Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=магістри<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
37.091.12:005.962
П 84


   
    Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства [Текст] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Голов. упр. освіти і науки викон. органу Київміськради (КМДА), Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [редкол.: В. О. Огнев'юк, І. А. Зязюн, Л. Л. Хоружа, Л. О. Хомич, Н. М. Віннікова]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 142 с. - 42.63 грн., 45.00 грн., 42.63 грн.
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
алдаптація -- вчителі -- педагогічні працівники -- ПТНЗ -- професійно-педагогічна діяльність -- емоційна культура -- педагоги -- психофізична адаптація -- молоді вчителі -- підготовка вихователів -- саморегуляція -- професійна адаптація -- майбутні вчителі -- торгівля людьми -- протидія -- медіаосвіта -- професійне становленя -- технологічна компетентність -- вчителі початкової школи -- педагогічна майстерність -- Харківський колегіум -- У. Кравченко -- методологія педагогіки -- цінності -- самоорганізація -- Інтернет -- інноваційні технології -- компетентнісний підхід -- професійна освіта -- професійна готовність -- професійні знання -- педагогічні цінності -- вчитель географії -- неперервна освіта -- професійне становлення -- стідентські наукові товариства -- молодь -- суспільне життя -- підготовка -- освіта дорослих -- світоглядні орієнтири -- педагогічна етика -- моніторинг -- професійна підготовка -- соціальні педагоги -- професійний розвиток -- студенти -- організаційно-методична практика -- ДНЗ -- методологічна компетентність -- магістри дошкільної освіти -- професійна діяльність -- ефективність -- професійне становлення -- соціально-емоційне спілкування -- позитивний імідж -- педагоги -- професійно-педагогічна діяльність -- вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Бондаренко, О. В.
    Магістерський рух в Україні: історико-педагогічні виміри / О. В. Бондаренко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 18-26. - Бібліогр.: с. 24-25 (12 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Магістранти--професійна підготовка--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
магістратура -- магістри -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- вчений ступінь -- вища освіта -- педагогічні ВНЗ -- спеціалісти
Анотація: У статті висвітлено історію магістерського руху, підвалини якого було закладено ще в часи університетів середньовіччя; подано генезис поняття "магістр" та "магістратура"; проаналізовано розвиток магістратури у системі вищої освіти незалежної України.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
37.014(08)
К 90


   
    Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти ; за редакцією: В. Кременя, Т. Левовичький, С. О. Сисоєва. - Київ ; Хмельницький : [б. в.], 2011. - 433 с. - ISBN 978-966-2597-00-4 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Полікультурна освіта--Культурно-історична спадщина--Польща--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- національне -- духовне -- глобально-раціональне -- толерантність -- міжполікультурна освіта -- цінності -- демократичне суспільство -- освіта України -- освіта Польщі -- культурно-цивілізаційна самоідентифікація -- полікультурний глобалізаційний світ -- вища освіта -- соціально-педагогічна діяльність -- педагогіка -- загальнометодичні проблеми -- професійний розвиток -- педагоги -- полікультурна підготовка -- Вальдорфська педагогіка -- полікультурність -- Вищі Народні Школи Європи -- медіа-освіта -- полікультурне виховання -- патріотизм -- польська педагогіка -- українська педагогіка -- культурні традиції -- етична компонента -- культурно-історична теорія -- Л. Виготський -- польська громада -- Правобережна Україна -- комплексна пам'ять -- полікультурні суспільства -- Школа базиліанського кляштора -- українська мова -- полікультурність -- вищі педагогічні школи -- етноспадщина Поділля -- вчителі образотворчого мистецтва -- освіта особистості -- розвиток особистості -- біографії -- контрольно-оцінювальна діяльність -- початкова школа -- проблемне навчання -- диференціація навчання -- робота з дітьми -- культурно-соціальна ідентифікація -- дошкільники -- полікультурна компетентність -- менеджер освіти -- професійна компетентність -- менеджер туризму -- вища освіта Польщі -- вища освіта України -- магістри -- культурологічний підхід -- педагоги вищої школи -- українська меншість -- греко-католицька церква -- сімейне виховання -- товариство "Полонія" -- прольська громада -- університетська освіта -- педагогічна література -- національно-культурні товариства -- Донецький регіон -- полікультурні зв'язки -- менеджмент туризму -- образ жінок -- професійна роль -- неоміфілогізм -- драматургія -- художній образ -- товариство "Просвіта" -- педагогічна персонологія -- І. Огієнко -- Януш Корчак -- Г. С. Сковорода -- педагогічна спадщина -- П. Холодний -- М. Дарманський -- О. Мишуга
Анотація: У збірнику висвітлено сучасні тенднції розвитку полікультурної освіти в Польщі та Україні у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції.
Дод.точки доступу:
Кременя, Василя \редактор.\
Левовичький, Тадеуш \редактор.\
Сисоєва, Світлана \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

