Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчально-пізнавальна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30
1.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
37.01
Я 31


    Ягупов, Василь Васильович.
    Педагогіка : навчальний посібник / В. В. Ягупов ; редактор С. В. Головко ; рецензент: Н. Г. Ничкало , С. У. Гончаренко, Г. П. Васянович. - Київ : Либідь, 2002. - 560 с. - ISBN 966-06-0251-0 : 13.85 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- дидактика -- педагогічне дослідження -- навчальний процес -- формування особистості -- педагогічний процес -- методи навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- діагностика навчання -- процес виховання -- принципи виховання -- методи вихованя -- соціальне середовище -- самовиховання
Анотація: У навчальному посібнику викладено теоретико-методологічні основи педагогіки, ключові проблеми дидактики і теорії виховання
Дод.точки доступу:
Головко, С. В. \редактор.\
Ничкало, Н. Г. \рецензент.\
Гончаренко, С. У. \рецензент.\
Васянович, Г. П. \рецензент.\


Примірників всього: 64
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (30),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (8)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (30),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (8)

Знайти схожі

4.
37.01(075)
П 27


    Пермяков, Олександр Анатолійович.
    Педагогіка : навчальний посібник / О. А. Пермяков, В. Морозов. - 2-е видання виправлене та доповнене. - Київ : Знання, 2010. - 171 с. - ISBN 978-966-346-827-3 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- загальноосвітня школа -- категорії -- методи досліджень -- особистість -- спадковість -- середовище -- виховання -- педагогічний процес -- учитель -- педагогічна діяльність -- система освіти -- Україна -- принципи освіти -- педагогічні інновації -- навчання -- дидактика -- учні -- закономірності -- принципи -- методи -- наочні методи -- засоби -- зміст освіти -- стандарти освіти -- документи -- організація навчання -- урок -- форми навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- контроль -- оцінювання -- педагогічні технології -- розумове виховання -- моральне виховання -- трудове виховання -- естетичне виховання -- фізичне виховання -- екологічне виховання -- напрями виховання -- методи виховання -- колектив -- класний керівник -- сімейне виховання -- неправильне виховання -- управління -- управління освітою -- внутрішньошкільне управління -- планування роботи школи -- методична робота -- внутрішньошкільний контроль -- словник
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні основи педагогіки, теорії навчання і виховання, особливості управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі.
Дод.точки доступу:
Морозов, Володимир Віталійович


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
373.5.016:004]:371.31
М 91


    Мурза, Леся.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 54-57 : фотогр. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інформатика--методика викладання--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- інтерактивне навчання -- пізнавальна діяльність -- інновації -- навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності учнів. З’ясовано зміст поняття «інтерактивне навчання», охарактеризовано основні інтерактивні технології, узагальнено досвід практичного впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики.

Всі примірники списані


Знайти схожі

6.
37.01(075)
П 27


    Пермяков, Олександр Анатолійович.
    Педагогіка : навчальний посібник / О. А. Пермяков, В. Морозов ; рецензент: В. О. Комаров, С. О. Скидан. - 3-е видання виправлене та доповнене. - Київ : Знання, 2012. - 200 с. - Біліогр.: с. 194-198. - ISBN 978-617-07-0055-1 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- категорії -- методи досліджень -- особистість -- спадковість -- середовище -- виховання -- педагогічний процес -- педагогічна діяльність -- система освіти -- принципи освіти -- педагогічні інновації -- дидактика -- закономірності -- принципи -- методи -- наочні методи -- зміст освіти -- стандарти освіти -- документи -- організація навчання -- форми навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- контроль -- оцінювання -- педагогічні технології -- розумове виховання -- моральне виховання -- трудове виховання -- естетичне виховання -- фізичне виховання -- екологічне виховання -- напрями виховання -- методи виховання -- колектив -- класний керівник -- сімейне виховання -- управління освітою -- планування роботи школи -- методична робота -- внутрішньошкільний контроль -- словник
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні основи педагогіки, теорії навчання і виховання, особливості управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі.
Дод.точки доступу:
Морозов, Володимир Віталійович
Комаров, В. О. \рецензент.\
Скидан, С. О. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
37.013(075.8)
П 24


