Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брендинг міста<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Балашов, Д. В.
    Передумови ефективного впровадження бренду міста в Україні: державно-управлінський аспект / Д. В. Балашов // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 134-137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
бренд міста -- брендинг міста -- міський брендинг -- бренд території -- органи місцевого самоврядування -- органи місцевої влади -- конкурентоспроможність міста

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Коваль, В. В.
    Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста [Текст] / В. В. Коваль // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендинг міста -- цільова аудиторія
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема: визначення ключового сегмента цільової аудиторії брендингу території, зокрема брендингу міста. Проаналізовано наукову та публіцистичну літературу з питань брендингу. Визначено коло провідних авторів- теоретиків, які розробляли поняття «брендинг міста», «брендинг території», фокусували увагу на цільовій аудиторії цього виду брендингу. Розглянуто низку практичних кампаній з брендингу столичних міст центральної та східної Європи. Встановлено факт та зміст консенсусу щодо ключового сегмента цільової аудиторії, окреслено панівну концепцію провідних наукових та практичних робіт із питань брендингу міста чи території. Розроблено рекомендації з перспективних напрямів науково-практичних досліджень, управлінських рішень, заходів для оптимізації брендингу українських міст.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)