Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=видовища<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
Шифр: М625259445/2015/2
   Журнал

Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство [Текст] : [збірник наукових праць]/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової. - Київ : Міленіум, 2013 - . - ISSN 2312-4679. - Виходить двічі на рік
2015р. Вип. 2 (5)
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Діалогізація як сучасна форма інтернаціоналізації суспільного життя / П. Е. Герчанівська. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація, глобалізація, діалогізація
Кислюк, Костянтин Володимирович. "Рухливе пограниччя" Харківщини в контексті "гібридної війни" / К. В. Кислюк. - С.9-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гібридна війна, культурологія, пограниччя
Павлова, Олена Юріївна. Візуальна культура як поле ліквідності модерну / О. Ю. Павлова. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальна культура, Модерн, ліквідність Модерну
Кириленко, Катерина Михайлівна. Основоположні культурфілософські підвалини створення інноваційного освітнього простору вищого навчального закладу на прикладі вищого навчального закладу культури / К. М. Кириленко. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна культура, інноваційне освітнє середовище ВНЗ, інноваційна освіта
Божко, Любов Дмитрівна. Бекпекінг: генезис та еволюція / Л. Д. Божко. - С.25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна мобільність, бекпекер, теоретична рефлексія
Вовкун, Василь Володимирович. Сцена та сценічний комплекс / В. В. Вовкун. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глядачевий зал, масові видовища, вистава
Горбань, ЮрійІванович. Консервація документів у бібліотеках / Ю. І. Горбань. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, документ, консервація документів
Доманська, Олена Анатоліївна. Міфорелігійні вірування як основа ціннісного наративу української культури / О. А. Доманська. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфорелігійні уявлення, наратив, пасіонарність
Каракоз, Олена Олександрівна. Ідеологічні зміни у кадровому складі бібліотекарів (20-30-ті рр. XX ст.) / О. О. Каракоз. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: радянська цензура, цензура, кадрова чистка
Попович, Олена Вікторівна. Феномен адаптації: культурологічний аналіз / О. В. Попович. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, соціальна адаптація, гомеостаз
Жовнерчук, Сергій Адольфович. Правові традиції культури сімейних відносин / С. А. Жовнерчук. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, культура, право
Цімох, Наталія Іванівна. Маніпуляція суспільною свідомістю в політичних ток-шоу на телебаченні України / Н. І. Цімох. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: телевізійний простір, політичні ток-шоу, теледебати
Бензюк, О. О. Світогляд Анатолія Білошицького в контексті проблеми цінностей: культурологічний аспект / О. О. Бензюк. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Білошицький Анатолій, про нього, аксіологія, світогляд
Бойко, Зінаїда Василівна. Особливості менталітету українського народу та менталітетів інших народів / З. В. Бойко. - С.72-77
Кл.слова: концепт "серце", екзистенціалізм, менталітет українського народу
Килимистий, Сергій Михайлович. Класифікація видів анімаційної діяльності в туризмі / С. М. Килимистий. - С.77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анімація в туризмі, анімація туризму, рекреаційна анімація
Ляшенко, Лідія Леонідівна. Роль батька у вихованні Еріха Корнгольда: до проблеми природи таланту / Л. Л. Ляшенко. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Корнгольд Еріх, про нього, музичні здібності, талант
Матвійчук, Богдана Сергіївна. Типологізація та функціональні прояви реклами / Б. С. Матвійчук. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: типи реклами, функції реклами, реклама
Наколонко, Ігор Михайлович. Проблема здорового способу життя в культурі часів Київської Русі / І. М. Наколонко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, Київська Русь, перша межа смертності
Сабадаш, Сергій Юрійович. "Читацька критика" Л. Виготського у культурному просторі XX сторіччя / С. Ю. Сабадаш. - С.98-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читацька критика, містицизм, Виготський Лев, про трагедію "Гамлет" У. Шекспіра
Чернець, Марія Олександрівна. Культуротворча місія міжкультурного діалогу у контексті ініціативи "Європейська столиця культури" / М. О. Чернець. - С.104-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, культуротворча місія, європейська столиця культури
Чорна, Кристіна Василівна. Переваги та недоліки інфотейнменту в телевізійних програмах українського телебачення / К. В. Чорна. - С.108-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інфотейнмент, телевізійний жанр, телевізійні програми
Завгородня, Галина Федорівна. Деякі аспекти методології аналізу музичних творів / Г. Ф. Завгородня. - С.114-119
Кл.слова: музичне мислення, музичний стиль, аналіз музичного твору
Опанасюк, Олександр Петрович. "Техніка моєї музичної мови" Олів’є Мессіана в контексті інтенції зачарованості "неможливостями" / О. П. Опанасюк. - С.120-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мессіан Олів’є, про нього, зачарованість "неможливостями", музична мова
Бондар, Євгенія Миколаївна. Сучасне хорове виконавство та освіта: скерованість на синтетичність / Є. М. Бондар. - С.128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хорове виконавство, хорова творчість, театралізація
Гнатишин, Оксана Євстафіївна. Фактура як предмет уваги української музикології: концептуальний аспект / О. Є. Гнатишин. - С.133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчення про фактуру, українська музикологія, музикознавство
Громченко, Валерій Васильович. Жанр як засіб музичної виразності (на прикладі творів для духових інструментів соло) / В. В. Громченко. - С.140-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: твір, жанр, композитор
Єргієв, Іван Дмитрович. Режисерські інтенції виконавської інтерпретації сучасної інструментальної музики / І. Д. Єргієв. - С.145-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: артистична гра, концертна над-ідея, сценарний принцип
