Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=національна школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна.
    Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги [Текст] / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2011. - Вип. 1. - С. 110-114. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національні ідеї -- самовиховання вчителя -- національна школа
Дод.точки доступу:
Чепіга, Я. Ф. (педагог) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Фруктова, Яна Станіславівна.
    Ідея національної школи на зламі століть / Я. С. Фруктова, Г. М. Радченко // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 109-119. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Школа--Україна

Кл.слова (ненормовані):
національна школа -- національне виховання -- національні традиції -- виховний ідеал
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\
Радченко, Г. М.
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871 - 1913) \про неї\
Русова, Софія Федорівна (український педагог, прозаїк, літературознавець ; 1856-1940) \про неї\
Чепіга, Я. Ф. (український педагог, психолог, методист, громадський діяч, учитель ; 1875-1938) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Спірідонова, А. В.
    Педагогічна діяльність Бориса Грінченка у спогадах сучасників / А. В. Спірідонова // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 228-232. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Етика

Кл.слова (ненормовані):
національна школа -- спогади -- сучасники
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
37.091.4(477)"18/19"Чепіга
Б 73


    Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна.
    Освітньо-культурна і педагогічна діяльність Якова Чепіги (кінець XIX - початок XX ст.) : монографія / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - Київ : Славутич-Дельфін, 2014. - 272 с. - ISBN 978-966-2071-27-6 : 27.00 грн., 37.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--історія освіти--персоналія, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
національна школа -- психологія розвитку особистості -- історичні трансформації суспільства
Дод.точки доступу:
Чепіга, Яків Феофанович \про нього\


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: П186607/2015/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 1
Зміст:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади
Ничкало, Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень / Н. Г. Ничкало. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, професійний розвиток, професійна самоактуалізація
Родигіна, І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті / І. В. Родигіна. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентністний підхід, біхевіоризм, позитивізм
Гуревич, Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарне навчання, міждисциплінарне навчання, навчання студентів
Радкевич, В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств / В. О. Радкевич. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: персонал підприємств, адаптація, наставництво
Васянович, Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування / Г. П. Васянович. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманний, гуманістичний вимір
Подолянчук, С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності, оцінювання, науково-дослідна робота
Рудишин, С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. В. Рудишин. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природничо-наукова освіта, початкова школа, системний підхід
Помиткіна, Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію / Л. В. Помиткіна. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеолекторій, відеофільми, стратегічні життєві рішення
Локшина, О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МСКО-3, Європейський Союз, академічна освіта
Лук’янова, Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська, Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська. - С.70-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна політика, національна школа, диференціація навчання
Карпенко, О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська. - С.79-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: децентралізація управління, освітні послуги, академічні свободи
Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
37.09
О-38


    Огнев’юк, Віктор Олександрович.
    Осягнення освіти: підсумки ХХ століття / В. О. Огнев’юк. - Київ : Навчальна книга, 2003. - 111 с. - Бібліогр.: с. 107-111 (79 назв). - ISBN 966-7943-18-6 : 5.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта

Кл.слова (ненормовані):
національна школа -- уніфікація освіти -- функції освіти -- конфлікт епох -- десталінізація
Анотація: У книзі розглядаються історично зумовлені процеси розвитку вітчизняної освіти XX ст. Особливу увагу приділено переломним періодам історії та їх впливу на формування відповідних освітніх моделей, зміст та систему освіти. Історіософський аналіз, багатий фактичний матеріал, звернення до джерел дають можливість побачити тенденції та закономірності становлення національної системи освіти. Для студентів, аспірантів, науковців та практичних працівників освітньої галузі.


