Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кластери<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 24
1.
159.98
Х69


    Ходаківський, Євгеній Іванович.
    Психологія управління : підручник / Є. І. Ходаківський, Ю. В. Богоявленська, Т. П. Грабар. - 3-тє видання, перероблене та доповнене. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 663 с. - ISBN 978-966-364-949-8 : 94.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія управління--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- професіограма менеджера -- конфліктна ситуація -- передконфлікти -- причини конфліктів -- психоінформатика -- мотивації праці -- різновиди психотерапії -- неврози -- психологічні кризи -- емоції -- стрес -- мінімум стресу -- нейролінгвістичне програмування -- гіпноз -- сугестія -- основи соціоінтеграції -- праксеологічні кластери -- групова самоорганізація -- маніпуляція -- психологія реклами -- синергійні концепції -- теорія особистості -- міжособистісна сумісність -- людиноетичні аспекти управління -- праксеологія -- синергетика
Анотація: У праці представлено принципи формування трудових колективів, соціоітеграційні аспекти формування особистості високопрофесійного менеджера, синергійні концепції психології управління, методику управління конфліктною ситуацією.
Дод.точки доступу:
Богоявленська, Юлія Вячеславівна
Грабар, Тетяна Петрівна


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (3),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

2.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
330.322
Р 59


    Рогач, Олександр Ігорович.
    Міжнародні інвестиції: теорія та практика бізнесу транснаціональних корпорацій : підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл / Олександр Рогач. - Київ : Либідь, 2005. - 718 с. - Бібліогр. наприкінці розд. Покажч.: с. 701-714. - ISBN 966-06-0372-Х (в опр.) : 37.15 грн., 37.15 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Транснаціональні корпорації--Інвестиційна діяльність--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Інвестиції, міжнародні--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
іноземні інвестиції -- теорія інтерналізації -- переваги власності -- сутність глобалізації -- стратегічні альянси -- інвестиційні кластери -- види податків -- макроризики

Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
378.11.072 (477)
Л 93


    Любченко, Н.
    Віртуальна лабораторія "Науково-освітній кластер УМО" як форма організації наукового дослідження з питань соціального партнерства суб'єктів освітньої, наукової та виробничої сфер / Н. Любченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 99–102. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Соціальне партнерство--вузи--науково-освітні кластери

Кл.слова (ненормовані):
освітні кластери -- соціальне партнерство -- науково-методичні центри -- кластерні дослідження
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
Шифр: Е866249912/2016/2
   Журнал

Економіка і менеджмент культури [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2014 - . - ISSN 2410-020X. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2
Зміст:
Білоущенко, О. Соціально-економічний механізм розвитку туристично-рекреаційного комплексу: сучасний стан та перспективи / О. Білоущенко. - С.5-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-економічний механізм, туристично-рекреаційний комплекс, інноваційний розвиток
Бойко, В. І. Державна культурна політика в системі соціально-економічних суперечностей українського суспільства / В. І. Бойко, І. В. Шкарлат. - С.15-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, держава, політика, економіка, соціальний розвиток, реформа
Рунчева, Н. В. Розвиток системи корпоративного управління / Н. В. Рунчева, А. С. Бритвєнкл. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративне управління, державне регулювання, удосконалення, етапи розвитку
Романюк, І. А. Формування корпоративної культури та ділової репутації туристичних підприємств / І. А. Романюк. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, ділова репутація, галузь туризму, місія, стратегічне управління
Ігнатенко, М. М. Соціально-економічний потенціал сільських територій як основа розвитку підприємств сільського зеленого туризму на засадах інноваційності / М. М. Ігнатенко, Л. О. Мармуль, О. А. Сарапіна. - С.32-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сільські території, підприємство, зелений туризм, сталий розвиток, інновації, кластери
Коваленко, О. М. Інформаційні технології як системоутворюючий чинник розвитку інформаційного суспільства / О. М. Коваленко, І. М. Вінічук, Н. М. Заєць. - С.38-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, інформаційні технології, інформаційні компанії
Паньковський, В. С. Інструменти та механізми фінансово-інвестиційного забезпечення підприємств сільського зеленого тризму / В. С. Паньковський. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зелений туризм, підприємства, фінансово-інвестиційне забезпечення, джерела, управління
Постол, А. А. Соціальні аспекти розвитку аграрних підприємств / А. А. Постол. - С.52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аграрні підприємства, соціальні інфраструктури, соціальний захист, удосконалення, управління
Яровий, В. Ф. Управління розвитком галузі туризму на основі злиття та поглинання підприємств і організацій / В. Ф. Яровий. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: туристична галузь, стратегія, механізм, ресурси, капітал, маркетинг
Паньковський, С. В. Соціальні інститути удосконалення трудових ресурсів аграрних підприємств / С. В. Паньковський, І. М. Яценко. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аграрні підприємства, інститути. трудові ресурси, державне регулювання, соціальне партнерство, соціальна відповідальність, удосконалення
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Ігнатенко, М. М.
    Соціально-економічний потенціал сільських територій як основа розвитку підприємств сільського зеленого туризму на засадах інноваційності [Текст] / М. М. Ігнатенко, Л. О. Мармуль, О. А. Сарапіна // Економіка і менеджмент культури. - Київ, 2016. - № 2. - С. 32-38. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
сільські території, підприємство -- зелений туризм, сталий розвиток -- інновації, кластери
Дод.точки доступу:
Мармуль, Л. О.
Сарапіна, О. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
339.5
З-78


