Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=електронні освітні ресурси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: В890024/2014/6
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2014р. N 6
Зміст:
Сенченко, М. Запорука національної безпеки в умовах інформаційної війни / М. Сенченко. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА СФЕРА, ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙСЬКА, МАС-МЕДІА
Мураховський, Анатолій. Українське книговидання: радянська доба і сьогодення / А. Мураховський. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІСТОРІЯ КНИГОВИДАННЯ, УКРАЇНСЬКА КНИГА, КНИГОРОЗПОВСЮДЖЕННЯ
Гранчак, Т. "Стратегічний" погляд на майбутнє бібліотечного розвитку / Т. Гранчак. - С.13-14
Карамишева, Ксенія. Онлайн-послуги Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського: сучасні підходи та перспективи / К. Карамишева. - С.14-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВЕБ-ПОРТАЛ, ДНПБ УКРАЇНИ ІМ. В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО, ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Політова, Олена. Електронні освітні ресурси з проблем культури та мистецтва на веб-сторінці бібліотеки: питання організації та використання / О. Політова. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ, ВЕБ-САЙТ БІБЛІОТЕКИ, КИЇВСЬКА ДИТЯЧА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВА
Фіголь, Надія. Оформлення електронних локальних та мережевих видань / Н. Фіголь. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННЕ ВИДАННЯ, ЛОКАЛЬНЕ , МЕРЕЖА ЕЛЕКТРОННЕ ВИДАННЯ
Струнгар, Артур. Аналітичні технології Yandex Metrika на бібліотечному порталі / А. Струнгар, О. Мар'їна. - С.23-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТИСТИКА, ВЕБ-САЙТ , АНАЛІТИКА
Українській асоціації видавців та кгигорозповсюджувачів - 20 років. - С.25
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЯ, ВИДАВНИЧА СПРАВА, КНИГОВИДАННЯ
Асєєв, Георгій. Концепція технології масового уведення документів в електронні архіви / Г. Асєєв. - С.26-28
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ЗБЕРІГАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ОБ'ЄКТ СКАНУВАННЯ, ПРОГРАМИ РОЗПІЗНАННЯ
Конта, Ростислав. Розвиток етнології в Науковому товаристві імені Шевченка у Львові (1914—1939 pp.): втрати та нереалізовані можливості (за матеріалами "Хроніки НТШ") / Р. Конта. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВЕ ТОВАРИСТВО ІМ.ШЕВЧЕНКА У ЛЬВОВІ, ЕТНОЛОГІЯ, ЕНТОГРАФІЯ
Циганенко, Вікторія. "Послання до латинян із їхніх же книг" — маловідомий твір барокової полемічної літератури / В. Циганенко. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КАТОЛИЦЬКА ЦЕРКВА, ПАПА РИМСЬКИЙ, ПОСЛАННЯ ДО ЛАТИНЯН ІЗ ЇХНІХ ЖЕ КНИГ
Домбровська, Лариса. Життєвий і творчий шлях Пантелеймона Куліша (1819—1897) (до 195-річчя з дня народження) / Л. Домбровська, В. Гулак. - С.36-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КУЛІШ ПАНТЕЛЕЙМОН, ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
Шейко, Василь. Талановитий презентант Харківської бібліотекознавчої школи / В. Шейко, Н. Кушнаренко
Кл.слова: ХАРКІВСЬКА БІБЛІОТЕКОЗНАВЧА ШКОЛА, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, СОЛЯНИК АЛЛА
Кушнаренко, Наталя . Відома постать бібліотечної освіти і науки / Н. Кушнаренко, А. Соляник
Кл.слова: ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ КУЛЬТУРИ, ЗАГУМЕННА ВІРА, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО
Владімірська, Регіна. Електронна книга в сегменті прибутковості / Р. Владімірська. - С.43-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННА КНИГА, КНИГОВИДАННЯ, ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА
Філіпова, Людмила. Сучасні дисертаційні дослідження зі спеціальності "Документознавство. Архівознавство" в Україні: деякі підсумки / Л. Філіпова. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ДИСЕРТАЦІЇ, ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО
Чеський літературний часопис присвятив весь номер українцям. - С.50
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЯ, ПЛАВ, УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ
Партико, Зіновій. Характеристика типології покупців видавничої продукції / З. Партико, Г. Шепелева. - С.51-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИДАВНИЧА ПРОДУКЦІЯ, ПОКУПЦІ, ТИПОЛОГІЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Любарець, Владислава (кандидат педагогічних наук; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).
    Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 58-63

