Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Моргун<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23
1.
159.9(075)
М 79


    Моргун, В. Ф.
    Основи психологічної діагностики : навчальний посібник / В. Ф. Моргун, І. Г. Тітов ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2-ге вид. - Київ : Слово, 2012. - 459 с. - ISBN 978-966-194-022-1 : 135.00 грн., 135.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічна діагностика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностична діяльність -- теоретико-методологічні аспекти -- типології діагностичних методів -- характеристика психодіагностичного методу -- математико-статистичні методи у психодіагностиці
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто історичні етапи становлення психодіагностики та її специфіку як теоретико-практичної дисципліни.
Дод.точки доступу:
Тітов, І. Г.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.9(075)
П 86


   
    Психодіагностика особистості підлітка : навчальний посібник / ред.: О. Д. Кравченко, В. Ф. Моргун. - Київ : Слово, 2009. - 134 с. - ISBN 978-966-194-001-6 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Особистість підлітка--Психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
підліток -- індивідуально-психологічні властивості -- пізнавальна сфера -- мотиваційна сфера -- емоційно-вольові властивості -- спілкування
Дод.точки доступу:
Кравченко, Ольга Данилівна \ред.\
Моргун, Володимир Федорович \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
34
М 79


    Моргун, Володимир Федорович.
    Психохірургія наклепів [Текст] / В. Ф. Моргун. - Полтава : Полтавський літератор, 2005. - 281[1] с. - ISBN 966-8304-52-7 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зрада -- істина

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
37.013
З-50


    Зелюк, Віталій Володимирович.
    Особистість в освіті: парадигма культури [Текст] : монографія / В. В. Зелюк, В. Ф. Моргун, Т. А. Устименко. - Полтава : Асмі, 2011. - 211 с. - Библиогр.: с. 187-209. - ISBN 978-966-182-172-8 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--особистість

Кл.слова (ненормовані):
відкритість -- інтегральна якість -- гуманізм -- культура -- ідеали
Дод.точки доступу:
Моргун, Володимир Федорович
Устименко, Тетяна Анатоліївна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
   37.091.4
   І 29