Кавун, Віктор Миколайович. Концертно-виконавська образність в оперній творчості М. В. Лисенка (до 130-річчя постановки опери "Майська ніч або Утоплена") / В. М. Кавун. - С.150-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концертно-виконавська образність, українська оперно-вокальна школа, оперна драматургія
Кушнір, Антон Ярославович. Династія Химиченків - засновники традицій українського професійного флейтового виконавства / А. Я. Кушнір. - С.157-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Химченко Василь, про нього, Химченко Олександр, про нього, київська флейтова школа
Овсяннікова-Трель, Олександра Андріївна. Кіномузика як культурний феномен сучасності / О. А. Овсяннікова-Трель. - С.163-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кіно, музика, композитор
Панченко, В. П. Музичне продюсування: генеза і трансформації / В. П. Панченко. - С.168-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театр, музичне продюсування, звукозапис
Петрова, Ольга Володимирівна. "Facade" У. Уолтона (до історії створення) / О. В. Петрова. - С.172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Уолтон Уільям, Facade, про твір, музична творчість, Сітуел Едіт, про нього
Пухлянко, Марія Євгенівна. Вплив діяльності Ф. Ліста на формування принципів менеджменту та PR в академічній музиці / М. Є. Пухлянко. - С.177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: артистичний менеджмент, PR-компанія, імпресаріо
Рябуха, Наталія Олександрівна. Звукообраз як категорія музичного мислення: онтологічний та гносеологічний аспекти / Н. О. Рябуха. - С.181-187. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: звукообраз, музичне мислення, звуковий образ світу
Хананаєв, Сергій Віталійович. До питання взаємодії творчих практик / С. В. Хананаєв. - С.188-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна творчість, інтегративність, мистецька діяльність
Самая, Тетяна Вікторівна. Естетичні проблеми саунду у естрадному вокальному виконавстві / Т. В. Самая. - С.193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадне вокальне мистецтво, естетика саунду, голосові прийоми
Грищенко, Антон Павлович. Ферруччо Бузоні та його редакція "Добре темперованого клавіру" : творчі пошуки музиканта та їх втілення в збірці Й. С. Баха / А. П. Грищенко. - С.199-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього, транскрипції творів Й. С. Баха, динаміка
Зотов, Денис Ігорович. Саксофонна школа на Полтавщині : етапи розвитку (1988-2012 pp.) / Д. І. Зотов. - С.205-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: академічне мистецтво, саксофонне виконавство, Полтавщина
Приходько, Анна Володимирівна. Рецептивні моделі західноєвропейського музичного авангарду XX століття: спроба диференціації / А. В. Приходько. - С.211-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рецепція, рецептивні моделі, музичний авангард
Савайтан, Ольга Георгіївна. Макс Регер "Варіації і фуга на тему Й. Баха": інтонаційна драматургія, специфіка втілення традицій / О. Г. Савайтан. - С.217-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Регер Макс, Варіації і фуга на тему Й. Баха, про твір, варіаційний цикл
Чайковська, Ксенія Іванівна. Виконавсько-стильові критерії професіоналізму ансамблю скрипалів / К. І. Чайковська. - С.222-227. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ансамбль скрипалів, виконавство, стиль
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
791(477)(075.8)
В 61


    Вовкун, Василь.
    Мистецтво режисури масових видовищ / В. Вовкун. - Київ : НАКККіМ, 2015. - ISBN 978-66-452-201-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--масові видовища--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
масова культура -- режисура -- технічні засоби -- драматургія -- сцена -- візуальні спецефекти

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.


    Вовкун, Василь Володимирович.
    Сцена та сценічний комплекс [Текст] / В. В. Вовкун // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology. - Київ : Міленіум, 2015. - Вип. 2(5). - С. 32-36. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
глядачевий зал -- масові видовища -- вистава

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: В925416057/2018/1
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. Соціокультурне явище волентерського руху в сучасній Україні / Д. В. Вєдєнєєв. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Биркович, Тетяна Іванівна. Музеї України як об’єкт державної політики: сучасний стан / Т. І. Биркович. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончарова, Олена Миколаївна. Культурні практики для дітей у художніх музеях США / О. М. Гончарова. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Доній, Наталія Євгенівна. Гендерне означення популярної культури: межа XX-XXI ст. / Н. Є. Доній. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Олександр Валентинович. Маніпулятивні інформаційні операції: детермінанти впливу на масове несвідоме та культурні цінності суспільства / О. В. Карпенко. - С.26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Личковах, Володимир Анатолійович. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи / В. А. Личковах. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрова, Ірина Владиславівна. Ренесансна вілла: дозвіллєві практики й культурне споживання / І. В. Петрова. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Скорик, Адріана Ярославівна. Інформаційне середовище: культурологічний вимір / А. Я. Скорик. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Солоха, Дмитро Володимирович. Роль культурної складової в економічному розвитку регіональної інфракструктури / Д. В. Солоха, О. В. Бєлякова. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Степанова, Олена Анатоліївна. Історичні типи культурної та філософської легітимізації етичних систем / О. А. Степанова. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкіль, Світлана Олександрівна. Ідеал християнської культури в документах всеправославного собору / С. О. Шкіль. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Денисюк, Жанна Захарівна. Репрезетація етнокультурних цінностей у текстах постфольклору / Ж. З. Денисюк. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Динікова, Лілія Шерифівна. Становлення кримськотатарського періодичного друку як чинник крос-культурних трансформацій у суспільстві / Л. Ш. Динікова. - С.67-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячук, Валентина Павлівна. Стратегії формування іміджу закладу вищої освіти:соціокультурний вимір / В. П. Дячук. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Єлена Ярославівна. Культура менеджменту Стародавнього Єгипту, Шумеру та Вавилонії / Є. Я. Коваленко. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Копієвська, Ольга Рафаілівна. Соціокультурне картування:виклики сучасності / О. Р. Копієвська. - С.83-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікольченко, Юзеф Мойсейович. Особливості ювелірного мистецтва Київської Русі (скарби X-XIII ст. з Рівненщини) / Ю. М. Нікольченко, Ю. С. Сабадаш. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Сергій Борисович. Музей в Україні: актуальний стан і перспективи інституційного розвитку (на основі досвіду церкви) / С. Б. Руденко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Оксана Миколаївна. Культурно-історичні аспекти формування сфери гостинності / О. М. Олійник. - С.97-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Фестиваль "Лемківська ватра" в ждині в історії та культурі субетносу / І. Л. Бермес. - С.101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Безручко, Олександр Вікторович. Завершальний період наукової і кінопедагогічної діяльності Г. О. Авенаріуса / О. В. Безручко. - С.106-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпов, Віктор Васильович. Нейромистецтво у контексті творчості / В. В. Карпов. - С.110-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинюк, Тетяна Володимирівна. Про деякі класифікаційно-типологічні характеристики музичного мистецтва менонітів Приазов’я / Т. В. Мартинюк. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, Світлана Вікторівна. Явище і поняття канону:від канонічноїформи до "духу творчості" в християнстві / С. В. Осадча. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Платонов, Борис Олексійович. Огляд ринків і прогнозування оціночної вартості художніх творів / Б. О. Платонов, В. П. Мазур. - С.125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Ольга Степанівна. Танцтеатр у межах традицій експресіоністського хореографічного мистецтва / О. С. Бойко. - С.134-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Буркацький, Зиновій Павлович. Досвід віртуозного інструменталізму XIX ст. у формуванні майстерності сучасного кларнетиста / З. П. Буркацький. - С.138-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Варакута, Марина Іванівна. Про композиційні особливості світських мініатюр у хоровій творчості В. Зубицького / М. І. Варакута. - С.143-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Лариса Леонідівна. Український кант як жанр "третього пласта": європейський історичний контекст / Л. Л. Васильєва. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Васюта, Олег Павлович. Чернігівська композиторська школа новітньої доби: особливості творчого втілення / О. П. Васюта. - С.152-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Гамалія, Катерина Миколаївна. Інформаційно-семантичний зміст монумента Рамсеса II у часопросторі / К. М. Гамалія. - С.155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Герц, Ірина Іванівна. Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца "Велика меса" / І. І. Герц. - С.160-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Донченко, Наталія Петрівна. Постановка мовного голосу як основа опанування артистом майстерністю словесної дії / Н. П. Донченко, Т. В. Нечаєнко. - С.164-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Жишкович, Мирослава Андріївна. Щаблі артистичної майстерності оперного співака Ігоря Кушплера / М. А. Жишкович. - С.168-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Иванник, Тимур Павлович. Гитарная музыка Аоександра Тансмана: неоклассические дискурсы творчества / Т. П. Иванник. - С.173-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Казначеэва, Тетяна Олександрівна. Танцювальний жанровий синтез в опері "Дон Жуан" В.-А. Моцарта / Т. О. Казначеэва. - С.178-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Каплієнко-Ілюк, Юлія Володимирівна. Особливості програмної музики Йосипа Ельгісера (на прикладі фортепіанної творчості) / Ю. В. Каплієнко-Ілюк. - С.182-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Крипчук, Микола Володимирович. Тональний образ масового театралізованого видовища в контексті створення загальносценічного художнього образу / М. В. Крипчук. - С.187-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулієва, Антоніна Яківна. "Наталка-Полтавка" М. Лисенка та "Назар Стодоля" К. Данькевича в контексті вокальних традицій Одеси / А. Я. Кулієва. - С.191-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельничук, Олена Миколаївна. Основні положення теоретичних праць Миколи Воронного про театр та театральну педагогіку / О. М. Мельничук. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Потоцька, Олена Вікторівна. Специфіка інтерпретаційногомислення у контексті риторизовавного фортепіанно-виконавського стилю / О. В. Потоцька. - С.201-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижова, Ольга Олегівна. Іконопис Києва та Києво-Печерської лаври: кінець XVII-початку XIX ст. / О. О. Рижова. - С.206-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Романчишин, Василь Григорович. Видовище як складова сучасної культури: до постановки проблеми / В. Г. Романчишин. - С.213-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Татарнікова, Анжеліка Анатоліївна. Поетика "Ундини" Е.-Т.-А. Гофмана в контексті становлення німецької національної ідеї / А. А. Татарнікова. - С.217-222. - Бібліогр. в кінці ст.
Черноіваненко, Алла Дмитрівна. До питання про полігенезис музичного мистецтва / А. Д. Черноіваненко. - С.223-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Юдова-Романова, Катерина Володимирівна. Дизайн сценічного простору вогняними засобами конструювання / К. В. Юдова-Романова. - С.228-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Громченко, Наталія Володимирівна. Високо-позиційний спів як проблема вокально-хорового академічного виконавства / Н. В. Громченко. - С.233-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Грузін, Ігор Олегович. Специфіка використання сучасних типів професійного дихання у виконавців на духовних інструментах / І. О. Грузін. - С.237-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїна, Галина Анатоліївна. Специфіка діяльності концертмейстера хореографії / Г. А. Ільїна. - С.240-244. - Бібліогр. в кінці ст.
