Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=одухотворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: П186607/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1 (78)
Зміст:
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах. - С.5-14
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІЇ
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25
Кл.слова: ПАСИВНА КЛАСИФІКАЦІЯ, АКТИВНА СТАНДАРТИЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ Й НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28
Кл.слова: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН, ПОРІВНЮВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36
Кл.слова: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ МСКО, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СХЕМИ КОДУВАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42
Кл.слова: ПРОБЛЕМА, АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСНОВНИЙ МАТЕРІАЛ
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49
Кл.слова: АНАЛІЗ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко. - С.49-53
Кл.слова: СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРА ДСПТО, УЗГОДЖЕННЯ ДСПТО З МСКО
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ, АКТУАЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66
Кл.слова: ЕТИЧНЕ ОДУХОТВОРЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-МОРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНА ПЕДАГОГІКА
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73
Кл.слова: ЕТАПИ УТВЕРДЖЕННЯ ЛЮДИНОЮ СЕБЕ В ІНШИХ ЛЮДЯХ, ПРИНЦИПИ ЦІННОСНОГО СТАВЛЕННЯ, АКТИВНО-ДІЯЛЬНІСНЕ СТАВЛЕННЯ
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81
Кл.слова: ФАХОВА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87
Кл.слова: ДИНАМІКА СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ УВАГИ, ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91
Кл.слова: МЕХАНІЗМ САМОІНДЕФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СТАДІЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96
Кл.слова: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ, ТЕНДЕНЦІЯ ДО ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. - 2013. - N 1(78). - С. 63-66 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
етичне одухотворення -- інтелектуально-моральна педагогіка -- інтелектуально-духовна педагогіка

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
Шифр: З659149/2018/1
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Горобченко, Ірина. "Кожна людина для мене асоціюється з книжкою" ексклюзивне інтерв’ю Ірини Горобченко / І. Горобченко. - С.2-6
Кл.слова: Горобченко Ірина, ексклюзивне інтерв’ю, вибінар
Горобченко, Ірина. Загадкова леді з есе "Джакомо Джойс" / І. Горобченко. - С.7-11
Кл.слова: Джакомо Джойс, про твір
Гузь, Ольга. Повість Миколи Гоголя "Шинель" у циклі петербурзьких повістей. Особливості сюжету й композиції твору. "Свій" і "чужий" світ Акакія Башмачкіна / О. Гузь. - С.12-16
Кл.слова: Гоголь Микола, Шинель, Свій і чужий, композиція твору, конспект уроку
Гузь, Ольга. Образ Башмачкіна та засоби його створення / О. Гузь. - С.16-19
Кл.слова: конспект уроку, образ Башмачкіна
Гузь, Ольга. "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця XIX- початку XX століття / О. Гузь. - С.26-27
Кл.слова: драматургія, "Стара" і "нова драма", конспект уроку
Гузь, Ольга. Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма / О. Гузь. - С.28-32
Кл.слова: світова драматургія, Ляльковий дім, соціально-психологічна драма
Гузь, Ольга. Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон". Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови / О. Гузь. - С.38-48
Кл.слова: Пігмаліон, образ Елайзи Дулітл, засоби мистецтва
Проценко, Світлана. Шерлок Хомс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні Артура Конан Дойла "Пістрява стрічка" / С. Проценко. - С.51-55
Кл.слова: Пістрява стрічка, сімейний конфлікт, конспект уроку
Гуцол, Валентина. Інтелектуальна гра за романом Даніеля Дефо "Пригоди Робінзона Крузо" / В. Гуцол. - С.56-57
Кл.слова: Пригоди Робінзона Крузо, інтелектуальна гра
Богосвятська, Анна-Марія. Ідеї для відкритого уроку / А. Богосвятська. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відкритий урок, Середньовіччя
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: З296477334/2018/3
   Газета

