Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудіо<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 22
1.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: І823343/2017/2
   Газета

Інформатика [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів інформатики/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 2
Зміст:
Новини IT. - С.4-5
Кл.слова: Цукерберг Марк і "Джарвіс", штучний мозок, штучний інтелект
Зеленська, Наталія. Алгоритми з повторенням / Н. Зеленська. - С.6-14
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 7 клас, середовище Скретч
Журибеда, Оксана. Умовні конструкції. Уроки програмування у 8-му класі / О. Журибеда. - С.15-25
Кл.слова: план-конспект уроків, програмування, 8 клас, розв’язання задач з інформатики
Журибеда, Оксана. Величини логічного типу, операції над ними : Урок № 1 / О. Журибеда. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, величини логічного типу, кон’юнкція
Журибеда, Оксана. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин : Урок № 2 / О. Журибеда. - С.17-20
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, алгоритмічні конструкції розгалуження
Журибеда, Оксана. Елементи для введення даних: прапорець, перемикачі, поле зі списком : Урок № 3-4 / О. Журибеда. - С.20-25
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, елементи інтерфейсу
Сапетова, Людмила. Створення відеокліпу / Л. Сапетова. - С.26-34
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, цифровий відео-запис
Сапетова, Людмила. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі / Л. Сапетова. - С.34-36
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, налаштування часових параметрів
Гуназа, Леся. Загублені деталі : Квест для учнів 8-го класу / Л. Гуназа. - С.37-45
Кл.слова: сценарій квесту з інформатики, веб-квест, використання інформаціЇ
Ще про Excel... Формули для умовного форматування. - С.46-48
Кл.слова: Excel, умовне форматування, правила форматування
Журибеда, Оксана. Plickers. Цікаві технології на урок / О. Журибеда. - С.49-52
Кл.слова: сервіс Plickers, тестування, оперативний контроль знань
Задачі на множини. - С.53-56
Кл.слова: множини в інформатиці, систематизація об’єктів, формування множин
Казанцева, Ольга Павлівна. Розширюємо горизонти Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій. II етап / О. П. Казанцева. - С.57-63
Кл.слова: Інтернет-олімпіада, олімпіада з інформатики, 10-11 класи, зразки завдань
Windows 10. Як роздати Wi-Fi ноутбука?. - С.64-65
Кл.слова: роздача Wi-Fi ноутбука, Windows 10, бездротовий Інтернет
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
373.211.21:004](477)
П 57


    Попель, С.
    Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 31–35.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні наавчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- інформаційно-комунікацйні технології -- ІКТ -- педагогічні ради -- OneNote -- цифровий блокнот -- облікові записи -- хмарні сервіси
Анотація: У статті розглянуто алгоритм використання OneNote (цифровий блокнот, зручний для зберігання та впорядкування текстів, рисунків, аудіо- й відеозаписів та іншої інформації) на прикладі підготовки педагогів до засідання педагогічної ради в дошкільному навчальному закладі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

4.
004.032.6(031.038)
М 38


   Мащенко, І. Г.

    Енциклопедія електронних мас-медіа у двох томах [Текст] / І. Г. Мащенко. - Запоріжжя : Дике Поле, 2006 - .
   Т. 2 : Термінологічний словник основних понять і виразів : телебачення, радіомовлення, кіно, відео, аудіо. - 2006. - 512 с. - ). - 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Електронні мас-медіа--Словники -- Енциклопедії

Кл.слова (ненормовані):
телебачення -- радіомовлення -- кіно -- відео -- аудіо -- словник -- енциклопедія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Сапетова, Людмила.
    Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі [Текст] / Л. Сапетова // Інформатика. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 2. - С. 34-36