   
    Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація "Блаодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 12 с.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського / Л. Л. Хоружа. - С .7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток людини, модернізація, фізичне вдосконалення
Драч, О. О. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії / О. О. Драч. - С .11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жіноча освіта, суспільна лібералізація, Ушинський К. Д.
Зайченко, І. В. К. Д. Ушинський і українська національна школа / І. В. Зайченко. - С .19-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна школа, українська національна школа
Левітас, Фелікс Львович. Учитель як носій цінностей / Ф. Л. Левітас. - С .27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське вчительство, гуманістичні ідеї освіти, національні цінності
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя / С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічний такт, професійна майстерність учителя
Тернопільська, В. І. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського / В. І. Тернопільська ; . - С .39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., культура, дитина
Агейкіна-Старченко, Т. В Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики / Т. В Агейкіна-Старченко. - С .44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хоровий спів, слухання музики, евритміка
Борисенко, Н. М. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського / Н. М. Борисенко. - С .50-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна освіта, початкові школи
Ілійчук, Л. В. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Ілійчук. - С .58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, підготовка вчителя
Кравчук, Лариса Володимирівна. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Кравчук. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., моральне виховання, виховні дії
Кучеренко, А. І. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні / А. І. Кучеренко. - С .68-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., антропологічна основа мовної освіти, рідна мова
Леонтьева, Інна Василівна. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .76-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., експериментальна педагогіка, антропологічні ідеї
Меленець, Людмила Іванівна. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства" / Л. І. Меленець. - С .82-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дитячі садки, виховання
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського / Л. Б. Паламарчук. - С .89-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., етнопедагогічні ідеї, школа
Петренко, Л. П. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки / Л. П. Петренко. - С .99-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., принципи навчання, методи навчання
Полякова, О. В. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського / О. В. Полякова. - С .107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, педагогічна діяльність
Свириденко, А. Ю. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти / А. Ю. Свириденко. - С .112-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, основи безпеки життєдіяльності
Стаднік, H. В. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації / H. В. Стаднік. - С .118-126. - Библиогр. в конце ст.
Харченко, О. І. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини / О. І. Харченко. - С .127-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, множинний інтелект, гармонійний розвиток
Хмелівська, С. І. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. І. Хмелівська. - С .132-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., аксіологічні засади, гуманістичні цінності
Чередніченко, С. В. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського / С. В. Чередніченко. - С .140-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна культура, народне виховання
Малихін, О. В. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога / О. В. Малихін. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., Грінченко Б. Д., Сухомлинський В. О.
Гаврилова, Т. Н. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе / Т. Н. Гаврилова. - С .153-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музей К. Д. Ушинського, напрямки роботи музею, тематичні екскурсії
Тишко, А. Б. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа / А. Б. Тишко. - С .160-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовно-моральне виховання, Ушинський К. Д., релігійне виховання
Андреєва, Т. Т. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ / Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. - С .165-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна педагогіка, дошкільне виховання
Базиль, Людмила Олександрівна. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників / Л. О. Базиль. - С .172-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., професійна підготовка вчителя, учитель української мови
Волинець, Катерина Іванівна. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті / К. І. Волинець. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна освіта, вчитель, народність
Ісаєва, О. С. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі" / О. С. Ісаєва. - С .193-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання, студенти-медики, моральність
Коваленко, О. В. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти / О. В. Коваленко. - С .202-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагоги-гуманісти, підготовка вихователів і вчителів
Ковальчук, В. І. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти / В. І. Ковальчук. - С .210-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народність, духовно-моральне виховання
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського / І. А. Косенкова. - С .220-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дошкільна освіта, професійна підготовка
Моргун, С. В. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе / С. В. Моргун. - С .227-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., навчання грамоти, початкова школа
Онасько, Х. О. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі / Х. О. Онасько. - С .236-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., контроль у навчанні, екзамен
Сиротич, Н. Б. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру / Н. Б. Сиротич. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., театральне сприймання, театральне мистецтво
Сьома, C. O. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України / C. O. Сьома. - С .248-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., позашкільна освіта, Мала академія наук України
Хитра, З. М. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти / З. М. Хитра. - С .257-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічні технології, учитель початкових класів
Целищева, Н. И. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы / Н. И. Целищева. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., образотворче мистецтво, духовність
Шорохова, В. В. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів / В. В. Шорохова. - С .274-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., увага, розумово відсталі діти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Історія--Персоналії--З’їзди і конференції

   Освіта--Україна


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського"
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
   027.8
   Ш 66


