Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лідерські якості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
354.075
Л 55


   
    Лідерство в державному управлінні : збірник доповідей щорічних Рішельєвських академічних читань, 21-23 вересня 2011 р., м. Одеса / Національне агентство України з питань державної служби, Національний університет Одеська юридична академія, Національна академія державного управління при Президентові України ; редактор: В. В. Толкованов [та ін.]. - Одеса : Юридична література, 2012. - 268 с. - Назва опр. : Щорічні Рішельєвські академічні читання "Лідерство в державному управлінні", 21-23 вересня 2011 р., м. Одеса. - ISBN 978-966-419-126-2 : 18.00 грн.
    Зміст:
Бутко, М. П. Компетентносні засади регіонального лідерства в сучасних умовах / М. П. Бутко. - С .21-26
Лопушинський, І. П. Етика публічного службовця: традиції США та перспективи утвердження в Україні / І. П. Лопушинський. - С .48-55
Краснокутський, О. В. Критерій та фактори оптимізації поступального розвитку системи державно-владних відносин сучасної України / О. В. Краснокутський. - С .68-82
Мішина, Н. В. Президенти як суспільні лідери / Н. В. Мішина. - С .106-112
Малиновський, В. Я. Феномен лідерства у сфері публічного управління / В. Я. Малиновський. - С .121-127
Хімченко, С. А. Кримінально-правовий захист здоров'я населення в Україні: історичні етапи становлення / С. А. Хімченко. - С .187-195
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Державне управління--Державні службовці--Лідерство--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
кадрова політика -- управлінське лідерство -- правова політика -- державний службовець -- лідерські якості
Дод.точки доступу:
Толкованов, В. В. \редактор.\
Вітман, К. М. \редактор.\
Павлюк, В. К. \редактор.\
Гнидюк, Н. А. \редактор.\
Національне агентство України з питань державної служби
Національний університет Одеська юридична академія
Національна академія державного управління при Президентові України


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П496412/2013/8
2013р.8
Зміст:
Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрямки розвитку психологічної служби мимтеми освіти / В. Г. Панок. - С.1-7
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
Климчук, В. О. Мотиваційні моделі особистості: модель психологічної допомоги / В. О. Климчук. - С.17-21
Кл.слова: КОНФЛІКТ, ДОПОМОГА психологічна
Левченко, Ю. В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку / Ю. В. Левченко. - С.24-30
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ
Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.36-40
Кл.слова: ПРОСТИТУЦІЯ, ПРОФІЛАКТИКА
Філіппова, І. Ю. Індиаідуальне соціальне здоров'я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя / І. Ю. Філіппова. - С.48-56
Кл.слова: СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ'Я
Шмаргун, В. М. Зв'язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій / В. М. Шмаргун. - С.57-62
Кл.слова: СЕНСОМОТОРНА увага
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.65-72
Кл.слова: ПРОГРАМи, КОРЕКЦІЙНІ, РОЗВИВАЛЬНІ
Всі примірники списані
Знайти схожі

3.
159.923.2
К 63


   
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів : монографія / під наук. ред. Лозової О. М. - Вінниця : Віндрук, 2014. - 182 с. - ISBN 978-966-96616-8-5 : 17.00 грн., 24.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Професійна підготовка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
психологи -- професійна компетентність -- етична компетентність -- студенти -- розвиток особистості -- лідерські якості -- самоактуалізація -- стресостійкість

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
378.6:37
Н 34


    Наукові студії студентів-грінченківців [Текст] : журнал студентських наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; ред. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2007 - .
   № 1(4). - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010. - 123 с. - 20.00 грн., 29.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Студенство--Україна

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- риторичні уміння -- феміністична проза -- пунктуаційні уміння -- комунікативні стратегії -- шкільний сайт -- студентське самоврядування -- лідерські якості -- експертні системи
Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Тарасенко, Ольга Олексіївна \ред.\
Соколовська, Світлана Володимирівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
373.2.035.91(477)
К 49


    Клименко, Л.
    Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 40–48. - Зміст: Створення умов для прояву дитячої активності ; Активізувальне спілкування як мотив до дії ; Хибні уявлення дорослих щодо виховання лідерів ; Додаток : Формування лідерських якостей у дошкільників через діалог у процесі активізувального спілкування : наук.-метод. семінар.
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання--лідерство--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- соціальне виховання -- лідерство -- діти дошкільного віку -- дитяча активність -- умови для прояву -- активізувальне спілкування -- хибні уявлення -- лідерські якості -- методична робота -- науково-методичні семінари

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Грошева, О.
    Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / Оксана Грошева // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 47–49. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Соціалізація особистості--соціальна компетентність--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- соціальна компетентність -- якості особистості -- громадянська позиція -- соціальні ролі -- лідерські якості -- молодші школярі
Анотація: Автор статті пропонує матеріал з власного досвіду щодо соціалізації молодших школярів. Проаналізовано поняття соціалізації молодших школярів, перешкоди, які виникають у процесі формування цієї компетентності. Матеріал має зацівити учителів початкових класів на етапі підготовки до педради, серпневих нарад, планування засідань методичних об’єднань.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Нечипоренко, Т.
    Лідер світу : заняття з елементами тренінгу для підлітків / Т. Нечипоренко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 23/24. - С. 86-97

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- прагнення до лідерства -- підлітки -- лідерські якості

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Воробйова, Євгенія.
    Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти / Є. Воробйова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 116-132. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
лідерські якості -- лідерський потенціал -- професійна підготовка менеджерів -- тренінг -- ділова гра -- кейс-метод