   
    Зовнішньоекономічна діяльність: підприємство-регіон : монографія / Міністерство освіти і науки України, Одеський національний економічний університет ; ред. Ю. Г. Козак . - Київ : Центр учбової літератури, 2017. - 239 с. - ISBN 978-611-01-0839-3 : 135.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Монографії

   Міжнародні відносини--Економічні
Кл.слова (ненормовані):
кластери -- зовнішньоекономічний договір -- контракт -- міжрегіональне співробітництво
Дод.точки доступу:
Козак , Ю. Г. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Одеський національний економічний університет


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

8.
Шифр: Е667239/2018/9
   Журнал

Економіка України [Текст] : науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 1958 - . - ISSN 0131-775X. - Виходить щомісячно
2018р. № 9
Зміст:
Мазаракі, А. А. Розвиток логістичної системи України: екологічні виклики / А. А. Мазаракі, Л. Г. Харсун. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Лагутін, В. Д. Інститути і економічні механізми стабільності та розвитку суспільства / В. Д. Лагутін. - С.13-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Т. М. Зовнішня торгівля послугами у контексті постіндустріального розвитку України / Т. М. Мельник. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Уманців, Ю. М. Економічна політика держави за умов глобальних трансформацій / Ю. М. Уманців, О. І. Міняйло. - С.37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Бай, С. І. ІТ-кластери в Україні: економічний потенціал / С. І. Бай, А. Ю. Присяжнюк. - С.50-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Блакита, Г. В. Економічна безпека приватних підприємств / Г. В. Блакита, В. В. Мельник, О. А. Пурденко. - С.60-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Волосович, С. В. Краудлендінг у системі Fintech / С. В. Волосович. - С.74-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Новікова, Н. Л. Маркери професійної компетентності державних службовців / Н. Л. Новікова, Р. А. Науменко, А. О. Ільїна. - С.85-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Дєєва, Н. Е. Публічно-приватне партнерство: інтереси зацікавлених сторін / Н. Е. Дєєва, В. В. Хмурова. - С.99-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Лукашова, Л. В. Імперативи розвитку малого підприємництва в Україні / Л. В. Лукашова. - С.112-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Н. Б. Трансформація публічних закупівель в Україні / Н. Б. Ткаченко. - С.123-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабурцева, О. І. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова. - С.139-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Бай, С. І.
    ІТ-кластери в Україні: економічний потенціал [Текст] / С. І. Бай, А. Ю. Присяжнюк // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2018. - № 9. - С. 50-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
кластери -- валовий регіональний продукт -- інвестиції -- стимулювання кластеризації -- кластерні ініціативи
Дод.точки доступу:
Присяжнюк, А. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Табенська, Оксана Ігорівна.
    Сучасні тенденції розвитку готельного господарства / О. І. Табенська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- кластер -- сільський туризм -- туристичні оператори -- синергетичний ефект -- інтеграція -- кооперація -- агробізнес -- холдинги -- кластери
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.


