Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вихователі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-65 
1.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

2.
379.8
М 74


    Могорита, Г. І.
    Сьогодні свято! : сценарії свят у початковій школі: посібник для вчителів / Г. І. Могорита. - Тернопіль : Мандрівець, 1997. - 63 с. - (Початкова школа ; бібліотека журналу "Мандрівець"). - 2.50 грн., 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дозвілля--Сценарії свят--Почакова школа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
свято -- сценарії -- ранкі
Анотація: Посібник містить 16 різнопланових сценаріїв уроків, родинних свят, ранків. Його можуть використовувати як вчителі початкових класів, так і вихователі дитячих садочків, адаптувавши тексти відповідно до вікових особливостей дітей.

Примірників всього: 12
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

3.
373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
    Зміст:
Савченко, Олександра Яківна. Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, початкова освіта, система освіти України
Андрющенко, Т. К. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти / Т. К. Андрющенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Базовий компонент дошкільної освіти, діти дошкільного віку, методика
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності / Г. В. Бєлєнька. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, природа, основи екологічного світогляду
Біла, Ірина Миколаївна. Умови творчої самореалізації дитини / І. М. Біла. - С .25-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, дитяча творчість, розвивальне середовище
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слово, звук, буква
Богуш, Алла Михайлівна. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція / А. М. Богуш. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, розвиток мовлення
Брежнєва, О. Г. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти / О. Г. Брежнєва. - С .48-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логіко-математична освіта, математичний розвиок, методичний конструкт
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням / В. М. Вертугіна. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, діти із зоровим відхиленням, навчання
Волинець, Юлія Олександрівна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності / Ю. О. Волинець. - С .66-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, дослідницька діяльність, вихователі ДНЗ
Гарус, К. О. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти / К. О. Гарус. - С .73-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сенсорне виховання, сенсорний розвиток, сенсорні еталони
Голота, Наталія Миколаївна. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку / Н. М. Голота. - С .82-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторово-часові уявлення, орієнтування в просторі, орієнтування в часі
Довбня, Софія Олегівна. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку / C. O. Довбня ; C. O. Довбня. - С .93-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрова діяльність, діти дошкільного віку, планування
Ільків, М. П. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти / М. П. Ільків. - С .100-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї Софії Русової, педагогічний досвід, наступність
Імбер, В. І. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. - С .107-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна безпека, інформативна компетенція дошкільника, комп'ютерно-ігрове середовище
Кіт, Г. Г. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку / Г. Г. Кіт. - С .112-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пошуково-дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сенсорно-пізнавальна компетентність
Коваленко, Олена Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .121-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка, компетентність, пізнавальна активність
Кононко, О. Л. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку / О. Л. Кононко. - С .131-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне буття, особистісна компетентність, аутопсихологічна компетентність
Кот, Н. А. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти / Н. А. Кот. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізична готовність до школи, інструктор з фізичного виховання
Кошіль, О. П. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. П. Кошіль. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, Базовий компонент дошкільної освіти, дошкільна освіта
Кудикіна, Н. В. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти / Н. В. Кудикіна. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українські народні ігри, навчальний процес, початкова загальна освіта
Лаппо, В. В. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ / В. В. Лаппо. - С .164-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістр педагогіки, магістратура, етнопедагогіка
Лобода, Ольга Володимирівна. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти / О. В. Лобода. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична культура, вихователь дитячого садку, іншомовна методична компетентність
Лохвицька, Любов Василівна. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей / Л. В. Лохвицька. - С .180-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, вихователь, фахова підготовка
Любива, В. В. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема / В. В. Любива. - С .190-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, творча особистість, самореалізація особистості
Машовець, Марина Анатоліївна. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .197-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, освітній процес, навчальна програма
Меленець, Людмила Іванівна. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. - С .205-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сільська місцевість, альтернативний заклад, дитячий осередок
Омеляненко, А. В. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розповідь-роздум, методи навчання, діти старшого дошкільного віку
Павлюк, Т. О. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т. О. Павлюк. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, компетенція, інформатична компетентність
Пасічник, Алла Володимирівна. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти / А. В. Пасічник. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етичні уявлення, діти дошкільного віку, державний стандарт
Половіна, Олена Анатоліївна. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку / О. А. Половіна. - С .233-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поліхудожній розвиток, мистецтво, живопис
Поніманська, Тамара Іллівна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу / Т. І. Поніманська. - С .242-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, гуманістичне виховання, полісуб'єктне середовище
Присяжнюк, Л. Л. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природнича освіта, стандарти, підготовка педагогів
Семенова, Н. І. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї / Н. І. Семенова. - С .258-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здорова особистість, педагогічна технологія, дошкільний навчальний заклад
Синекоп, Л. О. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти / Л. О. Синекоп. - С .269-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наступність освіти, навчально-виховна діяльність, музейна діяльність
Сиротич, Наталія Богданівна. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти / Н. Б. Сиротич. - С .275-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, театральна освіта, театральне мистецтво
Стеценко, Ірина Борисівна. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників / І. Б. Стеценко. - С .281-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільники, інформаційна культура, комп'ютерна грамотність
Тарасенко, Галина Сергіївна. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи / Г. С. Тарасенко. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонізація, дитяча творчість, ставлення до природи
Тельчарова, О. П. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .300-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтований підхід, самоактуалізація особистості, режисерська гра
Товкач, Ірина Євгеніївна. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях / І. Є. Товкач. - С .308-314. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва компетентність, навчання грамоти, мовленнєва активність
Федорова, Н. B. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя / Н. B. Федорова. - С .315-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна взаємодія, педагог - студент
Чекаліна, Валентина Адамівна. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів / В. А. Чекаліна. - С .325-331. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переказ, дошкільник, мовлення
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко. - С .331-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БКДО, зміст дошкільної освіти, культура
Шевчук, Антоніна Семенівна. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти / А. С. Шевчук. - С .336-344. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вихователя, додаткова спеціалізація, театральне мистецтво
Шелестова, Людмила Володимирівна. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності / Л. В. Шелестова. - С .345-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, чуттєве пізнання, раціональне пізнаня
Шинкар, Тетяна Юріївна. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст / Т. Ю. Шинкар. - С .356-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Щербакова, Катерина Йосипівна. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини / К. Й. Щербакова. - С .362-369. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математичні знання, логічні дії, логіко-математичний розвиток
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