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- інформатика, 8 клас -- налаштування часових параметрів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: М469087930/2017/32
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 32
Зміст:
Аманмурадов, Нурберди. Культура Туркменістану в системі міжкультурних взаємодій / Н. Аманмурадов. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Денисюк, Жанна Захарівна. Лінгвістично-комунікативна гра як засіб вираження ціннісних домінант у текстах постфольклору / Ж. З. Денисюк. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Піщанська, Вікторія Миколаївна. Етнокультурна ментальність і духовна культура козацтва в контексті українського Бароко / В. М. Піщанська. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Румко, Жанна Петрівна. Обласні центри народної творчості як форматори ідей та конструктивних дій у збереженні українських традицій / Ж. П. Румко. - С.31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Хлебосолов, Ігор Олексійович. Формування культурного простору України в умовах незалежності / І. О. Хлебосолов. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Прядко, Олександр Михайлович. Особливості технології екранного живопису при створенні однокадрового фільму / О. М. Прядко, Ю. Т. Гармаш. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, Анатолій Леонідович. Орнаментація кераміки й писанок в Полтавській губернії XIX століття: порівняльна характеристика / А. Л. Щербань. - С.60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, Олена Віталіївна. Образ Грифона в Галицькому середньовічному мистецтві / О. В. Білик. - С.67-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Василишина, Наталія Анатоліївна. Роль пейзажу в творчості французьких живописців-романтиків / Н. А. Василишина. - С.77-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Велігура, Наталія Миколаївна. Феномен традиції в акварелі крізь естетику музики / Н. М. Велігура. - С.85-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Залевська, Марія Миколаївна. Особливості гаптування як різновиду української національної вишивки / М. М. Залевська. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Ладоненко, Марія Ігорівна. Нумізматичний конкурс "Краща монета року" як ефективний засіб бренденгу Національного банку України / М. І. Ладоненко. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Логінський, Ярослав Володимирович. Жанрово-тематичний спектр живопису Василя Забашти / Я. В. Логінський. - С.108-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, Ольга Олегівна. Творча діяльність Миколи Самокиша в контексті культурно-мистецького життя Полтавщини та Зарківщини кінця XIX -початку XX ст. / О. О. Петренко. - С.116-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Смоляр, Олена Василівна. Твори монументально-декоративного мистецтва в дизайні інтер’єрів готелів Києва / О. В. Смоляр. - С.125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербакова, Катерина Олегівна. Формування творчого методу Юлії Сегаль у 1970-х роках / К. О. Щербакова. - С.134-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсипенко, Роман Миколайович. Актуальні проблеми українського театру другої половини 80-х років XX століття / Р. М. Єсипенко. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Станіславська, Катерина Ігорівна. Звукова інсталяція у просторі вуличного мистецтва / К. І. Станіславська. - С.151-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Антоненко, Олександр Миколайович. Театральна культура Запоріжжя: шляхи становлення / О. М. Антоненко. - С.160-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Сергій Дмитрович. Мистецтво як незамінна складова процесів освоєння людиною навколишньої дійсності / С. Д. Бондаренко. - С.170-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Єфанова, Світлана Олександрівна. Аналіз структури салонних парних танців на рубежі XIX - XX століть / С. О. Єфанова. - С.177-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайцева, Ірина Євгенівна. Деякі тенденції українського театрального мистецтва початку XXI століття / І. Є. Зайцева. - С.187-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Злобін, Юрій В’ячеславович. Особливості творчої діяльності Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М. Гоголя / Ю. В. Злобін. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, Вікторія Юріївна. Стилістичні особливості балетних вистав другої половини XX століття на прикладі творчості Валерія Ковтуна / В. Ю. Кондратюк. - С.206-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Коржова, Анастасія Михайлівна. Дискусійні питання українського театрознавства кінця XIX - початку XX століття / А. М. Коржова. - С.213-222. - Бібліогр. в кінці ст.
