Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відтінки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
373.2.016:741
В 90


    Клейбурн, Анна.
    Вчимося малювати : посібник / А. Клейбурн ; редактор Л. Дарк ; ілюстратор: Т. Бартон, Л. Дарк ; фотограф Г. Оллман. - київ : Махаон-Україна, 1998. - 32 с. : цв. ил., фот. - (Учиться завжди згодиться). - ISBN 966-7433-27-7 : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Методика викладання --Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
вивчення форми -- відтінки і змішування -- близьке і далеке
Анотація: Це практичний посібник для югних художників. У ньому є все, що має знати початківець про малювання.
Дод.точки доступу:
Дарк, Лінда \редактор.\
Бартон, Террі \ілюстратор.\
Дарк, Лінда \ілюстратор.\
Оллман, Говард \фотограф.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

2.
808.5
К 90


   
    Культура української мови : довідник / ред. В. М. Русанівський. - Київ : Либідь, 1990. - 301 с. - ISBN 5-11-001484-1 : 14.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--українська мова--культура мови--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
поетична мова -- мовні норми -- семантичні відтінки -- новотвори
Дод.точки доступу:
Русанівський, В. М. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
373.213.15.025/.026:793.7](477)
С 89


    Сулима, С.
    Будиночок для веселки : дидакт. гра для ст. дошкільнят / Світлана Сулима // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 3. - С. 22–23. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дидактичні ігри--старші дошкільники--Україна

   Дошкільне виховання--Сенсорний розвиток--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- старші дошкільники -- кольори -- відтінки -- довкілля -- сенсорний розвиток -- веселка
Анотація: Дидактична гра яка ознайомлює дітей кольорами та відтінками.

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: О443325784/2017/8
   Журнал

Олімпійська арена [Текст]/ Міністерство молоді та спорту України, Національний олімпійський комітет України. - Виходить щомісячно
2017р. N 8
Зміст:
Якушева, Людмила. Лакмусові відтінки, Лондон-2017 / Л. Якушева. - С.4-15
Кл.слова: чемпіонат світу, 2017 рік, легка атлетика
Михайлов, Василь. Кредо стрільця - невпинний пошук / В. Михайлов. - С.18-21
Кл.слова: Коростильов Павло, про нього, кульова стрільба
Михайлов, Василь. Точна робота снайперів / В. Михайлов. - С.21-23
Кл.слова: українські стрільці, кульова стрільба
Музика, Олександр. Мчати вперед / О. Музика. - С.26-28
Кл.слова: веслувальний спорт, байдарка, чемпіонат Європи
Калита, Ірина. Дьор-2017. Іспит складено на "відмінно" / І. Калита. - С.30-37
Кл.слова: Європейський юнацький олімпійський фестиваль, атлетика, змагання
Никоноров, Дмитрий. Королевы поднебесной / Д. Никоноров. - С.38-39
Кл.слова: чирлідинг, Всекитайська чирлідингова олімпіада, українські спортсмени
Пожилова, Валентина. Не зупинятися на досягнутому! / В. Пожилова. - С.40-41
Кл.слова: Світоліна Еліна, про неї, теніс, українська тенісистка
Пожилова, Валентина. Команда-друга в світі. Лопатецька-чемпіонка Європи / В. Пожилова. - С.42-43
Кл.слова: Кубок світу, теніс, юнацька команда
Команова, Ульяна. Арлісон Сільва: "Думаю, як стати краще" / У. Команова. - С.44-47
Кл.слова: плавання, Арлісон Сільва, про нього, Говоров Андрій, про нього
Чемерис, Ігор. "Запрошується збірна України" / І. Чемерис. - С.48-53
Кл.слова: художня гімнастика, Школа Дерюгіної, гімнастика
Садовник, Олена. На гостину до Морфея / О. Садовник. - С.54-56
Кл.слова: здоровий сон, розпорядок дня, безсоння
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФЗФВС / 227 / Фізичне виховання
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: У901231/2017/10
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навальних закладів, 7 клас. - С.3-9
Кл.слова: навчальна програма, 7 клас, українська мова
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 7 клас. - С.10-15
Кл.слова: навчальна програма, 7 клас, українська література
Нагрибельна, Інна. Формування лексичного запасу учнів засобами самостійної роботи / І. Нагрибельна. - С.16-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, лексема, синонімічний ряд
Пономаренко, Олеся. Словацький контекст Кирило-Мефодіївського товариства-місток українців до культурно-просвітницької та національно-визвольної діяльності у масштабах слов’янського світу / О. Пономаренко. - С.19-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: романтична поезія, словацька література, українська література
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Г. Городенська. - С.24-27
Кл.слова: українське слово, правопис, українська мова
Кондратенко, Наталія. Практика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів / Н. Кондратенко. - С.28-30
Мартинова, Марина. Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня / М. Мартинова. - С.31-34
Кл.слова: вітагенні технології, компетентність навчання, українська мова
Шестобуз, Світлана . Числівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Українська мова, 6 клас / С. Шестобуз. - С.35-36
Кл.слова: числівник, морфологія, конспект уроку
Чухряєва, Валентина. Олександр Довженко. Оповідання "Ніч перед боєм" - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття. Образи діда Платона і діда Савки - втілення кращих традицій рідної землі, мудрості й мужності / В. Чухряєва. - С.37-39
Кл.слова: українська література, Олександр Довженко, конспект уроку
Перепелиця, Світлана. Веб-квест як засіб створення розвивального середовища на сучасному уроці української мови і літератури та у позаурочній роботі / С. Перепелиця. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, українська мова, українська література
Попова, Людмила. Теоретико-практичний аспект використання граматичних вправ на уроках української мови в старших класах / Л. Попова. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматичні вправи, українська мова, класифікація граматичних вправ
Топіха, Віра. Вставні слова в поезіях Тараса Шевченка / В. Топіха, Н. Щербак. - С.48-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вставні слова, впевненість, модальні відтінки
Голик, Олена. Штрихи до біографії Євгена Маланюка. Феномен еміграційної поезії. Роль поета-патріота в суспільному житті. Поезія Євгена Маланюка "Біографія" / О. Голик. - С.52-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еміграційна поезія, поет-патріот, Євген Маланюк
Дмитрук, Ірина. "Я понесу тебе в душі на дні, облиту чаром святості й любові..." / І. Дмитрук ; Сценарій виховного заходу за лірикою І. Франка. - С.59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лірика, виховний захід, Іван Франко
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Кочерга, О.
    Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 5–8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Психологія навчання--взаємодія вчителів та учнів--стан учня--молодші школярі

