Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний модуль<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
37.091.12:005.963
П 84


   
    Професійна підготовка вчителів в умовах упровадження кредитно-модульної системи [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-метод. конференції / Київ. міський пед. ун-т імені Б. Д. Грінченка ; ред. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2007. - 263 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна підготовка--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
навчальний модуль -- неформальна освіта дорослих
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Люрина, Т. І. \ред.\
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
37.013(07)
Щ 61


    Щербакова, К. Й.
    Вступ до спеціальності : програма та методичні рекомендації з вивчення навчального курсу для студентів І курсу вищих педагогічних навчальних закладів освіти / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко ; рецензент: Л. В. Коваль, О. Г. Брежнєва. - Бердянськ : Ткачук О. В., 2011. - 88 с. - ISBN 978-966-2261-24-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК
ББК 74.0

Рубрики: Педагогіка--Навчальні дисципліни--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчальний модуль -- індивідуальна робота -- реферати -- рейтингове оцінювання студентів
Дод.точки доступу:
Макаренко, Л. В.
Коваль, Л. В. \рецензент.\
Брежнєва, О. Г. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Т893832/2017/8
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 8
Зміст:
Федотова, А. І. Допомогти вчителеві стати успішним - місія проектів "Основи" / А. І. Федотова. - С.2-6
Кл.слова: сучасні теми, боротьба з плагіатом, дистанційне навчання
Петриченко, А. Т. Лото "Охорона праці у шкільній майстерні. Металообробка" / А. Т. Петриченко. - С.6-11
Кл.слова: завдання, присдів"я, безпека праці (токарна група верстатів)
Дуб, О. В. Щедрі дарунки природи : урок-свято. 8 клас / О. В. Дуб. - С.12-20
Кл.слова: сировина, консервування, харчові продукти
Гаврилюк, Г. М. Багатофункціональний органайзер / Г. М. Гаврилюк, В. А. Примачко. - С.21-29
Кл.слова: технологічні уроки, навчальний модуль, збереження інструментів
Ошовська, Л. В. Особливості кольорової гами в оздобленні виробів українською народною вишивкою. Кольори в українській народній вишивці / Л. В. Ошовська. - С.29-33
Кл.слова: урок трудового навчання, вишивка, колір
Гаращенко, Т. Г. Обрядово-магічні функції народної ляльки. Хатні вузлові ляльки / Т. Г. Гаращенко. - С.34-39. - Бібліогр.: 9 назв
Кл.слова: урок трудового навчання, лялька-оберіг, лялька-мотанка
Дурноколенко, Н. В. Виготовлення сувенірної писанки / Н. В. Дурноколенко. - С.41-42
Кл.слова: техніка виготовлення, сувенірне яйце, декоративне покриття
Беценко, В. М. Я люблю кулінарію. Розважальне ток-шоу / В. М. Беценко. - С.43-48
Кл.слова: захід з трудового навчання, рецептура, технологія приготування
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гаврилюк, Г. М.
    Багатофункціональний органайзер / Г. М. Гаврилюк, В. А. Примачко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 8. - С. 21-29

Рубрики: Трудове навчання--галузь "Технологія"

Кл.слова (ненормовані):
технологічні уроки -- навчальний модуль -- збереження інструментів -- технологія -- інноваційна основа -- шкільна майстерня -- техніко-технологічна операція -- естетика
Дод.точки доступу:
Примачко, В. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Гаврилюк, Г. М.
    Багатофункціональний органайзер [Текст] / Г. М. Гаврилюк, В. А. Примачко // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 8. - С. 21-29

Кл.слова (ненормовані):
технологічні уроки -- навчальний модуль -- збереження інструментів
Дод.точки доступу:
Примачко, В. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
74.262.8я031
Л 19


    Лакоза, Н. В.
    Формування наукових понять з біології в учнів класів медико-біологічного профілю : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Лакоза ; наук. кер. С. О. Сосоєва ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 74.262.8я031

Рубрики: Педагогіка--методика навчання біології--вища освіта--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- мотивація до навчання -- навчальний модуль
Дод.точки доступу:
Сосоєва, С. О. \наук. кер.\
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


    Sholihati, A.
    The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking [Електронний ресурс] / A. Sholihati, W. Wuri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- навчальний модуль -- розвиток -- початкова школа -- соціокультурний зміст
Анотація: Запропоноване дослідження присвячене розробленню навчального модулю соціокультурного змісту, що сприяє розвитку критичного мислення; а також визначенню ефективності навчального модулю для III класів початкової школи. Критичне мислення розуміється як рефлексивне та продуктивне мислення, яке використовується в розумовій діяльності як аналіз та оцінка матеріалу з метою отримання істини. Для проведення дослідження використаний метод RnD (Gall, Gall, & Borg, 2003), відповідно до якого дослідження починалось з критичного аналізу наукової літератури, збору інформації за допомогою інтерв’ю та спостережень у трьох початкових школах, а також включало розроблення проєкту, початковий експеримент з обробкою результатів і внесенням коректив до первісного плану експерименту; формувальний експеримент, в якому взяли участь 36 учнів в експериментальному класі і 15 – у контрольному (всього 51 учень). Навчальний модуль був розроблений з використанням сакрального соціокультурного матеріалу, спрямованого на оптимізацію процесу внутрішнього розвитку учнів. Модуль тісно пов’язаний із соціокультурними умовами місцевого простору і навколишнього середовища і вимагає умінь критично мислити при розв’язанні завдань, пов’язаних із повсякденним життям. Розроблений модуль був прорецензований експертами, які засвідчили, що його доцільно впроваджувати в навчальну діяльність у ІІІ класах початкової школи. Результати проведеного дослідження та розробки були визнані експертами ефективними для розвитку критичного мислення учнів. Кількісні результати експерименту також засвідчили позитивний вплив розробленого навчального модулю на розвиток критичного мислення учнів. Результати незалежного t-тесту показали, що значно підвищилися навички критичного мислення учнів експериментальних груп, які брали участь у навчанні за допомогою модулю із соціокультурним змістом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Wuri, W.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)