -- духовний розвиток

Примірників всього: 9
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

9.
37.011.3
Т 33


   
    Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді [Текст] : Зб. наук. пр. Вип. 9. Кн. 2 / АПН України, Інститут проблем виховання. - Київ : [б. в.], 2006. - 439 с. - 58.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Виховання--Учні--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування -- соціалізація школярів -- педагогічна підтримка -- діти з обмеженими можливостями -- духовний розвиток -- музичний катарсис
Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Інститут проблем виховання


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
37.091.31:001.895
Б 55


    Бех, І. Д.
    Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2016. - N 1. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 14 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ДУХОВНІСТЬ -- ДУХОВНА ЦІННІСТЬ -- Я-ДУХОВНЕ -- ДУХОВНИЙ ДИСКУРС -- ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК -- РЕФЛЕКСІЯ -- ДОВІЛЬНА СПОНУКА -- ВЧИНКОВА ІНТЕГРАЦІЯ
Анотація: На основі глибокого розуміння природи духовного процес виховання розглянуто як планомірне сходження підростаючої особистості до духовності. Цей процес пов'язується з розгортанням у вихованця особистісної рефлексії як механізму свідомого привласнення певної духовної цінності. Наголошено на потребі введення чотирикомпонентної схеми, оволодіння якою перетворює вихованця на суб'єкта духовно-морального діяння. Доведено важливість компонента довільної спонуки, до сьогодні теоретично не осмисленого, що часто заважало педагогові досягати мети виховання. Запропоновано прийоми, які стимулюють у вихованця перехід від стану бажання духовної цінності до стану готовності діяти за її змістом.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Олексюк, Ольга.
    Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 152-157, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.152157. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Мистецька освіта

Кл.слова (ненормовані):
антропологічний поворот -- мистецька педагогіка -- парадигма освіти -- постнекласична педагогіка -- духовний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.152157,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.
373.5.035.6:82](477)
Ф 75


    Фокіна, Ірина.
    Фонові знання на уроках зарубіжної літератури: українознавчий аспект / І. Фокіна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 52–56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Національне виховання--засоби--зарубіжна література

   Зміст освіти--зарубіжна література--фонові знання


Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- зарубіжна література -- фонові знання -- духовний розвиток -- національна свідомість -- соціальна компетентність -- художній твір
Анотація: У статті розглядається проблема формування національної свідомості, розвитку соціальної компетентності особистості. Обгрунтовується, що це може забезпечити використання на уроках літератури фонових знань українознавчого характеру. Наведено приклади конкретних фонових матеріалів та форм роботи з ними для програми І семестру 6-го класу, доведено доцільність та ефективність їх упровадження на всіх етапах вивчення художнього твору.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