4.
378(73)"19/20"(075.8)
Р 69


    Романовська, О. О.
    Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Кн. 1. Гуманітарна та підприємницька підготовка американців / О. О. Романовська ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр.-амер. гуманіт. ін-т "Вісконсінський міжнародний університет (США) в Україні". - [Б. м. : б. в.], 2009. - 261 с. - ISBN 978-966-382-216-7 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта --США--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- вища освіта -- США -- Сполучені Штати Америки -- 20 ст. -- 21 ст. -- організація -- структура -- історія -- статистика -- альтернативна середня освіта -- контроль -- фінансування -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- умови навчання -- зміст навчання -- роль -- гуманізація -- гуманітаризація -- принципи діяльності -- демократичні принципи -- якість підготовки -- недержавний сектор -- ринок освітніх послуг -- університети -- коледжі -- іноземні студенти -- навчання -- рівень освіти -- дорослі -- непрацездатні американці -- проблеми -- мовленнєва компетентність -- формування -- англійська мова -- письмові роботи -- структура -- цілі -- творчі письмові роботи -- мовленнєва комунікація -- мовленнєве спілкування -- ділова комунікація -- ділове спілкування -- професійна підготовка -- підприємці -- бізнес-осіта -- типи -- підприємницька освіта -- молодші спеціалісти -- бакалаври -- магістри -- американські ВНЗ -- штати -- адміністративні округи -- міста
Анотація: У посібнику йдеться про становлення та розвиток вищої освіти у США (ХХ-ХХІ ст.), її взаємодію зі всіма рівнями й формами освітянської галузі, підготовку людини до активного життя і гармонійного, всебічного співіснування у суспільстві. Аналізується організація і структура навчального процесу в американських ВНЗ, принципи їх діяльності, умови і зміст навчання. Досліджується підприємницький характер системи вищої освіти США.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

5.
378.016:005](477)
Ш 83


    Шпильовий, Василь.
    До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 38-43. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Менеджери--магістри--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- магістри -- корпоративні університети -- наукові школи
Анотація: У статті розглядається стан проблеми професійної підготовки фахівців у галузі "073 Менеджмент". Узагальнено досвід підготовки фахівців проектної діяльності на основі новітніх алгоритмів управління, адаптованих до українських умов шумпетерівської та неошумпетерівської теорій економічного розвитку.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
37(477)(094)+378.014.54+378.046-021.66
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Положення про критерії розміщення державного замовлення на підготовку магістрів для вищих навчальних закладів, які знаходяться у сфері управління МОН України : наказ ... від 14.06.2017 № 858 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 7. - С. 84–88. - Додаток. - Зміст: Положення про критерії розміщення державного замовлення на підготовку магістрів для вищих навчальних закладів, які знаходяться у сфері управління Міністерства освіти і науки України
УДК

Рубрики: Освіта--Україна, 2017 р.--Правові джерела

   Вища освіта--магістратура--Україна


   Вища освіта--державна політика--економічні аспекти--Україна


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- магістри -- підготовка магістрів -- державне замовлення -- розміщення державного замовлення -- показники

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
37(477)(094)
У 45


   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Про затвердження переліку спеціальностей, за якими проводиться єдиний державний кваліфікаційний іспит для здобуття ступення магістра : постанова ... від 10.05.2018 № 354 // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2018. - № 6. - С. 91–92.
УДК

Рубрики: Освіта--Україна, 2018 р.--Правові джерела

   Магістри--кваліфікаційний іспит--Україна


Кл.слова (ненормовані):
підготовка магістрів -- магістри -- кваліфікаційний іспит -- перелік спеціальностей -- правові джерела -- постанови

