Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=невроз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.9
Ц 61


    Цимбалюк, Іван Миколайович.
    Психологія : навчальний посібник / І. М. Цимбалюк ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : Професіонал, 2004. - 216 с. - ISBN 966-8556-01-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- історія -- людина -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- характер -- здібності -- патопсихологія -- дефект -- відхилення -- дисфункція -- міжмозкова -- міжпівкульова -- мовлення -- порушення -- епілепсія -- аутизм -- невроз -- психоз -- психопатія -- вікова психологія -- увага -- пам`ять -- мислення -- читання
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 23
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (18),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (18)

Знайти схожі

2.
373.2.04
З-38


    Захаров, Александр Иванович.
    Как предупредить отклонения в поведении ребенка : книга для воспитателя детского сада / А. И. Захаров. - Москва : Просвещение, 1986. - 128 с. - 8.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Теорія і методика дошкільного виховання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
невроз -- порушення сну -- плач -- страх -- заїкання

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
159.923(038)
П 86


   
    Психология личности : словарь-справочник / редактор: П. П. Горностай, Т. М. Титаренко. - Київ : Рута, 2001. - 320 с. - ISBN 966-7795-11-Х : 10.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- активність -- схильності -- лідер -- індивідуальність -- невроз -- свідомість -- горе -- темперамент -- конфлікт
Дод.точки доступу:
Горностай, П. П. \редактор.\
Титаренко, Т. М. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
   316.6
   Т 16


    Талеб, Насім Ніколас.
    Антикрихкість : про (не) вразливе у реальному житті = Antifragile : Things that Gain from Disorder / Н. Н. Талеб ; переклав з англійської М. Климчук. - 2-ге видання. - Київ : Наш формат, 2019. - 398 с. - ISBN 978-617-7388-93-6 : 210.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Популярні видання

   Особистість--Психологія--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
міцність характеру -- непередбачуваність -- адаптивність -- життєві кризи -- толерантність -- стосунки в соціумі -- саморегулювання -- мораль -- психологічне здоров'я -- старіння -- невроз
Анотація: Розглянуто питання психологічного та психічного здоров'я людини, адаптацію до соціальних умов, процеси старіння на тлі змін у розвитку сучасного суспільства.
Дод.точки доступу:
Климчук, Микола \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Ковальова, Людмила
    З павучком я подружуся - більш його я не боюся : індивідуальні заняття для дітей середньої/старшої груп / Людмила Ковальова // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 13-14 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дитяча психологія--Емоції--Страх

   Дошкільна педагогіка--Виховання


Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- страх -- подолання страху
Анотація: "Чимало малят бояться павуків. Щоразу, коли бачать їх, починають кричати і плакати, вимагати, щоб їх прибрали. Фрази дорослих на кшталт "Нема чого боятися", "Не будь боягузом!" не лише не допомагають, а й шкодять, додаючи до переживань ще й сором. І замість здорового переконання, що боятися - нормально, та готовності взаємодіяти зі своїм страхом, досліджувати його і трансформувати у малюка може розвинутися невроз. Як же діяти батькам та педагогам? Практичним досвідом допомоги ділиться психологиня на прикладі комплексу з двох тематичних занять, які можна адаптувати й для подолання страху інших тварин."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par


Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)