   
    Шкільна бібліотека в навчально-виховному процесі : збірник статей із досвіду роботи бібліотекарів ЗНЗ м. Києва / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти. - Київ : Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2012. - 155 с. - 20.75 грн., 20.00 грн.
    Зміст:
Матієнко, Валентина Вікторівна. Історія розвитку шкільних бібліотек / В. В. Матієнко, А. І. Рябець. - С .6-10
Кл.слова: історія світових бібліотек, учнівські бібліотеки, шкільні бібліотеки
Бадьорна, Римма Олександрівна. Орієнтовний план роботи шкільної бібліотеки / P. O. Бадьорна. - С .11-20
Кл.слова: діяльність шкільної бібліотеки, обслуговування читачів, популяризація літератури
Мельник, Юлія Миколаївна. Роль і місце бібліотеки у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу / Ю. М. Мельник. - С .21-24
Кл.слова: інформаційна культура, інформаційний світогляд, інформаційні потреби
Чорнобай, Зоя Михайлівна. Інноваційні форми роботи шкільних бібліотек / З. М. Чорнобай. - С .25-27
Кл.слова: освітня послуга, завдання бібліотеки, масова форма роботи
Малиновська, Віра Іванівна. Бібліотека як інформаційний центр навчального закладу / В. І. Малиновська. - С .28-36
Кл.слова: інформування педагогічного колективу, інформаційно-бібліотечне забезпечення, форми бібліотечної роботи
Жовнір, Тетяна Петрівна. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу / Т. П. Жовнір. - С .36-41
Кл.слова: інформаційно-бібліотечна домомога, виховні заходи, індивідуальне інформування
Грачова, Тамара Станіславівна. Функції шкільної бібліотеки на сучасному етапі / Т. С. Грачова. - С .41-47
Кл.слова: інформаційна робота, довідковий апарат шкільної бібліотеки, бібліотечні уроки
АндрієнкоЛ., Людмила Іванівна. Робота бібліотекаря з фондом шкільної бібліотеки / І. АндрієнкоЛ. - С .48-54
Кл.слова: організація книжкового фонду, методи обліку підручників, довідковий апарат шкільної бібліотеки
Косенко, Тетяна Миколаївна. Бібліографічна та інформаційна робота шкільної бібліотеки / Т. М. Косенко. - С .54-59
Кл.слова: бібліографічні довідки, рекомендаційні списки , масова форма роботи
Хазанович, Наталя Миколаївна. Інформаційно-бібліографічне обслуговування користувачів / Н. М. Хазанович. - С .60-66
Кл.слова: диференційоване бібліографічне інформування, бесіди, масове бібліографічне інформування
Березнюк, Лариса Іванівна. Роль шкільної бібліотеки у національному вихованні учнів / Л. І. Березнюк, Т. О. Кузнєцова, Л. Ю. Камінська. - С .67-70
Кл.слова: патріотичне виховання, правове виховання, моральне виховання
Файзуліна, Ніна Іванівна. Роль бібліотекаря у формуванні громадянської компетентності учнів засобами книги / Н. І. Файзуліна. - С .71-74
Кл.слова: співпраця бібліотекаря і вчителя, індивідуальна робота, виховна робота
Гоняк, Зінаїда Іванівна. Роль шкільного бібліотекаря у формуванні правового та морального виховання учнів / З. І. Гоняк. - С .74-81
Кл.слова: правове виховання, моральне виховання, шкільний бібліотекар
Черевко, Людмила Петрівна. Шкільна бібліотека на допомогу педагогам / Л. П. Черевко. - С .82-85
Кл.слова: індивідуальні бесіди, рекомендована література, освітні технології
Моргун, Ольга Володимирівна. Морально-етичні норми спілкування бібліотекаря з читачем / О. В. Моргун. - С .86-89
Кл.слова: спілкування, професійна мораль бібліотекаря, бібліотечні технлогії
Кулік, Тетяна Олексіївна. Інформаційна компетентність сучасного учня - складова роботи шкільної бібліотеки / Т. О. Кулік. - С .90-95
Кл.слова: інформаційна культура, джерела навчальної інформації, позакласні заходи
Файзуліна, Ніна Іванівна. "Країна книжкова- країна казкова" : посвячення першокласників у читачі / Н. І. Файзуліна. - С .96-103
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, посвячення у читачі
Степанова, Людмила Герасимівна. Самостійний вибір книг у бібліотеці / Л. Г. Степанова. - С .103-105
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, розташування книг у фонді
Жовнір, Тетяна Петрівна. Як книга прийшла до нас / Т. П. Жовнір. - С .106-110
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, історія книги
Жовнір, Тетяна Петрівна. Книги - морська глибина / Т. П. Жовнір. - С .111-115
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, книги
Хазанович, Наталя Миколаївна. Робота бібліотекаря із систематичним каталогом / Н. М. Хазанович. - С .116-119
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, систематичний каталог
Новицька, Олена Семенівна. Вплив засобів масової інформації на формування особистості дитини (година спілкування для учнів 1 —4 класів) / О. С. Новицька. - С .120-126
Кл.слова: масова робота шкільної бібліотеки, виставка-презентація, молодіжна преса
Линець, Валентина Василівна. Тиждень бібліотеки в Київському військовому ліцеї імені Івана Богуна / В. В. Линець
Кл.слова: інформаційний центр, тиждень бібліотеки, бібліотечні заходи
Дементьєва, Ніна Олексіївна. Святиться твоє, Україно, ім'я / Н. О. Дементьєва. - С .128-132
Кл.слова: масова робота шкільної бібліотеки, сценарій свята, День незалежності України
Науменко, Ю. А. Свято до Всеукраїнського Дня бібліотек / Ю. А. Науменко, Л. П. Черевко ; . - С .133-138
Кл.слова: бібліотечні уроки, сценарій до Дня бібліотек
Лапка, Людмила Олександрівна. У світі казок / Л. О. Лапка ; У світі казок. - С .139-142
Кл.слова: літературна вікторина
Жовнір, Тамара Петрівна. Україна - країна моєї мрії / Т. П. Жовнір
Кл.слова: тематичний вечір
Фадєєва, Алевтина Петрівна. Герої Крут, ми ваші спадкоємці! / А. П. Фадєєва
Кл.слова: тематичний вечір, патріоттичне виховання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотекознавство--Бібліографія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
досвід бібліотекарів -- інформаційна робота
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