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Цвєткова, Ганна.
    Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 1. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- система підготовки -- магістри педагогічного профілю -- моніторинг якості підготовки -- показники якості підготовки магістрів педагогічного профілю
Дод.точки доступу:
Панасенко, Елліна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Романовська, Олена.
    Застосування асоціативних методів навчання в підготовці магістрів освітніх наук / О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 28-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
асоціація -- асоціативні методи навчання -- магістри освітніх наук -- інфографіка -- інтелект-карти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Щодо підготовки до проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту в 2019 році : лист ... від 26.09.2019 № 1/9-608 // Інформ. зб. для освітян : офіц. інформація МОН України. - 2019. - № 10. - С. 74–75.

Рубрики: Освіта--Україна, 2019 р.--Правові джерела

   Вищі навчальні заклади--магістри--єдиний вступний іспит--Україна


Кл.слова (ненормовані):
магістри -- заклади вищої освіти -- ЗВО -- правові джерела

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Tsiuniak, O.
    Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Електронний ресурс] / O. Tsiuniak. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P44-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- професійна готовність -- мотиваційний компонент -- майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Скрипник, І.
    Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи [Електронний ресурс] / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 99-106, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістри стоматології -- праксеологічна компетентність -- науково-методичний підхід
Анотація: У статті визначено та розкрито зміст наукових актуальних підходів до процесу формування праксеологічної компетентності майбутніх магістрів із стоматології. Аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, порівняння отриманих результатів дослідження, дискусії із науково-педагогічними працівниками медичних закладів вищої освіти визначили, що доцільним для застосування в освітній процес закладів вищої медичної освіти є системний, особисто-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, контекстний, синергетичний підходи. Системний науковий підхід реалізується шляхом створення системи компонентів із встановленими відносинами, між якими існує взаємодія. Особисто-орієнтований підхід спрямований на реалізацію індивідуального підходу до кожного учня. Сутність діяльнісного підходу полягає у вміннях та навичках, готовності випускника розв’язувати проблеми професійного спрямування, планувати та організовувати професійну діяльність, аналізувати та оцінювати результати своєї діяльності. Цей підхід визначає точні шляхи формування певної компетентності. Компетентнісний підхід забезпечує реалізацію навичок у професійній діяльності. Контекстний підхід вимагає створення середовища реального життя. Синергетичний підхід сприяє самореалізації та саморозвитку майбутніх стоматологів шляхом налагодження співпраці між учасниками навчального процесу. Доведено, що поєднання зазначених науково-методичних підходів у комплекс сприятиме підвищенню якості та ефективності процесу формування праксеологічної компетентності майбутніх магістрів стоматології.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я.
Захарова, В


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Прожогіна, І.
    Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології [Електронний ресурс] / І. Прожогіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 36-48, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістри філології -- освітня програма -- практика -- дослідницька компетентність -- educational program -- masters of philology -- practice -- research competence
Анотація: Аналізується науково-дослідницька практика як компонент освітніх програм за спеціальністю «Філологія» магістерського рівня вищої освіти, а саме її місце в системі формування дослідницьких навичок фахівців. Проаналізовано описи 80 освітніх програм для підготовки магістрів філології, запроваджених у 2019-2022 рр. у шести університетах України, зокрема наявність практики, що корелює з визначеною метою цих програм у частині формування науково-дослідницьких навичок магістрів. З’ясовано, що така практика є не в усіх освітніх програмах. Наявна практика має різні назви не лише в різних університетах, але й у тому самому ЗВО: науково-пошукова, дослідницька, науково-дослідна та ін.; частина назв не відбиває сутності практики як науково-дослідницької (виробнича, переддипломна тощо). Доводиться, що науково-дослідницька практика повинна бути обов’язковим компонентом магістерських освітніх програм з філології. Мета такої практики має бути підпорядкована ширшому завданню формування дослідницької компетентності філолога, з урахуванням професійної придатності майбутнього фахівця, що не обмежується викладанням філологічних дисциплін у середній чи вищій школі. Наповнення практики магістрантів-філологів має узгоджуватися як зі стандартом вищої освіти з філології для підготовки фахівців відповідного рівня, так і з описом конкретної освітньої програми. З’ясовано обсяг у кредитах ECTS (на деяких програмах – також і час проведення) практик(и). Пропонується проводити практику дослідницького спрямування посередині навчального плану – для освітньо-наукових програм у кінці або після другого семестру; тоді практика стає з’єднувальною ланкою між засвоєними теоретичними курсами і майбутнім самостійним дослідженням, продовженням якого може стати кваліфікаційна робота магістра.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Стеченко, О.
    Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес [Електронний ресурс] / О. Стеченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 220-239, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- магістри медицини -- навчальні плани -- формування професійної компетентності
Анотація: Педагогічне проектування освітнього процесу є основним з важелів удосконалення підготовки фахівців у вищій школі. Особливу увагу в цьому аспекті слід звертати на навчальний план спеціальності, який задає головні вектори освітньої траєкторії здобувачів освіти та надає можливості для реалізації завдань освітніх програм щодо формування компетентностей. В статті проаналізовано основні відмінності навчального плану підготовки магістрів медицини від попередньої версії – навчального плану підготовки спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа», та встановлено головні риси структури навчальних планів підготовки лікарів у Польщі на прикладі Варшавського медичного університету та Медичного коледжу Ягелонського університету. На основі зіставлення та проведеного аналізу спрогнозовано можливі наступні зміни у проєктуванні навчальних планів підготовки магістрів спеціальності «Медицина» у закладах вищої освіти (ЗВО) України згідно з основними тенденціями у європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.


