Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=миротворча освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Alimba, Ch. N.
    Why, Where, When, and How to Domesticating Peace Education In the Educational System In Nigeria? = Чому, де, коли і як запровадити миротворчу освіту в освітню систему Нігерії? / Ch. N. Alimba // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P29-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
миротворча освіта -- освітня система Нігерії -- завдання миротворчої освіти -- фактори впливу на миротворчу освіту -- функції миротворчої освіти
Анотація: Характер та динаміка соціальних загроз в освітній системі Нігерії утруднюють та стримують її розвиток. Основними проблемами, що лежать в основі цих загроз, є ерозія суспільних цінностей та моральний занепад, які відкрили шлях до спотворення поведінкових та настановчих диспозицій операторів системи. Кричуща демонстрація дискримінації, несправедливості, упереджень, заздрості, ревнощів та конфліктних ситуацій в освітній системі вимагає упровадження в національну освітню систему концепції миротворчої освіти як панацеї від цих соціальних загроз та способу підвищення продуктивності системи. У дослідженні розглянуто питання, чому, де, коли і яким чином концепція миротворчої освіти має бути інтегрована в освітню систему Нігерії. Автор доводить, що результатом її впровадження має стати набуття учнями навичок, поглядів і знань для створення безпечного середовища проживання, сталого довкілля та соціальних змін. Змістом роботи з упровадження такої концепції він вважає розробку програм, процедур, заходів, дорожніх карт, які можуть бути реалізовані систематично, щоб прищепити людям прийнятні суспільні цінності, необхідні для сприяння розвитку справжньої планетарної свідомості, яка дозволить людям функціонувати як глобальні громадяни і змінити нинішній стан людини, змінивши соціальні структури і моделі мислення, які його зумовили.
Дод.точки доступу:
Жиньєр Н. Алімба


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Akilina, O.
    Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- компетентності -- миротворча освіта -- цінності -- організаційні трансформації
Анотація: У статті розглядається питання впровадження миротворчої освіти у вітчизняних закладах освіти. Автори визначають, що ефективне впровадження миротворчої освіти вимагає певних організаційних трансформацій, які мають включати: зміну системи управління закладом освіти, що передбачає використання трансформаційного лідерства, а також залучення всіх учасників освітнього процесу до прийняття рішень; формування сприятливого та безпечного освітнього середовища, що ґрунтується на цінностях миротворчої освіти; створення «вирівняної структури» закладу освіти, яка сприятиме довірі та співпраці між учасниками освітнього процесу; правильне цілепокладання у виховній системі закладу освіти, яке має включати формування суспільно значущих цілей та перспектив спільної діяльності щодо запровадження миротворчої освіти. Автори статті також звертають увагу на важливу роль викладачів у впровадженні миротворчої освіти. В умовах російської агресії проти України роль викладача як захисника української культури та миротворця зростає. Він має протистояти російській пропаганді та формувати в дітей і молоді правильні цінності, зокрема цінності ненасильницького спілкування та взаєморозуміння. Окрему увагу автори приділили українській мові, яка має величезний потенціал для того, щоб стати ефективним інструментом миротворчої освіти. В рамках цього дослідження було використано анкету опитувальник, яка дозволила визначити думку освітян, що проходять навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти (за рівнями)» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, щодо значення української мови для миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Panchenko, A.
Horozhankina, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)