Рубрики: Електронні освітні ресурси

Кл.слова (ненормовані):
електронні освітні платформи -- електронні освітні ресурси -- якісна освіта
Анотація: Наголошується на актуальності створення інформаційно-освітнього середовища з нетрадиційними освітніми системами та технологіями і розробки нових шляхів їх здійснення, що вплине на інноваційний розвиток суспільства в цілому. Подано проект електронної освітньої платформи - Універсальний освітній простір ACCENT.

Є примірники у відділах:
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
373.211.21
Ф 79


   
    Формуємо каталог електронних освітніх ресурсів // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 13–14.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--освітні ресурси

   Методична робота--дошкільні навчальні заклади--України


Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дошкільна освіта й виховання -- освітні ресурси -- електронні освітні ресурси -- каталог
Анотація: Поради вихователям-методистам із створення каталогу електронних освітніх ресурсів (місце збереження спеціально дібраних інформаційних ресурсів, якими можуть користуватися всі учасники освітнього процесу).

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

5.
37.01(477)(082)
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399 с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
    Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт / В. Г. Кремень. - С .8-16
Кл.слова: умови невизначеності, нелінійне мислення, суспільний розвиток
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Закон відтворення / В. О. Огнев’юк. - С .16-22
Кл.слова: цивілізаційні зміни, експонентний розвиток, освітня сфера
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С .23-27
Кл.слова: педагогічне дослідження, освітологія, тип міждисциплінарності дослідження
Сухомлинська, Ольга Василівна. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики / О. В. Сухомлинська. - С .28-32
Кл.слова: наукова рефлексія, історія дитинства, травмоване дитинство
Бех, Іван Дмитрович. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі / І. Д. Бех. - С .33-38
Кл.слова: етична свідомість, етична рефлексія, духовність
Курило, Віталій Семенович. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті / В. С. Курило. - С .38-45
Кл.слова: право на освіту, непідконтрольна територія, освітні центри
Петрочко, Жанна Василівна. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів / Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. - С .45-51
Кл.слова: патріотизм, дитячі громадські об’єднання, соціальні ініціативи
Дічек, Наталія Петрівна. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. П. Дічек. - С .51-55
Кл.слова: українська середня школа, диференційований підхід, індивідуалізація навчання
Прокопенко, Іван Федорович. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа / І. Ф. Прокопенко. - С .56-65
Кл.слова: Сковорода Григорій, про нього, якість освіти, вітчизняна педагогіка
Кравець, Володимир Петрович. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття / В. П. Кравець. - С .65-72
Кл.слова: статеве виховання, сексуальна педагогіка, сексуальна соціалізація
Березівська, Лариса Дмитрівна. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти / Л. Д. Березівська. - С .72-77
Кл.слова: історія української освіти, реформа шкільної освіти, концепція шкільної освіти
Локшина, Олена Ігорівна. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи / О. І. Локшина [и др.]. - С .77-83
Інші автори: Джурило А. П., Маріуц І. О., Шпарик О. М.
Кл.слова: порівняльна педагогіка, відділ порівняльної педагогіки, порівняльні дослідження
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .83-89
Кл.слова: операціоналізація, соціальне партнерство, онтологія
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. - С .89-94
Кл.слова: шкільна мистецька освіта, естетичне виховання, художня культура
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення / С. Д. Максименко. - С .95-101
Кл.слова: генетична психологія, комп’ютерна томографія, розвиток свідомості
Моляко, Валентин Олексійович. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології / В. О. Моляко. - С .102-106
Кл.слова: Інститут психології, особистість вченого, Костюк Григорій Силович, основні праці
Смульсон, Марина Лазарівна. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон. - С .107-112
Кл.слова: дистанційне навчання, саморозвиток, інтелектуальні метакогніції
Чепелєва, Наталія Василівна. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості / Н. В. Чепелєва. - С .113-119
Кл.слова: розвиток особистості, особистісний проект, наратив
Карамушка, Людмила Миколаївна. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження / Л. М. Карамушка. - С .119-126
Кл.слова: види соціальної напруженості, психічні стани, методики для дослідження
Колупаєва, Алла Анатолієвна. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - С .127-134
Кл.слова: інклюзивна освіта, освітнє реформування, інституціалізація
Кокун, Олег Матвійович. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун. - С .134-140
Кл.слова: професійне самоздійснення, чинники самоздійснення, професійна діяльність
Найдьонова, Любов Антонівна. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту / Л. А. Найдьонова. - С .140-146
Кл.слова: Нова українська школа, медіапсихологія, інформаційний простір
Слюсаревський, Микола Миколайович. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування / М. М. Слюсаревський. - С .147-154
Кл.слова: моніторинг громадської думки, соціально-психологічні чинники, образ освітніх інновацій
Татенко, Віталій Олександрович. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини / В. О. Татенко. - С .155-159
Кл.слова: процес соціалізації, суб’єктно-суб’єктна взаємодія, спільний учинок
Титаренко, Тетяна Михайлівна. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації / Т. М. Титаренко. - С .160-166
Кл.слова: пролонгована травматизація, індикатори психологічного здоров’я, комунікативна компетентність
Панок, Віталій Григорович. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику / В. Г. Панок. - С .167-174