Косінова, Олена Миколаївна. Проблеми формування культурологічної складової професійної підготовки майбутніх митців / О. М. Косінова. - С.223-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Яценко, Ольга Леонідівна. Особливості хореографічної культури країн латинської Америки - Венесуели та Колумбії / О. Л. Яценко. - С.231-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Янь, Чао. Китайський авангардный театр: к определению понятия / Чао Янь. - С.241-251. - Бібліогр. в кінці ст.
Бадалов, Олег Павлович. Лариса Роговець як провідний діяч вокальної культури Чернігівщини / О. П. Бадалов. - С.252-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбаль, Вадим Ярославович. Дрезденський оркестр Й. А. Хассе / В. Я. Горбаль. - С.262-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Иванников, Тимур Павлович. Внеевропейские мотивы в гитарной музыке Роланда Дьенса: "Tunis, Tunisie", "Trois saudades" / Т. П. Иванников. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінський, Іван Юрійович. Музичні капели волинських воєвод та маршалків у ранньомодерний час / І. Ю. Кузьмінський. - С.286-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Марценюк, Герольд Петрович. Психолого-педагогічні аспекти підготовки музикантів-інструменталістів до творчої діяльності / Г. П. Марценюк. - С.294-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Фурдичко, Андрій Орестович. Сучасний стан зберігання музичної фольклорної спадщини України (1991-2017 рр.) / А. О. Фурдичко. - С.304-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Швец, Наталья Александровна. Проблема традиции в фортепианном творчестве Н. Метнера (на примере "Сонаты-воспоминания" из цикла "Забытые мотивы") / Н. А. Швец. - С.316-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Гарькава, Ірина Олекандрівна. Синтез християнських динамічних компонентів національного стилю у "Літургії св. Іоанна Златоустого" Євгена Станковича / І. О. Гарькава. - С.325-333. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюба, Олег Андрійович. Специфіка вокальної підготовки драматичних акторів у ВНЗ / О. А. Дзюба. - С.334-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Дондик, Оксана Іванівна. Трансформація аудіо-візуальних параметрів сценічного простору в мистецькій діяльності академічного камерного хору "Хрещатик" / О. І. Дондик. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Данник, Катерина Олександрівна. Музичне мистецтво вірмен в українському культурному просторі / К. О. Данник. - С.355-363. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісогорська, Антоніна Альбертівна. Архетипи жіночих образів в операх П. Чайковського (на прикладі оперної тріади "Євгеній Онєгін" - "Пікова дама" - "Іоланта") / А. А. Лісогорська. - С.364-371. - Бібліогр. в кінці ст.
Лошманова, Олена Володимирівна. Школа Bel Canto Гертруди троянової у вимірах виконавської та педагогічної діяльності / О. В. Лошманова. - С.372-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Лю, Фань. Гендерний образ фортепіано / Фань Лю. - С.382-390. - Бібліогр. в кінці ст.
Магаліс, Олександр Володимирович. Феномен золотого перетину та специфіка його застосування в обробках та аранжуваннях Станіслава Павлюченка / О. В. Магаліс. - С.391-398. - Бібліогр. в кінці ст.
Небога, Олеся Григорівна. Творча спадщина Марії Едуардівни Донець-Тессейр як мистецький та культурологічний феномен Київської вокальної школи / О. Г. Небога. - С.399-404. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестеренко, Наталія Миколаївна. Професійна відповідальність викладача в роботі з нотним текстом / Н. М. Нестеренко. - С.405-412. - Бібліогр. в кінці ст.
Овдейчук, Оксана Петровна. исполнительское вибрато как способ коррекции звуковысотности на струнно-смычковых инструментах / О. П. Овдейчук. - С.413-422. - Бібліогр. в кінці ст.
Романець, Дар’я Олександрівна. Дитяча опера: історіографія питання / Д. О. Романець. - С.423-432. - Бібліогр. в кінці ст.
Шиленко, Лада Анатоліївна. Проблема перекладу оперного лібрето в сучасному музичному театрі / Л. А. Шиленко. - С.433-439. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Яворська, Вікторія.
    Причини внесення змін до кримінального Процесуального кодексу України / В. Яворська // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 296-300. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
строк досудового розслідування -- внесення змін -- захисник -- повідомлення про підозру -- фіксація за допомогою аудіо-та відеозапису

