Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційне напруження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
159.922.7
А 28


   
    Адаптація дитини до школи : навчально-методичний комплекс. - Київ : Мікрос-СВС, 2003. - 110 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-3-3 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія розвитку--Підготовка до школи

Кл.слова (ненормовані):
емоційне напруження -- невротичні симптоми -- фізичні дефекти -- агресивність

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Т893832/2017/22
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 22
Зміст:
Приходько, Ю. М. Артбук учителя трудового навчання / Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь. - С.2-3
Кл.слова: уроки трудового навчання, вчитель, новорічні іграшки
Елементи проектування. "Помірку1, обери, створи!". - С.4-6
Кл.слова: техніка в"язання, виріб, підбір пряжі
"Лялькотерапія" на уроках трудового навчання. - С.7-8
Кл.слова: лялькотерапія, іграшка, емоційне напруження
Творчий календар учителя на листопад-грудень. - С.9-13
Кл.слова: японська культура, вишивка, створення адвент-календаря
В"язання. Кошик ідей та виробів. - С.14-17
Кл.слова: в"язання, спиця, гачок
Панно "Осінні спогади" : рекомендований клас: 5. - С.18-19
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, технологічна операція, композиція
Ексклюзивний осінній шарф "Барви осені" : рекомендований клас: 8. - С.20-23
Кл.слова: технологія виготовлення в"язаних виробів, оздоблення виробу, шарф
М"яка іграшка "Гном" : рекомендовані класи: 5, 6, 7. - С.24-34
Кл.слова: різдвяний символ, гном, хутряна борода
В"язана іграшка "Такса" : рекомендваний клас: 7. - С.35-37
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, урок трудового навчання, В"язаний виріб
Вишиті дрібнички на подарунок : рекомендований клас: 6. - С.38-40
Кл.слова: вишивання, урок тпрудового навчання, новорічна прикраса
Різдвяний пряниковий будиночок : рекомендований клас: 8. - С.41-46
Кл.слова: кондитерський виріб, пряник, урок трудового навчання
Новорічна зірка. - С.47-48
Кл.слова: новорічна зірка, прикраса, акрилова фарба
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: П849665807/2018/3
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Соловйова, Л. Аби ціннісні орієнтації стали регуляторами поведінки дитини / Л. Соловйова. - С.4-10
Кл.слова: регулятивні механізми, ціннісні орієнтації, проектна діяльність
Лохвицька, Л. Моральні ідеали у дитячих малюнках / Л. Лохвицька. - С.11-13
Харченко, В. Усе в наших руках, або Про користь самомасажу долонь та пальців / В. Харченко. - С.14-18
Кл.слова: емоційне напруження, координація рухів, розвиток мовлення
Урус, Н. Як відкорегувати мовлення дитини за допомогою руху / Н. Урус. - С.19-27
Кл.слова: вади мовлення, психомоторні процеси, сенсорні процеси
Малашевська, І. Музико-терапевтичні заняття: поєднуємо приємне з корисним / І. Малашевська, С. Недериця. - С.28-31
Кл.слова: музикотерапія
Тюрютікова, І. Конфлікт дитини з однолітками: як реагувати дорослим / І. Тюрютікова. - С.32-37
Кл.слова: конфліктні ситуації, життєвий ресурс
Мойзріст, О. Коли до відпустки ще далеко... / О. Мойзріст. - С.38-39
Кл.слова: емоційне та фізичне виснаження
Філімошкіна, Н. Тенета співзалежної родини / Н. Філімошкіна. - С.40-43
Кляпець, О. Три кроки на допомогу дитині, яка переживає стрес / О. Кляпець. - С.44-47
Кляпець, О. Якщо батьки відмовляються від допомоги психолога / О. Кляпець. - С.48
Кляпець, О. Як запропонувати допомогу батькам / О. Кляпець. - С.49-50
Вікові психомоторні новоутворення дитини. - С.51
Діагностика психомоторного розвитку дітей. - С.52
Сосновенко, Н. Робота в інклюзивних групах: як визначити педагогічне навантаження / Н. Сосновенко. - С.53-54
Морєва, О. Обчислення розміру місячної заробітної плати практичного психолога, який за сумісництвом працює керівником гуртка / О. Морєва. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    "Лялькотерапія" на уроках трудового навчання [Текст] // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 22. - С. 7-8