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Михайличенко, Валентина.
    Способи і методи діагностики і розкриття лідерського потенціалу студентів / В. Михайличенко, Т. Гура // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 12-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- поняття -- лідерський потенціал -- лідерські якості -- процес навчання -- діагностика -- виявлення -- актуалізація -- розвиток -- студенти -- методи
Дод.точки доступу:
Гура, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Костиря, Ірина.
    Моделювання підготовки професійної діяльності майбутнього фахівця-лідера / І. Костиря // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 100-107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
моделювання професійної діяльності -- моделювання підготовки -- майбутній фахівець -- лідерські якості -- освітній процес -- етапи моделювання -- принципи моделювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Тіняков, Артем.
    Лідерські якості спортсменів як складова їх готовності до професійного самовизначення після завершення спортивної кар’єри / А. Тіняков, Т. Арабаджи // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 56-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- лідерські якості -- студенти-спортсмени -- готовність до професійного самовизначення після закінчення спортивної кар’єри -- спорт -- спортивне середовище -- формування лідерських якостей
Дод.точки доступу:
Арабаджи, Тимур


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Сторожев, Роман.
    Тенденції розвитку лідерства в скандинавських країнах: досвід для України [Текст] / Р. Сторожев // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 5. - С. 90-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
моделі лідерства -- лідерські якості -- особливості лідера -- типологія лідерства -- моральні цінності -- відповідальність -- комунікативність -- скромність -- публічність -- європейські країни

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Сторожев, Роман.
    Зарубіжний досвід розвитку лідерства для України (на прикладі Німеччини та Польщі) [Текст] / Р. Сторожев // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 6. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
моделі публічного лідерства -- лідерські якості -- особистість лідера -- західноєвропейські країни -- самоосвіта -- делегування повноважень -- транспарентність -- моральні цінності -- комунікативність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів / О. Гулько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 51-59, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.6 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вчитель-лідер -- лідерські якості -- студентське самоврядування -- педагогічний працівник
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Паламар, С.
    Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога [Текст] / С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 61-69, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньопсихічна активність -- лідерські якості -- особистість -- професійна підготовка -- саморегуляція
Анотація: У статті досліджуються особливості саморегуляції особистості, оскільки динамічне сьогодення висуває високі вимоги до особистісного розвитку сучасної молоді. Сучасні соціально-економічні процеси в нашому суспільстві висувають підвищені вимоги до особистісних та професійних якостей фахівців таких важливих областей практики, як управлінська, науково-педагогічна, педагогічна, юридична, медична, психологічна тощо. В умовах розбудови і оновлення педагогічної освіти особливо актуальною постає проблема становлення особистості вчителя. Один з шляхів вирішення цієї проблеми — повернення національної освіти до гуманістичних джерел. Оскільки вчитель є найважливішою постаттю в системі освіти, саме гуманістична спрямованість в структурі особистості педагога дає змогу розгорнути суб’єкт-суб’єктні відносини між учасниками освітнього процесу. Проблема суб’єкт-суб’єктної взаємодії особливо актуалізується в системі вищої освіти, яка є першою сходинкою у професіоналізації особистості молодої людини — студента/студентки. Як свідчить практика, сьогоднішні першокурсники в переважній більшості вісімнадцятилітті юнаки та юнки, які змінили соціальний статус та умови життя. Доведено, що перехід до дорослого життя дуже складний і суперечливий. Колізії особистісного становлення нелегкі, сповненні протирічь, пошуків сенсів, умотивованому виборі професії та опанування професійними компетентностями. Оволодіння педагогічною професією обумовлюється мотивацією студента, його психологічною готовністю до педагогічної діяльності, свідомим намаганням самореалізуватися в професії. До соціально значимих мотивів педагогічної діяльності науковці відносять: відповідальність за виховання дітей; захоплення і задоволеність від взаємодії з дітьми; усвідомлення високої місії педагога. Зазначимо, що соціально цінні мотиви педагогічної діяльності яскраво виражені в освітньо-професійному процесі і охоплюють опанування студентами педагогічної, соціально-культурної та науково-дослідницької діяльності. за наявності такої мотивації процес навчання майбутнього педагога стає найбільш ефективним і, вірогідніше за все, що здобувши професійну кваліфікацію, вони будуть реалізовувати набуті компетентності у галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Cавченко, Ю.
Антипін, Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Мороз, В.
    Організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування [Електронний ресурс] / В. Мороз. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - С. 107-116, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
лідерські якості -- організаційно-педагогічні умови -- розвиток -- студент -- студентське самоврядування
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування. Проаналізовано досвід провідних закордонних університетів, а також Луганського національного університету імені Тараса Шевченка щодо діяльності органів студентського самоврядування. Визначено принципи, які сприяють ефективній діяльності органів студентського самоврядування в закладах вищої освіти: змістовності; соціальної значимості діяльності органів студентського самоврядування; добровільності та виборності органів студентського самоврядування; ініціативності, самодіяльності та творчості студентської молоді; відкритості та гласності прийнятих рішень; координації; співробітництва. Аргументовано необхідність використання у практичній діяльності основних організаційно-педагогічних умов розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування. Обґрунтовано такі організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів: створення виховного простору, що передбачає забезпечення сприятливих умов для розвитку особистості; підвищення управлінської компетентності керівників органів студентського самоврядування; делегування управлінських повноважень студентам-активістам в організації суспільно-громадської діяльності; забезпечення формування в представників студентського активу необхідних для управлінської діяльності знань і навичок. Наведено приклад функціонування Школи лідерів як ефективної організаційної форми розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти у процесі здійснення студентського самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)