   Емоції--емоційно-чуттєва сфера--чутливість--молодші школярі


Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- психофізіологічні особливості -- чутливість -- стан учня -- емоції -- емпатія -- почуття -- взаємодія вчителів та учнів -- соціальна взаємодія -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
   373.3.016:78(072)
   В 41


   
    Вивчення музики в 1-4 класах : навч.-метод. посібник для вчителів : в 2 ч. Ч. 1 / ред. О. В. Гайдамака . - Харків : Скорпіон, 2003. - 139 с. - ISBN 966-7504-47-6 : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Музика--1-4 класи--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
реприза -- динамічні відтінки -- синкопа
Дод.точки доступу:
Гайдамака , О. В. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.
780.614.131.036.9
П 58


   
    Популярні джазові п’єси : в обробці для шестиструнної гітари та ритмгрупи. Дирекціон. Вип. 2 / упорядник В. О. Манілов. - Київ : Музична Україна, 1984. - 60 с. - 2.96 грн., 10.00 грн.
    Зміст:
Блюз на вулиці Бейсі / комп. С. Уільямс. - С .3
Мила Джорджія Браун / комп. К. Кейсі. - С .5
Опале листя / комп. Ж. Косма. - С .11
П’єса в класичному стилі / комп. С. Колесник. - С .17
Летіть, голуби / комп. І. Дунаєвський. - С .25
Як високо місяць / комп. М. Льюїс. - С .30
Великий вальс / комп. Р. Браун. - С .36
Дезафінадо / комп. А. Жобім. - С .40
Бразильський танець / комп. Дж. Хенді. - С .47
Відтінки моря / комп. В. Молотков. - С .52
Блюз для двох / комп Т. Паулус. - С .60
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Твори для гітари--Джазові п’єси--Нотні видання

Дод.точки доступу:
Манілов, В. О. \упорядник.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

9.