Кл.слова: наукова психологія, психологічна служба, практичний психолог
Ляшенко, Олександр Іванович. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С .175-182
Кл.слова: загальна середня освіта, профільне навчання, реформування української школи
Топузов, Олег Михайлович. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С .183-190
Кл.слова: загальна середня освіта, європейський освітній простір, європейська інтеграція
Биков, Валерій Юхимович. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. - С .191-198
Кл.слова: електронні освітні ресурси, електронний підручник, інформаційно-освітнє середовище
Савченко, Олександра Яківна. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко. - С .198-206
Кл.слова: освітні результати, результат уроку, види навчальних технологій
Ільченко, Віра Романівна. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти / В. Р. Ільченко. - С .206-210
Кл.слова: фундаменталізація змісту освіти, загальні закономірності природи, життєствердна модель
Бурда, Михайло Іванович. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда. - С .211-216
Кл.слова: формування компетентностей, зміст математики, математика
Пометун, Олена Іванівна. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії / О. І. Пометун. - С .217-223
Кл.слова: компетентнісно орієнтоване навчання, шкільний підручник, проектування підручника
Голуб, Ніна Борисівна. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти / Н. Б. Голуб. - С .224-230
Кл.слова: мовна особистість, риторичні вміння, методика навчання української мови
Камишин, Володимир Вікторович. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С .231-239
Кл.слова: педагогічна антропологія, антропоцентричність, культурна еволюція
Коцур, Віктор Петрович. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття / В. П. Коцур. - С .240-245
Кл.слова: академічна мобільність, дистанційне навчання, освітній простір
Ничкало, Нелля Григорівна. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу / Н. Г. Ничкало. - С .246-259
Кл.слова: державна освітня політика, розвиток неперервної освіти, модернізація
Радкевич, Валентина Олександрівна. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів / В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. - С .259-267
Кл.слова: компетентнісний підхід, освітні стандарти, якість професійної освіти
Лук’янова, Лариса Борисівна. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики / Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. - С .267-275
Кл.слова: освіта впродовж життя, формальна освіта, неформальна освіта
Хомич, Лідія Олексіївна. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. - С .275-281
Кл.слова: особистість вчителя, педагогічна самосвідомість, мистецька освіта
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст / Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. - С .282-291
Кл.слова: порівняльна педагогіка, компаративно-педагогічні дослідження, неперервна педагогічна освіта
Єршова, Людмила Михайлівна. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді / Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. - С .291-297
Кл.слова: професійна освіта, кар’єрний розвиток, карֹ’єрне консультування
Павлик, Наталія Василівна. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат / Н. В. Павлик. - С .297-305
Кл.слова: характер особистості, гармонійний характер, характеро-логічний розвиток
Ігнатович, Олена Михайлівна. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Ігнатович. - С .306-313
Кл.слова: професійний психологічний відбір, майбутній педагог, педагогічні здібності
Артюшина, Марина Віталіївна. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників / М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. - С .313-320
Кл.слова: професійна освіта, педагогічна інноватика, інноваційна педагогічна діяльність
Петренко, Лариса Михайлівна. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів / Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. - С .320-328
Кл.слова: інформаційні технології, інформаційна культура, педагогічна діяльність
Саух, Петро Юрійович. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст / П. Ю. Саух. - С .328-344
Кл.слова: масовізація вищої освіти, культурно-цивілізаційна самоідентифікація, якість освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку / В. І. Луговий [и др.]. - С .344-355
Інші автори: Оржель О. Ю., Слюсаренко О. М., Таланова Ж. В.
Кл.слова: сфери освіти, вища освіта, кадрове забезпечення
Вітренко, Юрій Миколайович. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки / Ю. М. Вітренко. - С .356-365
Кл.слова: послуга вищої освіти, споживач послуги вищої освіти, якість послуги вищої освіти
Ярошенко, Ольга Григорівна. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки / О. Г. Ярошенко. - С .365-372
Кл.слова: детермінанти розвитку, неформальна освіта, професійна діяльність
Степаненко, Ірина Володимирівна. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України / І. В. Степаненко. - С .373-381
Кл.слова: інтегративна концепція, методологічний космополітизм, реформування вищої освіти
Олійник, Віктор Васильович. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи / В. В. Олійник [и др.]. - С .382-391
Інші автори: Кириченко М. О., Отич О. М., Сорочан Т. М, Бондарчук О. І., Діденко Н. Г., Сергеєва Л. М., Сидоренко В. В., Клокар Н. І., Скрипник М. І.
Кл.слова: науково-педагогічні працівники, керівни кадри освіти, андрагогічний підхід
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- історія освіти -- методологія соціальної роботи -- порівняльна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\
Луговий, В. І. \ред.\
Топузов, О. М. \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Чхало, Оксана Миколаївна.
    Застосування технології BYOD в освітньому процесі аналітичної хімії [Текст] / О. М. Чхало // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
аналітична хімія -- фармакологія -- змішане навчання -- електронні освітні ресурси -- власні гаджети -- ресурси Інтернет