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Захарова, О.
    Класифікація метаданих великих даних / О. Захарова // Проблеми програмування : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 53-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-4907

Кл.слова (ненормовані):
джерела великих даних -- керування метаданими -- класифікація метаданих -- аналіз метаданих -- сервіси обробки метаданих -- створення метаданих -- метадані аудіо-файлів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
   004.421.2
   H34


    Hassanieh, Haitham.
    The Sparse Fourier Transform: Theory and Practice / H. Hassanieh ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018. - 260 p. - (ACM Books series ; #19). - ISBN 978-1-947487-07-9 : Б. ц.
Переклад назви: Розріджена трансформація Фур’є: теорія та практика
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Математичні алгоритми

   Алгоритм швидкого перетворення Фур’є


Кл.слова (ненормовані):
обробка сигналів -- перетворення фур’є -- швидка трансформаця фур’є -- стиснення аудіо та відео
Анотація: Перетворення Фур’є є одним з найбільш фундаментальних інструментів для обчислення частотного представлення сигналів. Він відіграє центральну роль в обробці сигналів, комунікаціях, стисненні аудіо та відео, медичних знімках, геноміці, астрономії, а також багатьох інших областях. Через його широке використання швидкі алгоритми для обчислення перетворення Фур’є можуть принести користь великій кількості застосувань. Найшвидший алгоритм для обчислення перетворення Фур’є - швидка трансформація Фур’є (FFT), яка працює в майже лінійний час, що робить її незамінним інструментом для багатьох застосувань. Однак сьогодні час виконання алгоритму FFT вже не досить швидкий, особливо для проблем з великими даними, коли кожен набір даних може мати кілька терабайт. Отже, швидші алгоритми, що працюють у підлінійний час, тобто навіть не вибірки всіх точок даних, стали необхідними. У книзі «Рідка трансформація Фур’є: теорія та практика» показано, як вирішити вищезазначену проблему, розробивши алгоритми розрідженого перетворення Фур’є та будуючи практичні системи, які використовують ці алгоритми для вирішення ключових проблем у шести різних програмах.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

10.