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Сервер (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Сервер (1)

Знайти схожі

8.
37.015.3
О-63


   
    Орієнтований зміст виховання в національній школі : методичні рекомендації / Міністерство освіти України, Інститут змісту і методів навчання ; ред. Є. І. Коваленко. - Київ : ІЗМН, 1996. - 135 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка виховання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- національна школа -- зміст виховання -- виховання молодших підлітків -- соціально-психологічні умови розвитку -- виховний потенціал сім'ї -- педагогічна культура батьків
Анотація: У методичних рекомендаціях визначено основні напрями, зміст та організація виховної роботи в національній загальноосвітній школі
Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\
Міністерство освіти України
Інститут змісту і методів навчання


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
37(091)(477)
Д 40


    Джаман, Т. В.
    Історія педагогіки України : навчальний посібник / Т. В. Джаман. - Львів : Новий Світ-2000, 2013. - 288 с. - ISBN 978-966-418-237-6 : 90.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія педагогіки--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
братські школи -- козацька педагогіка -- Києво-Могилянська академія -- педагогічні кадри -- психологічна служба -- дошкільна освіта -- шкільна освіта -- вища школа -- масова українізація -- національна школа
Анотація: У навчальному посібнику відображено основні стани розвитку вітчизняної навчально-виховної системи, особливості витворення педагогічних концепцій.
Пропонується матеріал для проведення практичних занять і виконання завдань самостійної роботи, передбачені контрольні запитання, тестові завдання відповідно до теми, завдання для самостійної роботи стдентів.
Адресований студентам педагогічних інститутів та університетів.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
63.3(4Укр)я43/І-90-830750