4.
364-78
К 53


   
    Книга для батьків [Текст] : посібник до тренінгового курсу "Підготовка кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі" / ред. Т. Ф. Алєксєєнко. - Київ : Науковий світ, 2006. - 493 с. - ISBN 966-675-474-6 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сімейне виховання--Прийомна сім'я

Кл.слова (ненормовані):
тренінговий курс -- дитячий будинок сімейного типу -- прийомна сім'я -- підготовка в кандидати -- знайомство з дитиною -- підготовка дитини до змін -- подолання у дитини почуття втрати -- потреби дитини -- сімейне виховання -- усвідомлений вибір
Анотація: У книзі розкрито закономірності, труднощі і проблеми сімейного виховання дітей-сиріт різного віку ;особливості функціонування прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу.
Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, Т. Ф. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
316.35
Р 45


   
    Реформування системи піклування про дітей в Україні шляхом розвитку інституту прийомних сімей [Текст] : Інформаційні матеріали за результатами проекту (2003-2007 рр.) / О. В. Безпалько, А. В. Гулевська-Черниш, Л. І. Гур’єва та ін. - [Б. м. : б. в.]. - 36 с. - 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інститут прийомних сімей

Кл.слова (ненормовані):
прийомна сім’я -- прийомні батьки -- батьки-вихователі -- соціальний супровід -- система інтернатних закладів -- сімейні форми влаштування
Дод.точки доступу:
Безпалько, О. В.
Гулевська-Черниш, А. В.
Гур’єва, Л. І.
Ільченко, О. О.
Зверева, І. Д.