7.
159.923.2
Р 49


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці : навчальний посібник / В. В. Рибалка. - Одеса : Букєв В. В., 2009. - 575 с. - ISBN 978-966-2070-19-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Вікторов -- Грот -- Бехтерєв -- Лазурський -- Виготський -- Макаренко -- християнська антропологія -- Зеньківський -- Вернадський -- Бех -- Зязюн -- Мясищев -- Кульчицький -- Рубінштейн -- Ананьєв -- Божович -- Леонтьєв -- Костюк -- Платонов -- Леонтьєв -- Петровський -- Ткаченко -- Амосов -- Дусавицький -- Моляко -- Моргун -- Цуканов -- Саннікова -- Балл -- Максименко -- особистість 21 століття
Анотація: У посібнику висвітлюється розуміння природи особистості, її структури, розвитку, діяльності, прикладні аспекти.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.
37(091)(477)-051Моргун
Т 19


    Таран, Д.
    Проблема національного виховання в публіцистичній спадщині Ф. Т. Моргуна / Дмитро Таран // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 66–70. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Національне виховання--учнівська молодь--історія--Україна

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- історія -- культура -- мовна проблематика -- просвітницько-педагогічні погляди -- українська мова
Анотація: У статті розглянуто погляди державного діяча Ф. Т. Моргуна на проблему національного виховання. Обгрунтовано, що в своїх працях він обстоював необхідність гуманістичного виховання в родині та освітніх закладах, значущість українських традицій у вихованні молоді та рідної мови в поступі суспільства та держави в цілому.
Дод.точки доступу:
Моргун, Федор Трофимович (радянський український партійний і державний діяч, агроном, письменник і публіцист, герой Соціалістичної Праці ; 1924–2008) \про нього\

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
94(477)"1921/1991"
М 79


    Моргун, Федір Трохимович.
    Сталінсько-гітлерівський геноцид українського народу : факти і наслідки. вид. 3-тє, скорочене / Ф. Т. Моргун ; ред. М. В. Костенко. - Полтава : Дивосвіт, 2008. - 285 с. - ISBN 978-966-7891-70-1 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Геноцид--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
друга світова війна -- велич кутузова -- оборона києва -- українські фермопіли -- рятівники народу
Дод.точки доступу:
Костенко, М. В. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

10.
159.923(075.8)
Р 49


    Рибалка, В. В.
    Теорії особистості у вітчизняній психології : навчальний посібник / В. В. Рибалка. - Київ : ІПППО АПН України, 2006. - 530 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Теорії особистості

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- теорії особистості -- Бехтерєв -- Лазурський -- Виготський -- Макаренко -- Зеньковський -- Вернадський -- Мясищев -- Кульчицький -- Рубінштейн -- Леонтьєв -- Божович -- Костюк -- Платонов -- Роменець -- Ткаченко -- Дусавицький -- Моляко -- Моргун -- Цуканов
Анотація: У посібнику висвітлюється теоретичне уявлення про особистість, концепція українського персоналізму О. Ш. Кульчицького, теорія особистості Г. С. Костюка, теорія виховання творчої особистості В. О. Моляко та ін.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.
378:796
Ш 37


    Шевчук, В. В.
    Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у ХVIII-ХХ століттях : монографія / В. В. Шевчук, М.-Л. А. Чепа ; Національна академія педагогічних наук України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Київ : Слово, 2015. - 251 с. - ISBN 978-966-194-219-5 : 119.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--історія психології