Кл.слова (ненормовані):
лялькотерапія -- іграшка -- емоційне напруження

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Харченко, В.
    Усе в наших руках, або Про користь самомасажу долонь та пальців [Текст] / В. Харченко // Практичний психолог: Дитячий садок. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2018. - N 3. - С. 14-18

Кл.слова (ненормовані):
емоційне напруження -- координація рухів -- розвиток мовлення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Кузнецова, Т.
    Негативні емоції : семінар-практикум для вихователів / Т. Кузнецова // Психолог дошкілля : всеукраїнська газета для психологів, вихователів. - 2018. - № 11. - С. 25-34

Кл.слова (ненормовані):
негативні емоційні прояви в поведінці -- агресивні діти -- замкнені діти -- гіперактивні діти -- тривожні діти -- емоційне напруження -- правила роботи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Демидець, Ю. О.
    Емоції та емоційний стан людини. Заняття з елементами тренінгу для учнів і вчителів / Ю. О. Демидець // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 32-35

Кл.слова (ненормовані):
емоційні стани людини -- розуміння свого емоційного стану -- розуміння емоційного стану іншої людини -- емоційне напруження -- негативні емоції

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Садовська, Ю.
    Ритм революційного руху у романах про революцію (М. Асуела "Ті, хто знизу", І. Бабель "Кінармія", О. Серафимович "Залізний потік") / Ю. Садовська // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 3. - С. 46-54, DOI 10.28925/2311-259x.2018.3.5 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
революція -- стихійний рух -- емоційне напруження -- маса -- ритм
Анотація: У статті порівняно твори М. Асуели «Ті, хто знизу», І. Бабеля «Кінармія» та О. Серафимовича «Залізний потік», об’єднаних концептуальною близькістю у відтворенні революційного руху. Досліджено соціально-психологічні механізми створення стихійного масового потоку під час революції. Увагу приділено «циркулярній реакції», що призводить до ситуаційного стирання індивідуальних відмінностей і перетворення особистостей у масу. Модель поведінки людини в революційному русі можна тлумачити як раціональну реакцію на ірраціональні соціальні обставини: негативні структурні зміни у суспільстві створюють основу для революційних настроїв, які сприймаються як відповідь на соціальні негаразди. Приктичним виявом такого стану є стихійна масова поведінка. Стихія заразлива, тому вплив масової свідомості уможливлює безкарну демонстрацію особливого емоційного підйому. Напруга, що зростає у процесі «емоційного кружляння», призводить до насильницьких дій. Такий рух зазвичай відображено ритмом маршу, неспинним масовим потоком, відгомонами пострілів, криків і кривавими сутичками. Письменники підкреслюють грандіозні масштаби цього явища, його нездоланну силу. Сюжет кожного з названих творів заснований на зображенні одного або декількох епізодів революції й породженого нею руху, що тлумачиться амбівалентно: як піднесений порив, так і руйнівний бунт. У романах про революцію активно використано фактографічний та нарисово-художній матеріал; автори надають перевагу фрагментації, яка не передбачає цілісного за сюжетними, стильовими та іншими параметрами тексту. Таку мозаїчність доцільно пояснити зображенням революції у русі, який невпинно дрібниться. Зображення дійсності у вище названих художніх творах доводить: потрапивши під вплив революційних ідей, що репрезентують швидше «розумовий настрій», ніж ясну і логічну теорію, маси надихаються на повстання і протести в формі стихійного та руйнівного пориву.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)