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Аналіз базових засад управління опорним закладом освітнього округу [Текст] / Л. М. Калініна, М. О. Топузов // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 21-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
управління -- заклад освіти -- освітній округ -- електронні освітні ресурси
Дод.точки доступу:
Топузов, Михайло Олегович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Антохова, А.
    Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику / А. Антохова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 10-22, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.1022 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний підручник -- електронні освітні ресурси -- електронний підручник (е-підручник)
Анотація: У статті подано аналіз досвіду застосування електронних підручників в освіті зарубіжних країн. Визначено переваги та ризики у застосуванні, вимоги до електронного підручника, про необхідне забезпечення класів, які на сьогоднішній день тестують дані підручники відповідно до експерименту з впровадження електронного підручника, проаналізовано проект плану реалізації даного експерименту, роль інтерактивних підручників під час осучаснення освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Удовиченко, Ірина Віталіївна.
    Використання освітніх інтересів-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти [Текст] / І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- освітні інтернет-сервіси -- процес навчання -- географія -- заклади загальної середньої освіти
Дод.точки доступу:
Солотвінський, Михайло Романович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
37.018.43
Д 48


   
    Дистанційне та змішане навчання [Текст] : путівник / Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти ; упорядник І. П. Воротникова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - 48 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дистанціне навчання--Змішане навчання--Путівники

Кл.слова (ненормовані):
організація навчання -- синхронне навчання -- моделі навчання -- онлайн-навчання -- цифрові інструменти -- електронні освітні ресурси
Дод.точки доступу:
Воротникова, Ірина Павлівна \упорядник.\
Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.


    Прошкін, В. В.
    Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 183-197, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.18397. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- електронні освітні ресурси -- інформатизація -- майбутні учителі -- освітні веб-ресурси -- професійна підготовка
Анотація: У статті обґрунтовується важлива роль системного застосування освітніх веб-ресурсів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів, що є однією з вимог інформатизації вищої школи і прямо впливає на здатність і бажання майбутніх учителів застосовувати освітні веб-ресурси в майбутній професійній діяльності. Автор аналізує наявні класифікації освітніх веб-ресурсів та подає власну класифікацію за призначенням та методикою застосування в освітньому процесі ВНЗ, яка складається з трьох основних груп веб-ресурсів: ресурси для аудиторної роботи здобувачів ступенів вищої освіти; ресурси для самостійної та позааудиторної роботи студентів педагогічних вишів; ресурси для науководослідної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)