Кл.слова (ненормовані):
наукові школи -- Полтавська психологічна школа -- історико-культурні цінності -- наукові дослідження -- портрети психологів Полтавщини -- В. Ф. Моргун
Дод.точки доступу:
Чепа, М.-Л. А.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: З659149/2016/1
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців. - С.2-11
Кл.слова: шкільні програми, аналітика, практика
Зуєнко, Марина. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури / М. Зуєнко. - С.12-13
Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї, Донн Джон, про нього, Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / С. Тіхоненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література (7 клас), аналіз твору, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда, Тамара. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / Т. Сегеда. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна") / О. Гузь. - С.18-20
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко, Ольга. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання / О. Гайченко. - С.21
Кл.слова: літературна освіта, пізнавальна діяльність, об'єкт літературної освіти
Моргун, М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун. - С.22-23
Кл.слова: літературний розвиток, читання, читач
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури / М. С. Васильянц. - С.23-25
Кл.слова: пізнавальна діяльність, навчальна діяльність, активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської. - С.26-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього твору, міжпредметний аспект, осмислення змісту творів
Пітерська, О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / О. Пітерська. - С.27-29
Кл.слова: план-конспект уроку, гуманістичні ідеали, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська, А. І. Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна гра, літературні ігри, етапи ділової гри
Гузь, Ольга Олександрівна. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів / О. О. Гузь
Кл.слова: план-конспект уроку, літературний детектив, По Е., про нього
Гузь, Ольга Олександрівна. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук" / О. Гузь. - С.38-40
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, По Е., Золотий жук, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач / О. Гузь. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, художній образ, По Е., Золотий жук, про твір
Шулик, Ірина. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері / І. Шулик. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва, В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка" / В. В. Козієва. - С.46-48
Кл.слова: Акутагава Р., моральна справедливість, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока, І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока. - С.49-52
Кл.слова: стилі скрапбукінгу, журналінг, скрап-листівки
Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури / Л. І. Приходько. - С.52-53
Кл.слова: зарубіжна література, живопис, методика викладання
Полякова, В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом" / В. В. Полякова. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, сюжет твору, Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко, Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах" / Н. І. Тутко. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Азімов А., Фах, про твір
Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" / Н. В. Кожукало. - С.62-63
Кл.слова: план-конспект уроку, історія написання твору, Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка, Євдокія. Гранатові зерна / (Кашуба) Є. Гладка. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шандригіна, Аліса. Лист літературному герою / А. Шандригіна. - С.65
Кл.слова: творчий конкурс, проза, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
   159.922.73
   С 28


    Седих, К. В.
    Делінквентний підліток [Текст] : навчальний посібник з психопрофілактики, діагностики та корекції протиправної поведінки підлітків для студ. психологічних, педагогічних, соціальних, юридичних спец. та інтернів-психологів / К. В. Седих, Моргун В. Ф. ; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - 2-ге вид., допов. - Київ : Слово, 2015. - 270 с. - ISBN 978-966-194-230-0 : 127.50 грн., 108.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Підлітковий вік--Психологічні фактори розвитку

   Психологія особистості--Соціальна поведінка


   Сімейне виховання


Кл.слова (ненормовані):
внутрішньосімейні взаємини -- сімейна психотерапія -- психологічна бесіда
Дод.точки доступу:
Моргун В. Ф.
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