    Диндар, А. С.
    Позиції культурно-креативної індустрії в економіці ЄС / А. С. Диндар // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 53-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
культурний сектор -- креативні індустрії -- арт бізнес -- креативні кластери -- валова додана вартість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Шовкун, І. А.
    Промисловий розвиток в умовах децентралізації: досвід провідних індустріальних країн і висновки для України / І. А. Шовкун // Економіка і прогнозування : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 38-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1605-7988

Кл.слова (ненормовані):
децентралізація владних -- економічне повноваження держави -- промисловий розвиток -- розвиток регіонів -- інвестиційний клімат -- локалізація виробництва -- галузевий таргетінг -- інноваційні кластери

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Бутко, М. П.
    Особливості локалізації економічного простору регіонів в умовах децентралізації владних повноважень [Текст] / М. П. Бутко, О. В. Попело, В. П. Колоша // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 60-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
децентралізація -- локалізація -- інновації -- технопарки -- технополіси -- індустріальні парки -- кластери -- ресурсний потенціал -- робочі місця -- сталий розвиток -- приватно-муніципальне партнерство -- інституціональне середовище -- мотивація
Дод.точки доступу:
Попело, О. В.
Колоша, В. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Карасьова, Наталія Анатоліївна.
    Розвиток креативної економіки в умовах децентралізації / Н. А. Карасьова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
креативна економіка -- креативна індустрія -- напрямки розвитку -- децентралізація -- секторальні кластери
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.


    Бужин, О. А.
    Удосконалення оцінки підготовки осіб рядового та начальницького складу системи служби цивільного захисту / О. А. Бужин, В. М. Зажома, А. В. Швиденко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 2. - С. 85-92. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
нормативи -- натуральні часові величини -- п’ятибальні величини -- індекси підготовленості -- коефіцієнти ефективності -- кластери
Дод.точки доступу:
Зажома, В. М.
Швиденко, А. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Щербак, Віктор.
    Регіональна політика як чинник інституційних перетворень публічного менеджменту на регіональному рівні [Текст] / В. Щербак // Аспекти публічного управління. - 2019. - Том 7, N 12. - С. 78-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
регіональна політика -- інституційні зміни -- регіональне врядування -- адміністративно-територіальні одиниці -- локальні громади -- економічні кластери -- міжрегіональна співпраця

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

17.


    Сокольська, Тетяна.
    Формування механізмів публічного управління інноваційним розвитком сільського господарства України [Текст] / Т. Сокольська, С. Поліщук, О. Білик // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 2. - С. 71-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- сільське господарство -- публічне управління -- економічне зростання -- державно-приватне партнерство -- кластери -- технологічна платформа
Дод.точки доступу:
Поліщук, Світлана
Білик, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

18.


    Шестаковська, Тетяна.
    Удосконалення системи державного регулювання функціонування кластерів в економіці регіонів України [Текст] / Т. Шестаковська, С. Гривко // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 4. - С. 97-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- кластери -- розвиток -- система -- інструменти -- економіка -- політика -- координаційна рада -- стратегія
Дод.точки доступу:
Гривко, Сергій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
339.1
С 59


    Соколенко, Станіслав.
    Кластери в глобальній енкономіці [Текст] / С. Соколенко. - Київ : Логос , 2004. - 848 с. - ISBN 966-581-477-Х : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародна економіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
кластери -- кластеризація -- регіональна економіка -- глобалізація -- подвійна інтеграція
Анотація: У монографії узагальнено багаторічний досвід вивчення проблем кластеризації. Досліджено комплексні проблеми формування та функціонування мережевих виробничих систем-кластерів у контексті сучасних теорій економічного розвитку. Всебічно аналізуються процеси розвитку таких систем в умовах глобальної економіки. В історичному та економічному аспектах розглядається еволюція концептуальних основ ділового партнерства та його мережевої структури. Проводиться порівняльний економічний аналіз тенденцій розвитку та специфіки численних мережевих структур, що діють у розвинутих країнах та в тих, що розвиваються. З’ясовано проблеми самодостатності кластерних механізмів, які дозволяють долати кризові явища, ефективніше розв’язувати соціально-економічні проблеми як на муніципальному та регіональному, так і національному рівнях.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

