Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища медична освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: П875300957/2016/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 4
Зміст:
Шрамко, Оксана. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти / О. Шрамко. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецтво, мистецька освіта, світоглядна парадигма
Кареліна, Олена. Концепція інтердіяльнісного навчання / О. Кареліна. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, педагогічна технологія, інтердіяльнісне навчання
Фамілярська, Лариса. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект / Л. Фамілярська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптування, освіта, особистість
Загородня, Алла. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. Загородня. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна галузь, економічна освіта, професійна підготовка
Клопов, Роман. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах / Р. Клопов, Л. Безкоровайна. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства, вища освіта, професійна компетентність
Ковальський, Роман. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, учитель музики, естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук, Валентина. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фармацевтична освіта, фахівці фармацевтичної галузі
Діденко, Ірина. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років / І. Діденко. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безкоштовна освіта, викладання рідної мови, демократизація освіти
Сисоєва, Світлана. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США / С. Сисоєва. - С.44-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий ступінь, доктор в галузі освіти, освіта в США
Батечко, Ніна. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки / Н. Батечко. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в США, магістратура, викладач вищої школи
Mospam, Natalia. Students training tendency in the European Union: legal aspect / N. Mospam. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський Союз, вища освіта, законодавчі акти
Когут, Світлана. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять / С. Когут. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка праці, професійна освіта, освіта в Польщі
Євтушенко, Наталія. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв / Н. Євтушенко. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів у Польщі, педагогічна освіта в Україні, учитель
Тригуб, Ілона. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах / І. Тригуб. - С.72-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, країни Східної Європи, якість освіти
Линьов, Всеволод. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI) / В. Линьов. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS), Міжнародна Школа Якості (QSI), таксономія Б. Блума
Карпенко, Ореста. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини / О. Карпенко. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: притулки у Німеччині, діти, притулок
Мартиненко, Світлана. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми / С. Мартиненко, Л. Шкарбан. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійна підготовка, ліворукі діти
Овчаренко, Наталія. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. Овчаренко. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність, професійна підготовка, учитель музичного мистецтва
Лисенко, Олександра. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів / О. Лисенко. - С.99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи, Інформаційно-комунікативні технології, контроль
Петрова, Світлана. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку / С. Петрова. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина-сирота, інноваційна модель, самореалізація
Olishevych, Violetta. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages / V. Olishevych. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, інтерактив, методи роботи вчителя
Кульбашна, Ярослава. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів / Я. Кульбашна, О. Ткачук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта, здоров’язбереження, підготовка майбутніх лікарів
Манюк, Любов. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів / Л. Манюк. - С.119-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лікар, лікар-пацієнт, студент-медик
Скиба, Марія. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу / М. Скиба. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні учителі біології , тренінг, структура тренінгу
Майєр, Наталія. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. Майєр. - С.129-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методична рефлексія
Ржевська, Наталія. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / Н. Ржевська. - С.135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалавр з підприємництва, бакалавр з торгівлі, бакалавр з біржової діяльності
Ван, Яцзюнь. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Я. Ван. - С.141-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура, майбутній вчитель музичного мистецтва, диригентно-хорове навчання
Веремчук, Олена. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект / О. Веремчук. - С.145-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна культура, підготовка майбутніх документознавців, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 3 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 4 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 5 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 6 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 7 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 8 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кульбашна, Ярослава.
    Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів [Текст] / Я. Кульбашна, О. Ткачук // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 113-118, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.113118. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічний процес

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- здоров’язбереження -- підготовка майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Ткачук, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2019/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15
Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів
Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21
Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка
Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27
Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд
Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34
Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання
Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40
Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення
Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45
Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення
Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51
Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження
Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57
Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62
Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67
Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення
Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71
Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка
Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77
Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales
Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82
Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Сліпчук, В.
    Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 52-57, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- комунікативні компетентності -- вища медична освіта -- навички спілкування
Анотація: У статті визначено напрями розвитку професійних навичок спілкування студентів вищої медичної освіти у процесі навчання у вищих медичних навчальних закладах України. Показано, що загальною тенденцією є покращення парадигми набору іноземних абітурієнтів та забезпечення якості надання освітніх послуг, щоб протистояти конкуренції з Китаєм, Південною Кореєю, Польщею та іншими країнами. Визначено, що модель медичної освіти у США впроваджена у вітчизняних вищих медичних навчальних закладах, що передбачає співпрацю з лікарнями, де студенти можуть безпосередньо навчатися «біля пацієнта»; збільшення списку клінічних баз даних, що дозволяє охопити декілька спеціальностей. Враховуючи особливості професійної освіти майбутніх фахівців у галузі «Здоров’я» у вищих навчальних закладах України, необхідність вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження дисциплін «Комунікативні навички лікарів», «Перша долікарська допомога»,«Етика та деонтологія у фармації», курси на вибір («Психологія спілкування»,«Естетика»,«Етика»). Рівень задоволеності професійною освітою у вищих медичних навчальних закладах визначався на прикладі Національного медичного університету імені Богомольця. Доведено, що головним у процесі професійної освіти фахівців вищих медичних закладів України є: постійне оновлення практичної спрямованості викладання навчальних предметів та факультативних курсів, спрямованих на розвиток професійних комунікативних навичок та професійної культури фахівців у галузі «Здоров’я»; удосконалення навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; незамінне поєднання теорії з клінічною практикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Mospan, N.
    Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects [Електронний ресурс] / N. Mospan, V. Slipchuk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- іноземні студенти-медики -- медичні університети -- працевлаштування -- потреби -- перспективи
Анотація: У статті досліджується сучасний стан міжнародного студентського населення в Україні, чия кількість у національних медичних університетах постійно зростає з 2006 року. Україна є країною для отримання вищої медичної або фармацевтичної освіти іноземними студентами. Україна є не тільки одним з найбільших постачальників іноземних студентів до Європейському просторі вищої освіти, але вона також є країною, що приймає іноземних студентів, переважно з Азії та Африки. Опитування, спрямоване на вивчення сучасних потреб та перспектив навчання міжнародних студентів-медиків, було проведено в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця у 2019 році. Вибірку складали 60 студентів-медиків першого курсу, вибраних випадковим чином. Це дозволило студентам надати відгуки про свою країну походження, освіту, уподобання, задоволеність якістю освітніх послуг у приймаючій країні, шляхи фінансування навчання та майбутні кар’єрні плани. Серед причин, за якими іноземні студенти обирають Україну як місце для навчання – переваги країни, високоякісна освіта, поради друзів та географічне розташування. Результати дослідження показують, що іноземні студенти-медики розглядають Україну не лише як країну, що надає високоякісну медичну освіту, а й як перспективну країну для післядипломної роботи. Результати дослідження дозволяють припустити, що сучасні потреби та перспективи міжнародних студентів-медиків одного медичного університету, ймовірно, будуть типовими для інших національних медичних університетів та для України в цілому. Зроблено висновок, що збільшення кількості іноземних студентів вимагає регулярного моніторингу та спеціальних досліджень з боку університетів та уряду. Ці заходи посприяють виробленню кращої стратегії надання якісних освітніх послуг на університетському та державному рівнях з урахуванням як потреб іноземних споживачів, так і майбутніх глобальних змін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Slipchuk, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Chalyi, A.
    Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education = Синергетичні засади модернізації форм навчання природничих дисциплін у вищій медичній освіті / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P31-38, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- синергетика -- впровадження новітніх технологій -- навчання -- вища медична освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sysoiev, O.
Сисоєв Олексій
Chalyy, K.
Чалий Кирило
Чалий Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Стеченко, О.
    Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес [Електронний ресурс] / О. Стеченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 220-239, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- магістри медицини -- навчальні плани -- формування професійної компетентності
Анотація: Педагогічне проектування освітнього процесу є основним з важелів удосконалення підготовки фахівців у вищій школі. Особливу увагу в цьому аспекті слід звертати на навчальний план спеціальності, який задає головні вектори освітньої траєкторії здобувачів освіти та надає можливості для реалізації завдань освітніх програм щодо формування компетентностей. В статті проаналізовано основні відмінності навчального плану підготовки магістрів медицини від попередньої версії – навчального плану підготовки спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа», та встановлено головні риси структури навчальних планів підготовки лікарів у Польщі на прикладі Варшавського медичного університету та Медичного коледжу Ягелонського університету. На основі зіставлення та проведеного аналізу спрогнозовано можливі наступні зміни у проєктуванні навчальних планів підготовки магістрів спеціальності «Медицина» у закладах вищої освіти (ЗВО) України згідно з основними тенденціями у європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)