14.
Шифр: З659149/2016/2
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Пітерська, Олена. Шкільні програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів (2005 р. і 2012 р. зі змінами 2015 р.) в таблицях / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.2-11
Кл.слова: порівняння програм, співвідношення варіативності програм, зарубіжна література 5-9 класи
Пітерська, Олена. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література в школах, програма вивчення, сучасні зарубіжні автори
Матюшкіна, Тетяна. Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце" / Т. Матюшкіна. - С.14-17
Кл.слова: фентезі, Функе Корнелія, про неї, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Семенюк, Олена. Поетика відкритого простору: розвиток літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури / О. Семенюк. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна освіта, когнітивна складова, діяльнісна складова
Рудніцька, Наталія. Я прийшов за твоїми хрестами, Соню: Урок-диспут за романом Ф.М. Достоєвського "Злочин і кара" / Н. Рудніцька. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, християнські моральні цінності, зарубіжна література, 10 клас
Рябошапко, Наталя. Вивчаємо казку О. Уайльда "Хлопчик-Зірка" / Н. Рябошапко. - С.25-27
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір
Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон "Капелюх чарівника". Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків). - С.28-32
Кл.слова: мотиваційний етап, вивчення нового матеріалу, осмислення нових знань
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап / М. С. Васильянц. - С.28-29
Кл.слова: шляхи формування мотивації, прийом "Здивуйся!", методи навчання
Василішина, О. Актуалізація опорних знань / О. Василішина. - С.29
Кл.слова: прийоми навчання, методи навчання, ділова гра
Щокіна, Г. Вивчення нового матеріалу / Г. Щокіна. - С.29-30
Кл.слова: інтерактивні технології навчання, технологія проблемного навчання, ігрові моделі навчання
Моргун, М. С. Осмислення нових знань і умінь / М. С. Моргун. - С.31
Кл.слова: індивідуальна форма роботи, групова форма роботи, індивідуально-групова форма роботи
Орлова, В. Пояснення домашнього завдання / В. Орлова. - С.32
Кл.слова: закріплення знань, завдання-загадка, аукціон
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. - С.33-49
Кл.слова: тема уроку, мета уроку, хід уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.33-36
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Генрі О., Дари волхвів, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уеллс Герберт, Чарівна крамниця, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.41-49
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Гонтарук, Оксана. Засудження рабства в романі Г. Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" / О. Гонтарук. - С.50-53
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Бічер-Стоу Г., Хатина дядька Тома, про твір
Кушкова, Світлана. Оспівування мужності та героїзму, дружби і відданості в поемі Шота Руставелі "Витязь у тигровій шкурі". Урок позакласного читання / С. Кушкова. - С.54-58
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Руставелі Ш., Витязь у тигровій шкурі, про твір
Куцопал, Ірина. Рукописи не горять!, або Трагізм і велич долі митця (Майстра) у романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Урок розвитку зв'язного мовлення / І. Куцопал. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гладышев, Владимир. Творчество, творчество, творчество! / В. Гладышев. - С.63-64
Кл.слова: творчість, художня культура, Шкаруба Леонід, про нього
Лісогор, Крістіна. Лист літературному герою / К. Лісогор. - С.обкладинка
Кл.слова: творчий конкурс, обдаровані діти, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: Ш111224/2017/11
   Журнал

Шкільному психологу. Усе для роботи [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Береговенко, Є. С. Психологічні аспекти кіберсоціалізації молоді в інтернет-середовищі / Є. С. Береговенко, Є. Г. Староконь. - С.2-5
Губанова, С. В. Робота практичного психолога з дітьми, які переживають втрату близької людини / С. В. Губанова [и др.]. - С.6-19
Інші автори: Левчук С. М., Майданик Л. Ю., Моргун І. Г., Хижняк О. М.
Овадюк, И. В. Ценность жизни : Занятие для учащихся 6-7-х классов / И. В. Овадюк. - С.20-25
Кл.слова: суицидальное поведение, профилактика, приоритеты жизненных ценностей
Іванова, С. О. Ризикована поведінка молоді : Профілактичне заняття для старшокласників / С. О. Іванова. - С.26-30
Кл.слова: гендерні цінності, сексуальні стосунки, венеричні захворювання
Коваль, Н. Г. Як бути успішним вчителем : Заняття з малодосвідченими вчителями / Н. Г. Коваль. - С.31-33
Чуб, Н. В. Який я вчитель? / Н. В. Чуб. - С.34-36
Кл.слова: типи вчителів, помилки вчителів
Чуб, Н. В. Ораторське мистецтво for teacher / Н. В. Чуб. - С.37-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Моргун, М. С.
    Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури [Текст] / М. С. Моргун // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 22-23

Кл.слова (ненормовані):
літературний розвиток -- читання -- читач

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Моргун, М. С.
    Осмислення нових знань і умінь [Текст] / М. С. Моргун // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 2. - С. 31

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна форма роботи -- групова форма роботи -- індивідуально-групова форма роботи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