20.
378(477)
К 90


    Куліков, Петро Мусійович.
    Шляхи розвитку закладів вищої освіти в новій соціальній реальності [Текст] : монографія / П. М. Куліков, М. З. Згуровський, В. І. Луговий ; Міністерство освіти і науки України, Рада ректорів Київського вузівського центру. - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Видавництво "Політехніка", 2022. - 244 с. - ISBN 978-966-990-051-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Розвиток вищих навчальних закладів--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі університети -- штучний інтелект -- університетське лідерство -- прагматизм -- гуманізм -- цифрова освіта -- кластери
Дод.точки доступу:
Згуровський, Михайло Захарович
Луговий, Володимир Іларіонович
Міністерство освіти і науки України
Рада ректорів Київського вузівського центру


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

21.


    Петрик, Л.
    Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 112-128, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна підготовка майбутніх учителів -- початкова школа -- медіадидактика -- медіадидактичний супровід -- медіазасоби -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Sliepushova, А.
    Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis = Дискурс батько-дитина в анімаційному серіалі «Family guy»:корпусний аналіз / А. Sliepushova // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 61-65, DOI 10.28925/2311-259x.2020.2.6 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
корпуснии аналіз -- дискурс батько-дитина -- анімаційний серіал -- гендерні стереотипи -- сімейні стереотипи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню гендерних та сімеи них стереотипів у спілкуванні батько-дитина в анімаціи ному серіалі «Family Guy» про типову американську родину. Предметом дослідження є дискурс Пітера Гріффіна, батька родини, що містить и ого спілкування з двома дітьми-підлітками, сином та донькою, та розкриває гендерні особливості дискурсів батько-син та батько-дочка. Актуальність дослідження обумовлена відсутністю корпусного аналізу дискурсу персонажів анімаціи них серіалів, що представляють соціальні та гендерні стереотипи. Мета дослідження — розкрити, як гендер та сімеи ні ролі вербалізуються у спілкуванні між членами сім'ї . Були використані конверсаціи нии , дискурс та корпуснии аналізи для вивчення дискурсу головного героя через списки наи частіше вживаних слів, списки ключових слів, кластери та словосполучення, щоб виділити специфічну лексику батька, яку він використовує в спілкуванні з сином та дочкою. Результати дослідження показують, що Пітер Гріффін обирає різні мовні засоби залежно від того, чи він спілкується з сином, чи донькою. Таким чином, и ого дискурс, що стосується сина-підлітка Кріса, наповнении прямими звертаннями, здебільшого наказовими реченнями, які батько використовує, коли намагається дисциплінувати свого сина. Пропонуючи синові емоціи ну підтримку чи заохочення, батько залишається прямим з ним, створюючи образ стереотипних розмов «справжніх чоловіків». І навпаки, в звертаннях до доньки Мег батько використовує пестливі honey, sweetheart, one-of-a-kind. Однак, використовуючи пестливі форми, він принижує свою доньку і робить так, щоб вона відчувала себе покинутою дитиною. Таким чином він змушує ї ї відчувати себе особливою, але в негативному сенсі. Сімеи не спілкування, створене в мультсеріалі, відображає гендерні стереотипи у ставленні батька до свої х дітеи різних статеи . Тим не менш, ця мовна тенденція не впливає на стосунки в сім'ї . Перспективи подальших досліджень бачимо в складанні більшого корпусу, включаючи дискурси мати-дитина, дитина-батько, дитина-мати, для отримання більш репрезентативних результатів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Слєпушова Ангеліна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Скітер, Iгор Семенович.
    Cyber security culture level assessment model in the information system = Модель оцінки рівня культури кібербезпеки в інформаційній системі / I. С. Скітер // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 158-169, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.158169. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека інформаційної системи -- кластери станів безпеки -- коефіцієнт тяжкості наслідків -- усереднена вага кластеру
Анотація: В роботі поставлена задача формалізації процесів оцінки культури кібербезпеки інформаційної системи організації на основі розроблення комплексної моделі з врахуванням технічних та організаційних параметрів інформаційної системи та ризиків, пов’язаних з ними. Проводиться оцінка рівня культури безпеки інформаційної системи на основі побудови адитивної моделі, яка включає в себе характеристики кластерів станів системи. Кластери формуються на основі масивів факторів, які відповідають різним класам культури інформаційної безпеки. Їх вплив оцінюється за допомогою коефіцієнтів тяжкості наслідків для рівня кібербезпеки інформаційної системи. Крім того визначається ймовірність прояву даного фактору в конкретній інформаційній системі. Величина коефіцієнтів та ймовірнісних розподілів для кожного кластеру та набору факторів оцінюється експертними методами та на основі проведеного анкетування. Особливістю формування масивів факторів є включення до кожного кластеру фактору, який відображає пасивну поведінку користувача до негативних факторів. Таким чином у моделі вводиться ймовірність несприйняття негативних факторів та ймовірність ідеальної поведінки щодо формування відповідного класу загроз. Визначення усереднених ваг факторів рівня впливу на кібербезпеку інформаційної системи запропоновано проводити на основі середнього зваженого показника. Запропонована методика оцінки ваг на основі рівномовірного розподілу негативних факторів в межах кластеру. Запропонована методика не залежить від кількості факторів у кластері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