13.
Шифр: В651854400/2017/6
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 6
Зміст:
Токмань, Ганна Леонідівна. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання / Г. Л. Токмань. - С.2-7
Кл.слова: гуманітарна освіта, виховний потенціал, шкільне виховання
Пильник, Валентина. Чи знаєте ви українську ніч? : Урок за повістю Миколи Гоголя "Майська ніч, або Утоплена" / В. Пильник. - С.8-11
Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас, план-конспект уроку, Гоголь Микола, Майська ніч, або Утоплена, про твір
Курило, Тетяна. Приречений на безсмертя поет : Урок-концерт за творчістю Володимира Висоцького / Т. Курило. - С.12-15
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, Висоцький Володимир, про нього
Мурзо, Тетяна. У "вікна юності" гляньте: за ними - розкішний сад! / Т. Мурзо. - С.16-19
Кл.слова: методика, пошук, досвід
Конончук, Надія. Використання ейдос-конспектів на уроках літератури / Н Конончук. - С.20-22
Кл.слова: ейдос-конспекти, урок літератури, методика
Ходацька, Ольга. Черешнева симфонія саду / О. Ходацька. - С.22
Кл.слова: проза, есе, текст
Лозбина, Альона. У пошуках скарбів : Інтегрований урок-подорож за романом Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів" (зарубіжна література - географія) / А. Лозбина. - С.23-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Стівенсон Роберт Льюїс, Острів скарбів, про твір
Петричко, Ірина. Розправити зігнуті крила : Урок за твором Річарда Баха "Джонатан Лівінгстон, мартин" / І. Петричко. - С.26-30
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, алегоричні образи
Єрошенко, Рита. Право на кохання : Формування учнівських компетентностей під час вивчення творів О. Купріна "Гранатовий браслет" та А. Барбюса "Ніжність" / Р. Єрошенко. - С.31-37
Кл.слова: план-конспект уроку, Купрін Олександр, Гранатовий браслет, про твір, Барбюс Анрі, Ніжність, про твір
Небеленчук, Ірина. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів / І. Небеленчук. - С.38-43
Кл.слова: компаративний аналіз, перекладні твори, порівняння образів
Козієва, Віталіна. Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури : На прикладі новели Р. Акутагави "Павутинка" / В. Козієва. - С.44-46
Кл.слова: Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір, духовність, духовний розвиток
Кушлаба, Михайла. Гуманістично-духовний аспект: саме його бракує у сфері сучасної системи освіти / М. Кушлаба. - С.47-54
Кл.слова: духовність, гуманістично-духовний аспект, освіта
Черевченко, Олександр. Стильові домінанти роману Стівена Кінга "Зелена миля" / О. Черевченко. - С.55-
Кл.слова: Кінг Стівен, Зелена миля, про твір, реалістичне тло, детективний сюжет
Шейман, Юлия. Урок одного фрукта, или Диалог с мудростью : Заняття з використанням технології творчої майстерні / Ю. Шейман. - С.63-64
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, публічний виступ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
    Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. - С .5-8
Кл.слова: мистецька освіта, класичний університет, методологічна функція
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. - С .9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: основний музичний інструмент, професійні функції, фахові компетенції
Ткач, Марія Михайлівна. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: універсалії педагогічної культури, педагогічна картина світу, художній світогляд
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, майбутній вчитель музики, синергетичний підхід
Попович, Н. М. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця / Н. М. Попович. - С .23-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища школа, професійно-особистісний досвід, майбутній вчитель музики
Болгарський, Анатолій Георгійович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. - С .27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, духовний розвиток, національні традиції
Світайло, Світлана Валеріївна. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, диригентно-хорова підготовка, професійна діяльність
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .36-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, електронний підручник, професійна підготовка фахівців
Вишинський, Віталій Володимирович. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. - С .40-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вербальні музичні компоненти, симфонії Г. Малера, програмна музика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. - С .47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське оперне мистецтво, пересувні оперні театри, репертуарна політика
Бутенко, Тетяна Максимівна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. - С .52-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавець, педагогічні принципи, гра на фортепіано
Куришев, Євген Володимирович. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. - С .56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне грінченкознавство, композиція, музичнемистецтво
Лісецький, Степан Йосипович. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької / С. Й. Лісецький. - С .61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанні твори, виконовська інтерпретація, стильові тенденції
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Д. Ляшенко. - С .65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інтелектуальна діяльність, знання
Мережко, Юлія Валеріївна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. - С .69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, інтегровані уроки, професійна діяльність
Економова, Ольга Серафимівна. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова. - С .73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Гаркуша, Людмила Іванівна. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано / Л. І. Гаркуша. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слуховий контроль, аналіз, музично-виконавська діяльність
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична пам'ять, музичний диктант, українська музика
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано / В. І. Ходоровський. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний інтерес, читання нот з аркуша, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. - С .91-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стабільність виконання, музично-професійна компетентність, технічна досконалість
Яковенко, Віра Григорівна. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самостійність, самоорганізація, самовдосконалення
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки / М. М. Чугунова. - С .99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, диригентська підготовка, хорові твори
Удовицька-Скляренко, Л. А. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. - С .103-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, професійна компетентність, професійно-педагогічні компетенції
Скляр, О.О. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .107-110
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

15.
85.31р
A80


    Болгарський, Анатолій Георгійович.
    Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : зб. наук. пр. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 85.31р + 74.58

Рубрики: культура--музичне мистецтво--музична освіта

Кл.слова (ненормовані):
естетичничний розвиток -- духовний розвиток -- національні традиції
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.