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

6.
316.35
П 78


   
    Програма підготовки кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі, які беруть на вихоівння ВІЛ-інфікованих дітей / за заг. ред. І. М. Пінчук. - Київ : Держсоцслужба, 2007. - 115 с. - ISBN 978-966-7815-90-5 : 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: ВІЛ--Діти--Батьки

Кл.слова (ненормовані):
прийомні батьки -- ВІЛ-інфіковані діти -- диспансерне спостереження -- діагностика -- перша допомога -- харчування -- виховання -- групи підтримки -- практичні заняття -- рольова гра -- адреси центрів
Дод.точки доступу:
Дехтяренко, Л. В.
Костюк, О. П.
Нахаєва, О. В.
Пінчук, І. М. \за заг. ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.


    Панасюк, Т.
    Створюємо спільний освітній простір для педагогів / Т. Панасюк // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 1. - С. 4-8. - Зміст: Роль вихователя-методиста у формуванні фахових об'єднань педагогів ; Фахові об'єднання педагогів як форма підвищення професійної майстерності ; Віртуальні об'єднання ; Додаток. Анкета для члена творчої групи
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- підвищення кваліфікації -- педагоги -- вихователі -- освітній простір -- методичні об'єднання -- творчі групи -- школа перспективного педагогічного досвіду
Анотація: У статті йдеться про створення освітнього простору для педагогів ДНЗ шляхом актуалізації традиційних форм підвищення кваліфікації з використаням можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Є примірники у відділах:
Ф2 (30.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Клименко, А.
    Право інструктора з фізкультури та соціального педагога на пенсію за вислугу років / Антоніна Клименко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 1. - С. 52-53.
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--пенсії за вислугу років--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- педагоги -- вихователі -- пенсії за вислугу років -- соціальні педагоги -- інструктори з фізкультури -- роз'яснення -- консультації -- нарахування
Анотація: У статті вміщено роз'яснення щодо нарахування пенсій.

Є примірники у відділах:
Ф2 (30.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Стеценко, І.
    Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація--Семінар

Кл.слова (ненормовані):
наступність
Анотація: Репортаж з міського науково-практичного семінару, який організували представники кафедри дошкільної освіти і кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка 20 квітня цього рроку. Науковці, методисти, вихователі, вчителі початкової школи, директори ДНЗ, ШДС, НВК, викладачі та студенти обговорювали питання переходу від дошільної до початкової освіти.

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.
   811.161.2(075)
   Д44


   
    Дивокрай: свійські та дикі тварини : читанка з природознавства / укладач І. Січовик. - Київ : Велес, 2002. - 271 с. - ISBN 966-961-42-1-Х : 14.40 грн., 9.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Читанки--Українська мова--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
свійські тварини -- свійські птахи -- тварини, які живуть в лісі
Анотація: У читанці художніми засобами відтворено природний характер свійських та диких тварин, їх нерозривний зв'язок з людиною. Розрахована на широке коло читачів - від дошкільнят до молодших школярів. ЇЇ з успіхом використовують у навчальному процесі вихователі й вчителі, а також батьки для читання у родинному колі.
Дод.точки доступу:
Січовик, І. \укладач.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