   
    Історія України. Маловідомі імена , події, факти [Текст] : збірник статей. Вип. 2 / Національна академія наук України, Інститут історії України, Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг "Реабілітовані історією" ; ред. П. Т. Тронько. - Київ : Рідний край, 1997. - 324 с. - ISBN 966-02-0597-Х : 2.00 грн.
    Зміст:
Тронько, Петро Тимофійович. Національна академія наук України в організації та проведенні історико-краєзнавчої діяльності / П. Т. Тронько. - С .1-10
Кл.слова: історичне краєзнавство, Національна академія наук України, історія України
Шевчук, О. А. Питання мовної політики у програмних документах та діяльності українських правозахисних організацій / О. А. Шевчук. - С .10-17
Кл.слова: історичне краєзнавство, мовна політика, мовне законодавство в Україні
Савчук, О. В. Краєзнавчі програми увічнення імен визначних діячів української культури у 60-80-х рр. / О. В. Савчук. - С .17-26
Кл.слова: історичне краєзнавство, українська культура, увічнення імен визначних діячів
Шевченко, Л. В. Природнича та краєзнавча діяльність вчених Київського університету у другій половині XIX ст. / Л. В. Шевченко. - С .26-34
Кл.слова: історичне краєзнавство, Київський університет у другій половині XIX ст., територія України
Крук, О. І. Наукова і творча інтелігенція в реалізації державних та громадських музейних програм в 60-80-ті рр. / О. І. Крук. - С .34-45
Кл.слова: музейна справа, музейні програми в 60-80-ті рр.
Свіч, В. А. В. Н. Каразін - засновник Харківського університету / В. А. Свіч. - С .47-58
Кл.слова: Каразін Василь, про нього, Каразін В. Н. - засновник Харківського університету
Міхєєв, В. К. Харківський державний університет як регіональний центр освіти: історія та сучасність / В. К. Міхєєв, С. М. Куделко. - С .58-60
Кл.слова: Харківський державний університет, регіональний центр освіти, науковий потенціал
Бонь, Олесандр Іванович. О. П. Новицький і діяльність української громади в Москві / О. І. Бонь. - С .61-79
Кл.слова: український національний рух, Новицький Олекса, про нього
Рудий, Григорій Якович. Початкова і середня освіта на сторінках преси Української держави / Г. Я. Рудий. - С .79-89
Кл.слова: товариство "Просвіта", позашкільна освіта, освітній рух на Україні
Верменич, Ярослава Володимирівна. Діяльність О. Я. Шумського по здійсненню політики українізації / Я. В. Верменич. - С .89-103
Кл.слова: Шумський Олександр, про нього, політика українізації, національне відродження
Шеремета, О. В. Деякі аспекти профспілкової роботи в робітничих колективах підприємств України в роки першої повоєнної п’ятирічки (1946-1950 рр.) / О. В. Шеремета. - С .103-111
Кл.слова: профспілкові організації, робітничі колективи, дублери господарських органів
Скляренко, Д. Є. Україна в міжнародній ситуації 1920 року (україно-польський аспект) / Д. Є. Скляренко. - С .113-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародні зв'язки України, міжнародна ситуація 1920 р., україно-польський аспект
Войналович, О. В. Шкільна освіта для національних меншин в Україні 20-х років: до питання формування її організаційних засад / О. В. Войналович. - С .136-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національні меншини в Україні, національна школа, русифікація
Савчук, В. О. Громадські та наукові форми краєзнавства у вивченні історії, культури національних меншин у 20-30-х pp. XX ст. / В. О. Савчук. - С .148-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національні меншини в Україні, краєзнавчі дослідження у 20-30-х pp. XX ст.
Посохов, С. І. Церква і розвиток освіти в Слобідській Україні (XVIII - поч. XIX ст.) / С. І. Посохов, Л. Ю. Посохова. - С .164-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: релігійне життя в Україні, світська освіта, церква і освіта в Слобідській Україні (18 - поч. 19 ст.)
Бажан, Олег Григорович. Громадський рух за легалізацію Української греко-католицької церкви в Україні в 60-80-х рр. / О. Г. Бажан. - С .174-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: релігійне життя в Україні, греко-католицька церква в Україні в 60-80-х рр., легалізація УНКЦ
Войналович, В. А. Політико-правові засади національно-релігійної політики в Україні кінця 50-х - першої половини 60-х років / В. А. Войналович. - С .193-217. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: релігійне життя в Україні, антирелігійні кампанії кінця 50-х поч. 60-х років
Подкур, Р. Ю. Інформаційно-аналітичні матеріали ВУНК-ДПУ як джерело до вивчення діяльності політичних партій на Поділлі / Р. Ю. Подкур. - С .219-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадсько-політичні угрупування, опозиційні партії, матеріали ВУНК- ДПУ
Бондарчук, Ю. П. Кадрові втрати українських залізниць в ході масових операцій ДПУ-НКВС УСРР "по очищенню прикордонної смуги" / Ю. П. Бондарчук. - С .239-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичні репресії в Україні, українські залізниці, куркульські контрреволюційні елементи
Ченцов, В. Упокорення селянства / В. Ченцов, Д. Архірейський. - С .246-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичні репресії в Україні, селянський повстанський рух, встановлення радянської влади
Григор’єва, Т. Ф. Колективізація по-стайківські / Т. Ф. Григор’єва. - С .266-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичні репресії в Україні, колективізаційна політика, колективізація по-стайківські
Данилюк, Ю. З. З в’язниці уже не вийшов ( Є. Д. Сташевський) / Ю. З. Данилюк. - С .282-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сташевський Євген, про нього, історик, повернуті імена
Маньковська, Р. В. Діяльність Є. Ю. Спаської на ниві музейництва / Р. В. Маньковська. - С .286-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Спаська Євгенія, про неї, музеєзнавець, етнограф
Очеретянко, В. І. Системі не скорився (М. І. Корнилович) / В. І. Очеретянко. - С .293-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Корнилович Михайло, про нього, українська інтелігенція, історик
Скляренко, Є. М. Життя, віддане науці / Є. М. Скляренко. - С .300-319. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Касименко Олександр, про нього, історик
Савченко, І. В. Реабілітувати посмертно (Д. В. Єрмаков) / І. В. Савченко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єрмаков Данило, про нього, історик
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
краєзнавство -- селянство -- церква -- освіта
Дод.точки доступу:
Тронько, П. Т. \ред.\
Національна академія наук України
Інститут історії України
Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг "Реабілітовані історією"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
373.018.058(477)
Н 54


    Нерубайський, В.
    Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 46–49. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Навчально-виховні комплекси--модель інноваційного розвитку--Школа свідомого українця

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа свідомого українця -- навчально-виховні комплекси -- національна школа -- свідомий українець -- акмеологічний підхід -- акме-педагогіка -- освітнє середовище -- патріотичне виховання
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу "Школа свідомого українця". Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.
Дод.точки доступу:
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Березівська, Л. Д.
    Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991) [Текст] / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 70-78. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- національна школа -- диференціація навчання

Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

13.


