Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіазнавство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
659.3
М 58


   
    Міждисциплінарні дослідження масової комунікації: проблеми та перспективи [Текст] : програма Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 квітня 2017 року / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - 19 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Масові комунікації--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
медіааудиторія -- інформаційна безпека -- медіахуліганство -- медіазнавство
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)

Знайти схожі

2.
378:07(477)
М 42


   
    Медіазнавчі студії в євроінтеграційному дискурсі України : колективна монографія / наук. редактор В. Л. Іващенко. - Київ : ДП "Експрес-об’ява", 2022. - 199 с. - ISBN 978-617-7389-19-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Освітній дискурс--Медіаосвіта--Монографії

   Медіа


Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- медіазнавство -- цифрова грамотність -- медіаграмотність -- цифрова грамотність -- арткомунікація -- пресознавство -- масова комунікація -- контент-моделювання
Дод.точки доступу:
Іващенко, В. Л. \наук. редактор.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

3.
070(075.8)
М 12


    Маєр, Клаус.
    Журналістика : підручник / К. Маєр ; перекладач: В. Климченко, В. Олійник ; редактор В. Іванов ; Академія Української Преси, Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності. - Київ : Центр вільної преси, 2022. - 300 с. - ISBN 978-617-7370-48-1 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
журналізм -- публіцистика -- медіазнавство -- комунікатиістика -- свобода комунікації -- медіаорганізації -- інформаційні агенства -- друковані медіа -- радіомовлення -- цифрові медіа -- паблік рилейшнз
Анотація: Підручник є своєрідним вступом в професію, адже охоплює загальні важливі моменти історії, теорії та практики журналістики. Видання стане в нагоді студентам, аспірантам, викладачам факультетів та інститутів журналістики.
Дод.точки доступу:
Климченко, В. \перекладач.\
Олійник, В. \перекладач.\
Іванов, В. \редактор.\
Академія Української Преси
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

4.


    Афанасьєв, Ілля.
    П’ять років наукової діяльності викладачів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] / І. Афанасьєв, Н. Варгіч // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- зв’язки з громадськістю -- наукова діяльність кафедри -- Scopus -- Web of Science
Анотація: У статті аналізується наукова діяльність кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журна-лістики Київського університету імені Бориса Грінченку в період з 2017 до 2021 р. Наукові дослідження є не про-сто важливим напрямом діяльності сучасних університетів, а й одним із пріоритетних, тому що значно впли-вають на місце ЗВО в престижних рейтингах, що є одним із аргументів на користь прийняття рішення абіту-рієнта про вибір університету для подальшого навчання. У 2017–2021 рр. Міністерство освіти і науки України й аналогічні урядові структури у США та країнах ЄС, як і багато НУО-грантодавців у галузі освіти, деклару-вали необхідність розвитку наукової діяльності університетів. Опублікування статей, проіндексованих у на-укометричних системах “Scopus” і “Web of Science”, стало обов’язковим для більшості українських викладачів.Наукову діяльність особливо складно здійснювати практикам, які залучені до викладання саме через до-свід у бізнес-секторі економіки. Відповідно до стратегії студентоцентрованого та практико-орієнтованого навчання, на кафедру реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики залучено багато таких фахівців. Реклама та зв’язки з громадськістю є здебільшого прикладним, а не науковим напрямом діяльності, на відміну від багатьох інших спеціалізацій кафедр в українських університетах. Однак сучасні абітурієнти демонструють більший інтерес до перших, ніж до теоретичних напрямів соціальних наук. Тому аналіз наукової роботи зазначеної кафедри може становити особливий інтерес для викладачів та адміністраторів, які працю-ють у закладах вищої освіти. На основі наукових статей, масмедійних публікацій викладачів цієї кафедри, а також за допомогою кількох спеціальних інтерв’ю з працівниками Інституту журналістики систематизовано основні завдання й результа-ти наукової роботи цього підрозділу. Висвітлено основні досягнення ключових діячів кафедри в контексті спіль-ної наукової теми інституту «Сучасне медіазнавство в освітньому та науковому дискурсах» та їхні індивіду-альні наукові інтереси. У статті міститься огляд найбільш важливих наукових публікацій викладачів. Значну увагу приділено аналізу досягнень і теоретичних проблем наукової співпраці між викладачами та студентами. У статті наголошується на необхідності об’єднати зусилля не лише українських науковців та освітян, але й більшості українського суспільства, а також його по-справжньому проукраїнських іноземних партнерів для реформування системи управління дослідницькою роботою та вищою освітою в Україні.
Дод.точки доступу:
Варгіч, Наталія


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)