    Tsapro, G.
    Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness [Електронний ресурс] / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P97-106, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
жанри тексту -- комунікативні навички -- курс з комунікації -- опитування -- студенти-магістри
Анотація: Статтю присвячено навчанню магістрів, зокрема сфокусовано на вивченні комунікативної ефективності обраних тем для курсу практичної англійської мови для магістрів-лінгвістів. Дослідження ґрунтується на опитуванні, мета якого виявити оцінку студентами тем та жанрів текстів, що вивчаються протягом двох магістерських курсів. Результати дослідження показують, що деякі теми викликали у студентів більш глибокий резонанс, ніж інші. Так, теми «Tying the Knot» та «Parenting» отримали вищи бали, що свідчить про підвищений рівень зацікавленості до цих тем і, як результат, вищу залученість у дискусії серед магістрів. Такі теми, як «When something went wrong» та «Getting through», набрали порівняно нижчі оцінки, що окреслює потенційні області для вдосконалення або перегляду навчальної програми. Подальший аналіз показує, що другий рік магістерської програми отримав більш позитивні відгуки від студентів. Тема «Artificial Intelligence» виявилася найбільш високо оціненою серед різноманітних тем, що охоплюються курсом. Це спостереження свідчить про великий інтерес до сучасних технологій серед магістрів лінгвістики. Серед різних жанрів текстів, що використовуються в курсі, короткі оповідання виявилися найбільш захоплюючими для обговорення. На другому місці – статті, вірші, розділи книг та уривки з романів. Студенти віддають перевагу повним коротким оповіданням через їхню схильність до цікавих, творчих занять, пов’язаних з літературним аналізом. Вірші отримали позитивний відгук через винахідливі завдання, такі, як переклад і написання вірша у відповідь на заданий, що сприяє швидкому розумінню тексту та полегшує обговорення
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gryshchenko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Антонюк, Дмитро.
    Процедура проектування цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Д. Антонюк, Т. Вакалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 38-51, DOI 10.28925/2312-5829.2024.13 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
економіко-управлінська підготовка -- процедура проектування -- цифрові освітні ресурси
Анотація: Розробка і впровадження в освітній процес цифрових освітніх ресурсів допомагає студентам отримати практичний досвід, який є важливим для їхньої кар’єри в IT; сприяє інноваційності в освіті, оскільки вона дозволяє використовувати новітні технології для підвищення залученості студентів до освітнього процесу, що позитивно впливає на якість навчання. Також вагомим є той факт, що магістри IT-спеціальностей часто в подальшому займають управлінські посади. Розуміння економічних та управлінських принципів є важливим для ефективного лідерства. Власне тому, можна зробити висновок, що цифрові освітні ресурси, що охоплюють ці області, допомагають інтегрувати знання з різних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вакалюк, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)