Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=менеджмент освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
378.018.43.046-021.68:004
О-64


   
    Організаційна модель навчання аспірантів заочно-дистанційною формою (комплект дидактичних матеріалів) / Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти ; ред.: В. І. Саюк, Є. Р. Чернишова. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 163 с. - ISBN 978-966-644-228-7 : 96.51 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання

   Аспіранти--Очно-дистанційне навчання


Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- економіка освіти -- менеджмент освіти -- психологія вищої школи -- філософія освіти -- культурологія -- інформаційні технології
Анотація: У дидактичних матеріалах містяться програми навчальних дисциплін і спецкурсів для організації навчання аспірантів і здобувачів.
Дод.точки доступу:
Саюк, В. І. \ред.\
Чернишова, Є. Р. \ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Університет менеджменту освіти


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
37.091
К 82


    Крижко, Василь.
    Теорія та практика менеджменту в освіті [Текст] : навчальний посібник / В. Крижко. - Вид. 2-ге. доопрац. - Київ : Освіта України, 2005. - 255, [1].: іл. с. - ISBN 966-8847-14-8 : 25.00 грн.
УДК

Рубрики: Управління освітою--Менеджмент освіти--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент освіти -- методи управління -- управлінські здібності -- Вальфдорська педагогіка -- Концепція Монтесорі -- маркетинг освітніх послуг -- психологія менеджменту -- типологія Юнга -- рефлективне управління -- закони Паркінсона -- закони Мерфі -- лідерство
Анотація: Навчальний посібник охоплює широкий аспект теоретичних засад наукового менеджменту, його історії, ідеології та ролі в формуванні нової генерації управлінців

Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

3.
37.091
М 80


    Мороз, І. В.
    Менеджмент і маркетинг в освіті [Текст] : навчально -методичний посібник / Мороз І. В. - Київ : Освіта України, 2006. - 144 с. - ISBN 966-574-432-1 : 28.48 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- менеджмент освіти -- державне управління -- керівництво
Анотація: У посібнику викладений зміст модульної робочої програми нормативного навчального курсу з менеджменту і маркетингу освіти, курс лекцій, тестові завдання, перелік питань до державної атестації спеціалістів, критерії оцінювання знань студентів в умавах кредитно-модульної системи навчання

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

4.
323(477)(08)
С 91


   
    Сучасні соціокультурні та політичні процеси в Україні [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конференції, 11-12 квіт. 2013 р., присвяченої пам’яті видатного українського вченого, доктора філософських наук, професора олександра Миколайовича Семашка / Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв ; ред. В. Г. Чернець. - Київ : [НАКККіМ], 2013. - 206 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Наукові видання

   Культура--Мистецтво--З’їзди і конференції


Кл.слова (ненормовані):
внутрішня політика -- культурно-мистецька освіта -- кадрова політика -- менеджмент освіти -- висвітлення
Дод.точки доступу:
Чернець, В. Г. \ред.\
Міністерство культури України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Кондур, Оксана.
    Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 2. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- менеджмент освіти -- суспільство -- демократична освіта -- педагогіка -- свідомість -- глобалізація

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Товканець, О. С.
    Менеджмент освіти в умовах глобалізації: завдання і перспективи розвитку [Текст] / О. С. Товканець // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 3. - С. 23-32 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент освіти -- глобалізація -- модернізація наукових підходів -- професійна підготовка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
37.014.1:37.015.3
Г 34


   
    Генеза провідництва в освіті [Текст] : монографія / Бердянський державний педагогічний університет ; за ред. І. Т. Богданова. - Видання 2-е, доповнене. - Київ : Освіта України, 2020. - 476 с. - ISBN 978-617-7862-04-7 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Провідництво

Кл.слова (ненормовані):
урядові зв’язки -- менеджмент освіти -- управління -- лідерство
Дод.точки доступу:
Богданов, І. Т. \редактор.\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888-1939) \про нього\
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український радянський педагог, публіцист, письменник, поет. Заслужений вчитель УРСР. Кандидат педагогічних наук (1955). Член-кореспондент Академії педагогічних наук РРФСР (1957); член-кореспондент Академії педагогічних наук СРСР (1968). ; 1918-1970) \про нього\
Корф, М. О. (педагог і просвітник, земський діяч, почесний член Женевської Академії наук, почесний член Петербурзького педагогічного товариства, а також Московського комітету писемності та Московського університету, землевласник Катеринославської губернії. Палко обстоював право українських дітей на навчання рідною мовою в початковій школі ; 1834-1883) \про нього\
Шаталов, Виктор Федорович (радянський, український вчитель-новатор. Заслужений учитель УРСР (1987). Народний вчитель СРСР (1990). Лауреат премії імені К.Д. Ушинського, імені Н.К. Крупської, «Соросівський учитель». Автор системи навчання із використанням опорних сигналів. ; 1927-2020) \про нього\
Бердянський державний педагогічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Zinchenko, V.
    International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions = Інтернаціональні моделі, напрями і концепції філософії освіти у контексті стійкого розвитку суспільства в умовах глобальних інституційних трансформацій / V. Zinchenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P72-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- філософія освіти -- менеджмент освіти -- моделі філософії освіти -- суспільний розвиток -- педагогіка -- вища освіта -- виховання -- демократія -- глобалізація -- інтернаціоналізація -- інтеграція -- трансформації
Анотація: На межі тисячоліть проблема освіти, а особливо вищої, її роль у становленні держави й вплив на життя суспільства набула особливої актуальності й стала предметом дослідження не тільки педагогів, істориків, а й економістів, політологів, психологів, суспільствознавців та, перш за все, - філософів (у зв'язку з чим і з'явилися різноманітні моделі, напрями філософії освіти). Водночас дещо бракує ґрунтовних інтегративних досліджень комплексного освітньо-управлінського і суспільно-історичного, соціально-економічного і державно-політичного досвіду втілення даних філософсько-освітніх парадигм, напрямів, моделей, концепцій реформування/модернізації вищої освіти і науки окремих розвинених країн, розглянутого з урахуванням аналогічних завдань, що стоять перед освітою і наукою в Україні. Практично в кожній розвиненій країні є багатий досвід побудови системи вищої освіти. Результати аналізу цього досвіду можуть сприяти розвитку й збагаченню вітчизняної системи освіти, дають змогу уникнути повторення помилок та можливість розкрити нові підходи до вирішення низки проблем у цій галузі. Ґрунтуючись на цьому, автор ставить питання про необхідність створення стратегії модернізаційних освітніх і наукових реформ, котрі зачіпають проблеми освітньо-наукового інституту соціуму в управлінні науково-освітнім простором (це вже стосується як галузі соціальної складової філософії освіти, так і сфери менеджменту освіти), а також на аналізі в рамках цієї стратегії існуючих моделей, шкіл, напрямів у сучасній філософії освіти
Дод.точки доступу:
Зінченко Віктор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)