11.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Щербакова, К. Й.
    Професійна підготовка фахівців для системи дошкільної освіти в контексті європейської інтеграції / К. Й. Щербакова, О. Г. Брежнєва // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 140-146. - Бібліогр.: с. 145 (5 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Професійна підготовка--вихователі дошкільних навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- кредитно-трансферна система -- студенти-магістранти -- дошкільна освіта
Анотація: Автори статті розкривають роль вищої освіти в сучасному світі з врахуванням трансформації та модернізації інтелектуального світу сучасної людини. Обгрунтовують стратегічні і тактичні підходи у підготовці педагога дошкільної освіти. На прикладі навчальної дисципліни "Історія вищої освіти" розкриваються основні етапи реалізації моделі навчання магістрантів. Автори описують логіку включення в навчальний процес різних форм і методів роботи зі студентами.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Брежнєва, О. Г.
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Косенко, Ю. М.
    Підготовка педагогічних кадрів дошкільного профілю в освітньому просторі Маріупольського державного університету / Ю. М. Косенко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 76-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Професійна підготовка--вихователі дошкільних навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вихователі -- професійна підготовка
Анотація: В статті розглядається проблема підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю в освітньому просторі як спеціально структурованому середовищі, яке характеризує можливості вищого навчального закладу щодо професійного становленнята особистісного розвитку майбутнього фахівця.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

13.
   373.2.011.3-051
   Б 43


    Бєлєнька, Ганна Володимирівна.
    Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання : монографія / Г. В. Бєлєнька ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Світич, 2006. - 304 с. - (Бібліотечка журналу "Дошкільне виховання"). - ISBN 966-8506-05-7 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--дошкільна--підготовка вихователів--монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- майбутні вихователі -- вищий навчальний заклад
Анотація: Монографію присвячено результатам дослідження проблеми фахової підготовки вихователів дітей дошкільного віку в умовах упровадження ступеневої системи навчання у ДНЗ
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.
159.922
П 86


   
    Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості : монографія / О. М. Кокун, В. В. Клименко ; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 297 с. - ISBN 978-966-644-417-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--монографія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення особистості -- Сигматика -- самоздійснення особистості -- психологія праці -- психофізіологія
Анотація: У їпершому розділі монографії обґрунтовуються провідні <теоретико-методологічні засади> вивчення та розуміння феномену <професійного самоздійснення особистості>. У другому – наводиться опис організації та методів здійснених <емпіричних досліджень>, подаються та аналізуються їх результати, узагальнені у вигляді <емпіричних психофізіологічних закономірностей> <професійного самоздійснення>. Отримані результати засновуються на значному обсязі емпіричних досліджень, в яких разом взяв участь 761 фахівець різних професій (менеджери, працівники профспілок, лікарі, програмісти, вихователі дошкільних навчальних закладів, вчителі, практичні психологи, науковці тощо). Третій розділ присвячено <практичним аспектам> сприяння <професійному самоздійсненню фахівців> із урахуванням специфіки їх професійної діяьності. Завершують монографію основні положення концепції психофізіологічних закономірностей <професійного самоздійснення особистості>.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Кокун, О. М.
Клименко, В. В.
Корніяка, О.М.
Малхазов , О. Р.
Кокун, О. М. \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

15.
   378.6:37 ; 74.584(4Укр)738
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Гаврилюк, С. М.
    До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу / С. М. Гаврилюк // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (14 назв)
УДК

Рубрики: Педагогічна творчість--Вихователі дошкільних навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна творчість -- вихователі -- дошкільні навчальні заклади -- дитяча творчість
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.
74.0я43
П 24


    Гончар, Наталія Петрівна.
    Інтерактивні технології навчання як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери [Текст] / Н. П. Гончар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Теорія виховання і навчання

