Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лояльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
316.6
П 86


   
    Психологія групової ідентичності [Текст] : монографія / Національна академія педагогічних наук, Інститут соціальної та політичної психології ; за заг. ред. П. П. Горностая. - Київ : Міленіум, 2014. - 251 с. - ISBN 978-966-8063-04 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
групова ідентичність -- рольова ідентичність -- гендерна ідентичність -- лідер малої групи -- лояльність -- довіра -- навчально-терапевтична група -- тренінгова мала група
Дод.точки доступу:
Горностай, П. П. \ред.\
Національна академія педагогічних наук
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: М772184/2017/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 7/8
Зміст:
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры. - С.6-9
Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р., молоді рекламісти, студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-19
Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом, програми лояльності, бренд
Венгер, Елена. Лояльность нельзя "купить"! / Е. Венгер. - С.20-21
Кл.слова: лояльний споживач, підтримка лояльності, лояльність
Горонович, Сергей. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем / С. Горонович. - С.22-23
Кл.слова: лояльний споживач, програма лояльності, залучення споживачів
Потапова, Надежда. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами / Н. Потапова. - С.24-26
Кл.слова: сучасний споживач, лояльність споживача, основні ознаки лояльності споживача
Спивакова, Светлана. Лояльность - это глубинные отношения людей / С. Спивакова. - С.27-29
Кл.слова: лояльність, основні критерії росту прояву лояльності, формування лояльності
Степанова, Анна. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты / А. Степанова. - С.30-31
Кл.слова: лояльність споживача, лояльність бренду, інструменти формування лояльності
Широченская, Ирина Петровна. Основные понятия и методы измерения лояльности / И. П. Широченская. - С.32-39
Кл.слова: лояльність, лояльність бренду, типи лояльності
Гурджиян, Карина Владиславовна. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей / К. В. Гурджиян. - С.40-48
Кл.слова: програма лояльності, способи накопичення балів
Ромат, Евгений Викторович. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК) / Е. В. Ромат. - С.49-53
Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації, формування комунікації, реклама
Зозулев, Александр Викторович. К вопросу о сегментировании рынка / А. В. Зозулев. - С.56-61
Кл.слова: масовий маркетинг, цільовий маркетинг, краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают. - С.62-63
Кл.слова: інтернет-бізнес, скорочені посилання, соціальні мережі
Ромат, Евгений Викторович. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. В. Ромат, Т. Пирогова. - С.66-72
Кл.слова: жінка в рекламі, соціальні ролі жінок, жіноча реклама
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Венгер, Елена.
    Лояльность нельзя "купить"! [Текст] / Е. Венгер // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 20-21

Кл.слова (ненормовані):
лояльний споживач -- підтримка лояльності -- лояльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Потапова, Надежда.
    Лояльность невозможно сформировать искусственными методами [Текст] / Н. Потапова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 24-26

Кл.слова (ненормовані):
сучасний споживач -- лояльність споживача -- основні ознаки лояльності споживача

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Спивакова, Светлана.
    Лояльность - это глубинные отношения людей [Текст] / С. Спивакова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 27-29

Кл.слова (ненормовані):
лояльність -- основні критерії росту прояву лояльності -- формування лояльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Степанова, Анна.
    Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты [Текст] / А. Степанова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
лояльність споживача -- лояльність бренду -- інструменти формування лояльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Широченская, Ирина Петровна.
    Основные понятия и методы измерения лояльности [Текст] / И. П. Широченская // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 32-39

Кл.слова (ненормовані):
лояльність -- лояльність бренду -- типи лояльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Пиріг, Руслан.
    Військова еліта української держави: еволюція політичних лояльностей / Р. Пиріг // Український історичний журнал : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 46-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5247

Кл.слова (ненормовані):
військова еліта -- гетьманська держава -- політична лояльність -- армійський генералітет -- адмірали флоту

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Гейко, М. Є.
    Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 11. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продаж -- стимулювання продажів -- лояльність покупців -- мерчандайзинг -- роздрібна торгівля
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Євсейцева, О. С.
    Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 5. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продаж -- стимулювання продажів -- лояльність покупців -- мерчандайзинг -- роздрібна торгівля
Дод.точки доступу:
Гейко, М. Є.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Safarli, Elmir.
    Assessment of the customer satisfaction in Azerbaijan private banking system [Текст] / E. Safarli, N. Gasimzade // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2022. - № 6. - С. 66-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
банківська система Азербайджану -- задоволеність клієнтів -- лояльність клієнтів
Дод.точки доступу:
Gasimzade, Nargiz