   
    Педагогіка: модульний курс : навчальний посібник / І. П. Анєнкова [та ін.]. - Львів : Новий світ-2000, 2014. - 568 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-136-2 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- види навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- науково-педагогічні дослідження -- виховання -- національне виховання -- історія педагогіки -- болонський процесс -- модернізація освіти в Україні -- безперервна педагогічна освіта -- педагогічний процес -- вікова періодизація учнів -- педагогічні здібності -- педагогічна культура -- педагогічна етика -- дидактика -- зміст освіти -- методи навчання -- школознавство
Дод.точки доступу:
Анєнкова, І. П.
Байдан, М. А.
Горчакова, О. А.
Руссол, В. М.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.
371.31:004.9](477)
П 53


    Полушкіна, Наталя.
    Інтернет-сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови / Н. Полушкіна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 10. - С. 31–34. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освітні технології--інтернет-сайти--навчально-пізнавальна діяльність

   Німецька мова--методика викладання--інформаціно-комунікаційні технології--середня школа


Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- інтернет-сайти -- навчально-пізнавальна діяльність -- німецька мова -- методика викладання -- інформаційні засоби комунікації -- інформаційна підтримка -- блог -- позитивна мотивація -- середня школа -- Школа гуманітарної праці
Анотація: У статті йдеться про створення та використання Інтернет-сайту як засобу активізації знань учнів на уроках німецької мови в середній школі. Розглянуто питання, пов’язані з пошуком шляхів підвищення рівня знань, вдосконалення умінь і навичок учнів з німецької мови на основі використання навчально-інформаційного сайту. Наведено приклади різнобічного використання матеріалів сайту на уроках та в позаурочний час.

Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.
Шифр: О116017/2017/4
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : щомісячний науково-методичний журнал/ Національна акад. пед. наук України, Ін-т обдарованої дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ. - ISSN 2309-3935. - Виходить щомісячно
2017р. № 4
Зміст:
Бургун, Ірина Василівна. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктивності академічно обдарованих учнів / І. В. Бургун. - С.5-9
Кл.слова: обдарованість, навчально-пізнавальна діяльність, суб'єктивність навчання
Бурова, Вікторія Володимирівна. Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу / В. В. Бурова. - С.10-13
Кл.слова: уравлінська культура, технологія управління
Федорова, Ніна Федорівна. Про економічну експертизу / Н. Ф. Федорова. - С.14-22
Кл.слова: навчально-виховний процес, професіоналізм вчителя, результативність
Бєльська, Наталія Анатоліївна. Експертно-оцінювальна анкета для визначення вчителем учнів з ознаками інтелектуальної та академічної обдарованості / Н. А. Бєльська. - С.23-26
Кл.слова: експертиза, інструментарій, методичні рекомендації
Сичевська, Людмила Євгеніївна. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.27-30
Кл.слова: козак, генетична пам'ять
Клібайс, Тетяна Володимірівна. Вивчення впливу лексичних особливостей на суб'єкти з позитивним та негативним атрибутивними стилями / Т. В. Клібайс. - С.31-34. - атаптивні можливості
Кл.слова: контент-аналіз
Чудакова, Віра Петрівна. Формувальний експеремент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.35-40
Кл.слова: інноваційність, експертиза, корекція
Харитончук, Галина Іванівна. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти / Г. І. Харитончук. - С.41-43
Кл.слова: навчальна діяльність, олімпіади, індивідуальні заняття
Наумов, Олег Вікторович. Навчальна програма "Кікбоксинг для розвитку дітей та молоді" / О. В. Наумов, В. В. Ємець. - С.44-53
Кл.слова: авторські програми
Мадзігон, Василь Миколайович. Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей / В. М. Мадзігон. - С.54-58
Кл.слова: обдаровані діти, талант, індивідуальний підхід
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Лещук, Р. М.
    Основні аспекти нової програми з трудового навчання : як з нею працювати? / Р. М. Лещук // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 15/16. - С. 20-30. - Бібліогр.: 2 назви

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--нова програма

Кл.слова (ненормовані):
графічна грамотність -- технології -- конструкційні матеріали -- виготовлення виробу -- шкільна майстерня -- ажурне випилювання -- технології обробки матеріалів -- навчально-пізнавальна діяльність -- алгоритм методу

