Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=національна самоідентифікація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.923.2:171.02
Р 64


   
    Розвиток громадянської спрямованості особистості в юнацькому віці : монографія / за ред. М. Й. Боришевського ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Лабораторія психології особистості ім. П. Р. Чамати. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 185 с. ; [1] с. : табл. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 978-966-644-038-2 : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- національна самоідентифікація -- громадянська спрямованість -- старшокласники -- патріотичні настанови -- сучасна молодь
Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович
Яблонська, Т. М.
Антоненко, В. В.
Шевченко, О. В.
Пилипенко, Л. І.
Володарська, Н. Д.
Пенькова, О. І.
Васютинський, В. О.
Циганенко, Г. В.
Боришевський, Мирослав Йосипович \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Лабораторія психології особистості імені П. Р. Чамати


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Л580023252/2018/11
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2018р. № 11
Зміст:
Бокшань, Г. Мотив пам’яті в повісті Галини Пагутяк "Гірчичне зерно" / Г. Бокшань. - С.3-7
Кл.слова: категорія sacrum, неміфологічні стратегії, авторський міф
Васьків, М. Творчість В’ячеслава Медвідя як родинно-родова історія України / М. Васьків. - С.8-14
Кл.слова: історіософія, вихід на сучасність, українська нація
Випасняк, Г. Рецепція війни та посттравматичного стресу в сучасній світовій художній прозі / Г. Випасняк. - С.14-19
Кл.слова: культурні фрейми, війна, посттравматичний стрес
Гальчук, О. Поліваріативність мотиву бастарда в новелістиці Гі де Мопассана: герой у пошуку власної ідентичності / О. Гальчук. - С.20-27
Кл.слова: лейтмотив, інтерпретація, мотив бастарда
Dolgusheva, O. Cultural- and self-identification in African American women’s poetry: Maya Angelou, Sonia Sanchez, Audre Lorde / O. Dolgusheva. - С.28-37
Кл.слова: художня саморефлексія, національна самоідентифікація, мемуарна література
Кузьменко, В. "Письменник — нервова клітина нації": специфіка національної самоідентифікації автора в "Щоденниках" Олеся Гончара / В. Кузьменко. - С.37-41
Кл.слова: саморефлексія, мемуарна література, самоідентифікація
Кулагина, О. Языковая репрезентация культурной идентичности и инаковости в романе Ж.-М.Г. Ле Клезио "Пустыня" / О. Кулагина. - С.42-46
Кл.слова: інакшість, репрезентація, лексичні поля
Подопригора, С. Інтермедіальні координати художнього моделювання травматичного минулого в романі "Вільхова кров" М. Бабака / С. Подопригора. - С.46-51
Кл.слова: артбук, медіакомбінація, фотоколаж
Ромащенко, Л. Українсько-польська ідентичність у романі Владислава Бахревського "Люба Україна. Довгий шлях до себе" / Л. Ромащенко. - С.52-57
Кл.слова: амбівалентний, національний роман, ідентичність
Терехова, І. Проблема історичної пам’яті в прозі М. Костомарова / І. Терехова. - С.58-61
Кл.слова: історіософія, романтизм
Цуркан, І. Символістські контексти національної ідентичності у творчості Олександра Олеся / І. Цуркан. - С.61-66
Кл.слова: символізм, контекст, ідентичність
Атаманчук, В. Художня динаміка проблеми вибору в трагедії Єлисея Карпенка "В долині сліз" / В. Атаманчук. - С.67-71
Кл.слова: конфлікт, проблематика
Денісова, Д. Топографічно-психологічні виміри роману Чайни Тома М’євіля "Місто і місто" / Д. Денісова. - С.71-75
Кл.слова: самоідентичність, емоційний вплив, химерно-фантастичний
Лавринович, Л. Поетична збірка К. Калитко "Катівня. Виноградник. Дім": темпоральні аспекти змісту та форми / Л. Лавринович. - С.76-83
Кл.слова: міфопоетика, темпоральна семантика, поетика часу
Лихачова, О. Асоціативні відношення в архітектоніці / О. Лихачова. - С.84-87
Кл.слова: бінарні пари, асоціація, філософія композиції
Росінська, О. Деконструкція сакрального хронотопу в постмодерній поезії (на матеріалі поезій С. Жадана) / О. Росінська. - С.88-90
Кл.слова: хронотоп, профанний, десакралізація
Цікавий, С. Організація художнього простору в романі М. та С. Дяченків "Vita Nostra" / С. Цікавий. - С.91-96
Кл.слова: фантакстика, гіпертекст, просторова рамка
Літвінова, М. Причини усамітнення автора-оповідача в "Уолден" Г. Д. Торо / М. Літвінова, К. Ігошев. - С.97-102
Кл.слова: відлюдництво, самодостатність, трансценденталізм
Семенюк, Г. Епістолярні діалоги Вінстона Черчилля з дружиною Клементиною: конвергенція жанрово-стильових модифікацій / Г. Семенюк. - С.102-107
Кл.слова: критичний есей, конвергенція, щоденникові записи
Токмань, Г. Діалогічно-екзистенціальне зображення Джозефа Конрада в романі Маріо Варґаса льйоси "Сон кельта" / Г. Токмань. - С.108-112
Кл.слова: концепт колоніалізму, світоглядна еволюція
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