Зарубіжна література [Текст] : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Чмигова, Олена. "Sunfiower" набирає розмаху та підкорює серце : Інтерв’ю з професором Юрієм Ковбасенком / О. Чмигова. - С.4-6
Головей, Вікторія. "Книжки в червоній палітурці" Марина Цвєтаєва: життя та творчість. 5-й клас / В. Головей. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Марина Цвєтаєва, творчість, конспект уроку
Фокіна, Ірина. Співоче серце батьківщини (за віршем Роберта Бернса "Моє серце в верховині"). 6-й клас / І. Фокіна. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Роберт Бернс, Моє серце в верховині, конспект уроку
Романюк-Балан, Ірина. "Вітчизна - ось і альфа, і омега!" (Дмитро Павличко) за поемою Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". 6-й клас / І. Романюк-Балан. - С.17-22
Печенюк, Людмила. О. Генрі - майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів" / Л. Печенюк. - С.23-28
Печенюк, Людмила. Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих труднощів у новелі О. Генрі "Останній листок". Характеристика образів Сью та Джонсі. Специфіка розкриття образу Бермана / Л. Печенюк. - С.29-31
Печенюк, Людмила. Своєрідність сюжету новели "Останній листок", особливості художньої мови, роль розповідача у творі / Л. Печенюк. - С.31-34
Борківська, Олена. історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму / О. Борківська, Н. Гусєва, З. Виноградова. - С.35-37
Борківська, Олена. Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення / О. Борківська. - С.38-41
Яковенко, Лілія. "Стара" й "Нова драма". Зміни у драматургії кінця XIX - початку XX ст. / Л. Яковенко. - С.45-47
Яковенко, Лілія. Роль Генріка Ібсена в розвитку світової дрматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма. Композиція п’єси / Л. Яковенко. - С.48-49
Яковенко, Лілія. Таємниця сімейного щастя. (Моральні проблеми у драмі Генріха Ібсена "Ляльковий дім") / Л. Яковенко. - С.52-54
Яковенко, Лілія. Особливості світогляду Бернарда Шоу. Специфіка втілення античного міфу у п’єсі "Пігмаліон" / Л. Яковенко. - С.55-57
Яковенко, Лілія. "Моя чарівна леді" (Динаміка образу Елізи Дуліттл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови) / Л. Яковенко. - С.58-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Свєткова, Ольга. Рей Бредбері "Усмішка" : Навчальна розробка із застосування ІКТ 6-й клас / О. Свєткова. - С.61-66
Коркоць, Валентина. Лопе де Вега "Собака на сіні" 9-й клас / В. Коркоць. - С.67-73
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Гузь, Ольга.
    Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон". Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови [Текст] / О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2018. - № 1. - С. 38-48

Кл.слова (ненормовані):
Пігмаліон -- образ Елайзи Дулітл -- засоби мистецтва

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Яковенко, Лілія.
    "Моя чарівна леді" (Динаміка образу Елізи Дуліттл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови) [Текст] / Л. Яковенко // Зарубіжна література. - 2018. - N 3. - С. 58-60. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Бех, Іван
    Плекаємо особистість. Заповіти Василя Сухомлинського / Іван Бех // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 6-8 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- особистість дитини -- цінність дитинства -- одухотворення
Анотація: Автор звертається до спадщини Василя Сухомлинського та узагальнює роздуми видатного педагога й мислителя щодо пріоритетів у вихованні. Наводить інструментарій виховання в дошкільному віці - похвалу, гру, одухотворення, виховання любов'ю, як способи реалізації ідей морального виховання за В. Сухомлинським.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: В651854400/2019/3
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2019р. № 3
Зміст:
Клименко, Жанна. Дива візуалізації, або як зробити знання видимим, а уроки літератури - незабутніми / Ж. Клименко. - С.2-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Царлова, Ірина. Роман про недитячі проблеми із присмаком кави. До вивчення роману Йоанни Ягелло "Кава з кардамоном" / І. Царлова. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Квятковська, Юлія. Теорія і практика застосування інтелект-карт на уроках зарубіжної літератури / Ю. Квятковська. - С.21-26
Пішук, Ольга. Казковий мюзикл "Країна чудес" : сценарій позакласного заходу за мотивами творів Льюїса Керролла / О. Пішук, В. Шерстюк. - С.35-38
Первак, Олександр. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні" П. Верлена, сугестивність, музикальність, живописність лірики. Виразне читання напам’ять / О. Первак, В. Аксьонова. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Первак, Олександр. Зміни в драматургії на межі XIX-XX ст. М. Метерлінк (1862-1942) як теоретик і практик "нової драми". Метерлінкова концепція символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії "Синій птах" / О. Первак, В. Аксьонова. - С.53-57
Первак, Олександр. Особливості розвитку сюжету драми-феєрії М. Метерлінка "Синій птах" / О. Первак, В. Аксьонова. - С.57-61
Первак, Олександр. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу п’єси. / О. Первак, В. Аксьонова. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Первак, Олександр.
    Зміни в драматургії на межі XIX-XX ст. М. Метерлінк (1862-1942) як теоретик і практик "нової драми". Метерлінкова концепція символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії "Синій птах" / О. Первак, В. Аксьонова // Всесвітня література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 53-57

Кл.слова (ненормовані):
драматургія -- Моріс Метерлінк, Синій птах -- драма-феєрія -- символістський театр
Дод.точки доступу:
Аксьонова, Валентина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)