   
    Робота практичного психолога з дітьми, які переживають втрату близької людини [Текст] / С. В. Губанова [и др.] // Шкільному психологу. Усе для роботи. - Київ : Основа, 2017. - № 11. - С. 6-19

Дод.точки доступу:
Губанова, С. В.
Левчук, С. М.
Майданик, Л. Ю.
Моргун І. Г., Хижняк О. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
Шифр: К855253314/2003/6
   Журнал

Київська старовина [Текст] : науковий історико-філологічний журнал/ АртЕк. - Київ : АртЕк, 1882 - . - ISSN 0869-3595. - Виходит раз на два місяця
2003р. N 6
Зміст:
Головченко, Володимир. Дебюд новітньої української дипломатії на Паризькій мирній конференції 1919 р. / В. Головченко. - С.3-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Трембіцький, Анатолій. Історія друкарства на Поділлі за працями Є. Сіцінського / А. Трембіцький. - С.28-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Сапожников, Ігор. Війська Запорізького січова церква Покрови Пресвятої Богородиці / І. Сапожников. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубов, Микола. Літописний образ Перуна у світлі біблійних паралелей / М. Зубов. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Толочко, Леся. Нові факти в історії спорудження пам’ятника святому Рівноапостольному князю Володимиру в місті Києві / Л. Толочко. - С.57-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Попельницька, Олена. Невідома сторінка історичної топографії Києва - Нова Пасіка / О. Попельницька. - С.72-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Лиханова, Ірина. Національна бібліографія у працях учених української діаспори / І. Лиханова. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гай-Нижник, Павло. Зародження і занепад української кооперації (кінець XIX ст. - 1920 р.) / П. Гай-Нижник. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Смерек, Оксана. Українська топіка в романістиці Емми Андієвської / Оксана Смерек. - С.94-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Несен, Ірина. Деревце у весільному ритуалі Київського Полісся / І. Несен. - С.107-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрченко, Олександр. Пізньосередньовічна переяславщина за археологічними, топонімічними та писемними джерелами / О. Юрченко. - С.123-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Раздорський, Олексій. Книги київського "кружечного двора" 1665/66 та 1669 рр. / О. Раздорський. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузик, Тетяна. Писар Війська Запорозького Низового Олексій Петруша / Т. Кузик. - С.133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Губ’як, Василь. Етносоціальнокультурні явища Теребовлянщини (1944-1991 рр.) / В. Губ’як. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Руккас, Андрій. Діяльність військової секції при українській дипломатичній місії у Варшаві (грудень 1919- липень 1920 р.) / А. Руккас, М. Ковальчук. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Фесенко, Андрій. Олександр Моргун: шлях із забуття / А. Фесенко. - С.159-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кудряшова, Оксана. Знайомі незнайомці Грицька Чупринки / О. Кудряшова. - С.166-170
Карамаш, Сергій. Маловідомі фотографії Миколи Харито у Державному архіві міста Києва / С. Карамаш. - С.170-171
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
621.311.256:005.931.11]:94(477)"19"
Ч-75


   
    Чорнобильське досьє КҐБ. Суспільні настрої.ЧАЕС у поставарійний період : збірник документів про катастрофу на Чорнобильській АЕС / Галузевий державний архів Служби безпеки України, Інститут історії України Національної академії наук України, Український інститут національної пам’яті, Центр досліджень визвольного руху ; упорядники: О. Бажан, В. Бірчак, Г. Боряк ; редактор А. Моргун. - Київ : Майстер книг, 2019. - 120 с. - ISBN 978-617-7652-14-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Атомна катастрофа--Чорнобильська АЕС--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
атомна електростанція -- техногенна катастрофа -- протирадіаційні заходи -- післяаварійний період -- евакуація населення -- евакуйовані особи -- зона відчуження -- гостра променева хвороба
Анотація: У виданні зібрано і оприлюднено документи 1986–1991 рр., що висвітлюють постчорнобильське життя — суспільні настрої, повсякдення, заходи з ліквідації наслідків аварії. Наведено інформування радянськими органами держбезпеки відповідних інстанцій про стан ЧАЕС, вжиті заходи з підвищення безпечної експлуатації об’єкта «Укриття», ситуацію в зоні відчуження. Окрему увагу зосереджено на відтворенні моделі ситуативної поведінки різних груп населення України після оприлюднен- ня інформації про «ядерне лихо» та реакцію світової спільноти на Чорнобильську трагедію.