    Полтавець-Гуйда, Оксана.
    Бути Бойчуківцями - висока честь і відповідальність / О. Полтавець-Гуйда // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 10. - С. 25-30 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- декоративно-прикладне мистецтво -- навчання -- розвиток -- творчість -- наука -- національна школа -- напрямки

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Дічек, Н.
    Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти / Н. Дічек // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 46-60, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.6 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
державна -- освітня політика -- євроінтеграційна політика -- національна школа -- шкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Кремень, Василь. Освіта як запорука миру: шлях до людини / В. Кремень. - С .13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновації, інтеграція, людський розвиток
Śliwerski, Bogusław. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci / B. Śliwerski. - С .22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, виховання, тероризм
Андрущенко, Віктор. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті / В. Андрущенко. - С .37-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людство, цивілізація, збережиння миру
Максименко, Сергій. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості / С. Максименко. - С .51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, генетична психологія, внутрішній світ особистості
Szlosek, Franciszek. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju / F. Szlosek. - С .64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виховання, культура миру, колективний переказ
Саух, Петро. Філософія толерантності: урок освіті для миру / П. Саух, І. Саух. - С .70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нетерпимість, політика рівного визначення, концепт рівної гідності
Solak, Adam. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor / A. Solak. - С .83-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, суспільство, відповідальність
Матвієнко, Ольга. Освіта для миру / О. Матвієнко. - С .92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, толерантність, гібридна війна
Ващенко, Костянтин. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні / К. Ващенко. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державний службовець, професійна підготовка, управлінська діяльність
Засенко, В'ячеслав. Інклюзія: філософія освіти для миру / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С .109-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми проблемами, інклюзивне навчання, компетентнісний підхід
Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні / В. Коцур. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація, ародисіоналізація, академічний обмін
Przybylska, Ewa. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej / E. Przybylska. - С .128-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурне розмаїття, мультикультурне суспільство, міжкультурна освіта
Сисоєва, Світлана. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування / С. Сисоєва. - С .142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дисциплінарні дослідження, освітологія, цілісність
Jankowska, Dorota. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016) / D. Jankowska. - С .152-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розуміння діалогу, освітній діалог, маркетинг
Топузов, Олег. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості / О. Топузов, М. Головко. - С .167-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, базова середня освіта, природничі предмети
Ляшенко, Олександр. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування / О. Ляшенко. - С .178-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результати навчання, навчальні досягнення учнів, адаптивне тестування
Гужвій, Андрій. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень / А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. - С .190-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія, інформаційні ресурси, трансдисциплінарність
Groenwald, Maria. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych / M. Groenwald. - С .201-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактичні парадигми, теорія і практика виховання для миру
Гордієнко, Валентина. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури / В. Гордієнко. - С .213-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературна освіта, українська освіта, національна самоідентифікація
Чернов, Борис. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі / Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. - С .226-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видатні дидакти Польщі, традиційні методи, методи проблемного навчання
Степаненко, Микола. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру / М. Степаненко. - С .240-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманістично зорієнтована педагогіка, гуманістичні цінності, міжособистісні взаємини
Janicka-Panek, Teresa. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej / T. Janicka-Panek. - С .251-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотична освіта, європейська освіта, цілі патріотичного виховання
Помиткін, Едуард. Миротворча роль освіти у XXI столітті / Е. Помиткін, Л. Помиткіна. - С .264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результативність освіти, духовний розвиток особистості, толерантне спілкування
Kopsztejn, Maria. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki / M. Kopsztejn. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, культура, особистість