    Козієва, Віталіна.
    Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури [Текст] : На прикладі новели Р. Акутагави "Павутинка" / В. Козієва // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 6. - С. 44-46

Кл.слова (ненормовані):
Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір -- духовність -- духовний розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Іонова, О. М.
    Антропософськи-орієнтований підхід до освіти дорослих [Текст] / О. М. Іонова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 4. - С. 12-19 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- дорослі -- антропософія -- пробудження волі -- незалежне судження -- NALM (new adult learning movement) -- навчитися учитися -- духовний розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Савченко, В. М.
    Рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, О. С. Комоцька // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 47-53, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- духовний розвиток -- самооцінка здоров’я -- опитувальник В.П. Войтенка
Анотація: Мета – оцінити рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та встановити його зв’язок із самооцінкою здоров’я. 64 студенти Київського університету імені Бориса Грінченка. Юнаків було 29 (45,3 %), дівчат – 35 (54,7 %) осіб, середній вік яких становив (М±σ) 19,47±1,97 (95 % довірливий інтервал: 18,98-19,96) років. Рівень духовного розвитку студентів встановлювали шляхом опитування, використовуючи спеціальний опитувальник (Гончаренко М.C. і співавт., 2009), стан здоров’я – шляхом самооцінки здоров’я за опитувальником В.П. Войтенка (1991). Аналіз духовного розвитку студентів гуманітарного університету показав наявність високого рівня у 46,9 % (30/64), середнього рівня – у 28,1 % (18/64), низького рівня – у 17,2 % (11/64), дуже низького рівня – у 1,6 % (1/64) осіб. Рівень духовності недиференційовано у 6,3 % (4/64) студентів. Здоров’я опитуваних, за їхньою самооцінкою, було незадовільним за самопочуттям у 40,6 % (26/64), задовільним – також у 40,6 % (26/64), поганим – у 12,5 % (8/64) та добрим – лише у 6,2 % (4/64) студентів. При дослідженні зв’язку духовного розвитку студентів із самооцінкою здоров’я такого не виявлено: залежність розподілу висновків про духовний розвиток студентів від розподілу висновків про стан їхнього самопочуття була статистично незначущою (χ2 =6,12, р=0,9100). У більшості студентів гуманітарного університету (53,1 %; 34/64) виявлено незадовільний та поганий стан здоров’я за оцінкою самопочуття (за В.П. Войтенком). Рівень духовного розвитку обстежених студентів найчастіше був високим (46,9 %; 30/64), проте у 18,8 % (12/64) студентів він був низьким і дуже низьким. Зв’язку рівня духовного розвитку з рівнем самооцінки здоров’я студентів не встановлено.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буряк, О. Ю.
Комоцька, О. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Музика, О. О.
    Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів [Електронний ресурс] / О. О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 63-73, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.6373. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- ресурс -- референтні стосунки -- особистість -- ознаки музичної обдарованості
Анотація: У статті описуються результати дослідження референтних стосунків студентів з ознаками музичної обдарованості. Виявлено два типи референтності: 1) референтність, що спрямована на особистісну ціннісно-мотиваційну підтримку, яка забезпечується стосунками з батьками та родичами; 2) референтність, в основі якої лежить професійна оцінка вмінь і можливостей розвитку, яка отримується в стосунках із музичними педагогами. Об’єднує ці два типи референтності емоційно-ціннісне ставлення до музики, що породжує відчуття спільності, єдності з іншими у переживанні краси і гармонії, та є важливим складником духовного розвитку особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.
821.161.2-92
U31


   
    Ukraine Incognita. TOP 25 / general editorship Larysa Ivshyna ; translators: B. Honcharov, G. Skliar. - Kyiv : Private JSC Ukrainian Press Group, 2014. - 383 p. - (The Day’s library "Ukraine Incognita"). - ISBN 978-966-8152-59-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Публіцистика--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
україна -- історія -- духовний розвиток -- саморозвиток -- боротьба за волю
Анотація: Ці 25 вибраних статей «Дня» можуть стати для вас двадцятьма п’ятьма «цілющими краплинами» у цей важкий час. Вони допоможуть зрозуміти, чому колишнє, особливо «бандерівське» вітання «Слава Україні – Героям слава!» Так органічно зазвучало тепер і російською... Наша книга про Україну. Про її шлях крізь століття, про духовний та історичний досвід, про самопізнання, про тяжку боротьбу за волю і велику любов до волі.
Дод.точки доступу:
Ivshyna, Larysa \editor.\
Honcharov, Borys \transl.\
Skliar, George \transl.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)