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: Т893832/2017/22
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 22
Зміст:
Приходько, Ю. М. Артбук учителя трудового навчання / Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь. - С.2-3
Кл.слова: уроки трудового навчання, вчитель, новорічні іграшки
Елементи проектування. "Помірку1, обери, створи!". - С.4-6
Кл.слова: техніка в"язання, виріб, підбір пряжі
"Лялькотерапія" на уроках трудового навчання. - С.7-8
Кл.слова: лялькотерапія, іграшка, емоційне напруження
Творчий календар учителя на листопад-грудень. - С.9-13
Кл.слова: японська культура, вишивка, створення адвент-календаря
В"язання. Кошик ідей та виробів. - С.14-17
Кл.слова: в"язання, спиця, гачок
Панно "Осінні спогади" : рекомендований клас: 5. - С.18-19
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, технологічна операція, композиція
Ексклюзивний осінній шарф "Барви осені" : рекомендований клас: 8. - С.20-23
Кл.слова: технологія виготовлення в"язаних виробів, оздоблення виробу, шарф
М"яка іграшка "Гном" : рекомендовані класи: 5, 6, 7. - С.24-34
Кл.слова: різдвяний символ, гном, хутряна борода
В"язана іграшка "Такса" : рекомендваний клас: 7. - С.35-37
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, урок трудового навчання, В"язаний виріб
Вишиті дрібнички на подарунок : рекомендований клас: 6. - С.38-40
Кл.слова: вишивання, урок тпрудового навчання, новорічна прикраса
Різдвяний пряниковий будиночок : рекомендований клас: 8. - С.41-46
Кл.слова: кондитерський виріб, пряник, урок трудового навчання
Новорічна зірка. - С.47-48
Кл.слова: новорічна зірка, прикраса, акрилова фарба
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Чередниченко, Л. В.
    На допомогу вчителеві : корисні підказки для роботи за новою програмою / Л. В. Чередниченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 17. - С. 7-14

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--вчитель--програма

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- знаннєвий компонент -- технологія побутової діяльності -- проектування -- навчально-пізнавальна діяльність -- освітня ціль -- конструкційні матеріали -- технологія обробки

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Майєр, Наталія Василівна.
    Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 93-96. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- ділове писемне спілкування -- навчально-пізнавальна діяльність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Бургун, Ірина Василівна.
    Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктивності академічно обдарованих учнів [Текст] / І. В. Бургун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 4. - С. 5-9

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- навчально-пізнавальна діяльність -- суб'єктивність навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


   
    Панно "Осінні спогади" [Текст] : рекомендований клас: 5 // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 22. - С. 18-19

Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна діяльність -- технологічна операція -- композиція

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


   
    В"язана іграшка "Такса" [Текст] : рекомендваний клас: 7 // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 22. - С. 35-37

Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна діяльність -- урок трудового навчання -- В"язаний виріб

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Ткалич, І. А.
    Корисні речі для інтер"єру / І. А. Ткалич // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 5. - С. 13-14

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--інтер"єр

Кл.слова (ненормовані):
інтер"єр -- корисні речі -- скринька для монет -- підставка для ручок -- навчально-пізнавальна діяльність -- технологічна операція -- матеріал

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Бакала, І. М.
    Лепбук як засіб творчого розвитку та самовираження учня / І. М. Бакала // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 7. - С. 28-30

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--творчий проект--самовираження учня

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- творчий розвиток учня -- самовираження учня -- перспективний метод -- технологічні етапи -- презентація проекту -- навчально-пізнавальна діяльність -- діяльнісний компонент -- впорядкування інформації

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
37.016:51
Г 61


    Голодюк, Лариса.
    Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів основної діяльності учнів основної школи у навчанні математики в урочний та позаурочний час: теоретичний аспект [Текст] : монографія / Л. Голодюк. - Кропивницький : [б. в.], 2018. - 404 с. - ISBN 978-966-2466-55-3 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчально-пізнавальна діяльність--Монографії

   Математика


Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна діяльність -- організація навчання -- інформаційний дискурс -- культура мислення

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

20.


    Воїтелева, Г. О.
    Етапи формування проектно-технологічної компетентності п"ятикласників / Г. О. Воїтелева // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 13/14. - С. 2-6

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--формування компетентності

Кл.слова (ненормовані):
проектно-технологічна компетентність -- 5 клас -- етап формування -- навчально-пізнавальна діяльність -- виготовлення виробу -- програма

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

21.


    Панчак, О.
    Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

22.