Левицький, Юрій Юрійович. Художня образність та авторська специфіка в композиції "Інтродукція і токата" для кларнета й фортепіано Олександра Нежигая / Ю. Ю. Левицький. - С.245-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, Олександра Анатоліївна. Ремінісценція як інструмент художньої репрезентації біблійних образів та сюжетів у творчості українських митців: кінець XX-початку XXI ст. / О. А. Осадча. - С.249-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Трофимов, Антон. Стилістика символізму в композиторсько-виконавські діяльності:кінець XVIII - початку XIX століття / А. Трофимов. - С.254-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Чабан, Тетяна Ігорівна. Імпресіоністсько-символістські складові стильового наповнення творчрсті В. Барвінського (на прикладі сонати Des-Dur) І. М. Колесси (на прикладі сонатини) / Т. І. Чабан. - С.258-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Юшин, Герман Олексійович. Мистецтво гри на тромбоні у світлі сучасних українських наукових досліджень / Г. О. Юшин. - С.262-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Крипчук, Микола Володимирович.
    Тональний образ масового театралізованого видовища в контексті створення загальносценічного художнього образу [Текст] / М. В. Крипчук // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 187-191. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
масове театралізоване видовище -- режисер -- звукорежисер -- режисерський задум -- музичний матеріал -- тональний образ -- художній образ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В925416057/2018/2
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Гончарова, Олена Миколаївна. Твори українських художників і скульпторів другої половини XIX - першої половини XX ст. У зібраннях провідних художніх музеїв США / О. М. Гончарова. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Биркович, Тетяна Іванівна. Інтелектуальна власність у парадигмі соціокультурного розвитку суспільства / Т. І. Биркович. - С.8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Більченко, Євгенія Віталіївна. Плагіат у контексті міждисциплінарного підходу: діалог юридичної та культурологічної парадигми / Є. В. Більченко, Г. В. Чурпіта. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоцалюк, Алла Анатоліївна. Роль саморегулювання у формуванні інноваційної культури / А. А. Гоцалюк. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Личковах, Володимир Анатолійович. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи. Семіотичні паралелі художньої образності українського та польського авангарду / В. А. Личковах. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Розова, Тамара Вікторівна. Трансформація аксіосфери та утопія як культурна практика раннього модерну / Т. В. Розова, Л. В. Чорна. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Степанова, Олена Анатоліївна. Трансформація християнської етики початку XXI століття / О. А. Степанова. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковлев, Олександр Вікторович. Сучасне соціокультурне проектування у національному часопросторі культури / О. В. Яковлев. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Конта, Ростислав Михайлович. Традиційна культура українського народу в науковій спадщині Зенона Кузелі: історіографія / Р. М. Конта, М. В. Козлов. - С.55-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Тамара Вікторівна. Основні напрями нормопроектувальної діяльності міністерства культури України у сфері охорони культурної спадщини / Т. В. Мазур, І. М. Мащак. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумкіна, Світлана Михайлівна. Флешмоб як спектакулярний видовищно-ігровий різновид політичного акціонізму / С. М. Наумкіна, О. В. Груєва. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабадаш, Юлія Сергіївна. Альбрехт Дюрер у мистецькій парадигмі німецького гуманізму / Ю. С. Сабадаш, Ю. М. Нікольченко. - С.76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинкарук, Василь Дмитрович. Дихотомія "Культура-цивілізація" в англо-американському і західноєвропейському науковому дискурсі / В. Д. Шинкарук, Г. В. Салата, Т. В. Данилова. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Виткалов, Сергій Володимирович. Регіональний сільський клуб і проблеми його подальшого функціонування / С. В. Виткалов. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Гарбадин, Андрій Стефанович. Візуалізація та інтерпритація політичної етики у кіно / А. С. Гарбадин. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашків, Юлія Дмитрівна. Соціокультурна сфера України: децентралізація у контексті реалізації стратегії сталого розвитку / Ю. Д. Івашків. - С.102-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Євген Аркадійович. Фортифікаційні пам’ятки у соціокультурному контексті: європейські тренди (ранній Новий час та XIX ст.) / Є. А. Ковальов, О. Л. Іванюк. - С.105-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Любченко, Оксана Миколаївна. Садово-паркова культура Античної Греції у контексті дозвіллєвих трансформацій / О. М. Любченко. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Плецан, Христина Василівна. Формування професійних компетенцій фахівця-туризмознавця в умовах пошуку нової парадигми в соціокультурному середовищі / Х. В. Плецан. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Сергій Борисович. Проблема розуміння концепції "Уявного музею" Андре Мальро / С. Б. Руденко. - С.124-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Сягровець, Вадим Анатолійович. Правова культура католицьких церковних судів / В. А. Сягровець. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Анастасія Миколаївна. Глобалізація та транскультурація у музичній культурі XX-XXI ст. / А. М. Тормахова. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Трач, Юлія Василівна. Теоретичні аспекти вивчення ідентичності у віртуальних спільнотах / Ю. В. Трач. - С.138-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Булгакова, Наталя Валеріївна. Культурний ландшафт як об’єкт туристського інтересу / Н. В. Булгакова. - С.148-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Красовський, Сергій Олександрович. Комунікативний потенціал міжнародного туризму: культурна інтеграція та ідентифікація / С. О. Красовський. - С.153-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Аналіз і типологізація епістолярію Соломії Крушельницької / І. Л. Бермес. - С.169-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Слепцов, Олег Семенович. Приемы и принципы организации интерьера современных торгово-развлекательных комплексов / О. С. Слепцов. - С.183-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Романтичні балети П. Чайковського у мбалетмейстерському прочитанні Валерія Ковтуна / О. С. Білаш. - С.189-192. - Бібліогр. в кінці ст.