24.


    Лахно, Валерій.
    Кластерний аналіз для дослідження цифрових слідів студентів закладів освіти / В. Лахно, С. Волошин, С. Мамченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 31-41, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.3141. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
цифрові сліди -- кластерний аналіз -- цифрове освітнє середовище закладу освіти -- інформаційна безпека
Анотація: Показано, що Кластерний Аналіз (КА) може використовуватися в процесі дослідження Цифрових Слідів (ЦС) студентів закладу освіти, а також інших закладів освіти, які впроваджують у навчальний процес Цифрове Освітнє Середовище (ЦОС). Кластерний аналіз може дозволити виявити патерни поведінки здобувачів освіти. Також застосування методів КА дозволить покращити персоналізацію навчання та підвищити ефективність освітніх програм. Показано, що в контексті забезпечення Інформаційної Безпеки (ІБ) ЦОС закладів освіти технології та методи аналізу ЦС також можуть бути корисними, наприклад, для: моніторингу мережевої активності студентів; аналізу журналів авторизації та автентифікації студентів; виявлення шкідливих програм та атак на ЦОС; аналізу загроз ІБ ЦОС в цілому; прогнозування вразливостей. Показано, що застосування методів КА може бути корисним при вивченні ступеня інформаційної безпеки ЦОС університетів та інших закладів освіти. Встановлено, що методи КА можуть допомогти виявляти групи студентів зі схожими образами активності з погляду ІБ, як ЦОС закладу освіти в цілому, так і його комп’ютерних мереж і систем. Встановлено, що з допомогою КА ЦС можна виявляти аномальну поведінку студентів, виявляти незвичайні патерни активності, факти несанкціонованого використання ресурсів чи інші відхилення від типової поведінки студентів у мережі закладу освіти. У статті також наведено результати експериментальних досліджень рівня компетентностей студентів різних спеціальностей в університеті з ІБ та захисту інформаційних активів ЦОС. У цьому були використані методи КА у процесі вивчення ЦС студентів. На основі КА ЦС різних груп студентів, зареєстрованих у ЦОС університету, було виділено шість типів користувачів. В результаті застосування методів КА студенти, зареєстровані в ЦОС університету, були розбиті на відповідні кластери за критеріями, що впливають на ризики ІБ
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Волошин, Семен
Мамченко, Сергій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)