    Воїтелева, Г. О.
    Перспективне планування в старшій школі / Г. О. Воїтелева // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 5/6. - С. 25-34

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання --планування

Кл.слова (ненормовані):
перспективне планування -- старша школа -- навчально-методичне забезпечення -- навчально-пізнавальна діяльність -- навчальний матеріал -- технології використання -- основи автоматики і робототехніки

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

23.


    Тимчак, М.
    Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів / Майя Тимчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 9–13. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Позааудиторна робота--іноземні мови--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
позааудиторна робота -- іноземні мови -- іншомовна компетентність -- творча діяльність -- педагогічні коледжі -- психолого-педагогічні особливості -- навчально-пізнавальна діяльність -- комунікативна компетентність -- вища освіта
Анотація: У статті висвітлено принципи та форми організації позааудиторної виховної роботи зі студентами з іноземної мови в Самбірському педагогічному коледжі імені І. Филипчака.
Дод.точки доступу:
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Коломоєць, С. Д.
    "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 74–76.

Рубрики: Пізнавальна активність--активізація--учні

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- учні -- інноваційні методи -- методичні інновації
Дод.точки доступу:
Шкідін, Н. Т.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

25.


    Асєєва, Ірина.
    Чинники і бар’єри шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів / І. Асєєва, О. Пономарьов, М. Погрібний // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 3-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- базова професійна компетентність -- ціннісне сприйняття освіти -- навчально-пізнавальна діяльність -- пропуски занять -- причинни і чинники
Дод.точки доступу:
Пономарьов, Олександр
Погрібний, Микола


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

26.


   
    Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/20 навчальному році : трудове навчання (технології). Креслення // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 15/16. - С. 4-9

Рубрики: Трудове навчання--методичні рекомендації

   Коеслення--методика викладання--методичні рекомендації


Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- трудове навчання -- реслення -- навчально-пізнавальна діяльність -- проектно-технологічна діяльністть -- критерії вибору проекту

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

27.


    Волобуєва, Л. М.
    Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом / Л. М. Волобуєва // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 7/8/9. - С. 4-11. - Біюліогр.: 7 назв

Рубрики: Метематика--методика викладання--учні з високим творчим потецілом

Кл.слова (ненормовані):
викладання математики -- учні з творчим потенціалом -- 5 клас -- розв"язання вправ -- практикум -- навчально-пізнавальна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
37.013(075.8)
П 24


   
    Педагогіка: модульний курс : навчальний посібник / І. П. Анєнкова [та ін.]. - Львів : Новий світ-2000, 2019. - 567 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-136-2 : 360.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- pedagogical technologies -- види навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- науково-педагогічні дослідження -- виховання -- education -- національне виховання -- історія педагогіки -- history of pedagogy -- Болонський процес -- Bologna process -- модернізація освіти в Україні -- безперервна педагогічна освіта -- педагогічний процес -- pedagogical process -- вікова періодизація учнів -- педагогічні здібності -- педагогічна культура -- педагогічна етика -- дидактика -- didactics -- зміст освіти -- методи навчання -- школознавство
Дод.точки доступу:
Анєнкова, І. П.
Байдан, М. А.
Горчакова, О. А.
Руссол, В. М.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

29.
37.013(075.8)
М 29


    Мартиненко, С. М.
    Вивчення особистості молодшого школяра засобами педагогічної діагностики : навч.-метод. посіб. / С. М. Мартиненко, М. Д. Осколова ; Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Пед. ін-т. - Київ : Киів. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - 142 с. : іл., табл. - 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Початкова школа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
діагностичні методики -- навчально-пізнавальна діяльність -- особистість молодшого школяра -- педагогічне спостереження
Анотація: Подано діагностичні методики і технології вивчення індивідуальних психологічних особливостй, пізнавальних процесів, навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку.
Дод.точки доступу:
Осколова, М. Д.
Київський університет імені Бориса Грінченка. Педагогічний інститут


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

30.


    Пліско, О. В.
    Формування математичної компетентності під час вивчення понять "прямокутник" та "квадрат" / О. В. Пліско, С. І. Голобородько, О. С. Соловйова // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 22/23/24. - С. 1-9. - Бібліогр.: 13 назв

Рубрики: Математика--методика викладання--математичні поняття

Кл.слова (ненормовані):
математичні поняття -- математична компетелнтність -- прямокутник -- квадрат -- програма з математики -- геометричні поняття -- навчально-пізнавальна діяльність
Дод.точки доступу:
Голобородько, С. І.
Соловйова, О. С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)