Кл.слова (ненормовані):
вихователі -- дошкільне виховання -- інтерактивні технології навчання -- фасилітатор -- інтеракція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.
Шифр: В353859/2016/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 7
Зміст:
Піроженко, Тамара. "Золотий" період розвитку дитячої особистості, або Як підвищити якість дошкільної освіти / Т. Піроженко. - С.4-9
Кл.слова: дошкільна освіта
Щодо організації дошкільної роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Лист МОН України від 16.06.2016№1/9-315. - С.10-14
Біла, Ірина. Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання / І. Біла. - С.15-20
Кл.слова: світоглядний депозит, світосприймання, пізнавальна й емоційна депривація
Катанаха, Алла. Вихователі та батьки - поруч чи разом? / А. Катанаха. - С.21-24
Кл.слова: взаємодія педагогів та батьків, педагогічна підтримка, семінар-практикум
Кононко, Олена. Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних / О. Кононко. - С.25-34
Кл.слова: дитячі страхи, види і прояви, причини
Леус, Ірина. Долаємо дитячі страхи: корекційно-розвивальні заняття / І. Леус, І. Халамай. - С.36-39
Кл.слова: ауторелаксація, саморегуляція, самоконтроль
Зима, Ольга. Що таке маніпулювання та як захиститися від нього / О. Зима. - С.43-46
Козак, Тетяна. Боротьба зі спамом як скадова медіаосвіти вихователів / Т. Козак. - С.47-51
Кл.слова: спамери, спам-боти, спам-база
Кучеренко, Жанна. Емоційний інтелект дошкільників: шляхи розвитку / Ж. Кучеренко. - С.54-59
Кл.слова: емоційна сфера, емпатія, саморегуляція
Корольова, Наталія. У пошуках таємниці. Музично-театралізована вистава за оповіданням Василя Сухомлинського "Краса, натхнення, радість і таємниця" / Н. Корольова. - С.62-64
Карабаєва, Ірина. Мовленнєва та комунікативна компетенції: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.65-69
Кл.слова: мова, мовлення
Є примірники у відділах:
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.08.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
373.211.24(477)
О-63


   
    Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 32–33.
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--циклограма діяльності--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- вихователі-методисти -- циклограма діяльності -- лютий

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
373.21.018.26(477)
Х 22


    Хартман, О.
    Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 38–45. - Зміст: Що варто знати й уміти батькам ; Індикатори рівня виховного потенціалу батьків ; Психолого-педагогічна підтримка – основна мета взаємодії педагогів з батьками ; Залучення до виховної роботи ; Обличчям до батьків : майстер-клас для педагогів дошк. навч. закл.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--взаємодія з батьками--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- сім’я -- родина -- батьки -- педагоги -- взаємодія -- виховний потенціал -- психолого-педагогічна підтримка -- методична робота -- майстер-клас -- вихователі
Дод.точки доступу:
Скумен, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Minczanowska, Aleksandra.
    Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska, A. Hruzd-Matuszczyk // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 158-163, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.158163. - Библиогр.: с. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вчителі

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- педагогічні практики -- професійна майстерність учителя -- вчителі-вихователі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.158163,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Hruzd-Matuszczyk, Alicja
Хрузд-Матущик Аліса
Мінчановська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.
371.13:373.2](477)
К 78


    Кравчук, Неля.
    Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 49-55 : мал. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--Підготовка

Кл.слова (ненормовані):
моделі -- моделювання -- здоров’язбережувальна компетентність
Анотація: У статті розкрито питання формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів під час професійної підготовки.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

22.
Шифр: В353859/2017/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6.
Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11.
Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18.
Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21].
Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27.
Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29].
Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33.
Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39.
Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45.
Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51.
Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58.
Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60.
Основні форми методичної роботи. - С.[61].
Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64.
Проводимо ділову гру. - С.[65].
Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67.
Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
373.2
К 32


    Квасецька, Ярина.
    Професійна підготовка вихователів дошкілля на західноукраїнських землях : на західноукраїнських землях : історичний аспект [Текст] : монографія / Я. Квасецька ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Зелена Буковина, 2017. - 351 с. - ISBN 978-966-8410-64-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--ПІдготовка вихователя--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
фребелівські курси -- вихователі
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

24.
37(477)(094)+373.2.014.5:331.108
У 45


   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Про внесення зміни до переліку закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років : постанова ... від 14.12.2016 № 954 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 2. - С. 3.
УДК

Рубрики: Освіта--правові джерела--Україна, 2016 р.

