Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=есперанто<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   005.745
   О-72


   
    Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської науково-практичної конференції 22 жовтня 2015 року м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 323 с. - 83.12 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. П. Історико-педагогічні дослідження в Україні : розвиток наукового дискурсу / Н. П. Дічек, Л. Л. Хоружа. - С .3-4
Кл.слова: вступне слово, конференція, історико-педагогічні дослідження
Драч, Оксана Олександрівна. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу / О. О. Драч. - С .3-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. С. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді / Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна. - С .17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаревський, С. Б. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. / С. Б. Пономаревський. - С .25-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Телячий, Ю. В. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.) / Ю. В. Телячий. - С .36-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасименко, О. В. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.) / О. В. Герасименко. - С .47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Бричок, С. Б. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.) / С. Б. Бричок. - С .57-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоменюк, О. О. До історії діяльності Київського пролеткульту / О. О. Гоменюк. - С .67-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дембровська, Г. М. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні / Г. М. Дембровська. - С .77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Краєва, М. В. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ / М. В. Краєва. - С .86-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. П. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків) / О. П. Міхно. - С .93-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Меленець, Людмила Іванівна. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки / Л. І. Меленець. - С .101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Євгенія Олексіївна. Підручники з біології на зламі століть / Є. Неведомська. - С .110-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Сівков, О. О. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України / О. О. Сівков. - С .116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Л. В. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?) / Л. В. Хоменко. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, С. М. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.) / С. М. Шевченко. - С .128-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Т. Є. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр. / Т. Є. Шевчук. - С .138-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелюк, Г. В. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.) / Г. В. Шелюк. - С .147-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, Юрій Львович. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку / Ю. Л. Афанасьєв. - С .157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, І. В. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні / І. В. Зайченко. - С .164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініченко, Н. А. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000) / Н. А. Калініченко. - С .174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Коляда, Наталія Миколаївна. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938) / Н. М. Коляда. - С .184-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочубей, Т. Д. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст. / Т. Д. Кочубей. - С .196-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, О. Б. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942) / О. Б. Петренко. - С .207-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, Світлана Юріївна. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України / С. Ю. Головчук. - С .221-226
Грищенко, С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти / С. Я. Грищенко. - С .227-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Ю. А. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко. - С .238-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, Інна Василівна. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії / І. В. Леонтьєва. - С .246-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Матрос, О. О. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва / О. О. Матрос. - С .254-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. В. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки / О. В. Мельниченко. - С .261-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, H. Ю. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка / H. Ю. Панченко. - С .268-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Русакова, Л. І Наталія Яшвіль - активний громадський діяч та меценат художньої освіти у Черкаському повіті Київської губернії (кінець XIX - початок XX століття) / Л. І Русакова. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Хрипун, Д. М. Внесок В. Д. Сиповського в розвиток Санкт-Петербурзького училища глухонімих / Д. М. Хрипун. - С .283-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Чередняк, Ю. М. Внесок Б. Н. Мітюрова у розвиток кафедри педагогіки і психології Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1973-1994 рр.) / Ю. М. Чередняк. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпичак, І. П. Внесок В. Ф. Шмідт в організацію діяльності дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність" (1921-1925 pp.) / І. П. Шпичак. - С .299-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Янченко, Т. В. Життя та науково-практична діяльність Ольги Дорошенко у контексті розвитку вітчизняної педології / Т. В. Янченко. - С .309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- історія освіти -- заклади освіти -- начальна література
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сухомлинська, О. В. \редактор.\
Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.03я43
О-72


    Клименко, Ю. А.
    "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 238-245. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.03я43

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Персоналія

Кл.слова (ненормовані):
есперанто -- міжнародна мова -- есперанто-рух -- Перша книга
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Сухомлинська, О. В. \ред.\
Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\
Заменгоф, Людвік (польський лікар і лінгвіст, творець штучної мови есперанто ; 1859-1917) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України(Київ)
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Morozova, D.
    Melos of the Undivided Church. Notes on the Interchurch Researches of Early Music = Мелос нерозділеної церкви примітки щодо міжцерковних досліджень ранньоЇ музики / D. Morozova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P84-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гімнографія -- знаменний спів -- візантійський спів -- григоріанський хорал -- семіотика музики -- міжцерковний діалог
Анотація: Нова увага до древнього церковного співу особливо актуальна нині, коли оновлена автокефальна Церква України приєднується до світової християнської громади, оглядаючись на власні історичні та богослужбові корені та намагаючись подолати стереотипи щодо своєї традиції. Ця стаття стосується міфів різних християнських музичних традицій щодо себе та своїх сусідів. Такі міфи імпліцитно виражають тугу за втраченою єдністю Церкви та осуд Іншого за цю втрату. Отже, вони продовжують догматичну полеміку в області естетики. Як ми продемонстрували, такі міфи фігурували в історіографіях церковного співу ХІХ-ХХ ст. як ідеологічний поштовх для оновлення відповідних традицій. Однак "позитивна" міфологізація власної традиції співу, поперше, ретушувала ті виміри її образу, які були недооцінені на той час, по-друге, часто принижувала сусідські традиції. Відтак, однобічність такої міфологізації спонукала деяких сучасних фахівців долучитися до спільної реконструкції автентичної історії музики разом із зарубіжними колегами. У цій роботі такі колегіальні реконструкції - як теоретичні, так і практичні - вперше були оцінені як важливий вимір міжконфесійного та міжюрисдикційного діалогу. Як ми намагалися показати, вони не менш необхідні, ніж дискусії в догматичній галузі, а їх плоди набагато потужніші, ніж будь-яке "музичні есперанто" популярних християнських гімнів
Дод.точки доступу:
Дар'я Морозова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)