Дод.точки доступу:
Бажан, Олег \упорядник.\
Бірчак, Володимир \упорядник.\
Боряк, Геннадій \упорядник.\
Моргун, Анна \редактор.\
Галузевий державний архів Служби безпеки України
Інститут історії України Національної академії наук України
Український інститут національної пам’яті
Центр досліджень визвольного руху


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

22.
621.311.256:005.931.11
Ч-75


   
    Чорнобильське досьє КҐБ. Від будівництва до аварії : збірник документів про катастрофу на Чорнобильській АЕС / Галузевий державний архів Служби безпеки України, Інститут історії України Національної академії наук України, Український інститут національної пам’яті ; упорядники: О. Бажан, А. Когут, Г. Боряк ; редактор А. Моргун. - Київ : К.І.С., 2020. - 688 с. - ISBN 978-617-684-255-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Атомні станції--Чорнобильська АЕС--Техногенна катастрофа--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
порушення технічних норм -- аварійні ситуації -- евакуація населення -- наслідки техногенної катастрофи -- радіаційний фон -- ліквідація наслідків катастрофи
Анотація: У книзі опубліковані документи з «архівів КҐБ». Вони охоплюють період від по- чатку будівництва ЧАЕС до введення в експлуатацію об'єкту «Укриття» («Саркофаг») після Чорнобильської катастрофи — тобто з 1970-х років до листопада 1986 року. Свідчення, зібрані у виданні, відображають перебіг будівництва, розслідування причин аварії 26 квітня 1986 року та перші місяці ліквідації її наслідків через при- зму діяльності радянських спецслужб. Відтак численні повідомлення про недоліки будівництва, можливі диверсії, донесення від агентів та інформування про інші можливі небезпеки на ЧАЕС стали наскрізною темою книги.


Дод.точки доступу:
Бажан, Олег \упорядник.\
Когут, Андрій \упорядник.\
Боряк, Геннадій \упорядник.\
Моргун, Анна \редактор.\
Галузевий державний архів Служби безпеки України
Інститут історії України Національної академії наук України
Український інститут національної пам’яті


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

23.
930.25[94:329(477.75.076)]”1917/1920”
К 82


   
    Кримськотатарський національний рух у 1917-1920 рр. за архівами комуністичних спецслужб / Міністерство інформаційної політики України, Галузевий державний архів Служби безпеки України, Науково-дослідний інститут українознавства Міністерства освіти і науки України, Центр досліджень визвольного руху ; упорядники А. Іванець, А. Когут ; редактор А. Моргун. - Київ : К.І.С., 2019. - 450 с. - ISBN 978-617-684-250-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Архівна справа--Документи і матеріали

   Національно-визвольні рухи--Україна--Крим


Кл.слова (ненормовані):
Кримськотатарська революція -- Курултай -- Меджліс -- самоврядування
Анотація: У книзі опубліковано архівні документи з літерної справи комуністичних спецслужб «Міллі-Фірка» про історію кримськотатарського національного руху в 1917–1920 рр. Протоколи Курултаю, відомості, зібрані слідчою комісією Кримського Татарського Парламенту весною 1918 р., чекістські переклади кримськотатарських документів та інші свідчення, які розкривають складний перебіг трансформаційних процесів Криму періоду війн та револю- цій. Документальну частину доповнює історико-аналітичне дослідження про Кримськотатарський національний рух. Книга буде корисною для усіх, хто цікавиться історією Криму та національним кримськотатарським рухом в першій третині XX ст.


Дод.точки доступу:
Іванець, Андрій \упорядник.\
Когут, Андрій \упорядник.\
Моргун, Анна \редактор.\
Міністерство інформаційної політики України
Галузевий державний архів Служби безпеки України
Науково-дослідний інститут українознавства Міністерства освіти і науки України
Центр досліджень визвольного руху


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)