Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=внутрішня мотивація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: П875300957/2015/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 3/4
Зміст:
Карпенко, Зіновія Степанівна. Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості / З. С. Карпенко, Є. В. Карпенко. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аксіогенез особистості, копінг-стратегія, професійно-особистісне становлення
Радчук, Г. К. Культурно-психологічний підхід як методологічна основа становлення особистості в освітньому середовищі / Г. К. Радчук. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культурно-психологічний підхід, освіта
Таран, Оксана Петрівна. Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку / О. П. Таран, Ю. С. Мішина. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дефектолог, логопед, соціальний педагог
Старинська, Наталія Володимирівна. Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності / Н. В. Старинська. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчально-професійна діяльність, особистісний сенс, самоактуалізація
Капідінова, Сусанна Бекірівна. Ставлення і соціальна дистанція як показники міжетнічної толерантності студентів / С. Б. Капідінова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжетнічні взаємини, міжетнічна комунікація, соціальна дистанція
Редько, Сергій Іванович. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішня мотивація, зовнішня мотивація, мотиваційні джерела
Підлипна, Людмила Вітіліївна. Факторна структура соціально-психологічних чинників інтеграції шкільного психолога в педагогічний колектив / Л. В. Підлипна. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний колектив, соціально-психологічна технологія, шкільний психолог
Петрунько, Ольга Володимирівна. Творчість і обдарованість: проблеми діагностики й інтерпретації / О. В. Петрунько, Т. А. Хахановська. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібності, діагностика творчості, діагностика обдарованості
Донець, Аліна Андріївна. Концептуальна модель психологічної свободи особистості / А. А. Донець. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність, воля, психологічна свобода
Ніздрань, Олександра Андріївна. Методичні засади дослідження зв’язку психологічного здоров’я і соціального капіталу осіб із низьким економічним статусом / О. А. Ніздрань. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: довіра, економічний статус, благополуччя
Петрунько, Ольга Володимирівна. Деконсолідувальні ефекти медіасоціалізації / О. В. Петрунько. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіасоціалізація, медіасоціалізація свідомості, медіадепривація
Кочубейник, Ольга Миколаївна. Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу / О. М. Кочубейник. - С.59-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агональність дискурсу, дискурсивна межа, конфлікт
Ліщинська, Олена Альбертівна. Психологічна концепція соціальної залежності / О. А. Ліщинська. - С.64-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивно-емоційний баланс, соціальна залежність, особистість
Курлюк, Маріанна Вікторівна. Програма дослідження внутрішньогрупової взаємодії як соціально-психологічного чинника інтернет-залежності підлітків / М. В. Курлюк. - С.69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішньогрупова взаємодія, інтернет-залежність, методи дослідження
Варягіна, Аліна Анатоліївна. Особливості громадської участі молоді в соціальних інтернет-мережах / А. А. Варягіна. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-мережі, інтернет-участь, молодь
Рафіков, Олександр Римович. Соціальний оптимізм у дослідженнях соціологів та соціальних психологів / О. Р. Рафіков. - С.78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: групова поведінка, соціальна психологія, дослідження
Циганчук, Тетяна Володимирівна. Особливості уявлення про сім’ю в ментальності українців / Т. В. Циганчук. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ментальна сфера, ментальність, сім'я
Склярук, Анастасія Володимирівна. Сімейна соціалізація як соціально-психологічний феномен / А. В. Склярук. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім’ї
Нероба, Марія Віталіївна. Материнство як психологічний феномен / М. В. Нероба. - С.90-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: материнство, розвиток дитини, особистісна сфера жінки
Ляльчук, Галина Дмитрівна. Батьківсько-дитячі стосунки та їх відновлення в сім’ях трудових мігрантів / Г. Д. Ляльчук. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: батьківсько-дитячі стосунки, трудова міграція, діти трудових мігрантів
Даценко, Тетяна Олександрівна. Спільне опрацювання як новий вид "взаємодії" зі страхами у старшому дошкільному віці / Т. О. Даценко. - С.98-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча група, подолання страхів, старший дошкільний вік
Голубенко, Ольга Ігорівна. Чорнобильська катастрофа як чинник трансформацій в системі ціннісних орієнтацій ліквідаторів / О. І. Голубенко. - С.101-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліквідатори аварії на ЧАЕС, чорнобильці, психотравматична подія
Пам’ятка авторові. - С.107-108
Кл.слова: структурні елементи статті, препринт, вимоги до оформлення статей
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Редько, Сергій Іванович.
    Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / С. І. Редько, А. Г. Панченко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 3/4. - С. 29-34. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня мотивація -- зовнішня мотивація -- мотиваційні джерела
Дод.точки доступу:
Панченко, Алла Гнатівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Калошин, В. Ф.
    Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 16–21.