    Якушева, Людмила.
    Лакмусові відтінки, Лондон-2017 [Текст] / Л. Якушева // Олімпійська арена. - 2017. - N 8. - С. 4-15

Кл.слова (ненормовані):
чемпіонат світу, 2017 рік -- легка атлетика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Топіха, Віра.
    Вставні слова в поезіях Тараса Шевченка [Текст] / В. Топіха, Н. Щербак // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 10. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
вставні слова -- впевненість -- модальні відтінки
Дод.точки доступу:
Щербак, Надія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Ганьковська, Вікторія
    Веселі ґудзики : заняття для дітей раннього віку / Вікторія Ганьковська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- тактильні відчуття -- слухові відчуття -- зорові відчуття -- дидактичний матеріал -- робота з ґудзиками
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - вчити дітей називати основні кольори та їхні відтінки; закріплювати поняття величини ("більший", "менший"); вправляти у співвідношенні предметів за величиною, кольором; вчити помічати і розпізнавати розташування предметів ("угорі", "внизу"), просторові відношення ("на", під"); вчити викладати ґудзики зверху вниз, чергуючи їх за кольором (жовтий, червоний), використовуючи прийом накладання, кріпити їх на полотні-шаблоні за допомогою липучок; розвивати зорову і слухову увагу, дрібні м'язи пальців під час шнурування ґудзиків; виховувати охайність, зосередженість, наполегливість, прагнення доводити розпочату справу до кінця.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Москвичова, Ольга
    Подорож пустелею : бізіборд для дітей старшої групи / Ольга Москвичова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
посібник -- бізіборд
Анотація: Представлено бізіборд - розвивальну дошку з різноманітними дрібними побутовими речами: гачками, кнопками, замками, вимикачами тощо. Мета посібника - вчити дітей користуватися побутовими речами, орієнтуватися у просторі, рахувати, порівнювати множини; закріплювати уявлення про час; уміння користуватися годинником, називати основні кольори та їхні відтінки, геометричні фігури, числа, частини тіла, правила дорожнього руху та безпечної поведінки; розвивати окомір, дрібну моторику, координацію та контроль рухів, швидкість реакції, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, музичний слух, уяву; формувати вміння концентрувати увагу; виховувати бережне ставлення до речей.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Шалда, Наталія
    Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.
Дод.точки доступу:
Кузьміна, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Васьків, М.
    Павло Мовчан мистецтвознавець: слово, образ, знак / М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 62-70, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
слово -- образ -- знак -- архетип -- художня словесність -- живопис -- кінематограф
Анотація: Предметом дослідження у статті є особливості теоретико-літературних і мистецтвознавчих публікаціи визначного украї нського поета Павла Мовчана, а також и ого істориколітературних та історико-мистецьких праць. Основною проблемою статті стала потреба звести ці особливості в єдину концепцію і визначити ї ї наукову основу. Для цього було зібрано з різноманітних джерел і опрацьовано значнии масив (більше п’ятдесяти) статеи , рецензіи , есеї в поета-дослідника за період від середини 1970-х років до другого десятиліття ХХІ століття. Творчість поета не має належного опрацювання з боку науковців, а и ого теоретико-літературнии та історико-літературнии доробок залишився поза ї хньою увагою, крім хіба що побіжних спостережень О. Хоменка в одному з досліджень поезії П. Мовчана. Метою статті є висвітлення системного характеру літературознавчих поглядів Павла Мовчана и застосування ї х до аналізу творчості класиків і сучасних украї нських та зарубіжних митців. Для цього використовувалися психологічнии метод у визначенні словесно-образної сутності Мовчанової теоретичної концепції , історико-літературнии — в аналізі и ого рецензіи і «портретних» публікаціи , міфопоетичнии — у концептуалізації усного і писемного слова, художнього слова як єднальної ланки між поколіннями, автором і реципієнтами. Підсумком дослідження стали такі результати. 1. Умовно літературознавчі та літературно-критичні дослідження Павла Мовчана можна розділити на кілька блоків: теорії слова, образу, образотворчості; специфіки лірики, художнього перекладу; розвитку украї нської поезії другої половини ХХ–ХХІ століть; аналізу творів украї нської класики («Слова о полку Ігоревім…», творчості Т. Шевченка, М. Гоголя, поетів-романтиків та ін.), поетівсучасників; оцінку доробку зарубіжних літераторів Заходу і Сходу; рецепцію живописного і кінематографічного доробку украї нських митців-сучасників. 