Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчання дорослих<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. / Л. В. Козак
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
37.013(075)
Я 44


   
    Як стати майстерним педагогом : навчально-методичний посібник / В. і. Ковальчук [та ін.] ; редактор Л. І. Даниленко ; автор передмови В. В. Олійник ; Ценнтральний інститут післядіпломної педагогічної освіти АПН України, Українсько-канадський проект "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". - Київ : ТОВ Етіс плюс, 2007. - 184 с. - ISBN 978-966-96822-0-1 : 25.00 грн., 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підвищення кваліфікації--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- формулювання навчальних результатів -- емпірична модель навчання
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Василь Іванович
Сергеєва, Лариса Миколаївна
Ілько, Ігор Васильович
Русанов , Геннадий Геннадиевич
Магдюк, Лариса Борисівна
Даниленко, Лідія Іванівна \редактор.\
Олійник, Віктор Васильович \автор передмови.\
Ценнтральний інститут післядіпломної педагогічної освіти АПН України
Українсько-канадський проект "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні"


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
371.14.046.4(100)
Р 69


    Романенко, М.
    Післядипломна педагогічна освіта якс кладова глобальних трансформаційних процесів / М. Романенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 7–10. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--розвиток--світ

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна педагогічна освіта -- неперервна освіта -- навчання дорослих -- андрагогіка
Анотація: Розвиток післядипломної педагогічної освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 55-59

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- інтерактивні технології -- навчання дорослих

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.
378
P36


    Pedagogika [Текст]. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne, 2006 - 2010.
   Tom 3 : Subdyscypliny wiedzy pedagogicznej / redakcja naukowa B. Śliwerski. - 2006. - 389 s. - 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- соціальна педагогіка -- навчання дорослих -- педагогіка праці -- педагогіка опікунства -- медіа-педагогіка -- педагогіка здоров’я -- спеціальна педагогіка
Дод.точки доступу:
Śliwerski, Bogusław \redakcja naukowa.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
78:37.091.3
M97


   
    Musicianship-Focused Curriculum and Assessment [Текст] / Editor Colleen Conway. - Chicago : GIA Publications, Inc., 2015. - 549 p. - ISBN 978-1-62277-270-4 : 1174.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Навчальна програма

Кл.слова (ненормовані):
навчання музики -- розуміння музики -- музична чутливість -- музичний клас -- музична майстерність -- планування уроків музики -- навчання дорослих -- навчальна програма
Дод.точки доступу:
Conway, Colleen \editor.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Буренко, В. М.
    Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови) [Електронний ресурс] / В. М. Буренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 120-133. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна перепідготовка -- навчання дорослих -- післядипломна освіта -- мотиваційна готовність
Анотація: Стаття присвячена проблемі професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. У статті розглядаються форми організації перепідготовки, мотиваційна готовність студентів-дорослих до навчання, магістральні засоби формування позитивного мотиву до навчання: проблемне навчання та самостійна робота, а також ефективні групові форми роботи, які сприяють удосконаленню навчального процесу, розвитку комунікативних умінь студентів під час опанування іноземної мови та впливають на рівень професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Давидовський, Максим Володимирович.
    Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 12-25, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- платформа Moodle
Анотація: Сучасна ситуація в країні визначально впливає на сферу освіти, що зумовлює більш істотне впровадження дистанційних форм навчання не лише для підготовки учнів, але й педагогічних працівників. Дистанційне навчання охарактеризоване як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сокол, Ірина Миколаївна
Стадниченко, Кіра Валентинівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
070(076):004.031.42
І 21


    Іванова, Т.
    Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін [Електронний ресурс] : методичний посібник / Т. Іванова, А. Юричко ; Академія української преси, Центр вільної преси. - Київ : Центр вільної преси, 2022. - 208 с. - ISBN 978-617-7370-49-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Практичні посібники

   Інтерактивне навчання


Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- ІКТ -- навчальна взаємодія -- навчання дорослих -- медіатренер -- коуч -- діагностика -- інтерактивна лекція -- тренінг -- медіа -- журналістська етика -- журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.


Дод.точки доступу:
Юричко, А.
Академія української преси
Центр вільної преси


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
378.091.12:005.963.1
П 84


   
    Професійно-педагогічна підготовка викладача [Текст] : монографія / А. А. Марушкевич [та ін.] ; редактор А. А. Марушкевич. - Київ : ВПЦ Київський університет, 2018. - 399 с. - ISBN 978-966-439-009-3 : 81.97 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Навчання викладачів--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- індивідуальне навчання -- методична діяльність -- навчання дорослих -- педагогічна майстерність -- педагогічне мовлення -- синдром "емоційного вигорання" -- педагогічні конфлікти
Дод.точки доступу:
Марушкевич, А. А.
Н. М.
Жиленко, М. В.
О. В.
Марушкевич, А. А. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)