Рубрики: Соціалізація--безпорадність

Кл.слова (ненормовані):
пошукова активність -- обмеження -- оптимізм -- внутрішня мотивація -- негативні посилання
Анотація: Поради психолога.
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Калошин, В. Ф.
    Мотивація дитини: помилки і правильні дії / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 17–19.

Рубрики: Психологія--мотивація дитини--поради

Кл.слова (ненормовані):
шантаж емоціями -- нагороди -- биття -- бонуси -- порівняння -- спільна діяльність -- заохочення -- внутрішня мотивація -- справедливість
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Ребенок, Л. А.
    Мотивація навчальної та творчої діяльності учнів / Л. А. Ребенок // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 19/21. - С. 2-21.

Рубрики: Викладання історії в школі--мотивація навчальної діяльності

Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчальної діяльності -- творча діяльність учнів -- внутрішня мотивація -- зовнішня мотивація -- веб-квест
Анотація: У методичних рекомендаціях подано матеріали щодо практичного використання методів, які сприятимуть розвиткові внутрішньої мотивації учнів до навчання. Автор пропонує матеріали з переліком дієвих порад для зацікавлення учнів історією, надає зразок веб-квесту і приклад творчої роботи.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Капралова, І.
    Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 62-69, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня мотивація -- саморозвиток -- творча самореалізація -- самопізнання
Анотація: Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню мотивації професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти та узагальненню результатів емпіричного дослідження щодо потреб мотивації саморозвитку. Професійний саморозвиток визначаємо як усвідомлений цілеспрямований процес особистісного і професійного самовдосконалення з метою творчої самореалізації в процесі виконання професійної діяльності. Проте вважаємо, що викладацька діяльність передбачає активне залучення до неї не тільки суто професійних, а й особистісних якостей і компетентностей, отже, професійний саморозвиток викладача спрямований на самопізнання, самоствердження, самовдосконалення у всіх сферах життєдіяльності. Наголошено, що процес професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти потребує глибоко усвідомленої цінності її необхідності, стійкої внутрішньої мотивації, проте має доповнюватись зовнішніми заохоченнями у творчому освітньому середовищі, що було підтверджено емпіричним дослідженням. Проведене дослідження підтвердило необхідність створення практичних рекомендацій для викладачів щодо професійного саморозвитку, що може стати перспективою для подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Шаповаленко, Н.
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Староста, В. І.
    Мотивація навчання студентів різних курсів / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 158-173, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- внутрішня мотивація -- зовнішня позитивна мотивація -- зовнішня негативна мотивація -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури
Анотація: Мотивація навчальної діяльності студентів є однією з важливих умов підготовки сучасних фахівців у закладах вищої освіти. Проблема недостатньо вивчена щодо динаміки мотивації студентів. Метою статті є дослідження параметрів мотивації навчання студентів різних курсів. Вирішено такі основні завдання: проведено анонімне електронне опитування 800 студентів бакалаврату (1-4 курс) та 271 студента магістратури (1-2 курс) Ужгородського національного університету; порівняно показники мотивації навчання (внутрішня мотивація, зовнішня позитивна мотивація, зовнішня негативна мотивація). У дослідженні встановлено, що більшість студентів (80-84%) різних років навчання бакалаврату та магістратури мають оптимальні мотиваційні комплекси, а саме: переважає внутрішня мотивація, зовнішня позитивна мотивація, або їх значення однакові, але більші, ніж зовнішня негативна мотивація. Перевагу показників зовнішньої негативної мотивації виявлено для 16-20% студентів. Аналогічні результати мають місце у випадку узагальнення даних за всі роки навчання бакалаврату та магістратури: біля 82% студентів мають оптимальні мотиваційні комплекси, для інших (18%) виявлено посилення зовнішньої негативної мотивації. Формування у студентів різних курсів подібних (переважно оптимальних) мотиваційних комплексів щодо навчання підтверджено  2 -критерієм (p ≤0,05). Перевага внутрішньої мотивації найбільш поширена серед студентівпершокурсників бакалаврату (55,20%) та магістратури (51,66%), на інших курсах посилюється вплив зовнішніх позитивних чинників мотивації, оскільки зростає кількість студентів із зовнішньою позитивною мотивацією. Виявлено дещо більший вплив негативних мотиваційних чинників на студентів першого курсу бакалаврату і магістратури, оскільки серед них максимальний відсоток студентів з переважно зовнішньою негативною мотивацією; в наступні навчальні роки цей показник зменшується.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


   
    Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс] / К. Линьов [та ін.]. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 2. - С. 55-74, DOI 10.28925/2312-5829.2022.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня мотивація -- зовнішня позитивна мотивація -- зовнішня негативна мотивація -- мотивація професійної діяльності -- управлінська діяльність
Анотація: У статті представлено результати дослідження особливостей мотиваційної сфери в професійній діяльності керівників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО), проведеного кафедрою освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка у жовтні–листопаді 2021 р. Різні групи мотивів мають певне значення для керівників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьов, Костянтин
Мерзлякова, Олена
Сабол, Діана
Коцюба, Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)