2. Основою теоретиколітературної концепції П. Мовчана було вчення О. Потебні про зовнішню і внутрішню форму слова та и ого зміст, про постіи ну потребу відновлювати чи створювати конкретночуттєві значення слова-образу в художніи творчості. Широкии спектр значень слова, накопичении протягом століть, є основою діалогу між автором і реципієнтами, єднальною ланкою між ними. Рівень маи стерності митця пов’язании з умінням віднаи ти і відродити цеи широкии значеннєвии спектр. 3. Павло Мовчан уважає основним завданням художнього перекладу не просто адекватне механічне передавання змісту слів, а відтворення духу слів, твору, неповторності ідіостилю споріднених за творчими інтенціями авторів, для чого перекладач має ґрунтовно вивчити біографію і доробок автора оригіналу, літературнии і суспільнии контекст, історію написання твору, значення и відтінки кожного слова, чудово володіти рідною мовою і специфікою мови оригіналу, менталітет народу, до якого належить автор, та багато іншого, аж до флори і фауни, ї х символіки тощо. 4. Такі самі принципи і вимоги П. Мовчан ставить перед собою як перед літературним критиком і літературознавцем у дослідженнях конкретних творів чи творчості певних авторів. Це дає и ому можливість не лише всебічно і глибоко схарактеризувати творчии доробок різних авторів, а и визначити и ого домінантні риси, зробити власні оригінальні та аргументовані відкриття. 5. Мистецтвознавчі погляди П. Мовчана у сфері візуальних мистецтв органічно корелюють із його літературознавчою концепцією, свідчать про глибоке знання цієї сфери і тонке естетичне відчуття в оцінці творів живопису і кінематографу. Практичне значення статті полягає в можливості ї ї застосування при вивченні та викладанні теорії літератури і теорії мистецтва, основ потебнянської теорії , історії класичної и сучасної украї нської та зарубіжної літератур, історії украї нського живопису и кінематографу ХХ–ХХІ століть, неповторності творчості самого Павла Мовчана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Маторіна, Наталя.
    Катастрофічні мотиви у творах Бруно Шульца [Текст] / Н. Маторіна // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 80-88DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.9. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Бруно Шульц -- прозові твори -- катастрофізм -- есхатологія -- трагізм -- оптимізм
Анотація: Суголосною викликам сьогодення є творчість талановитого письменника й художника, літературного критика, філософа, епістолографа першої половини ХХ ст. Бруно Шульца. У статті заналізовано прозові твори митця в ракурсі катастрофічних мотивів, адже окреслену проблематику шульцознавці дотепер досліджують чи то побіжно, чи то в зістав-ному аспекті — на матеріалі порівняння художніх творів різних письменників. Тому актуальність наукової розвідки полягає передусім у розширенні шульцологічної проблематики в межах літературознавчого дискурсу. З’ясовано зміст і розвиток терміна-поняття «ка-тастрофізм»; схарактеризовано окремі факти суспільного життя тієї доби, до якої нале-жав Бруно Шульц;окреслено періоди життєпису митця, які вплинули на формування його світосприймання, зокрема елементів катастрофічного бачення світу; виокремлено особливості шульцівського катастрофізму. Для досягнення мети дослідження застосовано такі методи літературознавчого аналізу: біографічний, соціологічний, а також елементи психологічного й рецептивного аналізу. Студіювання шульцівської прози доводить, що наяв-ність катастрофічних мотивів у творчості Бруно Шульца є цілком закономірною і виправ-даною. Катастрофічні тенденції його художніх творів мають вияв насамперед у бінарних контрастних опозиціях, крізь призму «добрипристойності» старого й «духа новочасності» нового (індустріального) міста на різних рівнях, наприклад: периферія — центр, людина — манекен, життя — кошмар, добро — зло, краса— каліцтво, надія— зневіра тощо. Акцентовано: шульцівський катастрофізм — це катастрофізм особливого різновиду; важливою ознакою художнього катастрофічного бачення світу Бруно Шульцом є його оптимізм, принаймні шульцівський трагізм має світлі, відрадні відтінки й сподівання. Авторка висновує, що вивчення конкретного матеріалу, зокрема шульцівського катастрофізму, сприятиме ґрунтовному теоретичному узагальненню літературознавчих досліджень окресленої про-блематики. Перспективними для подальших досліджень слугуватимуть катастрофічні, ес-хатологічні, апокаліптичні, навіть мазохічні мотиви, репрезентовані в літературно критичних працях й епістолярії Бруно Шульца.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)