    Дондик, Оксана Іванівна.
    Трансформація аудіо-візуальних параметрів сценічного простору в мистецькій діяльності академічного камерного хору "Хрещатик" / О. І. Дондик // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2017. - Вип. 32. - С. 344-354. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
сучасне українське хорове виконавство -- концертна діяльність Академічного камерного хору «Хрещатик» -- трансформація аудіо-візуальних параметрів сценічного простору -- експериментальні аспекти сучасної концертної практики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Десі, Г.
    Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії [Електронний ресурс] / Г. Десі, С. Ермінарто. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 135-139, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
весільний макіяж -- електронний посібник -- історія макіяжу
Анотація: Ця стаття має на меті розкрити впровадження електронних навчальних матеріалів для навчання макіяжу. Метод, використаний у цій статті – огляд наукової літератури. На основі аналізу наукової літератури можна зробити висновок, що серед різних навчальних засобів електронний посібник є найбільш ефективним завдяки таким складникам: a) візуальний складник навчальних матеріалів в е-посібнику, зокрема дизайн обкладинки, форма, розмір та зображення; b) змістовий складник навчальних матеріалів е-посібника, зокрема змістовне наповнення тексту, повнота матеріалу, мова та корисність, а також словники або глосарії. Вивчення історії макіяжу дуже важливе для оволодіння студентами професійними знаннями та практичними навичками, які мають забезпечити студентів, що спеціалізуються на мейкапі, можливістю після закінчення коледжу застосувати на практиці отриманні знання, відкривши бізнес у галузі весільного макіяжу. Крім того, вивчення історії макіяжу передбачає засвоєння студентами таких складників весільної церемонії, як одяг та аксесуари наречених, а також способу нанесення макіяжу нареченої. Е-посібники є потужним інструментом для створення повноцінного освітнього середовища для студентів, які зазнають труднощів у засвоєнні історії макіяжу. Використання е-посібника є одним із найефективніших рішень для презентації та збереження навчальних матеріалів з весільного макіяжу різного формату – кольорових фото, аудіо- та відеоматеріалів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ермінарто, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Chaikovska, O.
    The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 1-7, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
подкасти -- цифрова грамотність -- особливості
Анотація: Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 (2020) 7 цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чайковська О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Петрик, Л.
    Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 161-184, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експериментальне дослідження -- іноземна мова -- іншомовна комунікативна компетентність -- учителі початкової школи -- медіазасоби
Анотація: У статті описано експериментальне дослідження, метою якого було визначення ефективності застосування медіазасобів у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи на прикладі навчальної дисципліни «Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання». Поняття «медіазасоби» розглянуто як предмети, обладнання та матеріали, які забезпечують функціонування медіа-інформаційного простору у формі аудіальних, візуальних, аудіо-візуальних повідомлень та виокремлюються викладачем для організації активного процесу навчання іноземної мови. Зазначено, що вибір медіазасобів відбувався відповідно до практичних цілей навчальних занять. Проаналізовано процесуальну та результативну складові констатувального та формувального етапів експерименту. Звернуто увагу, що розроблений діагностичний інструментарій дозволив провести діагностичне тестування, визначити недостатньо сформовану іншомовну комунікативну компетентність майбутніх учителів початкової школи та актуалізувати проведення формувального експерименту з метою перевірки ефективності застосування медіазасобів у навчанні іноземної мови. Зазначено, що було оновлено зміст навчальної дисципліни темами, питаннями, які пов’язані з аналізом, оцінюванням та використанням медіазасобів різного типу, що сприяло використанню сучасних методів та технологій навчання. Проаналізовано також комплексне опитування студентів щодо їхнього усвідомлення впливу медіазасобів на ефективність вивчення іноземної мови та формування їхніх медійних навичок. Продемонстровано динаміку рівнів сформованості іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, що також вплинуло на підвищення якості навчальних досягнень студентів. Встановлено продуктивність та ефективність використання медіазасобів у процесі іншомовної підготовки майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Феринська, А. І.
    Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України [Текст] / А. І. Феринська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 110-116. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
кандидат -- передвиборча кампанія -- відеореклама
Анотація: У статті здійснено аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Прези-дента України. Основними методами дослідження є системно-аналітичний, історико-порівняльний, типо-логії і класифікації. Проаналізовано п’ять кандидатів від різних політичних партій: Володимир Зеленський, Петро Порошенко, Юлія Тимошенко, Юрій Бойко та Анатолій Гриценко. Подано результати власного аналізу щодо кожного кандидата. Виділено основну класифікацію та структуру політичної реклами. Досліджено аналіз прикладів політичної відеореклами топ-п’ять кандидатів, які використовувались у виборчій кампанії 2019 р., відповідно до класифікацій: сили впливу на аудиторію А. Дейяна; сценарію як критерію класифікації Л. Девліна; тематики повідомлення М. Керна; типу риторики Р. Джосліна; функцій реклами Ф. Котлера; типології Дж. Ві-терспуна. Опрацьовано різноманітні методи політичних і соціальних технологій, які допомагають заволодіти прихильністю виборців. Виділено такі канали трансляції політичної реклами, як візуальна, аудіальна та аудіо-візуальна (змішана).Відсутність ґрунтовної інформації щодо аналізу політичної реклами та її психологічних особливостей зумовила проведення дослідження з цієї проблематики.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Журавська, О. В.
    Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання [Текст] / О. В. Журавська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 35-42. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- радіожурналістика -- практикоорієнтований підхід -- якість навчання -- дистанційне навчання
Анотація: У дослідженні розкриваються концептуальні засади удосконалення змістового наповнення ЕНК із радіожур-налістики для студентів бакалаврського освітнього рівня з урахуванням специфіки дистанційного навчання та вимог до фахової компетентності радіожурналістів. Розглянуто особливості переходу на практикоорієн-тований підхід у навчанні.Для цього було проаналізовано специфіку актуального сертифікованого курсу та проведено опитування студен-тів, які опановували матеріал навчальної програми з його використанням. За даними анкетування було визначено кілька нових продуктивних напрямів підготовки практичних завдань, що дадуть змогу формувати й розвивати вміння та навички, необхідні радіожурналістові для успішної професійної діяльності. Студенти вважають, що умін-ня збирати й перевіряти інформацію, аналізувати документи й бази даних, а також технічні навички (монтування, верстка, обробка фото-, аудіо- та відеоматеріалів) є базовими складниками для журналістської компетентності.Результати дослідження є важливими для підготовки підручника з радіожурналістики, що відображати-ме принципи раціонального поєднання теорії з практикою, необхідні для активізації пізнавальної діяльності студентів, формування навичок роботи в сучасних медіа. Виокремлено важливі компоненти змісту навчання з радіожурналістики, а саме: слухання радіопередач і подкастів, аналіз їх жанрово-стильових особливостей, композиції; аналіз своїх і чужих текстів та обговорення їх визначених особливостей; розвиток навички розпові-дати історії, використовуючи доцільні виражальні засоби; формування уміння знаходити й подавати важливі для розкриття характеру героїв деталі; удосконалення навичок інтерв’ювання, відбору фактів при вивченні поточної інформаційної картини світу, джерел даних та написання інформаційних повідомлень

