Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=активізація навчально-пізнавальної діяльності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.0я431
П 24


    Ясак, Т.
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Т. Ясак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 43-47
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Українська мова--Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інтерктивна дошка -- активізація навчально-пізнавальної діяльності -- динамічні таблиці -- комп’ютерне тестування
Анотація: Визначено новий зміст мовної освіти у ЗНЗ, яка потребує удосконалення процесу учнів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення рідної мови. Відзначено, що одним із перспективних шляхів активізації розумової діяльності є застосування технології SMART Board, яка сприяє уведенню елементів інтерактивності: учень не тільки сприймає інформацію, але й активно взаємодіє з нею.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
Шифр: З659149/2016/1
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців. - С.2-11
Кл.слова: шкільні програми, аналітика, практика
Зуєнко, Марина. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури / М. Зуєнко. - С.12-13
Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї, Донн Джон, про нього, Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / С. Тіхоненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література (7 клас), аналіз твору, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда, Тамара. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / Т. Сегеда. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна") / О. Гузь. - С.18-20
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко, Ольга. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання / О. Гайченко. - С.21
Кл.слова: літературна освіта, пізнавальна діяльність, об'єкт літературної освіти
Моргун, М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун. - С.22-23
Кл.слова: літературний розвиток, читання, читач
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури / М. С. Васильянц. - С.23-25
Кл.слова: пізнавальна діяльність, навчальна діяльність, активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської. - С.26-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього твору, міжпредметний аспект, осмислення змісту творів
Пітерська, О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / О. Пітерська. - С.27-29
Кл.слова: план-конспект уроку, гуманістичні ідеали, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська, А. І. Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна гра, літературні ігри, етапи ділової гри
Гузь, Ольга Олександрівна. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів / О. О. Гузь
Кл.слова: план-конспект уроку, літературний детектив, По Е., про нього
Гузь, Ольга Олександрівна. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук" / О. Гузь. - С.38-40
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, По Е., Золотий жук, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач / О. Гузь. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, художній образ, По Е., Золотий жук, про твір
Шулик, Ірина. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері / І. Шулик. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва, В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка" / В. В. Козієва. - С.46-48
Кл.слова: Акутагава Р., моральна справедливість, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока, І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока. - С.49-52
Кл.слова: стилі скрапбукінгу, журналінг, скрап-листівки
Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури / Л. І. Приходько. - С.52-53
Кл.слова: зарубіжна література, живопис, методика викладання
Полякова, В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом" / В. В. Полякова. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, сюжет твору, Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко, Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах" / Н. І. Тутко. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Азімов А., Фах, про твір
Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" / Н. В. Кожукало. - С.62-63
Кл.слова: план-конспект уроку, історія написання твору, Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка, Євдокія. Гранатові зерна / (Кашуба) Є. Гладка. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шандригіна, Аліса. Лист літературному герою / А. Шандригіна. - С.65
Кл.слова: творчий конкурс, проза, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Васильянц, М. С.
    Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури [Текст] / М. С. Васильянц // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 23-25

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- навчальна діяльність -- активізація навчально-пізнавальної діяльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)