Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мкф<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Дмитрієва-Заруденко, Ю.
    Система інклюзивного навчання [Текст] : досвід Чеської Республіки / Ю. Дмитрієва-Заруденко // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 5. - С. 10-29

Кл.слова (ненормовані):
розвиток інклюзивної освіти -- особлива освітня потреба -- індивідуальна програма розвитку -- субвенції з державного бюджету -- впровадження МКФ -- соціальна модель -- імплементація МКФ в Україні

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О190803/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31
Прохоренко, Л. Суб'єктивно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52
Данілавічюте, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічюте. - С.53-64
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Данілавічюте, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічюте // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 53-64 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
пристосувальне освітнє середовище -- концептуальна модель МКФ -- інклюзивний навчальний процес -- типологія особливих освітніх потреб

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Савченко, В. М.
    Вивчення міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я студентами зі спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / В. М. Савченко, В. В. Мельник, В. Р. Поліщук // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 54-62, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- фізична терапія -- ерготерапія -- вивчення -- міжнародна класифікація функціонування -- обмеження життєдіяльності і здоров’я
Анотація: Мета – висвітлити досвід вивчення студентами зі спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я (МКФ). Літературні джерела з електронних баз даних Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського, Російської наукової електронної бібліотеки «eLibrary», присвячених запровадженню МКФ в Україні та інших пострадянських країнах. Офіційні документи з імплементації МКФ в Україні. Методологічні підходи до викладання в закладах вищої освіти клінічних та реабілітаційних дисциплін. МКФ є універсальним інструментом для багатьох спеціалістів у реабілітації для спільної об’єктивної оцінки стану пацієнта, контролю ефективності здійснюваних реабілітаційних впливів, підведенню і порівнянню підсумків на різних етапах реабілітації. Вона забезпечує основу для порозуміння між різними учасниками реабілітаційного процесу. МКФ повинна в повній мірі використовуватися фізичними терапевтами та ерготерапевтами. Це потребує викладання в університетах, що готують фізичних терапевтів та ерготерапевтів, дисципліни з вивчення МКФ та її застосування при наданні послуг з фізичної терапії та ерготерапії. Набутий досвід свідчить про доцільність викладання такої дисципліни після вивчення студентами основ клінічної медицини, клінічної психології та соціальної допомоги. Велике значення у викладанні цієї дисципліни має наведення клінічних прикладів, виокремлення та опис студентами в доменах МКФ функціональних симптомів, структурних порушень, діяльності та участі пацієнтів із наведених прикладів. Принципове значення у викладанні цієї дисципліни має виконання студентами самостійної роботи, що дозволяє в повній мірі засвоїти матеріал та набути професійних навичок. Під час підготовки у закладах вищої освіти спеціалістів зі спеціальності «фізична терапія, ерготерапія» є доцільним викладання дисципліни з застосування МКФ при наданні послуг з фізичної терапії та ерготерапії. Цю дисципліну рекомендовано вводити в процес навчання після освоєння студентами основ клінічної медицини, клінічної психології та соціальної допомоги.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мельник, В. В.
Поліщук, В. Р.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
   615.8
   Р 31


   
    Реабілітаційний набір Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я в практиці фахівців із реабілітації [Текст] : навчально-методичний посібник / В. М. Савченко, О. М. Поляничко [та ін.] ; Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. столич. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - 535 с. - ISBN 978-617658-116-1 : 154.19 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реабілітація--Міжнародна класифікація функціонування--Застосування на практиці--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
мкф -- Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я -- фахівці-реабілітологи -- основні набори -- реабілітаційні набори -- уніфікована система оцінювання
Дод.точки доступу:
Савченко, В. М.
Поляничко, О. М.
Вінтонів, Т. М.
Буряк, О. Ю.
Керестей, В. В.
Харченко, Г. Д.
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 40
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (39)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (39)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)