ВасютаО., Олег Павлович. Любомир Боднарук - репрезентант хорового мистецтва Чернігівщини другої половини XX - початку XXI ст.: хорознавчий аспект / П. ВасютаО. - С.198-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишотравка, Людмила Іванівна. Героїко-романтичний балет "Лілея" Костянтина Данькевича у редакціях українських балетмейстерів: XX - початку XXI ст. / Л. І. Вишотравка. - С.202-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Гутник, Ірина Миколаївна. Місце та роль жіночого танцю у сценічному гопаку / І. М. Гутник. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Косів, Роксолана Романівна. Твори автора намісних ікон 1698 р. іконостасу церкви з устиянови горішньої у контексті діяльності риботицького малярського осередку / Р. Р. Косів. - С.224-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Крипчук, Микола Володимирович. Сценічний простір просто неба як складова сучасного театралізованого видовища / М. В. Крипчук. - С.229-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Медвідь, Тетяна Анатоліївна. Компетентнісні засади професійної підготовки майбутніх хореографів у класичному університеті / Т. А. Медвідь. - С.234-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Одрехівський, Роман Васильович. Українське національне відродження та розвиток мистецтва різьблення в Галичині: кінець XIX - початок XX ст. / Р. В. Одрехівський. - С.239-243. - Бібліогр. в кінці ст.
Папченко, Валерій Павлович. Взаємодія продюсера з учасниками музичного проекту / В. П. Папченко. - С.244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипська, А. М. Репертуар балетних театрів України та світу: порівняльний аналіз / А. М. Підлипська. - С.253-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Полюга, Вікторія Володимирівна. Феномен "Геніальності" в мистецтві (синергетичні моделі) / В. В. Полюга. - С.262-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижова, Ольга Олегівна. Дослідження ікони "Богородиця Одигітрія" (Троїце-Ллінська) з колекції національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника / О. О. Рижова. - С.266-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Романчишин, Василь Григорович. Свято як соціально-художнє явище: досвід опрацювання проблеми / В. Г. Романчишин. - С.270-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Сапак, Наталія Вікторівна. Мецененатство як складова художнього життя Півдня України: межа XIX-XX ст. / Н. В. Сапак. - С.279-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомка, Сергій Володимирович. Формування дизайну інтер’єру житлових приміщень з енергозберігаючими технологіями / С. В. Сьомка. - С.283-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Вероніка Миколаївна. Особливості аранжування композицій з репертуару а capella гурту Pentatonix / В. М. Тормахова. - С.290-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Цивін, Михайло Наумович. Stem-підхід: інтерпретація у дизайн-освіті / М. Н. Цивін. - С.294-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, Олена Віталіївна. Теоретичні проблеми вивчення творчості балетмейстра-постановщика в історико-аналітичному аспекті / О. В. Шаповал. - С.298-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Стильові парадокси виявлення українського ментального ліризму у музичній авторській творчості XIX - XX ст. / Л. М. Шевченко. - С.303-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Сиваш, Ілона Олегівна. Етнодизайн як складова формування наукових уявлень про український національний стиль: початок XX століття / І. О. Сиваш. - С.319-323. - Бібліогр. в кінці ст.
Старшой, Олексій Володимирович. Розмовний жанр на естраді: феномен М. Жванецького / О. В. Старшой. - С.324-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Крипчук, Микола Володимирович.
    Сценічний простір просто неба як складова сучасного театралізованого видовища [Текст] / М. В. Крипчук // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 229-233. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
сучасне театралізоване видовище -- сценічний простір просто неба -- симультанна сцена -- плавучі сцени -- сценографічне рішення -- інсталяція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Ковальчук, Надія.
    Еволюція масових гімнастичних втступів (кінець XIX ст.- початок XXI ст.) / Н. Ковальчук, В. Санюк, Т. Гнітецька // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - Том 49, № 1. - С. 9-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
сокільський рух -- вільні вправи -- піраміди -- поточні вправи -- сценарії виступів -- масові видовища
Дод.точки доступу:
Санюк, Володимир
Гнітецька, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
17.023.36(082)
А 43


    Данчук, Олег Леонідович.
    Режисура шоу-програм і масових дійств як мистецтво і професія / О. Л. Данчук // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць / Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 33. - С. 65-69. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
режисер -- режисура -- шоу-програма -- масові дійства -- видовища -- творчий процес
Дод.точки доступу:
Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв
Міністерство культури України


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Вовкун, Василь Володимирович.
    Світло та світлове обладнання [Текст] / В. В. Вовкун // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 35. - С. 160-167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2225-7586

Кл.слова (ненормовані):
світло -- світлове обладнання -- світловий дизайн -- режисер -- художник-постановщик -- масові видовища -- колір
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.
7
М 65


    Миленька, Галина Дмитрівна.
    Культуротворчий потенціал національної театральної традиції: від Г. Е. Лессінга до П. Слотердайка [Текст] / Г. Д. Миленька // Мистецтвознавчі записки / Міністерство культури і туризму України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 25. - С. 301-311. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
театр -- народна традиція -- балаганні видовища -- імпровізаційні площадні вистави -- блазнівські персонажі -- старовинна німецька драма
Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (12.01.2015р. Інв.28156 - 15.00 грн.) (вільний)
Ф2 (12.01.2015р. Інв.28157 - 15.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

12.