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Haile, E. S.
    Qualitative inquiry into the practice of Instructional Leadership and Transformational Leadership in Public Secondary Schools of Addis Ababa, Ethiopia = Якісне дослідження практики навчального керівництва та трансформаційного лідерства в державних загальноосвітніх школах Аддис-Абеби (Ефіопія) / E. S. Haile // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
державна загальноосвітня школа -- навчальне керівництво -- трансформаційне лідерство -- ефективне шкільне керівництво
Анотація: Результати діяльності навчального закладу тісно пов’язані з якістю та/або релевантністю обраного директорами стилю керівництва, а також його можливим впливом на рівень задоволеності вчителя своєю роботою. Директорам шкіл потрібно обрати оптимальний стиль керівництва, щоб надихати та заохочувати вчителів. Мета цього дослідження – дослідити практику керівництва державною загальноосвітньою школою в контексті теорій навчального керівництва та трансформаційних стилів керівництва. Встановлено, що обидві теорії охоплюють практики лідерства, що підвищують рівень задоволеності викладачів та досягнення учнів. Для підтвердження теоретичних висновків було проведено емпіричне дослідження, під час якого були опитані директори державних шкіл та вчителі (всього – 34 учасника, в тому числі 24 викладачі та 10 директорів із 65 шкіл Аддис-Абеби). Форма опитування – напівструктурні запитання. Аналіз даних проводився одночасно з проведенням сесій співбесіди. Для організації та генерації кодів та тем дослідження була використана комп’ютерна програма ATLAS.ti 8 (що дозволяє якісно аналізувати великі обсяги текстових, графічних, аудіо- та відеоданих). Висновками дослідження стали наступні положення: 1) директори державних шкіл Аддис-Абеби не до кінця реалізовують навчальну лідерську та трансформаційну стратегію в своїй роботі. Їм заважає втручання в роботу школи з боку влади. Головним критерієм призначення на посаду директора школи є не професійна компетентність чи результати діяльності, а відданість інтересам правлячої партії. Це дуже впливає на задоволеність та мотивованість учителів своєю роботою. Опитані вчителі підтвердили, що їх робота з викладання та навчання не отримує ефективної підтримки з боку керівників шкіл і зробили висновок, що шкільне керівництво не практикує в цілому ефективного стилю управління школою, подібного до стилю навчального та трансформаційного керівництва; 2) трансформаційна лідерська поведінка та стиль керівництва в навчанні позитивно впливають на задоволеність роботою вчителя, відданість роботі та кращі результати роботи в школі. Трансформаційне лідерство визначено респондентами опитування як сприятливий стиль керівництва для підвищення ефективності роботи шкіл та поліпшення досягнень учнів
Дод.точки доступу:
Еліас СебсбІ Гейл