Васянович, Григорій. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст / Г. Васянович, А. Щеглов. - С .283-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, філософсько-педагогічний екзистенціалізм, філософсько-педагогічна герменевтика
Дічек, Наталія. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні / Н. Дічек. - С .293-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна освітня політика, гуманізація, національна школа
Регейло, Ірина. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів / І. Регейло. - С .307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічний персонал, академічні цінності, стандарти професійного розвитку
Skotna, Nadia. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine / N. Skotna, M. Klym. - С .325-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дитина, німецька педагогіка, педагогічна парадигма
Kotun, Kyryl. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland / K. Kotun. - С .336-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: консультанти-наставники, освіта дорослих, службовці забезпечення соціального добробуту
Кучай, Олександр. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України / О. Кучай, Т. Кучай. - С .351-363. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка вчителя, освіта, виховання
Губань, Радим. Миробудівництво як концепт наукової освіти / Р. Губань. - С .365-376. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, освіта, толерантність
Лісничий, Василь. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України) / В. Лісничий, В. Дунець. - С .377-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, політична освіта, громадянське суспільство
Slipuhina, Iryna. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab" / I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. - С .390-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: спеціалізована освіта наукового спрямування, цифрова дидактика, навчальна експедиція
Мельник, Марина. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи / М. Мельник. - С .404-414. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обдарованість, інтелектуальна обдарованість, естетична обдарованість
Міленіна, Мілєна. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру / М. Міленіна. - С .417-429. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагоічна антропологія, біопсихоаналіз, культурна еволюція
Хоменко, Гліб. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку / Г. Хоменко. - С .441-452. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, проектний підхід, фасилітатор
Свириденко, Денис. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку / Д. Свириденко. - С .453-464. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, педагогічна освіта, модернізація вищої освіти
Вовк, Мирослава. Рідномовна освіта як чинник збереження миру / М. Вовк. - С .486-500. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рідномовна освіта, багатомовна освіта, полікультурність
Грищенко, Іван. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід / І. Грищенко, Т. Власюк. - С .546-556. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, економічна діяльність, економічна освіта
Філіпчук, Георгій. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри / Г. Філіпчук. - С .588-606. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, цінності, демографічна політика
Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах / І. Бех. - С .607-618. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відповідальне ставлення до народу, громадянське виховання, соціально-моральне виховання
Нежива, Ольга. Національна ідея як підґрунтя української освіти / О. Нежива. - С .629-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, національна ідея, суспільство
Коцур, Леся. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи / Л. Коцур. - С .643-660. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотизм, громадянська освіта, космополітичний патріотизм
Кушерець, Василь. Освіта для миру в умовах війни на Сході України / В. Кушерець. - С .661-671. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітництво, інформаційні конфесійні війни, сучасні форми освіти і просвітництва
Гюлерче, Хакан. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства / Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. - С .672-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національно-патріотичне виховання, громадянське суспільство, патріотизм
Дяченко, Людмила. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків / Л. Дяченко. - С .685-698. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емоційний інтелект, булінг, освітня програма позитивного розвитку
Лоха, В’ячеслав. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму / В. Лоха, А. Лоха. - С .699-713. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти, вихованці, навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.


    Коляденко, О. В.
    Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи [Електронний ресурс] / О. В. Коляденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 1-12, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
національна інтелігенція -- національна школа -- рідна мова -- самоосвіта вчителя
Анотація: У статті розглядаються ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи. Проаналізовано праці видатного педагога та інтерпретаційні розвідки наступників-провідників українських ідей, науковців останньої третини ХХ століття щодо розвитку Борисом Грінченком міркувань про мету і завдання розбудови української школи. Показано, що педагог обґрунтував необхідність організації школи, національної за змістом освіти і за духом, яка мала бути загальнодоступною, рідномовною і взаємодіяти з соціальним середовищем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)