Шифр: В925416057/2021/4
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Етнічна та національна ідентичності: вектори розвитку / П. Е. Герчанівська. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончарова, Олена Миколаївна. Культурологічна методологія гендерного аналізу творів образотворчого мистецтва (на прикладі сюжету "Юдит і Олофен" у європейському живописі) / О. М. Гончарова. - С.9-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Костиря, Інна Олександрівна. Культурна дипломатія як ідентифікатор держави в контексті глобалізації / І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохнюк, Руслан Степанович. Інститути громадянського суспільства у процесі реалізації євроінтеграційної політики / Р. С. Мохнюк. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Зленко, Наталія Миколаївна. Феномен медіальної культури в сучасному світі / Н. М. Зленко. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Танська, Людмила Вацлавівна. Сцена як універсум комунікативної діяльності людини / Л. В. Танська. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Бендас, Дарина Олександрівна. Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста / Д. О. Бендас. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, Катерина Вадимівна. Сценічні практики як засіб самоідентифікації грецького етносу Приазов’я / К. В. Голуб. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Козловська, Марина Вікторівна. Святкові видовища в соціокультурних практиках сучасності: фестивальний туризм / М. В. Козловська. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавренюк, Сергій Віталійович. АРТ-комунікація як складова культури продюсерської діяльності / С. В. Лавренюк. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лукашева, Людмила Тимофіївна. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір / Л. Т. Лукашева, С. М. Садовенко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федотова, Наталя Володимирівна. Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи / Н. В. Федотова. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Колекціонери як споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації / Д. І. Акімов. - С.81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Становлення та розвиток українського гобелену в дизайні середовища / А. В. Варивончик. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, Олена Петрівна. Скульптура як форма агональної традиції античної культури / О. П. Чумаченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Київський театр класичного балету: історичний та мистецький аспекти діяльності (1981-1998) / О. С. Білаш, Л. Ф. Хоцяновська. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишотравка, Людмила Іванівна. Чоловіче академічне виконавство 1950-1970-х рр. (на прикладі творчої діяльності М. Апухліна, А. Бєлова та Г. Баукіна) / Л. І. Вишотравка. - С.103-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавльова, Анастасія Володимирівна. Контактна імпровізація в контексті соціального танцю XXI століття: особливості відкритої танцювальної форми "Джем" / А. В. Журавльова. - С.108-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Квецко, Ольга Ярославівна. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах / О. Я. Квецко. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастухов, Олексій Анатолійович. Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання / О. А. Пастухов. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Афоніна, Олена Сталівна. Інтерпретація коду Данте в мистецтві / О. С. Афоніна. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Асталош, Габріела Ласлівна. Історична постать ігнація Яна Падеревського крізь призму синтезу мистецької та політичної діяльності / Г. Л. Асталош. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобул, Іван Васильович. Вплив джазово-музичних форм на естрадно-пісенну культуру / І. В. Бобул. - С.134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Araya, Berrios Nina. Social and cultural project aspects on the example of musical and circus art project "circle" / B. N. Araya, V. Shulgina. - С.140-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Микуланинець, Леся Михайлівна. Біографія в аспекті культурної комунікації митця і публіки / Л. М. Микуланинець. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Нємцова, Лілія Орестівна. Історія окремих напрямів музичного мистецтва в Україні у XX столітті / Л. О. Нємцова. - С.150-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Степурко, Віктор Іванович. Наративна сутність мовного контенту у висловленні композитором оцінки власної творчості / В. І. Степурко. - С.156-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Борко, Ігор Миколайович. Особливості української виконавської школи оперного мистецтва в контексті еволюції європейських традицій / І. М. Борко. - С.161-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Вігула, Валентина Іванівна. Проблема сценічної культури в аматорському вокально-інструментальному колективі / В. І. Вігула, Т. Ю. Ганулич, Є. В. Цанько. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Спольська, Олена Володимирівна. Діяльність музичних товариств Східної Галичини як передумова розвитку фахового виконавства / О. В. Спольська. - С.177-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Галина Петрівна. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Фільмовиробництво і проблеми державної підтримки кіногалузі / Г. П. Погребняк. - С.183-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, Марина Василівна. Мистецький ракурс творчості В. Винниченка в контексті сценічного рішення його літературних творів / М. В. Сорока. - С.190-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Винар, Ольга Богданівна. Іншомовний акцент як засіб створення мовної характерності персонажу / О. Б. Винар. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лішафай, Олександр Олексійович. Технологічні процеси створення звукового супроводу в аудіовізуальному творі / О. О. Лішафай. - С.202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Москаленко-Висоцька, Олена Миколаївна. Діалектична єдність двох надзавдань у контексті проблеми перевтілення / О. М. Москаленко-Висоцька. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Буздиган, Тарас Михайлович. Ромео Кастеллуччі - апологет постдраматичного театру / Т. М. Буздиган. - С.214-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Козловська, Марина Вікторівна.
    Святкові видовища в соціокультурних практиках сучасності: фестивальний туризм [Текст] / М. В. Козловська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
святкове видовище -- свято -- фестивальний туризм -- фестиваль -- подія -- традиційна культура

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Лісневська, А. Л.
    Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933) [Текст] / А. Л. Лісневська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
пропаганда -- міфологема -- екранне видовище -- інформаційно-комунікаційний простір -- радянський кінематограф -- українська історія
Анотація: Міфотворчі процеси в комунікаційному просторі – «наріжний камінь» ідеології в усі часи існування людства. Одним з інструментів ефективності впливу пропаганди на людину є довіра до інформації. Сьогодні це відбувається завдяки розповсюдженню інформації з персоніфікованим відеоконтентом у соцмережах, в тому числі за допомогою конвергентних медіа. Створюються нові міфи та соціальні установки, вирішуються долі країн, формується громадська думка. У 20–30 роки минулого століття роль найпотужнішого екранного медіа виконував кінематограф. У статті розглядаються основні ідеологічні повідомлення української радянської кінострічки 1933 року «Коліївщина». В період масової кінофікації «Коліївщина» виконувала грандіозну місію – створення нових міфологем задля маніпуляції свідомістю населення. Це відбувалось в трагічний період української історії (1933 рік, Голодомор) через екстраполяцію історичної правди та втілення її в найемоційнішу на той час форму – форму екранного видовища. Радянська влада використовувала могутній вплив екранного зображення з метою пропаганди мрій, ілюзій, образів, стереотипів, які втрачають референтний зв’язок з реальністю. Фільм І. Кавалерідзе «Коліївщина» демонструє інтерпретацію історичних подій та національної ідеї, перенесення ідеології «радянського сьогодення» в порівняно далеке минуле. Стрічка створена на тлі політичної кон’юнктури початку 1930-х років: боротьба з українським «буржуазним националізмом», справа «Спілки визволення України», репресивна політика щодо села, згортання політики «коренізації». Тобто, з одного боку навмисне звертання до українського, з іншого боку – репресії українського селянства. Не зважаючи на цензуру, І. Кавалеридзе вдається створити національний інклюзивний наратив, що зображує український простір як багатоетнічний та різноманітний, але водночас національно колоритний. Проте, з точки зору сьогодення, псевдонародний.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Лісневська, А. Л.
    Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа [Текст] / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 47-54. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
аудіовізуальний контент -- медіа -- медіавплив -- інформаційна безпека
Анотація: У статті досліджено аудіовізуальний контент у нормативно-правовому, комунікативному, культурологіч-ному, соціологічному та психологічному контекстах. Загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез та уза-гальнення дали змогу виокремити низку термінів й окреслити загальне визначення аудіовізуального контенту. Також застосовано індуктивний і системний методи, аби визначити ризики впливу аудіовізуального контенту в інформаційних форматах традиційних та нових медіа. Було використано міждисциплінарний підхід у дослі-дженні проблеми правового регулювання аудіовізуального контенту й складного механізму медіавпливу на межі комунікативістики, медіакультури, медіапсихології та медіаправа.Кількість аудіовізуального контенту в сучасних медіа зростає, а отже, і посилюється вплив аудіовізуальних медіа. Динамічне відео складає основу аудіовізуального контенту, який використовується в мультимедійному форматі та соціальних медіа.Масова аудиторія частіше за все споживає інформацію в найемоційнішій формі екранного видовища. Така інформація простіше сприймається та легко засвоюється. Проте синтетична емоційна природа динамічного відео є основою ризику негативного впливу через медіа за рахунок розповсюдження неправдивої або частково правдивої інформації.Сучасний споживач інформації постійно потерпає від медіавпливу аудіовізуального контенту, який є найпо-тужнішим у силу своєї специфічної природи. Розрізняти хибну інформацію в аудіовізуальному інформаційному повідомленні дуже складно. Існує велика кількість елементів мови екрана, яка дає можливість створити такий вплив, який потрібний замовнику — рух, колір, звук, монтажна природа, емоційне забарвлення тексту тощо.Діяльність журналістів та відеовиробників, що порушують стандарти розповсюдження інформації, має регулюватись на законодавчому рівні аудіовізуальних медіа та послуг в Україні з урахуванням світового й євро-пейського досвіду.Дослідження ризиків медіавпливу аудіовізуального контенту на масову свідомість та підсвідомість спожи-вачів інформації є на часі у зв’язку з небезпекою маніпуляції у традиційних та соціальних медіа
Дод.точки доступу:
Фруктова, Я. С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
7.075
Д 11


   
    Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги = The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues : збірник наукових праць / Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв ; редактор, упорядник С. М. Садовенко. - Київ : НАКККіМ, 2020. - 486 с. - Б. ц.