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Мужанова, Тетяна Михайлівна.
    Технології моніторингу й аналізу діяльності користувачів у запобіганні внутрішнім загрозам інформаційній безпеці організації / Т. М. Мужанова, С. В. Легомiнова, Ю. М. Якименко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 50-62, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.5062. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпекаорганізації -- внутрішні загрози -- інформаційні безпеціорганізації -- запобігання втраті даних -- контроль доступу -- аналітика поведінки користувачівта
Анотація: Зростання кількості інцидентів інформаційної безпеки, пов’язаних з діяльністю персоналу, частота яких за останні два роки збільшилася майже вдвічі, обумовила організації використовувати ефективні технології запобігання і протидії внутрішнім загрозам інформаційній безпеці. Важлива роль у цьому контексті належить інструментам моніторингу й аналізудіяльності користувачів. За оцінкою експертів, у найближчі роки такі технології будуть впроваджені у 80% рішень щодо виявлення загроз івстановлення пріоритетності інцидентів інформаційної безпеки. У статті розкрито сутність і проаналізовано функціоналдекількох систем, які здійснюють моніторинг і аналіз поведінки працівників, зокрема систем запобігання втраті даних (DLP), контролю доступу, аналізу поведінки користувачів та ІТ-об’єктів (UBA/UEBA). Встановлено, що система DLP відстежує і звітує про спроби користувача передатиконфіденційнуінформаціюшляхом здійснення контролю поштового і веб-трафіку, засобів бездротового доступу, зовнішніх накопичувачів, пристроїв введення і виведення, роботи ПЗ робочого місця користувача, аудіо-та відео нагляду за його діяльністютощо. Засобиконтролю доступу виконують, зокрема, функції моніторингудоступу і пересування особи у захищених зонахоб’єкта, збору інформації з камер спостереження, ведення обліку робочого часу. В умовах пандемії розроблені рішення, які дозволяють ідентифікувати особу в масці на обличчі, виконувати функції відстеження стану здоров’я. Аналіз функціональних характеристик систем поведінкової аналітики UBA/UEBA показав, що вони вирішують не тільки завдання щодо збору данихз усіх можливих доступних джерел(програмного й апаратного забезпечення, реєстраційних записів, листування користувачівтощо), але й аналізують зібрані дані ізвітують про нетипову поведінку користувачів у разі її виявлення.Відзначено, що засобиповедінкової аналітики застосовують у цілому ряді технологій безпеки, таких як системи управління інформацією і подіями безпеки, виявлення і запобігання вторгненням та інших, доповнюючи і розширюючи їхні можливості, сприяючи створенню комплексних практично всеохоплюючих рішень з інформаційної безпеки. Рекомендовано застосування засобів контролю й аналізу діяльності користувачів у різних варіантах поєднання або у складі комплексних рішень з управління інформаційною безпекою для досягнення належного рівня інформаційної безпеки в умовах зростання рівня загроз з боку персоналу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Легомiнова, Світлана Володимирівна
Якименко, Юрій Михайлович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Шабатура, Марія Миколаївна.
    Дослідження стану кібербезпеки сервісів відеозв’язку / М. М. Шабатура, Д. О. Тихолаз, І. Ю. Бумба // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 113-122, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.113122. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний простір -- сервіс відеозв’язку -- кібербезпека
Анотація: Сервіси для онлайн зустрічей це чудові ресурси, які зараз, у час пандемії, рятують весь світ. Це ключовий компонент того, скільки підприємств продовжує функціонувати, університети, коледжі та школи можуть продовжувати викладати, а також те, як сім'ї та друзі можуть залишатися на зв'язку під час ізоляції. Відео-конференц-зв'язок це телекомунікаційна технологія інтерактивної взаємодії трьох і більше віддалених користувачі, при якій між ними можливий обмін аудіо-і відеоінформацієюв реальному часі, з урахуванням передачі керуючих даних. На сьогоднішній день є чимало таких ресурсів, проте виникає питання «кому довіряти», адже у новинах часто зустрічається інформація про витік інформації через виявленні вразливості тих чи інших сервісів. У статті досліджено питання кібербезпеки трьох популярних сервісів відео-конференц-зв'язку, а саме: Microsoft Team, Zoom та Google Meet. Проаналізовано особливості роботи цих сервісів та найбільший акцент поставлено на стан забезпечення захисту інформації. З’ясовано, якими протоколами забезпечено передавання голосової та відеоінформації, як забезпечено захист від несанкціонованого доступу та особливості налаштування таких ресурсів. Здійснено порівняння розглянутих сервісів на основі критеріїв безпеки. Проаналізовано проблеми, які виникали під час використання сервісів відеозв’язку. Зрозуміло, що немає ідеального інструменту відеоконференцій -остаточний вибір завжди залежить від потреб користувача. У результаті дослідження виявлено, що більш безпечним є використання сервісів Google Meet та MicrosoftTeams. Наведено рекомендації, які допоможуть захиститионлайн-зустрічі на основі кращих практик.Варто зазначити, що дотримання правил онлайн-гігієни для відеоконференцій дасть змогу ефективно та безпечно працювати навіть у найскладніші періоди
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Тихолаз, Дмитрій Олександрович
Бумба, Ірина Юріївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Іосіфов, Євген Анатолійович.
    Комплексний метод по автоматичному розпізнаванню природньої мови та емоційного стану / Є. А. Іосіфов // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 146-164, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.146164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
автоматичне розпізнавання мови -- рекурентні нейронна мережа
Анотація: Поточні тенденції в NLP наголошують на універсальних моделях та навчанні з передварительно навчених моделей. У цій статті досліджуються ці тенденції та передові моделі попереднього навчання. Вхідні дані перетворюються на слова або контекстуальні вбудовування, які слугують вхідними даними для енкодерів та декодерів. В якості об’єкту дослідження використовується корпус публікацій автора статті за останні шість років. Основними методамидослідження є аналіз наукової літератури, прототипування і експериментальне використання систем за напрямком досліджень. Гравці розпізнавання мови розділилися на гравців з величезними обчислювальними ресурсами для котрих тренування на великих нелейбованихданих є звичною процедурою, і гравців які сфокусовані на тренуванні малих локальних моделей розпізнавання мови на попередньо розмічених аудіо даних через нестачу ресурсів. Підходи і фреймворки роботи з нелейбованими даними і обмеженими обчислювальними ресурсами майже не представлені, а методики базовані на ітеративних тренуваннях не розвинуті і потребують наукових зусиль для розвитку. Дослідження має на меті розвинути методики ітеративного тренування на нерозмічених аудіо даних для отримання продуктивно готових моделей розпізнавання мови з більшою точністю і обмеженими ресурсами. Окремим блоком запроновані методи підготовки даних для використанні в тренуванні систем розпізнавання мови і конвейер автоматичного тренування систем розпізнавання мови використовуючи псевдо розмітку аудіо даних. Прототип і вирішення реальної бізнес задачі з виявлення емоцій демонструють можливості і обмеження систем розпізнавання сови та емоційних станів. З використанням запропонованих методів псевдо-лейбування вдається без значних інвестицій в обчислювальні ресурси отримати точність розпізнавання близьку до лідерів ринку а для мов з незначною кількістю відкритих даних навіть перевершити
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