   Дошкільна освіта--державна політика--кадрова політика--Україна


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- постанова Кабінету Міністрів України -- зміна до постанови Кабміну України -- пенсія за вислугу років -- право на пенсію за вислугу років -- посади -- дошкільні навчальні заклади -- директори ДНЗ -- завідуючі ДНЗ -- вихователі-методисти -- вихователі -- асистенти вихователів в інклюзивних групах -- музичні керівники -- вчителі-дефектологи -- вчителі-логопеди -- практичні психологи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

25.
373.2.015.325(477)
С 77


    Старинцева, О.
    Здоровий вихователь виховує, навчає, здоровим бути надихає / Олена Старинцева, Марія Панфілова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 44–50.
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--психологічне здоров’я--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- психологічне здоров’я -- емоційне вигорання -- здоров’я вихователя -- чинники погіршення -- профілактика
Анотація: Досвід ДНЗ № 19 м. Запоріжжя щодо збереження та зміцнення здоров’я вихователів.
Дод.точки доступу:
Панфілова, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

26.
373.211.23(477)
Б 20


    Баластрік, Г.
    Творчий педагог – творчі діти / Ганна Баластрік // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 51–55.
УДК

Рубрики: Вихователі дошкільних навчальних закладів--творча індивідуальність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- робота з педагогами -- інноваційні методи -- творчість -- авторська казка -- вихователі -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Про проект "Творчий вихователь" що стимулює педагогів до пошуку інноваційних способів розвитку особистості дошкільників та розкривати власні творчі здібності, який розроблено та реалізовано в ДНЗ – центрі розвитку дитини "Джерельце" міста Боярки, Київської області.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

27.
373.211.21(477)
Г 75


   
    Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. [19–21].
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- гра -- педагогічні дослідження -- анкетування -- рефлексивна анкета -- сюжетно-рольова гра -- дошкільники -- ігрова діяльність -- організація -- проблеми -- подолання
Анотація: У статті представлено анкету, що була використана в проведенні дослідження інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо визначення обізнаності педагогів дошкільних навчальних закладів з питаннями організації ігрової діяльності дошкільників, проблем, пов’язаних з цим напрямком роботи, та способів їх подолання.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

28.
373.211.21(477)
К 67


    Корнєєва, О.
    Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 22–27. - Зміст: Проблеми під час проведення гри ; Навіщо навчати вихователів грати ; "Дорослі" ігри педагогів ; Додаток : Граємо з дітьми залюбки : модерат. семінар для вихователів дошк. навч. закл.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- професійна майстерність -- професійно-методична компетентність -- педагоги -- вихователі -- ігрова діяльність -- ігрові прийоми -- модеративний семінар -- інформаційно-адаптивні ігри -- критерії ефективності
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 31 міста Костянтинівка Донецької області щодо організації методичної роботи, спрямованої на самореалізацію вихователя у різних видах дитячої діяльності, зокрема в грі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

29.
373.211.21(477)
Т 36


   
    Тест "Ігрова діяльність" // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 59–60.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- гра -- ігри -- ігрова діяльність -- діагностика -- професійна компетентність -- самодіагностика -- педагоги -- вихователі -- обізнаність
Анотація: У статті представлено анкету для оцінювання обізнаності вихователів із основними "законами" дитячої гри.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

30.
371.13:373.2](477)
П 11


    Пєтухова, Л.
    Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Любов Пєтухова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вчителі початкових класів--підготовка--професійна компетентність

   Вихователі дошкільних навчальних закладів--підготовка--професійна компетентність


Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкових класів -- вихователі дошкільних навчальних закладів -- підготовка вчителів -- компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- педагогічна діяльність -- науково-методична робота -- інформаційно-комунікаційне середовище
Анотація: У статті розповідається про професійну підготовку вичтелів початкових класів та вихователів дошкільних навчальних закладів. День народження факультету - особливе свято для всього університетського колективу. Ювілей - це нові сподівання, нові плани. Неабиякі надії покладає професорсько-викладацький склад факультету на нинішніх студентів. Адже їм будувати своє майбутнє в новому тисячолітті. Реалізація сучасної парадигми значною мірою залежить від фахівців дошкільної освіти, учителя початкової школи, яким мають бути притаманні духовність і висока моральність, інтелігентність, професійна компетентність, творче мислення.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-65 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)