    Зміст:
Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця . - С .3
Садовенко, С. М. ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення / С. М. Садовенко. - С .5
Більченко, Євгенія Віталіївна. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. - С .29
Безугла, Руслана Іванівна. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи / Р. І. Безугла. - С .39
Бєлявін, Володимир Федорович. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. - С .42
Воробйова, Н. П. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері / Н. П. Воробйова. - С .45
Горчаков, Андрій Анатолійович. Особливості роботи режисера з музичною драматургією / А. А. Горчаков. - С .52
Гаврилко, Олена Василівна. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні / О. В. Гаврилко. - С .59
Дичковський, Степан Іванович. Феномен продюсування в системі формування культури міста / С. І. Дичковський. - С .64
Дячук, Валентина. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера / В. Дячук. - С .69
Економідес, Мирто. Товариство Маноліса Каломіріса / Мирто Економідес. - С .73
Жуковін, Олександр В’ячеславович. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок / О. В. Жуковін. - С .78
Зайцева, Ірина Євгенівна. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу / І. Є. Зайцева. - С .80
Карась, Ганна Василівна. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України / Г. В. Карась. - С .84
Колосок, Вадим Іванович. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі / В. І. Колосок. - С .90
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій / А. І. Кравченко. - С .96
Ліхута, Ігор Леонідович. Роль і місце PR в системі продюсування / І. Л. Ліхута. - С .100
Манцурані, Ева. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса / Ева Манцурані. - С .107
Матушенко, Валерій Борисович. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва / В. Б. Матушенко. - С .117
Недін, Лариса Миколаївна. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво / Л. М. Недін. - С .121
Неволов, Василь Васильович. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури / В. В. Неволов. - С .130
Обух, юдмила Василівна. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів / Л. В. Обух. - С .136
Рудніцька, Олександра Олександрівна. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття / О. О. Рудніцька. - С .142
Румко, Жанна Петрівна. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення / Ж. П. Румко. - С .148
Рябчун, Ірина Володимирівна. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. - С .155
Садовенко, Світлана Миколаївна. Театральна музика: особливості, функції, ролі / С. М. Садовенко. - С .163
Сінельніков, Іван Григорович. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»? / І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . - С .169
Стеценко, Ірина Борисівна. Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом / І. Б. Стеценко. - С .177
Турхан, Муратхан. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна / Муратхан Турхан. - С .187
Туріна, Олена Андріївна. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу / О. А. Туріна. - С .201
Хоролець, Лариса іванівна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині / Л. І. Хоролець. - С .204
Хоролець, Лариса іванівна. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину / Л. І. Хоролець, І. В. Швець. - С .211
Фабрика-Процька, Ольга Романівна. Лемківська культура у музейному просторі / О. Р. Фабрика-Процька. - С .218
Шлемко, Ольга Дмитрівна. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова / О. Д. Шлемко. - С .232
Бабіченко, Наталія Олександрівна. Музична культура в житті людини / Н. О. Бабіченко. - С .236
Борин, Ольга Василівна. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей / О. В. Борин. - С .240
Жуковін, Олександр В’ячеславович. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі / О. В. Жуковін. - С .247
Карпенко, О. В. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі / О. В. Карпенко. - С .247
Комар, Володимир. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів / В. Комар. - С .250
Корякін, Олексій Олексійович. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій / О. О. Корякін. - С .253
Кошарський, Назарій. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. - С .258
Мураховська, Алевтина . Особливості дистанційного навчання народного співу / А. Мураховська, Р. О. Лоцман. - С .271
Плегуца, Ольга Олександрівна. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст. / О. О. Плегуца. - С .277
Садовенко, Світлана Миколаївна. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття / С. М. Садовенко. - С .284
Садовенко, Світлана Миколаївна. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття / С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. - С .288
Садовенко, Світлана Миколаївна. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості / С. М. Садовенко. - С .297
Фоломєєва, Наталія Аркадіївна. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами / Н. А. Фоломєєва. - С .317
Хомич, Тетяна Анатоліївна. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера / Т. А. Хомич. - С .322
Хоролець, Лариса іванівна. Режисура педагогічної дії / Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. - С .328
Шейко, Алла Олексіївна. Універсальність методики П. Муравського / А. О. Шейко. - С .339
Аліфанова, Валерія Валеріївна. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва / В. В. Аліфанова. - С .343
Бойко, Таїса Іванівна. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави / Т. І. Бойко. - С .349
Бурдіян, Ксенія Олегівна. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп / К. О. Бурдіян. - С .351
Васильченко, Олена Володимирівна. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва / О. В. Васильченко. - С .353
Вишнівська, Юлія Анатоліївна. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. - С .359
Водяхін, Єгор. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі / Є. Водяхін. - С .367
Грановська, Владислава. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті / В. Грановська. - С .371
Грановська, Ярослава. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування / Я. Грановська. - С .376
Ісько, Ольга Данилівна. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах / О. Д. Ісько. - С .380
Карпенко, Андрій Анатолійович. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. - С .387
Кошарський, Назарій. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. - С .389
Кришталь, Олександр Миколайович. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. - С .391
Круценко, Сергій Ігорович. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. - С .396
Луга, Яніна Григорівна . Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів / Я. Г. Луга. - С .409
Магда, Златоміра Олексіївна. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. - С .409
Малюга, Ірина Юріївна. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. - С .420
Матковський, Іван. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі / І. Матковський, Р. О. Лоцман. - С .424
Микитенко, Вікторія Вікторівна. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера / В. В. Микитенко. - С .429
Мірхамедов, Рінат. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. - С .434
Палій, Оксана Юріївна. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. - С .438
Перегонцева, Марія Андріївна. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. - С .442
Рейська, Олександра Вадимівна. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. - С .447
Свіщенко, Андрій Юрійович. Аматорський театр у сучасному культурному простор / А. Ю. Свіщенко. - С .450
Серов, Євген Олексійович. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. - С .454
Сошальський, Олександр Юрійович. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. - С .457
Стратієнко, Катерина Сергіївна. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. - С .459
Сурнін, Микита Сергійович. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. - С .469
Швець, Іван Валентинович. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець. - С .472
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Комерційне управління

Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Садовенко, С. М. \редактор, упорядник.\
Міністерство культури та інформаційної політики України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.


    Лісневська, А.
    Інфотейнмент та гра як складові технології створення телевізійних новин / А. Лісневська // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
інфотейнмент -- гра -- телевізійні новини -- телевізійний репортаж -- телевізійна журналістика
Анотація: У статті розглядається проблема використання ресурсів інфотейнменту та гри у процесі створення телевізійних новин, що дозволяє легше зберегти в пам'яті глядачів подію. Це створюється завдяки більш емоційному впливу на глядачів завдяки технології створення екранного видовища та використання елементів гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)