21.


    Сенченко, Микола.
    До проблеми збереження цифрової спадщини. Хартія ЮНЕСКО про збереження цифрової спадщини [Текст] / М. Сенченко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 12. - С. 3-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Анотація: Пройшло 10 років від часу проведення міжнародної конференції "Пам'ять світу в цифрову епоху: оцифровування і збереження", організованої ЮНЕСКО в рамках святкування 20-ї річниці створення програми "Пам'ять світу" та присвяченої головним проблемам збереження цифрової документальної спадщини. За цей період вдалося розробити стратегії, спрямовані на вдосконалення технологій збереження цифрових фондів, а також визначити методологію впровадження процесів цифровізації документів. Незважаючи на той факт, що в сучасному світі продукування знань і доступ до них здебільшого відбуваються через цифрові медіа, явище це дуже ефемерне і в разі природної катастрофи чи технологічного збою може обернутися "цифровою амнезією". У 2003 р. було ухвалено Хартію про збереження цифрової спадщини (UNESCO Charter on the Preservation of the Digital Heritage), проте в українському суспільстві все ще недостатньо усвідомлюють ризики, пов'язані з втратою фотодокументів, аудіо- і відеозаписів, особистого або ділового листування, контактів, файлів та інших важливих документів, що зберігаються в цифровому форматі. Цифрова інформація має економічну цінність як культурний продукт і джерело знань. Вона відіграє важливу роль у стійкому національному розвиткові, оскільки дедалі частіше державні й комерційні дані створюють лише у цифровій формі. Оцифровані фонди також становлять і національне багатство, і невіддільну частину світової скарбниці знань. Втрата такої спадщини може спричинити зубожіння економіки та культури, а також перешкоджати розвитку знань. На шляху до забезпечення безперервності контенту слід вирішити низку правових, технологічних, соціальних, фінансових, політичних питань. Враховуючи ці умови, редакція часопису друкує Хартію ЮНЕСКО про збереження цифрової спадщини для активізації діяльності всіх зацікавлених сторін із виконання таких завдань: — пропозиція конкретних ініціатив, пов'язаних із цифровим збереженням і розширенням доступу до документальної спадщини через процес оцифровування; — визначення нормативно-правової бази та ухвалення рішень для сприяння політиці довгострокового цифрового збереження й розвитку стандартів обміну. Хартію про збереження цифрової спадщини було ухвалено ЮНЕСКО з метою збереження цінних архівних, музейних зібрань і бібліотечних колекцій, а також надання допомоги в забезпеченні загального доступу до документальної спадщини

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


   
    Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency [Електронний ресурс] / A., Durdas A. [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P102-113, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- методи навчання -- професійні цілі -- розвиток -- вільне мовлення
Анотація: У статті досліджуються проблеми та методи, пов’язані з розвитком вільного володіння іноземною мовою за професійним спрямуванням в університеті. Розкрито труднощі, з якими стикаються як викладачі, так і студенти, маневруючи крізь лінгвістичні складнощі, долаючи мовні бар’єри та оволодіваючи спеціальною термінологією, властивою для різних професійних сфер. У статті підкреслюється важливість цільового підходу, який сприяє не лише володінню мовою, але й глибокому розумінню культурних відмінностей і норм спілкування, характерних для різних галузей. Крім того, досліджуються педагогічні стратегії та методи, спрямовані на полегшення процесу набуття вільного мовлення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Виділено ключові проблеми в процесі розвитку вільного володіння на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням: лінгвістична складність; мовні бар’єри; культурні нюанси; мотивація та залучення; обмежена практика; страх зробити помилку; індивідуальні стилі навчання та смаки; оцінка та відгук. Розглянуто можливі методи розвитку вільного мовлення: комунікативне навчання мови; занурення в іноземну мову, що вивчається; організація мовних обмінів; використання автентичних матеріалів; застосування рольових ігор та моделювання ситуацій; діяльність, орієнтована на вільне володіння мовою, повторне читання без сторонньої допомоги та повторне читання за допомогою аудіо; складання цифрових оповідань; створення відеоблогів тощо. Висвітлюючи проблеми та певну кількість існуючих методів сприяння розвитку вільного мовлення, стаття наголошує на необхідності забезпечення регулярного зворотного зв’язку та виправлення помилок студентів. Створення сприятливого, приємного, інтерактивного та спокійного навчального середовища в аудиторії підкреслено в якості ключової передумови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas A., A.,
Harbuza, T.
Borshchovetska, V.
Starosta, H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)