3.


    Кдирова, Інеш Осербаївна.
    Етнічний ренесанс в умовах розбудови української державності / І. О. Кдирова // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 36. - С. 211-215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
етнічна культура -- національна самоідентифікація -- етнічне мистецтво -- творча діяльність національно-культурних спільнот -- національна єдність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Tsoi, Tetiana.
    The role of environmental and ethnic experience the culture of natural use as a factor of the national self-identification of the Ukrainian people [Текст] / T. Tsoi // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
екологічний та етнічний досвід -- екологічна культура -- етнос -- національна самоідентифікація -- універсальна макроекономіка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Холодьон, О. М.
    Метатекстові висловлювання діалектоносіїв Східного Полісся: діалектне мовлення [Текст] / О. М. Холодьон // Мовознавство : наук.-теорет. журнал. - 2021. - N 2. - С. 67-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
феномен діалектної особистості -- метамовна свідомість -- східнопольський говір -- метатекстові висловлювання -- діалектне мовлення -- національна самоідентифікація -- хохол

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Ороновський, Анатолій Ігорович.
    Окремі аспекти розвитку української естрадної пісні у постколоніальний період кінця XX - початку XXI століття / А. І. Ороновський, Г. В. Цап, Л. Д. Ороновська // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 40. - С. 145-152. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
естрада -- естрадна пісня -- посколоніальні впливи -- національна самоідентифікація
Дод.точки доступу:
Цап, Ганна Вікторівна
Ороновська, Лариса Дмитрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Кремень, Василь. Освіта як запорука миру: шлях до людини / В. Кремень. - С .13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновації, інтеграція, людський розвиток
Śliwerski, Bogusław. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci / B. Śliwerski. - С .22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, виховання, тероризм
Андрущенко, Віктор. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті / В. Андрущенко. - С .37-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людство, цивілізація, збережиння миру
Максименко, Сергій. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості / С. Максименко. - С .51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, генетична психологія, внутрішній світ особистості
Szlosek, Franciszek. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju / F. Szlosek. - С .64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виховання, культура миру, колективний переказ
Саух, Петро. Філософія толерантності: урок освіті для миру / П. Саух, І. Саух. - С .70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нетерпимість, політика рівного визначення, концепт рівної гідності
Solak, Adam. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor / A. Solak. - С .83-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, суспільство, відповідальність
Матвієнко, Ольга. Освіта для миру / О. Матвієнко. - С .92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, толерантність, гібридна війна
Ващенко, Костянтин. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні / К. Ващенко. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державний службовець, професійна підготовка, управлінська діяльність
Засенко, В'ячеслав. Інклюзія: філософія освіти для миру / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С .109-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми проблемами, інклюзивне навчання, компетентнісний підхід
Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні / В. Коцур. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація, ародисіоналізація, академічний обмін
Przybylska, Ewa. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej / E. Przybylska. - С .128-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурне розмаїття, мультикультурне суспільство, міжкультурна освіта
Сисоєва, Світлана. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування / С. Сисоєва. - С .142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дисциплінарні дослідження, освітологія, цілісність
Jankowska, Dorota. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016) / D. Jankowska. - С .152-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розуміння діалогу, освітній діалог, маркетинг
Топузов, Олег. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості / О. Топузов, М. Головко. - С .167-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, базова середня освіта, природничі предмети
Ляшенко, Олександр. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування / О. Ляшенко. - С .178-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результати навчання, навчальні досягнення учнів, адаптивне тестування
Гужвій, Андрій. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень / А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. - С .190-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія, інформаційні ресурси, трансдисциплінарність
Groenwald, Maria. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych / M. Groenwald. - С .201-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактичні парадигми, теорія і практика виховання для миру
Гордієнко, Валентина. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури / В. Гордієнко. - С .213-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературна освіта, українська освіта, національна самоідентифікація
Чернов, Борис. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі / Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. - С .226-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видатні дидакти Польщі, традиційні методи, методи проблемного навчання
