Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лихослів’я<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: П131260/2017/9/10
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 9/10
Зміст:
Мельник, Н. Програма соціалізації учнів із особливими освітніми потребами / Н. Мельник. - С.5-16
Попова, О. Життя - найвища цінність людини : Тренінгове заняття для старшокласників / О. Попова. - С.17-22
Маценко, Ж. Духовність: антична спадщина : Гуманістичні ідеї доби українського Просвітництва / Ж. Маценко. - С.23-26
Синьоок, В. Лихослів’я? Є альтернативи! : Година психолога / В. Синьоок. - С.27-34
Вовнянко, Т. Дитяча обдарованість : Проблема формування та реалізації в сучасній системі освіти / Т. Вовнянко. - С.35-48
Гуртовенко, К. Вплив віртуальної реальності на розвиток дитини : Бесіда з батьками / К. Гуртовенко. - С.49-52
Вовнянко, Т. Батьки і діти: шляхи взаємодії : Батьківські збори / Т. Вовнянко. - С.53-59
Несмашна, Г. Мистецтво, що зцілює : Мистецтво як ресурс у сфері зміцнення психічного здоров'я / Г. Несмашна. - С.1-36 (вкладка)
Кл.слова: арт-терапевтичні техніки, карта мого тіла, етно-арт-терапія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: С839171598/2018/2
   Газета

Сучасна школа України [Текст]/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 2
Зміст:
Аксініна, Інна. / І. Аксініна, О. Войтанішек, О. Саніна. - С.4-13
Кл.слова: самоосвіта, коучинг, педагог
Аксініна, Інна. Виховання в стилі "коучинг": способи й методи роботи з важковиховуваними дітьми / І. Аксініна, О. Войтанішек, О. Саніна. - С.14-36
Кл.слова: коучинг, коуч-технології
Ліскевич-Карпа, Марія. Опорна школа: план розвитку та його реалізація / М. Ліскевич-Карпа. - С.37-54
Кл.слова: опорна школа, навички XXI століття, SWOT-аналіз
Дашко, Марина. Екологічна освіта на уроках історії / М. Дашко. - С.55-60
Побережнюк, Олена. Геть лихослів’я! Як навчити дітей не лаятися / О. Побережнюк. - С.61-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Лисянська, Катерина.
    Лихослів’я - отрута для здоров’я [Текст] : інтерактивне заняття для учнів 8-9 класів / К. Лисянська // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2013. - N 8. - С. 32-36

Кл.слова (ненормовані):
лихослів’я -- культура спілкування -- здоровий спосіб життя
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


   
    Лихослів’я - отрута для мови [Текст] : Перебіг тижня психологічної служби // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 6. - С. 34-41

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Синьоок, В.
    Лихослів’я? Є альтернативи! [Текст] : Година психолога / В. Синьоок // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 9/10. - С. 27-34


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Побережнюк, Олена.
    Геть лихослів’я! Як навчити дітей не лаятися [Текст] / О. Побережнюк // Сучасна школа України. - Київ, 2018. - № 2. - С. 61-65


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Скляр, О.
    Категорія інвективності: від витоків до викликів сучасності [Текст] / О. Скляр // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 43-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
інвективність -- інвективна лексика -- інвектива -- лихослів’я -- медіасередовище -- контент
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена інтересом сучасної лінгвістики до мовленнєвої поведінки звичайної людини. У статті розглянуто погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на природу інвективності, з’ясовано її витоки та причини вживання інвектив. Інвективність — це властивість мовленнєвих одиниць набувати додаткових семантичних і прагматичних значень, що полягають в інтенції образити співрозмовника. Інвективи і лихослів’я загалом є вербальним порушенням заборон, які існують у певній соціальній групі. Серед основних функцій інвективної лексики — вербалізація агресії у конфліктній ситуації; зниження емоційної напруги; заповнення пауз під час мовлення; зменшення або встановлення соціальної дистанції. Увагу зосереджено на особливостях функціонування інвектив у сучасному медіасередовищі, зокрема дитячому і підлітковому. Обґрунтовано вплив лексем з інвективною семантикою на свідомість реципієнта. У межах досліджуваної теми проведено опитування, покликане виявити ставлення користувачів до медіаконтенту, який містить інвективну лексику. Відеоматеріал, доданий до опитування, — уривок мультфільму «Гра Бендера». Результати опитування засвідчують неоднозначне сприйняття контенту з інвективами, відсутність єдиної стратегії вибору і контролю дитячого контенту серед батьків. На основі відповідей можна виокремити 3 типи ставлення до інвективної лексики: негативне (табуювання, уникання інвективної лексики у реальному житті та інформаційному просторі), нейтральне (використання інвектив у житті та віртуальному просторі зумовлене ситуацією, має мету), позитивне (широке використання інвектив, сприйняття їх як засобу увиразнення мовлення, складової повсякденного словника). Подальші дослідження інвектив та специфіки їх реалізації в мовленні дають змогу встановити вплив контенту на мовну особистість, простежити зв’язок між комунікативною поведінкою людини та її інформаційним простором.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)