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
316.462
L47


    Lee, Blaine.
    The Power Principle : Influence with Honor / B. Lee ; Covey Leadership Center. - New York : Simon & Schuster, 1997. - 363 p. - ISBN 0-684-81058-1 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Влада--Лідерство--Соціальні процеси--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
влада -- вплив -- принцип влади -- честь -- лідер -- leader -- pover princsple
Анотація: «Принцип влади», про який пише автор, — це кардинальна книга для всіх людей, яка виходить за рамки традиційних уявлень про силу, страх, розумні переговори та укладення угод як основних джерел влади з іншими. Лі досліджує, як ми можемо по-справжньому впливати на людей з честю, а не здаватися, поступатися чи брати верх. Лі вчить, що влада, зосереджена на принципах, — це здатність впливати на поведінку інших, а не контролювати, змінювати чи маніпулювати нею. Сила — це те, що інші люди відчувають у вашій присутності через те, ким ви є, за що відстоюєте та куди йдете. Честь — це влада, та влада, яка є справжньою та тривалою. Ваш вплив може бути значним, коли ви вимагаєте від інших найвищого та найкращого. Вони цінують те, чим ви займаєтеся, не тому, що вони отримали щось в обмін, і не тому, що вони бояться вас, а тому, що вірять у вашу чесність. Влада, отримана через те, що ви можете зробити з кимось, призводить до тимчасового, реактивного контролю. Влада, яка покладається на те, що ви можете зробити для когось, дає лише умовний, непостійний вплив. Однак, коли ви використовуєте принцип влади з іншими, вони набувають повноважень, довіра та лояльність зростають, і можливі надзвичайні результати. Лі розвінчує всі інші теорії про придбання та використання влади. Його розуміння влади назавжди змінить ваше мислення та поведінку по відношенню до ваших співробітників, клієнтів, колег і сім’ї.
Дод.точки доступу:
Covey Leadership Center


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.


    Камінська, Малгожата.
    Соціальний потенціал вчителів у професійному середовищі [Електронний ресурс] / М. Камінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 131-150, DOI 10.28925/2312-5829.2024.19 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
взаємність -- лояльність -- вчителі -- довіра -- авторитет -- соціальний потенціал -- стосунки -- міжособистісне спілкування -- взаємодія
Анотація: У статті представлено результати дослідження проблеми соціального потенціалу вчителів у професійному середовищі. Під соціальним потенціалом ми розуміємо нематеріальні ресурси вподобання, довіра, норми спілкування та особисті зв’язків між вчителями, які уможливлюють співпрацю та обмін знаннями між ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.
П360033802/2012/Спец. вип.