Степаненко, Микола. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру / М. Степаненко. - С .240-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманістично зорієнтована педагогіка, гуманістичні цінності, міжособистісні взаємини
Janicka-Panek, Teresa. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej / T. Janicka-Panek. - С .251-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотична освіта, європейська освіта, цілі патріотичного виховання
Помиткін, Едуард. Миротворча роль освіти у XXI столітті / Е. Помиткін, Л. Помиткіна. - С .264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результативність освіти, духовний розвиток особистості, толерантне спілкування
Kopsztejn, Maria. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki / M. Kopsztejn. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, культура, особистість
Васянович, Григорій. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст / Г. Васянович, А. Щеглов. - С .283-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, філософсько-педагогічний екзистенціалізм, філософсько-педагогічна герменевтика
Дічек, Наталія. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні / Н. Дічек. - С .293-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна освітня політика, гуманізація, національна школа
Регейло, Ірина. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів / І. Регейло. - С .307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічний персонал, академічні цінності, стандарти професійного розвитку
Skotna, Nadia. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine / N. Skotna, M. Klym. - С .325-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дитина, німецька педагогіка, педагогічна парадигма
Kotun, Kyryl. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland / K. Kotun. - С .336-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: консультанти-наставники, освіта дорослих, службовці забезпечення соціального добробуту
Кучай, Олександр. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України / О. Кучай, Т. Кучай. - С .351-363. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка вчителя, освіта, виховання
Губань, Радим. Миробудівництво як концепт наукової освіти / Р. Губань. - С .365-376. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, освіта, толерантність
Лісничий, Василь. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України) / В. Лісничий, В. Дунець. - С .377-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, політична освіта, громадянське суспільство
Slipuhina, Iryna. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab" / I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. - С .390-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: спеціалізована освіта наукового спрямування, цифрова дидактика, навчальна експедиція
Мельник, Марина. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи / М. Мельник. - С .404-414. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обдарованість, інтелектуальна обдарованість, естетична обдарованість
Міленіна, Мілєна. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру / М. Міленіна. - С .417-429. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагоічна антропологія, біопсихоаналіз, культурна еволюція
Хоменко, Гліб. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку / Г. Хоменко. - С .441-452. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, проектний підхід, фасилітатор
Свириденко, Денис. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку / Д. Свириденко. - С .453-464. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, педагогічна освіта, модернізація вищої освіти
Вовк, Мирослава. Рідномовна освіта як чинник збереження миру / М. Вовк. - С .486-500. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рідномовна освіта, багатомовна освіта, полікультурність
Грищенко, Іван. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід / І. Грищенко, Т. Власюк. - С .546-556. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, економічна діяльність, економічна освіта
Філіпчук, Георгій. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри / Г. Філіпчук. - С .588-606. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, цінності, демографічна політика
Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах / І. Бех. - С .607-618. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відповідальне ставлення до народу, громадянське виховання, соціально-моральне виховання
Нежива, Ольга. Національна ідея як підґрунтя української освіти / О. Нежива. - С .629-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, національна ідея, суспільство
Коцур, Леся. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи / Л. Коцур. - С .643-660. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотизм, громадянська освіта, космополітичний патріотизм
Кушерець, Василь. Освіта для миру в умовах війни на Сході України / В. Кушерець. - С .661-671. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітництво, інформаційні конфесійні війни, сучасні форми освіти і просвітництва
Гюлерче, Хакан. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства / Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. - С .672-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національно-патріотичне виховання, громадянське суспільство, патріотизм
Дяченко, Людмила. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків / Л. Дяченко. - С .685-698. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емоційний інтелект, булінг, освітня програма позитивного розвитку
Лоха, В’ячеслав. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму / В. Лоха, А. Лоха. - С .699-713. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти, вихованці, навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)