    Психологічні перспективи : науковий журнал / Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - Київ : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2001 - .
   Спец. вип. : Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012. - 347 с. - Б. ц.
    Зміст:
Горбунова, Вікторія. Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості / Вікторія Горбунова. - С .5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: життєвий світ, простір комендної інтерпретації, життєві події
Ковальчук, Зоряна. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології / З. Ковальчук. - С .13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток особистості, детермінанти розвитку, генетична психологія
Невах, Євгенія. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти / Є. Невах. - С .25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість життя, компоненти і параметри, опитувальники
Павлік, Юлія. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла / Ю. Павлік. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аскетизм, гедонізм, мотив задоволення
Семиліт, Микола. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття / М. Семиліт. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування житлового шляху, поляризація, квантування
Тоба, Маріанна. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами / М. Тоба. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, розуміння мови, мовна особистість
Хоріна, Олена. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання / О. Хоріна. - С .54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підлітки, особистісний розвиток, ресурсні потреби
Чорна, Лідія. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість / Л. Чорна. - С .65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рольові уявлення, ідентичність, креативна особистість
Шахова, Наталія. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ) / Н. Шахова. - С .76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стрес, стресостійкість, стресогенні фактори
Батраченко, Іван. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації / І. Батраченко, Т. Мозгова. - С .85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антиципатія, преадаптація, соціогенез
Бєлавін, Сергій. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот / С. Бєлавін. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: категоризація, імітація, етнічні стереотипи
Вознесенська, Олена. Спільне медіа-дозвілля родини / О. Вознесенська. - С .100-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, взаємодія з медіа, медіа-уподобання
Горностай, Павло. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю / П. Горностай. - С .110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: групова ідентичність, сімейна система, соціодрама
Духневич, Віталій. Практика когнітивного спілкування: формування групи / В. Духневич. - С .118-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, нормоутворення, самовизначення
Єсип, Мар’яна. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії / М. Єсип. - С .126-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжособові взаємини, релігійні копінг-стратегії, християни
Іщук, Ольга. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації / О. Іщук. - С .133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна ідентичність, особистість, самореалізація
Кальницька, Юлія. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка / Ю. Кальницька. - С .140-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Келепко, Олександра. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді / О. Келепко. - С .147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: взаємодія, політична картина світу, студенство
Коробанова, Ольга. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі / О. Коробанова. - С .153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цінності, рольові моделі, мотивація
Лучинкіна, Анжелика. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі / А. Лучинкіна. - С .160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-соціалізація, міфи, архетипи
Найдьонова, Любов. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу / Л. Найдьонова. - С .167-174
Кл.слова: рефлексивний капітал, метапізнання, інформаційний потік
Осадько, Олеся. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні / О. Осадько. - С .175-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стресостійкість, саморозвиток, психологічне благополуччя
Плетка, Ольга. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах / О. Плетка. - С .183-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна ідентичність, групова ідентичність, навчальні групи
Скрипник, Олександр. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі / О. Скрипник. - С .190-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лояльність, комфортна поведінка, модель лояльності
Ставицький, Олег. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих / О. Ставицький. - С .198-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гандикапізм, людина з особливими потребами, інвалідність
Циганенко, Галина. Довіра в груповому процесі / Г. Циганенко. - С .212-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недовіра, саморозкриття, спротив
Бєлавіна, Тетяна. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності / Т. Бєлавіна. - С .227-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правосвідомість, субкультура, правове самовизначення
Меджитова, Зарема. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації / З. Меджитова. - С .244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна соціалізація, старший шкільний вік, суб’єкт спілкування
Мілютіна, Катерина. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти / К. Мілютіна. - С .249-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, адаптація, життєва перспектива
Логвінова-Бик, Тетяна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології / Т. Логвінова-Бик. - С .257-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фобії, соціалізація, емоційні стани
Сіверс, Зінаїда. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів / З. Сіверс. - С .265-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: післядипломна освіта, професійне спілкування, діалогічний простір
Гридковець, Людмила. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми / Л. Гридковець. - С .281-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психосексуальна взаємодія, комунікативні навички, ставлення
Лазоренко, Борис. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді / Б. Лазоренко. - С .290-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: свідоме, несвідоме, проблемна молодь
Подкоритова, Лариса. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє" / Л. Подкоритова. - С .304-313. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: близькі стосунки, розлука, проективний малюнок
Покладова, Вікторія. Сім’я та сучасні методи її підтримки / В. Покладова. - С .313-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, пелепрограми, мультидисциплінарна команда
УДК
Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.


    Бонь, О.
    Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ / О. Бонь // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 106-115, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.15 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
українські гуманітарії -- БАМЛАГ -- інтелігенція
Анотація: Українська гуманітарна інтелігенція кінця 1920–1930 рр. стала об’єктом репресій тоталітарного режиму. Звичні соціальні умови кардинально змінились у культурних центрах радянської України. Ще драматичніші зміни чекали на репресованих гуманітаріїв у місцях сталінського ГУЛАГу. Метою дослідження є показ повсякдення відомих українських професорів-гуманітаріїв. Вони разом перебували на БАМЛАЗі (Урульга, Свободний) — будували Байкало-Амурську магістраль та другі шляхи Транссибу. Практики їхнього повсякдення мали демонструвати лояльність до тоталітарного режиму. Українським гуманітаріям вдалося завдяки творчим здібностям, досвіду, інтелекту вижити і достроково залишити БАМЛАГ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Іванюк, Олег.
    Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення [Електронний ресурс] / О. Іванюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 60-70, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
перепис -- етнічний склад -- національна політика -- етнічна група -- національна меншина -- іноземні переселенці
Анотація: У статті проаналізовано державну етнополітику Російської імперії у ХІХ ст. Визначено, що її головним стрижнем стала лояльність підданих до держави та правлячої династії. Розглянуто основні передумови підготовки і проведення загальноросійського перепису населення 1897 р. у контексті генези питання щодо необхідності визначення етнічного складу жителів імперії. З’ясовано, що упродовж ХІХ ст. з метою упорядкування або обмеження прав національних меншин було видано низку законодавчих актів, що у свою чергу призвело до знач них переміщень населення і перетворення міст України на багатонаціональні адміністративні осередки. У зв’язку з необхідністю контролю за рухом населення, яке належало до різних етнічних груп, і під впливом іноземних країн правлячі верстви Росії прийшли до усвідомлення потреби детального обліку населення загалом і його етнічного складу зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)